Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Oscar »

Dat er hier nog mensen zijn die akkoord zijn met de keuze van zo een trainer,dat kan er bij mij
niet meer in. Ik heb spijtig genoeg (weer) een abbonement gekocht voor de verkoop van Leko,Gerkens,Peeters
..... .Alles is weer afgebroken tot in de grond en wat er in de plaats komt is voor mij lachwekkend. De Vrek durft
dan nog te spreken van Play-of 1. Zou die man plezier beleven in het beliegen en bedriegen van mensen, het kan
bijna niet anders.
Vinnie
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 jul 2014, 14:32

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Vinnie »

Oscar schreef:Dat er hier nog mensen zijn die akkoord zijn met de keuze van zo een trainer,dat kan er bij mij
niet meer in. Ik heb spijtig genoeg (weer) een abbonement gekocht voor de verkoop van Leko,Gerkens,Peeters
..... .Alles is weer afgebroken tot in de grond en wat er in de plaats komt is voor mij lachwekkend. De Vrek durft
dan nog te spreken van Play-of 1. Zou die man plezier beleven in het beliegen en bedriegen van mensen, het kan
bijna niet anders.
Dat jij niet had zien aankomen dat Gerkens en Peeters zouden vertrekken, dat begrijp ik niet.
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Oscar »

Vinnie schreef:
Oscar schreef:Dat er hier nog mensen zijn die akkoord zijn met de keuze van zo een trainer,dat kan er bij mij
niet meer in. Ik heb spijtig genoeg (weer) een abbonement gekocht voor de verkoop van Leko,Gerkens,Peeters
..... .Alles is weer afgebroken tot in de grond en wat er in de plaats komt is voor mij lachwekkend. De Vrek durft
dan nog te spreken van Play-of 1. Zou die man plezier beleven in het beliegen en bedriegen van mensen, het kan
bijna niet anders.
Dat jij niet had zien aankomen dat Gerkens en Peeters zouden vertrekken, dat begrijp ik niet.
Dat Gerkens weg ging begrijp ik wel,maar daar gaat het niet alleen om. De vervangers, de soep met de
Japanners, de commedie met de trainer en zijn vervanger daar gaat het voor mij wel om.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Mikman »

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... /1.3043365


Staat volgens de Berchem-supporters voor mentaliteit, teamgeest, verzorgd aanvallend gericht voetbal.

Logisch dat je als supporter lovend bent over iemand die net kampioen is geworden. De vraag is wat hij waard is bij een club die het spel vaak moet ondergaan en waar je dagelijks met profs moet samenwerken. Bormans kan niet voor de tweede keer op rij blunderen.

Overigens zou volgens HLN de reden waarom Lokeren gisteren plots zo snel handelde met STVV en Maes te maken gehad hebben. Lambrechts wou het niet riskeren om langs Maes te grijpen en die stond te popelen om weer aan de slag te gaan.


In het geval van een jonge trainer als De Roeck vind ik het wel relevant om even na te gaan wie hij allemaal als trainer gehad heeft, waar hij dus mogelijk dingen van opgepikt heeft.

Debuteerde bij Antwerp onder Regi Van Acker. Die nam hem mee naar Lierse toen die daar trainer werd.
Bij Lierse Regi Van Acker, Emilio Ferreira ( toen de nieuwe Messias in het trainerswereldje ) en daarna Paul Put :cool:
Bij Germinal Beerschot Marc Brys en Jos Daerden
Bij Gent Trond Sollied en Michel Preud'Homme.
Bij Augsburg Jos Luhukay.
Bij OHL Rohnny Van Geneugden
Bij Antwerp Hasselbanck en Stricker ( maar speelde in zijn laatste seizoen nog maar één match ).
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door AirMontella »

De signalen die ik van Antwerpse vrienden krijg, klinken alleszins positief. Dus hij mag zijn kans van mij zeker grijpen.
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door DJ Amiga »

welke naam hier passeert als kandidaat-trainer zal voor een groot deel forumgangers nooit ok zijn aangezien men steeds de complotten en linken met duchatelet zoekt

als we even dieper ingaan op de voornaamste kandidaat jonas de roeck; in de lagere klassen (maar 90% van dit forum weet dat gewoon niet) lopen best wel zeer goede trainers met gekwalificeerde diploma's (een gevolg van een beleid dat al zo'n 15 jaar bezig is) rond. Die jonge trainers hebben een vaak verfrissende kijk op voetbal waar techniek en verzorgd voetbal een belangrijke rol spelen. Dit zie je ook in de jeugdploegen die op minstens provinciaal niveau spelen. de lange bal is al lang passé, techniek primeert. Spelers en trainers die daarin gevormd worden, nemen dat heel hun carrière mee maar die krijgen niet direct een kans bij een 1A of 1B ploeg. In die klassen kijkt men nog veel te veel naar het palmares dat een trainer als speler behaald heeft. Supporters kijken daar ook veel te veel naar.
ik had een tijdje geleden de naam van Tom De Cock (trainer eendracht aalst) laten vallen als kandidaat-trainer die ook voetbal speelt uit een meer technische en verfrissende invalshoek, net zoals blijkbaar JDR. dat zijn niet de enige 2 namen in de amateurreeksen, er lopen nog gekwalificeerde, deskundige trainers rond.

Uiteraard is JDR een gok, net zoals Maes, Vercauteren of elke andere trainer een gok is aangezien je nooit weet of de mayonaise pakt.

maar dit is een afwijkende mening tov andere forumgangers, dus mea culpa op voorhand
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Louis XIV »

Iemand een idee wie na JDR zal overpakken ? Pas op dan is het al tegen de Antwerp hé ... ;)
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Franz »

Louis XIV schreef:Iemand een idee wie na JDR zal overpakken ? Pas op dan is het al tegen de Antwerp hé ... ;)
Da's niet zo moeilijk: Shimoda :heil:
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door mourinho »

Jonas De Roeck begot :grappig: Ik heb zeker niks persoonlijk tegen die mens maar waarom dan Boffin of Vrancken geen kans geven.Ah ja , die mannen hebben iets teveel een eigen mening zeker of een eigen visie. Ach ze doen , maar het is eigenlijk niet meer de moeite om u erin op te jagen zekers .Ik hoop dat er zo rap mogelijk een volledige overname komt en dat die kloothommels :Roland: en Bormans nooit nog iets met voetbal zullen te maken hebben :fuckyou: :bweik:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Louis XIV »

Oh nee , weer zo ene ... ;)

Afbeelding
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door AirMontella »

mourinho schreef:Jonas De Roeck begot :grappig: Ik heb zeker niks persoonlijk tegen die mens maar waarom dan Boffin of Vrancken geen kans geven.Ah ja , die mannen hebben iets teveel een eigen mening zeker of een eigen visie. Ach ze doen , maar het is eigenlijk niet meer de moeite om u erin op te jagen zekers .Ik hoop dat er zo rap mogelijk een volledige overname komt en dat die kloothommels :Roland: en Bormans nooit nog iets met voetbal zullen te maken hebben :fuckyou: :bweik:
Waarom zou De Roeck niet een eigen mening of visie hebben? Is net een van de jongere trainers die door verschillende mensen (buiten Sint-Truiden en Duchatelet circus) als beloftevol wordt aanzien. Had Leko dan zo een groot trainerspalmares? De post van DJ Amiga hierboven vat het eigenlijk mooi samen. Vrancken heeft evenveel bewezen, maar wil zelf stap voor stap groeien. Boffin... Een speler met gigantische verdienste, maar sorry... wie daar een grote trainer in ziet?

Voor alle duidelijkheid, ik ben het ook allesbehalve eens met het beleid van de afgelopen tijd. Maar De keuze voor De Roeck vind ik meer te rechtvaardigen dan die voor Marquez. Voor mij persoonlijk liever een trainer met een eigen visie en frisse aanpak dan een vastgeroeste oudere trainer genre Matthijssen ofzo.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Caravaggio »

Louis XIV keihard :D

Persoonlijk heeft DJ Amiga gelijk; wat is STVV met ene coach alla Maes/Matthijsen/Vercauteren (op dit moment)?
Iedereen met een beetje gezond verstand weet dat RD nooit zo iemand zal aanstellen. dus forget about it
Dat heeft 'm niet op Sclessin gedaan, noch at The Valley, noch op CZ Jena..

Dus het zal iemand uit z'n portefeuille zijn -> Luzon / Fraeye / Riga ... of ene nieuwe ...
Ik vind Jonas De Roeck geen slecht idee...uiteindelijk hebben we 2 flanken nodig en liefst niet Jonathan Legaer
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door panter »

AirMontella schreef:
mourinho schreef:Jonas De Roeck begot :grappig: Ik heb zeker niks persoonlijk tegen die mens maar waarom dan Boffin of Vrancken geen kans geven.Ah ja , die mannen hebben iets teveel een eigen mening zeker of een eigen visie. Ach ze doen , maar het is eigenlijk niet meer de moeite om u erin op te jagen zekers .Ik hoop dat er zo rap mogelijk een volledige overname komt en dat die kloothommels :Roland: en Bormans nooit nog iets met voetbal zullen te maken hebben :fuckyou: :bweik:
Waarom zou De Roeck niet een eigen mening of visie hebben? Is net een van de jongere trainers die door verschillende mensen (buiten Sint-Truiden en Duchatelet circus) als beloftevol wordt aanzien. Had Leko dan zo een groot trainerspalmares? De post van DJ Amiga hierboven vat het eigenlijk mooi samen. Vrancken heeft evenveel bewezen, maar wil zelf stap voor stap groeien. Boffin... Een speler met gigantische verdienste, maar sorry... wie daar een grote trainer in ziet?

Voor alle duidelijkheid, ik ben het ook allesbehalve eens met het beleid van de afgelopen tijd. Maar De keuze voor De Roeck vind ik meer te rechtvaardigen dan die voor Marquez. Voor mij persoonlijk liever een trainer met een eigen visie en frisse aanpak dan een vastgeroeste oudere trainer genre Matthijssen ofzo.
Eigen visie hoe lang gaat dat duren!
Wij hebben een groot probleem en dat is Roland eigenaar stadion eigenaar STVV spelersmakelaar en ook zelf de trainers manupeleren met zijn visie!!
Die gast betrouwd niemand en iedereen zou voor hem gratis moeten werken! Blijkbaar zijn liberale gedachtengang
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door KNRI »

Volgens mij heeft RD het in zijn hoofd dat hij wil aantonen dat je met huurspelers, gratis jonge talenten en onbekende goedkopere trainers een club op een 'financieel gezonde manier' kan runnen in 1A, in tegenstelling tot het gros van de voetbalwereld waar er miljoenen worden doorgesluisd of waar clubs te veel afhangen van 1 sterke man.
Hij schijnt hierin te slagen...? Er vanuit gaande dat we de laatste maanden redelijk wat winst gemaakt hebben met de uitgaande transfers. Dat deze manier van werken geen positieve impact heeft op de sportieve groei mag intussen wel duidelijk zijn... Toch niet als je een kern volledig laat leeglopen zoals deze zomer.

Voor ons frustrerend, voor hem 'zijn gelijk'.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Brusselmans »

Zijn gelijk ?
Dat zal er pas komen als hij PO1 haalt !
Plaats reactie