Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Haseveleon
Berichten: 107
Lid geworden op: 26 apr 2015, 19:06

Ivan Leko nieuwe trainer STVV

Bericht door Haseveleon »

Chris O'Loughlin stapt na dit seizoen op als coach van Sint-Truiden, dat ternauwernood in eerste klasse bleef. De 37-jarige Noord-Ier maakte begin september promotie toen hij als T2 het roer overnam van hoofdtrainer Yannick Ferrera - die naar Standard trok. "STVV bedankt haar coach voor zijn inzet en trouw gedurende de afgelopen drie seizoenen", klinkt het bij de Truienaars in een mededeling.

De Kanaries zijn O'Loughlin wel erkentelijk. "Chris wist de club in de Jupiler Pro League te handhaven en had een groot aandeel in de promotie vorig seizoen. De club is ervan overtuigd dat de coach een mooie carrière tegemoet gaat en wenst hem hiermee alvast veel succes." Wie O'Loughlin zal opvolgen, is nog niet bekend.

:blauw: :geel: Eindelijk zou ik zeggen... Wie wordt nu de opvolger ? Mathijsen ? Vreven ?
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Alain »

Ik hoop: Vukomanovic, maar zou ook nog tevreden zijn met Vreven.

Ik verwacht: iemand uit uit het rijtje Riga, Luzon, Fraeye... Geen idee hoe ik aan dat lijstje kom ;)
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door STimVV »

De Boeck z'n contract loopt voorlopig ook maar tot het einde van dit seizoen.
Fred Vanderbiest zal 1e klasse ook wel zien zitten wanneer het seizoen is afgelopen.
Ik zie jongens als Vrancken en Euvrard in de toekomst wel komen. Misschien in eerste instantie als T2?
Ik veronderstel dat ze ook bezig zijn met het zoeken van een technisch/sportief directeur? (misschien komt Jacky Mathysen daar wél voor in aanmerking? Als trainer alvast niet hoop ik. Of Brepoels?)
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Mikman »

Matthijssen: liever niet. Enige voordeel is dat het een upgrade tov COL is en dat hij meertalig is, maar dan zijn de argumenten zowat op. Ik wou vorige week zijn palmares afdrukken op mijn printer maar kreeg meteen een error en het lag niet aan een gebrek aan papier :mrgreen:
Tompie kan, vroegere discussies over JM indachtig, het forum ook maar beter op een heel krachtige server laten lopen :)


Vreven: Brepoels is hier bij een groot deel van het publiek lang populair geweest omwille van zijn stijl en Vreven leunt van alle kandidaat-trainers waarschijnlijk het dichtste bij Brepoels aan. Dus een keuze die bij het publiek grotendeels wel in goede aarde zou vallen ( hopelijk laat Vreven een clausule in zijn contract opnemen waardoor AC zijn C4 krijgt ). Vreven is momenteel wel nog altijd verbonden aan Waasland-Beveren, kijken hoe dat ginder afloopt.

Thijs: heb hem al vaker naar voor geschoven. Heeft wel geen ervaring en moet zelf ook willen natuurlijk. Zit safe bij Gent terwijl hij hier in een moeilijker situatie terecht zou komen. De tijd dat een T2 zich beperkte tot het zetten van kegeltjes is voorbij, en hij werkte jarenlang samen met de beste T1 van België. Duidelijk systeem. Zou een frisse wind zijn.

De Boeck: ik zet hem hier maar even bij ( na edit: STimVV ondertussen ook zie ik ) omdat hij over de vlotte meertaligheid en communicatie beschikt die bij deze club momenteel wel vereist is. Maar een Antwerpse Anderlechtenaar en STVV zijn op het eerste gezicht geen goeie combinatie qua mentaliteit. Maar goed, misschien heeft de club net dat nodig.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door enrique »

Matthijssen/Vrancken
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Jacques »

Alain schreef:Ik hoop: Vukomanovic, maar zou ook nog tevreden zijn met Vreven.

Ik verwacht: iemand uit uit het rijtje Riga, Luzon, Fraeye... Geen idee hoe ik aan dat lijstje kom ;)
Wordt ook al met een knipoog gesuggereerd door Benoit Morenne op Facebook. Ook geen idee hoe die daarbij komt. :mrgreen:

Onze geschiedenis van spelers en trainers pikken bij Lommel en de almacht van Circus Rolando indachtig, moet het wel Karel Fraeye worden. Dan zijn ze in Noord-Limburg ook nog eens lastig en zijn wij zeker van een totale miscast die vanaf dag 1 uitgespuwd wordt. Het equivalent van starten aan het nieuwe seizoen met -6. Zeg maar, een opvolger voor Franky VDE. Roland wou Fraeye hier trouwens al parachuteren als opvolger van Brepoels. Jacky Mathijssen zou een waardige 2de keus als kwal zijn.

100 keer liever een Vreven of Vanderbiest, maar of de huisbaas met van die eigengereide karakters overweg kan zonder ze uitzicht op Luik of Londen te beloven?
Laatst gewijzigd door Jacques op 04 apr 2016, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door updatedb »

We hebben nog een nadeel. Als we vroeger heel resoluut "neen" zeiden tegen Rolando over een trainer (Guy Luzon), dan ging die doodleuk naar Standard. Die deur is dicht nu Rolando niet meer zo heel goed gezien is op Sclessin. We zullen moeten pakken wat we krijgen :-).
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Caravaggio »

Alain schreef:Ik hoop: Vukomanovic, maar zou ook nog tevreden zijn met Vreven.

Ik verwacht: iemand uit uit het rijtje Riga, Luzon, Fraeye... Geen idee hoe ik aan dat lijstje kom ;)
²

Fred Vanderbiest vind ik ook een goede optie zoals STImVV zegt

1. Vuckomanovic (is ook in gesprek met Nottingham forest, gaat moeilijk worden vrees ik)
2. Bernd Thijs
3. Vreven / Vanderbiest / Gert Verheyen

Als ik de naam Wesley Sonck laat vallen schiet misschien half t forum mij af; misschien niet direct als T1 maar als je hem met Bernd Thijs de lijnen laat uitzetten zou dat geen slechte keuze zijn...
Ik snap niet waarom COL die 5 matchen nog mag doen; laat Delorge dat toch doen en zet in godsnaam 'n paar jonge veulens op dat plein
(De Norre / Gerets / Wilmots / Kynn ....) snappe wie snappe kan?? wat doet Standard? jongeren droppen...
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Iniesta »

Jacques schreef:Wordt ook al met een knipoog gesuggereerd door Benoit Morenne op Facebook. Ook geen idee hoe die daarbij komt. :mrgreen:
Van een deurwaarder gehoord ofzo? ;)
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Jack »

Vanderbiest zegt me niet veel evenals Jacky. Liever Vukumanovic dan of Vreven.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Bartman »

updatedb schreef:We hebben nog een nadeel. Als we vroeger heel resoluut "neen" zeiden tegen Rolando over een trainer (Guy Luzon), dan ging die doodleuk naar Standard. Die deur is dicht nu Rolando niet meer zo heel goed gezien is op Sclessin. We zullen moeten pakken wat we krijgen :-).
Gij gelooft nog in sprookjes zeker ? Wie heeft volgens u Ferrera, Junior en Dompé naar Luik geloodst ?
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Bartman »

Wat mij betreft mag het Vreven worden.
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door Louis XIV »

De Zweedse trainer Huugen Brütnudich
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door updatedb »

Bartman schreef:
updatedb schreef:We hebben nog een nadeel. Als we vroeger heel resoluut "neen" zeiden tegen Rolando over een trainer (Guy Luzon), dan ging die doodleuk naar Standard. Die deur is dicht nu Rolando niet meer zo heel goed gezien is op Sclessin. We zullen moeten pakken wat we krijgen :-).
Gij gelooft nog in sprookjes zeker ? Wie heeft volgens u Ferrera, Junior en Dompé naar Luik geloodst ?
Ook waar :-). Maar nen trainer zal in ieder geval minder geld opbrengen dan nen speler ;-)

On topic: heb dan toch de voorkeur voor Vukomanovic boven Vreven. Bovendien is het nog maar de vraag of Vreven bij Beveren vertrekt...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: COL buiten - Wie wordt de opvolger?

Bericht door STVV-fan »

Shall see, na het vertrek van YF beweerden er hier ook dat het Luzon zou worden.

ALS we toch die tour op moeten gaan: Ik denk niet dat het Luzon, noch Fraeye wordt.
Luzon is niet zo gewild in België, Fraeye heeft nog geen reet laten zien.
Beiden zijn buitengebonjourd bij Charlton en kunnen niet meer makkelijk naar Standard verkassen.

Die 2 worden het NIET (denk ik).

Wat we nu nodig hebben is een trainer die de spelers in de hand heeft.
Een Vreven en Vanderbiest kunnen dat.

We moeten ook kijken naar de taal.
Het moet een trainer zijn die de 2 landstalen machtig is en nog een woord Engels spreekt.

Op zich ben ik al blij dat het NIET COL is volgend seizoen. Eerst die smodder te boven komen.

Hopelijk komen ze me niet af met trainers uit het 7de knoopsgat, afwachten....
Plaats reactie