Zomertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4142
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door lindoke »

Effe terug "on-topic". Hoe zit het nu met Legear? Het is toch verrassend stil, niet? Was het uiteindelijk dan toch maar een kwakkel?
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Louis XIV
Berichten: 1247
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Louis XIV »

lindoke schreef:Effe terug "on-topic". Hoe zit het nu met Legear? Het is toch verrassend stil, niet? Was het uiteindelijk dan toch maar een kwakkel?
http://www.dhnet.be/sports/football/div ... 263f152cd9
Stvv maar ook Oostende is een mogelijkheid
Stvv voordeel dat hij in Luik kan blijven wonen
Één ding staat vast Standard rekent niet meer op Legaer
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: Lindoke ,waar wacht ge nog op?
Liever vandaag nog dan morgen maar ga dan ook daar maar op hun forum janken.
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door omeloe »

Willy Roelands schreef::stvv: Lindoke ,waar wacht ge nog op?
Liever vandaag nog dan morgen maar ga dan ook daar maar op hun forum janken.
Je bent wel meer dan 5 jaar te laat , dit was een bericht (daags na de degradatie) van 21 Apr 2012 ! Toen waren zijn jaren van verstand nog niet gekomen . :lol:
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door omeloe »

tesneusdoek schreef:Lierse moet o.v. financiële problemen Karim Hafez (viermalig Egyptisch international, 21 jaar, vorig seizoen uitgeleend aan Lens) verkopen. Die kan zowat de hele linkerflank aan (van opkomende back tot winger...). Misschien iets voor ons? Ceballos kan ook op rechts zijne plan trekken...
http://www.transfermarkt.nl/karim-hafez ... ler/333004
Maged Samy heeft al bijna 50 miljoen € van Wadi Degla opgesoupeerd !!! :zot:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

vdl schreef:
Brusselmans schreef:Wat 1 match winnen bij mensen kan teweeg brengen !
De klodders hangen op veel plaatsen aan het plafond te druppen !
Bij u hangen de klodders niet aant plafond,ge hebt uw gewenste 0 op 12 niet gekregen.
De klodders zijn uiteen gespat op haar brilleke, da had wel iets ...

En was ik 2 uur daarna toch content met de overwinning.
Of het iets met mekaar te maken had, da weet ik niet ....
stofke
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 dec 2012, 09:56
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door stofke »

lindoke schreef:Effe terug "on-topic". Hoe zit het nu met Legear? Het is toch verrassend stil, niet? Was het uiteindelijk dan toch maar een kwakkel?
Bormans is op verlof, vandaar dat er weinig gebeurt ivm transfers
BoemBoem
Berichten: 2954
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

stofke schreef:
lindoke schreef:Effe terug "on-topic". Hoe zit het nu met Legear? Het is toch verrassend stil, niet? Was het uiteindelijk dan toch maar een kwakkel?
Bormans is op verlof, vandaar dat er weinig gebeurt ivm transfers
Hahahahahahhaha wa ne deun..
Dat hij verlof pakt zoveel hij wil, maar toch niet in de drukste periode van het jaar..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Boffin
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 jun 2016, 20:16

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Boffin »

Ik lees dat Tuur Dierickx weg mag bij Antwerp. Was altijd wel gecharmeerd door deze speler. En kunnen we volgens mij ook perfect uitspelen op de flanken.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Caravaggio »

Boffin schreef:Ik lees dat Tuur Dierickx weg mag bij Antwerp. Was altijd wel gecharmeerd door deze speler. En kunnen we volgens mij ook perfect uitspelen op de flanken.
Raar, na Omolo laat the great old een 2de van de betere spelers (van vorig seizoen) gaan...Böloni met de grove borstel

Is een rechter flankaanvaller niet eerder een noodzaak dan een linker? Indien Antunes fit is kan hij ook een rij naar voor? (Ayala als linksback)
Botaka moet er echt nog doorkomen?
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door tesneusdoek »

Bij Brugge binnenkort ook grote schoonmaak precies....

Acolatse of Limbombe mogen voor mij zeker naar hier komen op huurbasis met aankoopoptie.
:toppie:
https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... -409031793
STVV-fan
Berichten: 6006
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

stofke schreef:
lindoke schreef:Effe terug "on-topic". Hoe zit het nu met Legear? Het is toch verrassend stil, niet? Was het uiteindelijk dan toch maar een kwakkel?
Bormans is op verlof, vandaar dat er weinig gebeurt ivm transfers
Indien er nog onderhandelingen moeten gebeuren: Kan dat niet via Skype of gewoon de telefoon gedaan?
Indien de onderhandelingen "afgelopen" zijn: Kan Roland zijn handtekening niet zetten?

Als je dan dicht zou zitten bij een overeenkomst met een Lee, waar toch nog een deel ploegen achter hengelen, dan ga je toch niet op vakantie?
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door tesneusdoek »

STVV-fan schreef:
stofke schreef:
lindoke schreef:Effe terug "on-topic". Hoe zit het nu met Legear? Het is toch verrassend stil, niet? Was het uiteindelijk dan toch maar een kwakkel?
Bormans is op verlof, vandaar dat er weinig gebeurt ivm transfers
Indien er nog onderhandelingen moeten gebeuren: Kan dat niet via Skype of gewoon de telefoon gedaan?
Indien de onderhandelingen "afgelopen" zijn: Kan Roland zijn handtekening niet zetten?

Als je dan dicht zou zitten bij een overeenkomst met een Lee, waar toch nog een deel ploegen achter hengelen, dan ga je toch niet op vakantie?
Ondertussen op de twitter account van Barça B:

barcabstuff‏ @barcabstuff · 31 jul.
Forward Seung-Woo Lee will leave Barcelona on loan. The club will announce the move later this week. [@albert_roge]

Deze week valt er dus een beslissing omtrent Lee...en naast Porto, Benfica, Borussia Dortmund, Bordeaux en STVV, heeft nu ook Schalke 04 blijkbaar haar interesse laten blijken voor de speler.
http://schalke-news.de/2017/schalke-04- ... i-mueller/

Maar gezien ze er bij ons gerust in zijn dat ons aanbod onweerstaanbaar is, hebben we de barak een week gesloten o.v. vakantie :mrgreen:

Sorry maar ik geloof er van in het begin geen woord van dat we dicht bij een akkoord zouden staan om Seung-Woo Lee over te nemen. Eén ding is dat ze hem graag naar hier zouden willen halen, een ander ding is dat die speler effectief naar hier wil komen. Dat is nieuws om het forum te vullen in de komkommertijd...
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door stvv fan »

Geef mij dan maar die Acolatse!
Over lee, we moeten afwachten. Maar als hij kiest om speeltijd te verkrijgen. Is in mijn ogen stvv de beste keuze.
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
STVV-fan
Berichten: 6006
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

Als de bedragen kloppen die Stofke hier plaatst bedenk ik mij het volgende:

Waarom zouden in godsnaam ploegen als Dortmund en Porto Lee willen huren, wanneer zijn afkoopsom ocharme 3 miljoen bedraagt.
Voor zulke ploegen is dat muggenpis. Neem nu nog dat hij daar mislukt, dan hebben ze 9/10 een andere speler die doorbreekt en die ze voor 30 of meer miljoen verkopen.

Ander voorbeeld: Martin Odegaard, het Noors "toptalent" van Real kon haast ook overal naartoe gaan toen zij hem wouden uitlenen. Uit al die ploegen koos hij uiteindelijk Heerenveen.

Aan de andere kant is Heerenveen nu niet echt met STVV te vergelijken, maar goed.

Het is een utopie en als het niet lukt, moet je niet beschaamt zijn als je ziet welke ploegen nog meer naar die jong hengelden.
Plaats reactie