Zomertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Ganvoula huren met (redelijke) aankoopoptie moest Boli nog vertrekken misschien?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Moest er nu een duidelijk statement komen van de Tiense, het zou alweer een stap vooruit zijn !

In de aard van :
- Boli gaat nu niet meer weg. Dat kan ten vroegste in Januari, zodat we de gelegenheid hebben om een waardige vervanger te zoeken.
- Boli kan weg, op voorwaarde dat we hem nog kunnen huren tot eind december. We gaan onze club en onze PO1 ambities nu niet onthoofden door onze topschutter te laten gaan !

Stel u da eens voor, zo een statement !
Op die manier ga je zieltjes terugwinnen ....
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Brusselmans schreef:Moest er nu een duidelijk statement komen van de Tiense, het zou alweer een stap vooruit zijn !

In de aard van :
- Boli gaat nu niet meer weg. Dat kan ten vroegste in Januari, zodat we de gelegenheid hebben om een waardige vervanger te zoeken.
- Boli kan weg, op voorwaarde dat we hem nog kunnen huren tot eind december. We gaan onze club en onze PO1 ambities nu niet onthoofden door onze topschutter te laten gaan !

Stel u da eens voor, zo een statement !
Op die manier ga je zieltjes terugwinnen ....
Ja oké , maar dan moet er kost wat kost dat statement gevolgd worden..

1, stel ze zeggen hij gaat niet meer weg om daarna een bod van pakweg 5miljoen te krijgen... gaan ze weer hun woord moeten verbreken..

2, zeggen dat hij nog weg mag zal de prijs ook een stuk drukken..

We zien wel wat er nog gaat gebeuren ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STVVonly
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jun 2017, 21:48

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door STVVonly »

Nog drie keren slapen en da gezaag is gedaan
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Iniesta »

BoemBoem schreef:
Brusselmans schreef:Moest er nu een duidelijk statement komen van de Tiense, het zou alweer een stap vooruit zijn !

In de aard van :
- Boli gaat nu niet meer weg. Dat kan ten vroegste in Januari, zodat we de gelegenheid hebben om een waardige vervanger te zoeken.
- Boli kan weg, op voorwaarde dat we hem nog kunnen huren tot eind december. We gaan onze club en onze PO1 ambities nu niet onthoofden door onze topschutter te laten gaan !

Stel u da eens voor, zo een statement !
Op die manier ga je zieltjes terugwinnen ....
Ja oké , maar dan moet er kost wat kost dat statement gevolgd worden..

1, stel ze zeggen hij gaat niet meer weg om daarna een bod van pakweg 5miljoen te krijgen... gaan ze weer hun woord moeten verbreken..

2, zeggen dat hij nog weg mag zal de prijs ook een stuk drukken..

We zien wel wat er nog gaat gebeuren ..
Dat kunnen ze perfect inbouwen door te stellen dan onder een bepaalde prijs (5 miljoen bijvoorbeeld) hij niet weg kan. Ondertussen moeten ze natuurlijk ook een vervanger op het oog hebben. Je kan niet het vlees van de koe hebben en de melk van de koe. Zonder vervanger worden de ambities moeilijker om te verwezenlijken.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Caravaggio »

... ik wil niet Pessimistisch zijn ... maar STVV draait te goed... het zou me niet verwonderen als er nog iemand vertrekt (Boli / Pirard)
al hopen we natuurlijk van niet !!
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Hallo-Tokyo »

Caravaggio schreef:... ik wil niet Pessimistisch zijn ... maar STVV draait te goed... het zou me niet verwonderen als er nog iemand vertrekt (Boli / Pirard)
al hopen we natuurlijk van niet !!
Oei. Stvv draait te goed.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Het ziet ernaar uit dat er niks mee bijkomt...
De spoeling op links is nochtans erg dun. Dussaut valt door de mand en De norre ligt in de lappenmand na een trap op de knie bij de nationale beloftenploeg...
Antunes nog geen vollle match gespeeld en zeker niet op niveau. Ceballos nog weken uit...
Botaka speelt tegen zijn voet en is wisselvallig.
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Stan »

Jones schreef:Het ziet ernaar uit dat er niks mee bijkomt...
De spoeling op links is nochtans erg dun. Dussaut valt door de mand en De norre ligt in de lappenmand na een trap op de knie bij de nationale beloftenploeg...
Antunes nog geen vollle match gespeeld en zeker niet op niveau. Ceballos nog weken uit...
Botaka speelt tegen zijn voet en is wisselvallig.
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden, dat men een speler als Fiore niet haalt. Jonge, karaktervolle verdediger, die hier heel goed zou passen.
Brozieteam
Berichten: 273
Lid geworden op: 02 jul 2016, 19:52

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Brozieteam »

Fiore en Langil erbij zou fantastisch zijn
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Thelin naar WB
Ganvoula naar Mechelen

Beide gehuurd..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Geen probleem. Ik verkies Boli altijd boven die twee.
Een extra linksachter is welkom, maar ik ben ook al blij als we gewoon geen basisspelers meer laten gaan.
Overdrijven is een kunst
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Jacques schreef:Geen probleem. Ik verkies Boli altijd boven die twee.
Een extra linksachter is welkom, maar ik ben ook al blij als we gewoon geen basisspelers meer laten gaan.
Zolang Boli blijft is er idd geen probleem..
Als Boli vertrekt waren dat toch 2 al eventuele vervangers die ge moogt schrappen
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Since '54 »

BoemBoem schreef:
Jacques schreef:Geen probleem. Ik verkies Boli altijd boven die twee.
Een extra linksachter is welkom, maar ik ben ook al blij als we gewoon geen basisspelers meer laten gaan.
Zolang Boli blijft is er idd geen probleem..
Als Boli vertrekt waren dat toch 2 al eventuele vervangers die ge moogt schrappen
Als Boli blijft zouden wij kunnen tevreden zijn met een uitgesproken linksback want wie kan bevestigen dat Antunes enerzijds de échte LB is die zich goed aanpast bij STVV (we hebben hem immers nog nooit zien spelen) en anderzijds heeft Antunes misschien wel een minder sterke constitutie want hij is al zo lang gekwetst en Oostende wou van hem af. Er blijven vraagtekens heel zeker.

De Norre trekt goed zijn plan maar voor die plaats is hij niet geroepen en bovendien laten we hem niet vergelijken met Denis Odoi want deze laatste was een (rechts) back van nature en een groot talent, nu nog trouwens

Als Boli blijft hebben wij niet direct een linkerflank nodig da's waar.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Since '54 schreef:
BoemBoem schreef:
Jacques schreef:Geen probleem. Ik verkies Boli altijd boven die twee.
Een extra linksachter is welkom, maar ik ben ook al blij als we gewoon geen basisspelers meer laten gaan.
Zolang Boli blijft is er idd geen probleem..
Als Boli vertrekt waren dat toch 2 al eventuele vervangers die ge moogt schrappen
Als Boli blijft zouden wij kunnen tevreden zijn met een uitgesproken linksback want wie kan bevestigen dat Antunes enerzijds de échte LB is die zich goed aanpast bij STVV (we hebben hem immers nog nooit zien spelen) en anderzijds heeft Antunes misschien wel een minder sterke constitutie want hij is al zo lang gekwetst en Oostende wou van hem af. Er blijven vraagtekens heel zeker. De Norre trekt goed zijn plan maar voor die plaats is hij niet geroepen en bovendien laten we hem niet vergelijken met Denis Odoi want deze laatste was een (rechts) back van nature.

Als Boli blijft hebben wij niet direct een linkerflank nodig da's waar.
Ik snap niet goed wat Boli en onze linkerflank met elkaar gemeen hebben?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie