Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Jacques »

Ach, Boli is veel meer dan een doelpuntenmaker. Het klopt dat hij momenteel moeilijk scoort, vertrouwen doet inderdaad veel voor een spits. het is daarom goed dat hij met Vetokele een spitsbroeder heeft die de druk wat bij hem kan wegnemen.
Boli doet echter ook zoveel meer dan alleen maar scoren. Hij zet druk, hij houdt een bal bij, hij dwingt kansen af...en dat hij ze af en toe mist, meer dan zou mogen voor een afwerker, tja, dat neem ik er dan maar bij. Hij speelt met een groot hart en is niet te beroerd om zijn deel v.h. werk (en meer) op te knappen.
Ook niet vergeten dat het voor nieuwjaar onze enige diepe spits die naam waardig was. Het gewicht van de hele aanval lag (figuurlijk) op zijn (letterlijk) geblesseerde schouder(s), nadat hij eerder een groot deel van vorig seizoen en de voorbereiding op dit seizoen miste. Hou daar ook rekening mee, als je hem beoordeelt.

In augustus riep men dat hij nooit meer op niveau zou terugkeren en dat ze zijn contract moesten ontbinden.
In december riep men om zijn vervanging (vs. Standard) en nu dat hij de kansen moet leren verzilveren.
In juli staan we waarschijnlijk allemaal te roepen dat we onze aanvalsleider kwijt zijn...
Laatst gewijzigd door Jacques op 01 feb 2017, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door tesneusdoek »

Ik zie op het Internet verschillende sites waar er gevraagd wordt welke van de ploegen die om P.O.1 strijden het sterkst uit de wintertransferperiode zijn gekomen. Alhoewel dat in een glazen bol kijken is, is het toch interessant om even een soortgelijke discussie op te zetten, maar dan in de onderste regionen.

Alleen met het behoud in 1ste op het oog, wie van de degradatiekandidaten heeft zich het best versterkt? Ik weet dat we er eigenlijk niet meer uit kunnen/mogen vallen, maar sluit ons pas definitief uit, na puntenwinst -1 of 3 maakt me niet uit- tegen Westerlo en omdat ze ong. evenveel punten hebben als wij, zet ik Kortrijk en Lokeren er ook bij. En op langere termijn, naar volgend seizoen toe?

Voor mij: top 3 beste versterkingen voor het behoud: STVV, Waasland-Beveren, Moeskroen; top 3 beste versterkingen op lange termijn: Kortijk, Moeskroen, Lokeren.


10) KV Kortrijk - 27 punten
IN: Jovan Stojanovic (FK Vozdovac, Servië, definitief)
Teddy Chevalier (Lens, Frankrijk, definitief)
Hannes Van der Bruggen (KAA Gent, definitief)

UIT: Athanasios Papazoglou (Roda JC, Nederland, definitief)
Birger Verstraete (KAA Gent, definitief)
Samuel Gigot (AA gent, definitief)


11) STVV - 26 punten
IN: Sebastien Bruzesse (Club Brugge, gehuurd)
Boli Bolingoli (Club Brugge, gehuurd)
Brandon Mechele (Club Brugge, gehuurd)
Igor Vetokele (Charlton Athletic, Engeland, gehuurd)

UIT: William Dutoit (KV Oostende, definitief)
Jonathan Bamba (Saint-Etienne, Frankrijk, definitief)
Salimo Sylla (contract ontbonden)
Kevin Koubemba (CSKA Sofia, Bulgarije, definitief)


12) KSC Lokeren - 25 punten
IN: Dario Melnjak (Neftchi Baku, Azerbeidzjan, einde huurperiode)
Besart Abdurahimi (Cerezo Osaka, Japan, einde huurperiode)
Gary Martin (Lillestrom, Noorwegen, definitief)
Mohamed Ofkir (Lillestrom, Noorwegen, definitief)

UIT: João Carlos (Al-Jazira, Abu Dhabi, definitief)
Sverrir Ingason (Granada, Spanje, definitief)
Jaja Coelho (Buriram United FC, Thailand, verhuurd)


13) KAS Eupen - 21 punten
IN: Moussa Wagué (Aspire Academy, Qatar, definitief)
Silas Gnaka (Aspire Academy, Qatar, definitief)
Jean-Luc Dompé (Standard, gehuurd)
Christian Brüls (Rennes, Frankrijk, definitief)

UIT: Florian Taulemesse (AEK Larnaka, Cyprus, definitief)


14) Waasland-Beveren - 20 punten
IN: Cherif Ndiaye (ASC Jaraaf, Senegal, definitief)
Steeven Langil (Legia Warschau, Polen, gehuurd)
Ibrahima Conté (KV Oostende, gehuurd)

UIT: Nicolas Orye (Lommel, verhuurd)
Siebe Schrijvers (Racing Genk, einde huurperiode)


15) Westerlo - 19 punten
IN: Kyle Butler (Racing Genk, definitief)
Carlos Strandberg (Club Brugge, gehuurd)
Marko Nikolic (transfervrij, definitief)

UIT: Michalis Manias (Asteras Tripolis, Griekenland, definitief)
Igor Lolo (contract ontbonden)
Eric Lanini (Juventus, Italië, einde huurperiode)
Jarno Molenberghs (KSK Lommel, verhuurd
Silvere Ganvoula (Anderlecht, pas na het seizoen)


16) Moeskroen - 18 punten
INFarouk Miya (Standard, gehuurd)
Deivydas Matulevicius (Botosani, Roemenië, definitief)
Nathan Kabasele (Anderlecht, gehuurd)
Dino Arslanagic (Standard, definitief)

UIT: Vagner Da Silva (Boavista, Portugal, verhuurd)
Islam Ferus (Chelsea, Engeland, einde huurperiode)
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door scoormachine »

tesneusdoek schreef:Ik zie op het Internet verschillende sites waar er gevraagd wordt welke van de ploegen die om P.O.1 strijden het sterkst uit de wintertransferperiode zijn gekomen. Alhoewel dat in een glazen bol kijken is, is het toch interessant om even een soortgelijke discussie op te zetten, maar dan in de onderste regionen.

Alleen met het behoud in 1ste op het oog, wie van de degradatiekandidaten heeft zich het best versterkt? Ik weet dat we er eigenlijk niet meer uit kunnen/mogen vallen, maar sluit ons pas definitief uit, na puntenwinst -1 of 3 maakt me niet uit- tegen Westerlo en omdat ze ong. evenveel punten hebben als wij, zet ik Kortrijk en Lokeren er ook bij. En op langere termijn, naar volgend seizoen toe?

Voor mij: top 3 beste versterkingen voor het behoud: STVV, Waasland-Beveren, Moeskroen; top 3 beste versterkingen op lange termijn: Kortijk, Moeskroen, Lokeren.


10) KV Kortrijk - 27 punten
IN: Jovan Stojanovic (FK Vozdovac, Servië, definitief)
Teddy Chevalier (Lens, Frankrijk, definitief)
Hannes Van der Bruggen (KAA Gent, definitief)

UIT: Athanasios Papazoglou (Roda JC, Nederland, definitief)
Birger Verstraete (KAA Gent, definitief)
Samuel Gigot (AA gent, definitief)


11) STVV - 26 punten
IN: Sebastien Bruzesse (Club Brugge, gehuurd)
Boli Bolingoli (Club Brugge, gehuurd)
Brandon Mechele (Club Brugge, gehuurd)
Igor Vetokele (Charlton Athletic, Engeland, gehuurd)

UIT: William Dutoit (KV Oostende, definitief)
Jonathan Bamba (Saint-Etienne, Frankrijk, definitief)
Salimo Sylla (contract ontbonden)
Kevin Koubemba (CSKA Sofia, Bulgarije, definitief)


12) KSC Lokeren - 25 punten
IN: Dario Melnjak (Neftchi Baku, Azerbeidzjan, einde huurperiode)
Besart Abdurahimi (Cerezo Osaka, Japan, einde huurperiode)
Gary Martin (Lillestrom, Noorwegen, definitief)
Mohamed Ofkir (Lillestrom, Noorwegen, definitief)

UIT: João Carlos (Al-Jazira, Abu Dhabi, definitief)
Sverrir Ingason (Granada, Spanje, definitief)
Jaja Coelho (Buriram United FC, Thailand, verhuurd)


13) KAS Eupen - 21 punten
IN: Moussa Wagué (Aspire Academy, Qatar, definitief)
Silas Gnaka (Aspire Academy, Qatar, definitief)
Jean-Luc Dompé (Standard, gehuurd)
Christian Brüls (Rennes, Frankrijk, definitief)

UIT: Florian Taulemesse (AEK Larnaka, Cyprus, definitief)


14) Waasland-Beveren - 20 punten
IN: Cherif Ndiaye (ASC Jaraaf, Senegal, definitief)
Steeven Langil (Legia Warschau, Polen, gehuurd)
Ibrahima Conté (KV Oostende, gehuurd)

UIT: Nicolas Orye (Lommel, verhuurd)
Siebe Schrijvers (Racing Genk, einde huurperiode)


15) Westerlo - 19 punten
IN: Kyle Butler (Racing Genk, definitief)
Carlos Strandberg (Club Brugge, gehuurd)
Marko Nikolic (transfervrij, definitief)

UIT: Michalis Manias (Asteras Tripolis, Griekenland, definitief)
Igor Lolo (contract ontbonden)
Eric Lanini (Juventus, Italië, einde huurperiode)
Jarno Molenberghs (KSK Lommel, verhuurd
Silvere Ganvoula (Anderlecht, pas na het seizoen)


16) Moeskroen - 18 punten
INFarouk Miya (Standard, gehuurd)
Deivydas Matulevicius (Botosani, Roemenië, definitief)
Nathan Kabasele (Anderlecht, gehuurd)
Dino Arslanagic (Standard, definitief)

UIT: Vagner Da Silva (Boavista, Portugal, verhuurd)
Islam Ferus (Chelsea, Engeland, einde huurperiode)
Na 6 op 6 is het natuurlijk makkelijker om STVV op 1 te zetten.
Na de match op Anderlect had de volgorde er helemaal anders uitgezien denk ik.....
Maar.....na de 6 op 6....en met de kortetermijnvisie die wij hanteren ...... hebben wij de beste zaak gedaan.

Kortrijk heeft voor mij ook goed zijn werk gedaan.....zeker op lange termijn.

Nog 1x winnen en het behoud is een feit.
Hopelijk tegen westerlo.......wie had dat durven dromen dat we 5 weken voor het einde al gered zouden zijn.......van een geslaagd seizoen gesproken dan :lol:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Jack »

3 miljoen en bonussen vanuit Fulham geweigerd op Boli.
Mooi zo! Dat konden ze nu ook echt niet maken. In de zomer gaat weer puzzelen worden.
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door scoormachine »

Jack schreef:3 miljoen en bonussen vanuit Fulham geweigerd op Boli.
Mooi zo! Dat konden ze nu ook echt niet maken. In de zomer gaat weer puzzelen worden.
Had de redding al een feit geweest.....was hij weg denk ik. 3 miljoen is toch een mooi bod hoor.
Maar heb mijn twijfels of de Engelse competitie wel iets voor hem is.
Intensieve matchen.....soms kort na elkaar.
Dat hij nog maar eventjes hier in Belgie blijft.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Jones »

Ik begrijp de reacties van hierboven niet over Boli ! Voor dat geld moet je altijd Boli laten gaan. Dat is een monsterbod voor een speler die zoveel in de lappenmand heeft gelegen !
Het feit dat het Londense Fulham hier in eerste komt speuren zegt toch iets over hoe ploegen uit de premiership naar onze competitie kijken.

Zowel voor Boli als STVV een gemiste kans. Voor dat geld ga ik hem brengen met een strik rond. Straks wordt de man aan de schouder geopereerd want dat kan je niet blijven uitstellen en ben je hem weken, zoniet maanden kwijt.

Met dat geld had je veel meer kunnen bouwen aan uw ploeg dan door hem te houden ! Met dat geld haal ik een betere spits, overtuig ik Vetokele om te blijven en probeer ik bij Brugge een van onze huurlingen te houden.

Reden van alles is dat ze geen alternatief zo kort voor het verstrijken van de deadline konden aantrekken omdat er niet meer gezocht is verdomme. Dan hebben ze dus geen befaamd lijstje meer zoals ten tijde van Mangel.
Onbegrijpelijk ! Ge moet nog 4 ptn halen en je bent gered. Dit had Vetokele en Janssens zelfs samen kunnen realiseren, zonder Boli.
Fulham gaat niet meer terug komen met dat bod.

Ik wil de versie van Boli toch zelf eens horen. Ik kan me niet voorstellen dat hij niet wou gaan. Naar zo een club zeg ! Ofwel is die gast zich bewust van zijn beperkingen ofwel zo dom. Die kon het contract van zijn leven tekenen. Zelfs als noodoplossing konden we Akpala huren of Cyriac. Voldoet die dan niet, weg en beter na half seizoen huur.

Man man man en Roland is zakenman ? Koppigen ezel ja.
Laatst gewijzigd door Jones op 02 feb 2017, 09:06, 1 keer totaal gewijzigd.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door BoemBoem »

scoormachine schreef:
Jack schreef:3 miljoen en bonussen vanuit Fulham geweigerd op Boli.
Mooi zo! Dat konden ze nu ook echt niet maken. In de zomer gaat weer puzzelen worden.
Had de redding al een feit geweest.....was hij weg denk ik. 3 miljoen is toch een mooi bod hoor.
Maar heb mijn twijfels of de Engelse competitie wel iets voor hem is.
Intensieve matchen.....soms kort na elkaar.
Dat hij nog maar eventjes hier in Belgie blijft.
Hmm.. denk als dat bod enkele dagen vroeger gekomen was, hij ook weg was geweest.. Nu was er idd wat weinig tijd om nog een vervanger te zoeken :) ..

3miljoen is echt wel veel voor een ploeg als STVV..
Als die er nog een paar maakt zullen we wel een mooie prijs krijgen in de zomer ;) ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door toyotacorolla »

Er wordt al rap een bedrag vermeld, wat is de waarheid, en wie heeft dat bedrag de wereld ingestuurd?
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Jack »

Jones schreef:Ik begrijp de reacties van hierboven niet over Boli ! Voor dat geld moet je altijd Boli laten gaan. Dat is een monsterbod voor een speler die zoveel in de lappenmand heeft gelegen !
Het feit dat het Londense Fulham hier in eerste komt speuren zegt toch iets over hoe ploegen uit de premiership naar onze competitie kijken.

Zowel voor Boli als STVV een gemiste kans. Voor dat geld ga ik hem brengen met een strik rond. Straks wordt de man aan de schouder geopereerd want dat kan je niet blijven uitstellen en ben je hem weken, zoniet maanden kwijt.

Met dat geld had je veel meer kunnen bouwen aan uw ploeg dan door hem te houden ! Met dat geld haal ik een betere spits, overtuig ik Vetokele om te blijven en probeer ik bij Brugge een van onze huurlingen te houden.

Reden van alles is dat ze geen alternatief zo kort voor het verstrijken van de deadline konden aantrekken omdat er niet meer gezocht is verdomme. Dan hebben ze dus geen befaamd lijstje meer zoals ten tijde van Mangel.
Onbegrijpelijk ! Ge moet nog 4 ptn halen en je bent gered. Dit had Vetokele en Janssens zelfs samen kunnen realiseren, zonder Boli.
Fulham gaat niet meer terug komen met dat bod.

Ik wil de versie van Boli toch zelf eens horen. Ik kan me niet voorstellen dat hij niet wou gaan. Naar zo een club zeg ! Ofwel is die gast zich bewust van zijn beperkingen ofwel zo dom. Die kon het contract van zijn leven tekenen. Zelfs als noodoplossing konden we Akpala huren of Cyriac. Voldoet die dan niet, weg en beter na half seizoen huur.

Man man man en Roland is zakenman ? Koppigen ezel ja.
Ik zeg enkel dat het goed is dat ze 'm nu niet verkocht hebben.
Ik zou 'm ook verkopen voor dat bedrag en ben er ook zeker van dat RD dat gedaan had als we al gered waren of ze er iets eerder mee op de proppen gekomen waren.
Nu kon hij dat toch echt niet maken. Dan ging hij weer stront over zich krijgen. Normaal zit hij daar niet mee in...deze keer blijkbaar wel.

Eigenlijk hebben we dus dezelfde mening, buiten dat jij 'm ook nu nog, zonder vervanging, verkocht had omdat de redding in jouw ogen al een feit is.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Jones »

En toch wil ik Boli zelf horen, tenminste als hij geen zwijgplicht heeft gekregen. Ofwel gaat die nu ongelofelijk goed zijn best doen in de komende maanden om zich te blijven bewijzen, ofwel speelt die met zijne kop en heb je er niets meer aan en doet hij alles eraan om in de zomer zijn prijs te laten zakken.
Echt benieuwd hoe Boli gaat reageren.
@ toyotacorolla : bormans en Duchatelet bevestigen het bedrag in hbvl en men noemt de bedragen die men voor Mignolet, Odoi en Schoofs en Edmilson kreeg.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door weekenders »

3 MILJOEN VOOR BOLI ... MAAR STVV STUURT FULHAM WANDELEN
Enkele uren voor het sluiten van de wintermercato duwde Fulham zwaar op het gaspedaal om Yohan Boli binnen te halen. Uit goede bron vernamen we dat de Engelse tweedeklasser een riant bod van liefst 3 miljoen euro exclusief bonussen bij STVV neerlegde voor de spits. Een straf bedrag, maar Roland Duchâtelet en Philippe Bormans wilden de Fransman niet laten gaan.
Fulham komt momenteel uit in de Championship, de Engelse tweede klasse. De West-Londense club, waar onder andere ex-Kanarie Denis Odoi voor uitkomt, wil snel weer naar de Premier League. Net voor het sluiten van de wintermercato wilde het nog een slag slaan door zich te versterken in de spits. Oostende-aanvaller Cyriac en Yohan Boli stonden bovenaan de verlanglijst. In die mate zelfs dat de Engelsen dinsdagavond het bod voor de Franse spits van de Kanaries opdreven tot boven de 3 miljoen euro. Maar STVV had na het wegvallen van de piste Obbi Oulare geen deftig alternatief achter de hand om een vertrek van Boli op te vangen. Daarom hield CEO Philippe Bormans het been stijf in de onderhandelingen. Hij wilde de Fransman minstens tot het einde van het seizoen aan de Tiensesteenweg houden.

Financiële slagkracht

Bormans bevestigt noch ontkent het bedrag dat bij de onderhandelingen gemoeid was, maar geeft wel toe dat het om recordcijfers in de clubgeschiedenis ging. Simon Mignolet en Denis Odoi werden destijds elk voor 1,5 miljoen euro van de hand gedaan. Rob Schoofs en Junior Edmilson voor bedragen die , inclusief clausules, ook in die buurt lagen. Door een naar STVV-normen superbod op Boli te weigeren hebben Roland Duchâtelet en Marieke Höfte duidelijk hun sterke financiële slagkracht laten voelen.

“STVV is op een zeer goede manier uit deze wintermercato gekomen”, stelt CEO Philippe Bormans, die zijn chef dankbaar is voor de vrijheid en vertrouwen dat het management kreeg. “Uitgaand is er een oplossing gevonden voor alle jongens voor wie dat nodig was. Inkomend hebben we prima zaken gedaan door de vier gekende namen te lenen van Club Brugge en Charlton. We hadden fors kunnen cashen door Boli te verkopen, maar zowel de club als de speler zelf hadden geen baat bij een vertrek. Yohan gaf aan dat hij wil doorgroeien op Stayen en zich hier wil bewijzen. Dat vonden wij een knap statement. Als bestuur hebben we een duidelijk signaal aan de fans gegeven dat we vooruit willen en niet elk jaar onze beste spelers laten vertrekken. Bovendien willen we deze groep nog laten groeien. Dit was gewoon niet het moment om Boli te transfereren. Elke speler die hier nu is, is er graag en onze prestaties zijn eindelijk weer op niveau.”
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20170202_0270 ... m-wandelen
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door lindoke »

En ik zeg dat Bormans alweer het achterste van zijn tong niet laat zien. Daar is weer veel meer aan de hand. Voor dat geld heeft de stadsnar waarschijnlijk persoonlijk op zijn blote knieën gelegen voor Boli zijn deur. Vergeet niet dat hij nog altijd recht heeft op de transfergelden van STVV spelers. Nu wil dat kieken Bormans de pluimen op zijn eigen hoed steken, arm schaap dat em is :grappig:

Neen, ik denk dat Boli zelf om persoonlijke redenen niet wou vertrekken want anders was hij al zeker weg!!!

Gelukkig gaan we nog ooit de echte waarheid kennen als Boli effectief bij een andere club zit en dan gaan er nog velen ogen open trekken.

In de tussentijd: respect voor Boli dat hij nog bij ons wil blijven!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door miel »

lindoke schreef:En ik zeg dat Bormans alweer het achterste van zijn tong niet laat zien. Daar is weer veel meer aan de hand. Voor dat geld heeft de stadsnar waarschijnlijk persoonlijk op zijn blote knieën gelegen voor Boli zijn deur. Vergeet niet dat hij nog altijd recht heeft op de transfergelden van STVV spelers. Nu wil dat kieken Bormans de pluimen op zijn eigen hoed steken, arm schaap dat em is :grappig:

Neen, ik denk dat Boli zelf om persoonlijke redenen niet wou vertrekken want anders was hij al zeker weg!!!

Gelukkig gaan we nog ooit de echte waarheid kennen als Boli effectief bij een andere club zit en dan gaan er nog velen ogen open trekken.

In de tussentijd: respect voor Boli dat hij nog bij ons wil blijven!
Wat gij zegt of denkt is uw goed recht .
Maar als ge uw mening niet beter kunt staven dan dit , met IK zeg en IK denk hou je ze beter voor uw zelf .
Feit 1 is dat Boli zijn contract onlangs is open gebroken .
Feit 2 is dat hij minstens tot op het einde van het seizoen voor ons zal spelen , en gelukkig is dat de echte waarheid
Ondanks het debacle van vorig jaar om de beste spelers van de hand te doen tijdens de winterstop
zijn de meningen hier toch verdeeld en sommigen hadden hem voor deze som wel laten vertrekken , wat begrijpelijk is .
Indien ze dat gedaan hadden was de hel weer losgebarsten daar moet ik geen tekeningetje bij maken .
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door StvvBoy »

lindoke schreef:En ik zeg dat Bormans alweer het achterste van zijn tong niet laat zien. Daar is weer veel meer aan de hand. Voor dat geld heeft de stadsnar waarschijnlijk persoonlijk op zijn blote knieën gelegen voor Boli zijn deur. Vergeet niet dat hij nog altijd recht heeft op de transfergelden van STVV spelers. Nu wil dat kieken Bormans de pluimen op zijn eigen hoed steken, arm schaap dat em is :grappig:

Neen, ik denk dat Boli zelf om persoonlijke redenen niet wou vertrekken want anders was hij al zeker weg!!!

Gelukkig gaan we nog ooit de echte waarheid kennen als Boli effectief bij een andere club zit en dan gaan er nog velen ogen open trekken.

In de tussentijd: respect voor Boli dat hij nog bij ons wil blijven!
Die respect mag hij wel hebben. STVV ging hem in de lage reeks halen. STVV gaf hem een kans op het hoogste niveau en STVV hielt het vertrouwen nadat hij week na week in de blessure sukkelde.

Vind het wel grappig, ofwel verkoop stvv Boli en heeft iedereen kritiek dat ze hem te snel weg doen. Anders houden ze hem en zit er weer iets achter.

Kunnen ze eigenlijk iets goed doen in sommigen hun ogen? :roll:
Laatst gewijzigd door StvvBoy op 02 feb 2017, 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Halenaar »

Goede zaak dat ze hem gehouden hebben, zowaar toch nog een beetje topbeleid :lol:

3 miljoen is peanuts voor zowel Fullham als Boli. Als hij hier nog kan knallen de komende weken vang je er in de zomer makkelijk 6 miljoen voor, als ze tenminste deftig kunnen onderhandelen.
Plaats reactie