Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Ricky
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 apr 2017, 20:09

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Ricky »

Zouden ze beseffen dat ze zich belachelijk maken?Ben blij dat ik nog geen abbonee ben.Vind het spijtig dat ze tintin geen rol gegeven hebbenbij de opname fc de kampioenen. :x
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Henri is de man »

Ik vind het "communicatieprobleem" toch een raar iets - uiteraard was dat duidelijk al van bij zijn aanstelling maar in de interviews spreekt hij toch heel vlot Frans ?

het feit dat hij openlijk om nieuwe spelers vroeg en lijstjes gaf aan Roland, die hem initieel al niet moest hebben, zal ook wel serieus meegespeeld hebben. Bormans krijgt nu precies de zwarte piet doorgeschoven omdat hij voorstander was van Marquez maar is dat terecht ? De interne keuken hebben we niet gezien maar wat we reeds zagen op het veld spreekt al het "slechte" dat circuleert in de media toch wel wat tegen vind ik.

Korte periode om over te oordelen maar volgens mij is het geen slechte trainer
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
BoemBoem
Berichten: 2965
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door BoemBoem »

Henri is de man schreef:Ik vind het "communicatieprobleem" toch een raar iets - uiteraard was dat duidelijk al van bij zijn aanstelling maar in de interviews spreekt hij toch heel vlot Frans ?

het feit dat hij openlijk om nieuwe spelers vroeg en lijstjes gaf aan Roland, die hem initieel al niet moest hebben, zal ook wel serieus meegespeeld hebben. Bormans krijgt nu precies de zwarte piet doorgeschoven omdat hij voorstander was van Marquez. De interne keuken hebben we niet gezien maar wat we reeds zagen op het veld spreekt al het "slechte" dat circuleert in de media toch wel wat tegen vind ik
Idd..
Dacht er net hetzelfde over.
Dacht zelfs dat zowel RD als borremans verklaarden dat Tintin zich vlot in het Frans kon uitdrukken en dat dat de doorslag had gegeven om hem een kans te geven.. zeer raar dat 2 maand later iets totaal anders gezegd wordt..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1466
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Krisaias »

BoemBoem schreef:
Henri is de man schreef:Ik vind het "communicatieprobleem" toch een raar iets - uiteraard was dat duidelijk al van bij zijn aanstelling maar in de interviews spreekt hij toch heel vlot Frans ?

het feit dat hij openlijk om nieuwe spelers vroeg en lijstjes gaf aan Roland, die hem initieel al niet moest hebben, zal ook wel serieus meegespeeld hebben. Bormans krijgt nu precies de zwarte piet doorgeschoven omdat hij voorstander was van Marquez. De interne keuken hebben we niet gezien maar wat we reeds zagen op het veld spreekt al het "slechte" dat circuleert in de media toch wel wat tegen vind ik
Idd..
Dacht er net hetzelfde over.
Dacht zelfs dat zowel RD als borremans verklaarden dat Tintin zich vlot in het Frans kon uitdrukken en dat dat de doorslag had gegeven om hem een kans te geven.. zeer raar dat 2 maand later iets totaal anders gezegd wordt..
Laat ons dat 'vlot' Frans toch maar relativeren hoor. Zelf gezien op training hoe hij met handen en voeten een oefening probeerde uit te leggen aan de spelers (inclusief O'Loughlin) die geen flauw idee hadden wat er moest gebeuren. Neem daar nog een aantal andere fratsen bij (zijn hulptrainer die geen klop deed, de heren die de spelers bijeenroepen op een bepaald uur om dan gewoon ff een siësta te houden, etc) en het was duidelijk dat dit moest fout lopen ...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Blackbird
Berichten: 105
Lid geworden op: 23 jun 2011, 17:10
Locatie: Boekhout

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Blackbird »

Er zijn een aantal mogelijkheden die een rol zouden kunnen gespeeld hebben.

1) Naïeve invalshoek: het is gewoon puur amateurisme en hebben ze zich aan de Tiense serieus mispakt aan de impact van het ontbreken van een talenkennis bij Marquez. Maar dat zag je inderdaad al van mijlenver aankomen dus is volgens mij gewoon een dwaalreden.

2) Achterdochtige invalshoek: Het maakt deel uit van een groter plan dat de laatste weken in een stroomversnelling is gekomen i.e. de overname van STVV door DMM. Indien dit het geval is kunnen er nog een aantal gevolgen zijn:
- Borremans wordt afgeserveerd en wordt vervangen door iemand van de DMM stal. (internationaler figuur).Hem nu volop de zwarte piet toe schuiven kan wel eens de voorbode zijn.
- Nieuwe trainer heeft ook een internationaal karakter.


Veel zal afhangen welke trainer er komt. Hoe dan ook, iemand met een sterk karakter zoals een Peter Maes, Vercauteren of Matthijsen zal er niet komen. Die klopt inderdaad te veel met zijn vuist op tafel. Het zal wellicht iemand worden die jong is en gekneed kan worden. Wel grappig om te zien dat sommigen hier op het forum nog echt wel denken dat Roland een klungelaar of amateur is. Hij weet verdomd goed met wat hij bezig is en dat is zijn eigen rijkdom vergroten. Meer is het niet.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4187
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door stvvilvoorde »

Een kleine twee maanden geleden was het sportief manager Philippe Bormans die Marquez naar voor schoof als nieuwe T1. Roland Duchâtelet had echter toen al andere namen in zijn hoofd. Onder meer Frank Defays en Geert Emmerechts werden genoemd.

Volgens Het Belang Van Limburg passeren er nu heel wat Belgische namen de revue in de bestuurskamer van STVV. Zo werd er al gepraat over Bernd Thijs, Vincent Euvrard en zelfs Jonas De Roeck.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Henri is de man »

Krisaias schreef: Laat ons dat 'vlot' Frans toch maar relativeren hoor. Zelf gezien op training hoe hij met handen en voeten een oefening probeerde uit te leggen aan de spelers (inclusief O'Loughlin) die geen flauw idee hadden wat er moest gebeuren. Neem daar nog een aantal andere fratsen bij (zijn hulptrainer die geen klop deed, de heren die de spelers bijeenroepen op een bepaald uur om dan gewoon ff een siësta te houden, etc) en het was duidelijk dat dit moest fout lopen ...
Oké , dat is dramatisch inderdaad. Ik heb er enkel moeite mee die informatie te rijmen met de inzet en geleverde spel tijdens de wedstrijden
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Vouch »

Blackbird schreef:Er zijn een aantal mogelijkheden die een rol zouden kunnen gespeeld hebben.

1) Naïeve invalshoek: het is gewoon puur amateurisme en hebben ze zich aan de Tiense serieus mispakt aan de impact van het ontbreken van een talenkennis bij Marquez. Maar dat zag je inderdaad al van mijlenver aankomen dus is volgens mij gewoon een dwaalreden.

2) Achterdochtige invalshoek: Het maakt deel uit van een groter plan dat de laatste weken in een stroomversnelling is gekomen i.e. de overname van STVV door DMM. Indien dit het geval is kunnen er nog een aantal gevolgen zijn:
- Borremans wordt afgeserveerd en wordt vervangen door iemand van de DMM stal. (internationaler figuur).Hem nu volop de zwarte piet toe schuiven kan wel eens de voorbode zijn.
- Nieuwe trainer heeft ook een internationaal karakter.


Veel zal afhangen welke trainer er komt. Hoe dan ook, iemand met een sterk karakter zoals een Peter Maes, Vercauteren of Matthijsen zal er niet komen. Die klopt inderdaad te veel met zijn vuist op tafel. Het zal wellicht iemand worden die jong is en gekneed kan worden. Wel grappig om te zien dat sommigen hier op het forum nog echt wel denken dat Roland een klungelaar of amateur is. Hij weet verdomd goed met wat hij bezig is en dat is zijn eigen rijkdom vergroten. Meer is het niet.
Die 2e optie kan inderdaad, al zie ik optie 1 écht wel als een mogelijkheid binnen deze club. Ik ben ook niet overtuigd van dat internationaal karakter in optie 2, kan ook gewoon een Japans karakter zijn. We kunnen blijven gissen, het wordt afwachten wat er zich de volgende weken allemaal afspeelt.

Het feit dat dit alles plots gelekt werd aan de pers, dat is toch ook niet normaal? Dat is toch om druk te zetten op de Japanners om sneller over de brug te komen. Deze situatie kun je niet laten aanslepen tot nieuwjaar.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Brusselmans »

Blackbird schreef:Wel grappig om te zien dat sommigen hier op het forum nog echt wel denken dat Roland een klungelaar of amateur is. Hij weet verdomd goed met wat hij bezig is en dat is zijn eigen rijkdom vergroten. Meer is het niet.
Super, en dat als eigenaar/voorzitter van een bescheiden clubje ...
Echt iets om fier over te zijn, echt waar !
:vomit:
enrique
Berichten: 2876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door enrique »

In het vullen van zijne portefeuille : top professioneel
In het leiden van een voetbalclub : top amateur

Ik heb mij al dikwijls afgevraagd, hoe zou die kerel zijn in de samenwerking in zijn bedrijven ?
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Caravaggio »

stvvilvoorde schreef:Een kleine twee maanden geleden was het sportief manager Philippe Bormans die Marquez naar voor schoof als nieuwe T1. Roland Duchâtelet had echter toen al andere namen in zijn hoofd. Onder meer Frank Defays en Geert Emmerechts werden genoemd.

Volgens Het Belang Van Limburg passeren er nu heel wat Belgische namen de revue in de bestuurskamer van STVV. Zo werd er al gepraat over Bernd Thijs, Vincent Euvrard en zelfs Jonas De Roeck.
VANDAAG = persconferentie. als het toch al 'n aantal weken een idee is om Marquez te ontslaan, heeft men misschien al iemand nieuw?
TVL zei gstrn dat de media STVV heeft gepakt op snelheid

* Mijn nieuwe T1: Ivan Vukomanović, de beste naam die hier viel de laatste tijd. Het meest anti tegen Guy Luzon, die kerel kan ik echt niet zien
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Brusselmans »

Caravaggio schreef:
* Mijn nieuwe T1: Ivan Vukomanović, de beste naam die hier viel de laatste tijd. Het meest anti tegen Guy Luzon, die kerel kan ik echt niet zien
Dan kan je al raden wie het meeste kans maakt van deze twee !!!
Positivo
Berichten: 1938
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Positivo »

Rustig blijven en even de filosoof uithangen :

" Niets is zo bevorderlijk voor innovatie als een crisis "

Naar mijn gevoel is dit inderdaad een crisis die kan tellen.
Met de transferbewegingen die stvv deed kun je 2 ploegen maken....
Dan is er onze schaduwvoorzitter met enkele ongelukkige uitspraken ....
De japanners die ineens tussen ons fruit staan ....
De revolutie onder heel wat stvv supporters
En een spaanse coach waarvan men geen taalexamen heeft afgenomen .... En na 2 competitieduels op de stenen zet.

Als de innovatie in verhouding tot de crisis is staat er veel te gebeuren.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Since '54 »

enrique schreef:Marquez was de keuze van de topmanager Eddy Borremans?
Dan ligt zijn c4 toch klaar, mag ik hopen???
Wie is Eddy Borremans? Bedoel je Philippe Bormans misschien?
Jones
Berichten: 3191
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Exit Bartolomé 'TinTin' Marquez Lopez

Bericht door Jones »

Enkele weken geleden op training op Stayen gezien wat ik nog maar zelden zag of nooit zelfs. Kotysch die openlijk na de training naar iemand die hij kende op de tribune riep : " Heb je het nu gezien" ? Alluderend op de gebrekkige communicatie van Marquez op het veld samen met de andere Spanjaard.

Bormans is toen tussen de supporters ook komen zitten en heeft een praatje gemaakt over transfers. Nadien heeft Kotysch en co in de dug-out zijn gedacht gezegd over de hele miscommunicatie tegen Bormans. Ik met mijn eigen ogen gezien en gehoord maar tot nu toe niet gepost om niemand in de problemen te brengen.

Toen kon je al zien dat Schoofs nooit zou komen. Bormans zei toen dat Louwagie en Roland nooit de beste maatjes zouden worden. Nadien heeft Bormans op de tribune de verdere toekomst met Van kets die hem even voordien belde, besproken.

Ik denk dat het een duo Van Kets-COL gaat worden
Laatst gewijzigd door Jones op 08 aug 2017, 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie