Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Piet
Berichten: 309
Lid geworden op: 02 sep 2012, 13:57
Supporter van: STVV

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Piet »

Brusselmans kakt ne keer op oer eigen menne man.
Uw bijdrage hoort thuis in de Wabbe.
Hoe lang ist geleden dat ge nog eens een ernstige tekst hebt geformuleerd,
Je bent nog erger dan den echte.
Of is dat de betrachting.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Jones »

Zou de overname dan suggestief voorgesteld worden door de pers omdat ze Roland ook moe zijn, hem nooit durven schofferen uit angst geboycod te worden en dan maar aan de poten van zijn stoel op die manier zagen en zeggen dat de bron het bestuur is om tweedracht te zaaien of voor de rest van het bestuur op te treden in de hoop dat de wereldvreemde nerdy narcist zijn biezen pakt omdat het bestuur hem liever kwijt dan rijk is.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door lindoke »

Jones schreef:Zou de overname dan suggestief voorgesteld worden door de pers omdat ze Roland ook moe zijn, hem nooit durven schofferen uit angst geboycod te worden en dan maar aan de poten van zijn stoel op die manier zagen en zeggen dat de bron het bestuur is om tweedracht te zaaien of voor de rest van het bestuur op te treden in de hoop dat de wereldvreemde nerdy narcist zijn biezen pakt omdat het bestuur hem liever kwijt dan rijk is.
Zou wel eens kunnen. Dat is trouwens een "zet" die RD zelf zou doen. Of het gaat werken is een andere zaak. Ik denk dat als het niet fysiek is zoals destijds in Standard het heel moeilijk gaat zijn om hem weg te krijgen. Fysieke bedreiging of heel veel geld zou hem tot het verleden kunnen doen behoren.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Brusselmans »

Piet schreef:Brusselmans kakt ne keer op oer eigen menne man.
Uw bijdrage hoort thuis in de Wabbe.
Hoe lang ist geleden dat ge nog eens een ernstige tekst hebt geformuleerd,
Je bent nog erger dan den echte.
Of is dat de betrachting.
Ik denk dat gij echt ne Wabbe zijt !

Of zegt hij niet "ik denk dat we 6 jaar met een project begonnen zijn"
Het zou dus kunnen, maar heel zeker is hij niet ... Anders had hij wel gezegd "6 jaar geleden zijn we gestart met een project, met uitroepteken"
Ik geef ook maar weer wat ik gezien en gehoord heb !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Jacques »

Flippo zijn uitleg is illustratief voor het beleid: hangt met haken en ogen aan elkaar en slaat alles bij elkaar nergens op. Waardeloos.

Klasse ook om Bormans alleen te laten opdraven. Waar zijn Alain en Roland? Grote Jan uithangen bij de aanstelling. Nu nergens te bekennen...

Je zou haast gaan hopen op de Japanners en nog meer dat ze zich vooral niet teveel onzin van flippo, circus rolando en de voorzitter laten aanpraten.

Muppet show
Laatst gewijzigd door Jacques op 09 aug 2017, 04:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door miel »

lindoke schreef:
Jones schreef:Zou de overname dan suggestief voorgesteld worden door de pers omdat ze Roland ook moe zijn, hem nooit durven schofferen uit angst geboycod te worden en dan maar aan de poten van zijn stoel op die manier zagen en zeggen dat de bron het bestuur is om tweedracht te zaaien of voor de rest van het bestuur op te treden in de hoop dat de wereldvreemde nerdy narcist zijn biezen pakt omdat het bestuur hem liever kwijt dan rijk is.
Zou wel eens kunnen. Dat is trouwens een "zet" die RD zelf zou doen. Of het gaat werken is een andere zaak. Ik denk dat als het niet fysiek is zoals destijds in Standard het heel moeilijk gaat zijn om hem weg te krijgen. Fysieke bedreiging of heel veel geld zou hem tot het verleden kunnen doen behoren.
Fysieke bedreiging zoals bij Standard
Dat zou er nog aan mankeren , een bende uitschot en lafaards van het ergste soort die in groep iemand fysiek bedreigen , terwijl ze individueel geen stamp onder hun kloten waard zijn . :gek:
Ik hoop voor u dat gij voor dat soort mensen geen sympathie hebt
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door leuvenaar »

STVV. Euvrard en De Roeck topkandidaten bij STVV

In de zoektocht naar een nieuwe coach lijkt STVV zelf nog niet helemaal uitgemaakt te hebben voor wie vol gegaan wordt. Eigenaar Duchâtelet en CEO Bormans nemen wijselijk even hun tijd. Wel circuleren de namen van ex-Kanarie Vincent Euvrard en Berchem-coach Jonas De Roeck het felst. Euvrard is vrij en kwam in het verleden ook al in aanmerking voor een functie in de STVV-staf, al is het niet duidelijk of dat toen eerder voor de job van T2 was. De naam van De Roeck duikt voor het eerst op. De club gaat duidelijk weer voor een Belgische coach.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170809_03010021
Coelmoes
Berichten: 136
Lid geworden op: 05 dec 2010, 23:20

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Coelmoes »

leuvenaar schreef:STVV. Euvrard en De Roeck topkandidaten bij STVV

In de zoektocht naar een nieuwe coach lijkt STVV zelf nog niet helemaal uitgemaakt te hebben voor wie vol gegaan wordt. Eigenaar Duchâtelet en CEO Bormans nemen wijselijk even hun tijd. Wel circuleren de namen van ex-Kanarie Vincent Euvrard en Berchem-coach Jonas De Roeck het felst. Euvrard is vrij en kwam in het verleden ook al in aanmerking voor een functie in de STVV-staf, al is het niet duidelijk of dat toen eerder voor de job van T2 was. De naam van De Roeck duikt voor het eerst op. De club gaat duidelijk weer voor een Belgische coach.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170809_03010021
Ze vergeten te vermelden dat het niet veel mag kosten.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Jack »

Maakt het iets uit? Het is toch van te luisteren...
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door leuvenaar »

Jack schreef:Maakt het iets uit? Het is toch van te luisteren...
luisteren naar RD bedoel je?
Brepoels,Ferreira en Leko hebben toch resultaat behaald.
waarom dan een Euvrard,De Roeck,Emmerechts of Defays niet?
natuurlijk Maes klinkt mooier,is ervaring rijker,maar een absolute garantie voor succes?
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Brusselmans »

Ofwel ... Ik ben niet in de mogelijkheid om van mijn blunders te leren.
Ik moet, wil en zal koppig tegen de stroom blijven invaren !
De ene zindert nog na, en de volgende zit er alweer aan te komen !
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door panter »

leuvenaar schreef:
Jack schreef:Maakt het iets uit? Het is toch van te luisteren...
luisteren naar RD bedoel je?
Brepoels,Ferreira en Leko hebben toch resultaat behaald.
waarom dan een Euvrard,De Roeck,Emmerechts of Defays niet?
natuurlijk Maes klinkt mooier,is ervaring rijker,maar een absolute garantie voor succes?
Dus volgens u kan iedereen trainer worden dan gooien al die topclubs hun geld zomaar weg !!
Kijk en dit is mijn mening voor zo een nieuwe groep spelers zet je een ervaren rot !!
Wij worden al overal uitgelachen en dan met trainers afkomen die nog niks bewezen hebben!
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door lakie »

Jones schreef:Emmerechts, Deroeck, Vrancken, Bob Peeters, Deboeck, Thijs en co, laat ze maar allemaal daar.
Mannen met ervaring, visie en palmares maken indruk op een groep. Geen beginners, dat is goed voor een ploeg die pas promoveert en geen ploeg die zich wil vestigen.
Zever in pakskes.... Iemand met palmares is daarom niet beter, alleen duurder.
Een jonge trainer, die ervaring heeft opgedaan als T2 bij een ploeg van niveau kan evengoed een visie hebben en zijn stempel drukken.
Bernd Thijs bv, is in dit opzicht mijn favoriete keuze...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Caravaggio »

Ik vind niet dat men Bormans altijd zo moet afschieten. Die kerel voert ook alleen maar uit. Eigenlijk gék dat die zelf nog niet ontslag heeft genomen uit het circus. Mevr. Hofte en Dhr Duchatelet daar moet men opschieten; geen duidelijkheid naar sponsors/supporters toe.
Dat ze het godverdomme eens zeggen waar ze naar toe willen ipv rond de pot te draaien.
Gaan ze de club nu overgeven of niet? duidelijkheid aub

Na edit:
Een grote naam als trainer daar hoop ik niet op en eerlijk gezegd gaat dat veel helpen? Ne toptrainer haalt POI ook niet met deze kern.
Bormans moet ook niet zeggen dat er 'iets' staat voor de toekomstige coach want deze kern is zwakker dan die van vorig jaar.. dat is dus de grootste zever. Tintin gaf aan voor nog 3 versterkingen ... dat zijn er dus nog 2 NA Goutas.... 2 flanken aub...
Geef me maar een jong gedreven trainer.... alla Vuckomanovic.... Maar t zal eerder iemand uit de portefeuille zijn van RD... Jose Riga / Guy Luzon / Karel Fraeye ..
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door den ief »

lakie schreef:
Jones schreef:Emmerechts, Deroeck, Vrancken, Bob Peeters, Deboeck, Thijs en co, laat ze maar allemaal daar.
Mannen met ervaring, visie en palmares maken indruk op een groep. Geen beginners, dat is goed voor een ploeg die pas promoveert en geen ploeg die zich wil vestigen.
Zever in pakskes.... Iemand met palmares is daarom niet beter, alleen duurder.
Een jonge trainer, die ervaring heeft opgedaan als T2 bij een ploeg van niveau kan evengoed een visie hebben en zijn stempel drukken.
Bernd Thijs bv, is in dit opzicht mijn favoriete keuze...
Kan zeker. Maar iemand met een bewezen staat van dienst is toch wel een minder groot risico dan iemand die relatief nieuw in het vak is.

Maar kost ook natuurlijk veel minder en alleen dan is RD bereid risico's te nemen met stvv.
Plaats reactie