Zomertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

weekenders schreef: Marquez maakte meerdere keren duidelijk dat er nog een drietal echte versterkingen nodig waren. Maar hij was geen fan van Legear.
Deze stelling lijkt mij eerder een brede boulevard dan een doodlopend straatje !
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

Ik zie 2 nieuwe gezichten op training : een geblokt zwartje van 1.60 m. En stevige kuiten en precies linksvoetig en een kerel van 1.80 ongeveer. Het regent echter pijpestelen en dusdanig zicht vanuit de auto.
Dat zwartje maakt op me een goede indruk. Wordt ook veel aangespeeld en is vinnig. De andere staat al aan de kant.
Goutas, stevige jongen, verdedigt goed uit. COL legt het spel geregeld stil om uitleg te geven
Laatst gewijzigd door Jones op 10 aug 2017, 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

5 euro op de rotonde met het vliegtuig :roll:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door zipke373 »

Jones schreef:Ik zie 2 nieuwe gezichten op training : een geblokt zwartje van 1.60 m. En stevige kuiten en precies linksvoetig en een kerel van 1.80 ongeveer. Het regent echter pijpestelen en dusdanig zicht vanuit de auto.
Dat zwartje maakt op me een goede indruk. Wordt ook veel aangespeeld en is vinnig. De andere staat al aan de kant.
Goutas, stevige jongen, verdedigt goed uit. COL legt het spel geregeld stil om uitleg te geven
Den deze waarschijnlijk :
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20170810_0301 ... y-op-proef
united
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 jul 2017, 16:41

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door united »

Traint die Braziliaanse linksback Adao nog mee eigenlijk?
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door den ief »

zipke373 schreef:
Jones schreef:Ik zie 2 nieuwe gezichten op training : een geblokt zwartje van 1.60 m. En stevige kuiten en precies linksvoetig en een kerel van 1.80 ongeveer. Het regent echter pijpestelen en dusdanig zicht vanuit de auto.
Dat zwartje maakt op me een goede indruk. Wordt ook veel aangespeeld en is vinnig. De andere staat al aan de kant.
Goutas, stevige jongen, verdedigt goed uit. COL legt het spel geregeld stil om uitleg te geven
Den deze waarschijnlijk :
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20170810_0301 ... y-op-proef
Gene slechte
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door enerkey »

Hij viel mij ook altijd positief op (in 2de dan vooral). Komt net te kort in eerste klasse denk ik. Maar op kunstgras kan het een meerwaarde zijn.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door stvv fan »

Bassey traint mee.
Adao is volgens hbvl doorgestuurd.
Ayala en antunes speelden mee met beloften.
Weet iemand of bezus speelklaar is?
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jones »

zipke373 schreef:
Jones schreef:Ik zie 2 nieuwe gezichten op training : een geblokt zwartje van 1.60 m. En stevige kuiten en precies linksvoetig en een kerel van 1.80 ongeveer. Het regent echter pijpestelen en dusdanig zicht vanuit de auto.
Dat zwartje maakt op me een goede indruk. Wordt ook veel aangespeeld en is vinnig. De andere staat al aan de kant.
Goutas, stevige jongen, verdedigt goed uit. COL legt het spel geregeld stil om uitleg te geven
Den deze waarschijnlijk :
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20170810_0301 ... y-op-proef
Dat is em ja.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Caravaggio »

stvv fan schreef:Bassey traint mee.
Adao is volgens hbvl doorgestuurd.
Ayala en antunes speelden mee met beloften.
Weet iemand of bezus speelklaar is?
https://www.transfermarkt.nl/anthony-ba ... ler/233077
Idd dat stond gisteren in e krant.
Anthony Bassey: transfervrij / rechtervleugel / rechtsbuiten / Nigeria
Men zoekt naar alternatieven voor Legaer?

HLN zegt dat Bezus waarschijnlijk in de kern zal zitten, maar geen volledige match aankan
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Caravaggio schreef:
HLN zegt dat Bezus waarschijnlijk in de kern zal zitten, maar geen volledige match aankan
Ik heb da ook tegen mijne baas gezegd, maximum een uurke vandaag !!!
En content da dieje mens was ....
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door stvv fan »

Iemand nog info over.
Die zuid koreaan?
Legear?

Kan jij meer duidelijkheid scheppen over die zuid koreaan stofke?
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door tesneusdoek »

stvv fan schreef:Iemand nog info over.
Die zuid koreaan?
Legear?

Kan jij meer duidelijkheid scheppen over die zuid koreaan stofke?
Volgens dit artikel van 9 augustus moet Lee Seung Woo (de Zuid-Koreaanse Messi van Barça B)weg, want de twee plaatsen voor extracommunitaire spelers gaan naar Vitinho en el Choco Lozano.

Voor Lee is er interesse vanwege Hellas Verona en Borussia Dortmund.

http://www.sport.es/es/noticias/barca/c ... ir-6216292
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Mikman »

stvv fan schreef:Iemand nog info over.
Die zuid koreaan?
Legear?

Kan jij meer duidelijkheid scheppen over die zuid koreaan stofke?
Over de Zuid-Koreaan:

Hij gaat dit seizoen zeker niet bij Barcelona B spelen want die mogen maar 2 niet-Europeanen opstellen en hebben gekozen voor 2 andere spelers ( Zuid-Amerikanen ). De speler wil de club liever niet permanent verlaten, maar het lijkt erop dat Barça niet meer op hem telt. Zou deze voorbereiding het wel goed gedaan hebben op training. De aankondiging naar welke club hij zou uitgeleend worden had eigenlijk al gebeurd moeten zijn, want eind juli zou men dat "binnen de week" aankondigen.

Je kan het allemaal opvolgen via deze twitter-account: https://twitter.com/barcabstuff


Interessant dat stofke dit ooit schreef:
Transfer opbrengsten:

Dompé : 1.500.000 + 35% netto doorverkoop

Edmilson : 1.200.000 + 40% netto doorverkoop (+ dusaut en de Sart ) + voorkooprecht 60% transfersom.

Schoofs : 1.000.000 + 50% doorverkoop meerwaarde
Bij verkoop < 3.000.000 voorkooprecht.

Bron : ik heb de contracten zelf gezien.
We weten intussen dat hij geloofwaardig is wat zijn bronnen betreft. Afgelopen winter deed Brugge een bod van 5 miljoen op Edmilson (http://www.voetbalnieuws.be/news/237752 ... son_Junior) , dus zou 2 miljoen daarvan naar STVV gevloeid zijn. Dat zou de totale transfersom van Junior op 3,2 miljoen Euro + Dussaut en De Sart gebracht hebben. STVV heeft in zijn balans 1,2 miljoen Euro ingeschreven aan verwachte nog te krijgen meerwaarden op die transfers dus dat zou een meevaller zijn voor de boekhouding. Dompé kan ook ooit nog wat opbrengen. En De Sart is intussen toch ook beloftevol bezig. Dussaut daarentegen :rood: :fuckyou: :mad:
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door stvv fan »

Legear zou deze week nog tekenen voor 2 seizoenen. Ik hoop dat hij dan speelgerechtigd geraakt voor anderslecht.
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Plaats reactie