Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

Vouch schreef:
STVV-fan schreef:
Johan schreef:hou toch op met dromen jongens, het mag NIKS kosten,wat verwacht je dan?If you pay peanuts ... you get Monkeys.
Want er geld tegenaan smijten helpt wel?
Kijk naar Oostende, daar is het ook al heel wat minder met die hun grote mond daar....
Die teren nu nog juist op de punten die op het seizoensbegin hadden gehaald.

Investeren is GEEN garantie op succes, het zou enkel uw winstkansen ietsjes verhogen.

1) Valt het tegen? Dan zit je met veel te dure spelers die je moet blijven betalen en die niemand wil. Die spelers zitten hier dan tegen hun goesting.
2) Gebeuren er dingen die niet naar de goesting zijn van die dure mannen, dan spelen ze tegen hun goesting en verpesten ze de sfeer.

In het andere geval? Dan heb je h**renchance.

Dat het niks mag kosten: ik schotel u een denkoefening voor:

Stel nu dat we Junior, Rob en Dompé zoveel meer geboden hadden om te blijven, dat ze dan effectief gebleven waren, dan zaten we met een "groot" loonsverschil tussen de spelers.
Nu, de andere spelers krijgen dat in het oog en komen ook meer vragen, omdat ze vinden dat ze oneerlijk behandelt worden. Uwe logica, men beste Johan, volgend wil dit zeggen dat je die mannen ook maar moet geven wat ze willen, want je moet investeren wil je een retour krijgen.
Goed, je geeft die mannen ook een deel meer.
De situatie nu is dus: je hebt dezelfde kern als ervoor, maar die u nu een pak meer kost, voor identiek dezelfde spelers.
Die boost van meer loon zal zorgen dat ze de eerste 2 opeenvolgende matchen misschien iets beter zouden presteren, maar erna?
De boost valt weg, het gaat slechter, spelers zitten in dezelfde spiraal als wat ze nu zijn.
Alleen zijn ze nu een stuk duurder terwijl ze hun fratsen uithalen.
Daarbovenop denken ze: ik verdien hier toch genoeg, waarom zou mij nog verekken voor iets dat toch niet marcheert?
Zie je? Uiteindelijk zou je in dezelfde situatie terechtkomen als onder situatie 1) hierboven, zeker met de huidige trainer.

Geld ertegenaan smijten is vaak slechter dan een knip op de portefeuille houden, want als er zo van die problemen zich voordoen wanneer die spelers nu niet zo duur zijn, dan verliest de club er niet zoveel aan. Dan kan de club rechtkrabbelen, iets wat niet zo simpel is als je er geld tegenaan gesmeten hebt
Jawadde.
Op mijn reactie is het "jawadde", maar reacties zoals Johan placeert zijn dan wel schitterend?
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Franz »

Me dunkt dat onze zomertransfers sterk gaan afhangen van wie volgend seizoen eigenaar zal zijn:
nog steeds Duchatelet/Lammens of een exotisch investeringsfonds (type Tan van Kortrijk of Aspire van Eupen).
Nu Lammens zijn geld (meer dan) gerecupereerd heeft
en vermits hij zelf al enkele keren aangaf dat er contacten waren met zo'n potentiële overnemers
en uiteraard bij niet-degradatie
is het mogelijk nu het moment.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Geel-Blauw »

Limbombe: snelle goede belgische flankaanvaller maar waarschijnlijk onhaalbaar(droom dus). Speelt ondertussen in de nederlandse eerste klasse bij NEC.
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Brusselmans »

Vooraleer namen te posten ....

Het maximum loon is 7500 euro bruto hier ... (Bart Lammens)

Nu mag je namen posten !!!
Willem
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 okt 2014, 22:53

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Willem »

Brusselmans schreef:Vooraleer namen te posten ....

Het maximum loon is 7500 euro bruto hier ... (Bart Lammens)

Nu mag je namen posten !!!

7500 euro kan ik moeilijk geloven.Wat ik echter wel weet is dat Danny Verlinden 20à25 jaar geleden bij club Brugge 40000Bef (1000 euro!)re maand verdiende,maar door de hoge winstpremies streek hij wel maandelijks 1 miljoen Bef,zijnde 25000euro op.
Naar verluidt werkt STVV ook op deze manier,en indien dit effectief zo is , kan ik dit alleen maar toejuichen.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door enrique »

Ja ?
Hoe komt het dan dat je met zo'n rotmentaliteit op het veld staat ?
Geld genoeg blijkbaar ...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Brusselmans »

Willem schreef:
Brusselmans schreef:Vooraleer namen te posten ....

Het maximum loon is 7500 euro bruto hier ... (Bart Lammens)

Nu mag je namen posten !!!

7500 euro kan ik moeilijk geloven.Wat ik echter wel weet is dat Danny Verlinden 20à25 jaar geleden bij club Brugge 40000Bef (1000 euro!)re maand verdiende,maar door de hoge winstpremies streek hij wel maandelijks 1 miljoen Bef,zijnde 25000euro op.
Naar verluidt werkt STVV ook op deze manier,en indien dit effectief zo is , kan ik dit alleen maar toejuichen.
Allé dan !!!
Minstens 15 mensen kunnen dat bevestigen !!!!
:roll:
Willem
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 okt 2014, 22:53

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Willem »

Brusselmans schreef:
Willem schreef:
Brusselmans schreef:Vooraleer namen te posten ....

Het maximum loon is 7500 euro bruto hier ... (Bart Lammens)

Nu mag je namen posten !!!

7500 euro kan ik moeilijk geloven.Wat ik echter wel weet is dat Danny Verlinden 20à25 jaar geleden bij club Brugge 40000Bef (1000 euro!)re maand verdiende,maar door de hoge winstpremies streek hij wel maandelijks 1 miljoen Bef,zijnde 25000euro op.
Naar verluidt werkt STVV ook op deze manier,en indien dit effectief zo is , kan ik dit alleen maar toejuichen.
Allé dan !!!
Minstens 15 mensen kunnen dat bevestigen !!!!
:roll:



Brusselmans,je moet me niet geloven,maar t' is 100% waar wat ik schrijf.Ik heb jaren geleden al getwijfeld om aan dit forum mee te schrijven wegens het feit dat sommigen hier alleen maar aan afbraakpolitiek doen..Maar iets afbreken kan iedereen,iets opbouwen daarentegen... . Ik heb hier nog niet dikwijls iets geschreven,maar ga maar na of ik ooit iets geschreven heb wat niet waar was of later bleek waar te zijn.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Brusselmans »

Willem schreef:
Brusselmans schreef:
Willem schreef:
Brusselmans schreef:Vooraleer namen te posten ....

Het maximum loon is 7500 euro bruto hier ... (Bart Lammens)

Nu mag je namen posten !!!

7500 euro kan ik moeilijk geloven.Wat ik echter wel weet is dat Danny Verlinden 20à25 jaar geleden bij club Brugge 40000Bef (1000 euro!)re maand verdiende,maar door de hoge winstpremies streek hij wel maandelijks 1 miljoen Bef,zijnde 25000euro op.
Naar verluidt werkt STVV ook op deze manier,en indien dit effectief zo is , kan ik dit alleen maar toejuichen.
Allé dan !!!
Minstens 15 mensen kunnen dat bevestigen !!!!
:roll:



Brusselmans,je moet me niet geloven,maar t' is 100% waar wat ik schrijf.Ik heb jaren geleden al getwijfeld om aan dit forum mee te schrijven wegens het feit dat sommigen hier alleen maar aan afbraakpolitiek doen..Maar iets afbreken kan iedereen,iets opbouwen daarentegen... . Ik heb hier nog niet dikwijls iets geschreven,maar ga maar na of ik ooit iets geschreven heb wat niet waar was of later bleek waar te zijn.
Bart Lammens himself afgelopen donderdag :

Het maximum loon is 7500 bruto !
Nog 4 jaar overleven, liefst in eerste ....


Ik heb dat toch niet verzonnen denk ik, want dat is aan een 15-tal mensen gezegd die aanwezig waren op de meeting.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Dreke »

Weer zo'n lekkere meeting onder de radar...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Brusselmans »

Dreke schreef:Weer zo'n lekkere meeting onder de radar...
Ik zat aan de andere kant van de café ...
Deze 2 headers werden me door de aanwezigen meegedeeld ...
Moet zeggen dat ik nog eens de slappe lach gehad heb ....
Willem
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 okt 2014, 22:53

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Willem »

Brusselmans schreef:
Willem schreef:
Brusselmans schreef:
Willem schreef:
Brusselmans schreef:Vooraleer namen te posten ....

Het maximum loon is 7500 euro bruto hier ... (Bart Lammens)

Nu mag je namen posten !!!

7500 euro kan ik moeilijk geloven.Wat ik echter wel weet is dat Danny Verlinden 20à25 jaar geleden bij club Brugge 40000Bef (1000 euro!)re maand verdiende,maar door de hoge winstpremies streek hij wel maandelijks 1 miljoen Bef,zijnde 25000euro op.
Naar verluidt werkt STVV ook op deze manier,en indien dit effectief zo is , kan ik dit alleen maar toejuichen.
Allé dan !!!
Minstens 15 mensen kunnen dat bevestigen !!!!
:roll:



Brusselmans,je moet me niet geloven,maar t' is 100% waar wat ik schrijf.Ik heb jaren geleden al getwijfeld om aan dit forum mee te schrijven wegens het feit dat sommigen hier alleen maar aan afbraakpolitiek doen..Maar iets afbreken kan iedereen,iets opbouwen daarentegen... . Ik heb hier nog niet dikwijls iets geschreven,maar ga maar na of ik ooit iets geschreven heb wat niet waar was of later bleek waar te zijn.
Bart Lammens himself afgelopen donderdag :

Het maximum loon is 7500 bruto !
Nog 4 jaar overleven, liefst in eerste ....


Ik heb dat toch niet verzonnen denk ik, want dat is aan een 15-tal mensen gezegd die aanwezig waren op de meeting.


Ik heb nooit gezegd dat dit niet waar is,hè!Ik wil alleen duidelijk maken dat dit dan het vast maandloon gaat zijn .Wat de spelers dan verdiend hebben hangt af van de winstpremies.En ja, ik besef dat de spelers zelfs in een goede periode nog steeds veel minder zullen verdienen dan bij een topclub,maar ze zullen alleszins toch veel meer verdienen dan jij en ik.Allé,toch meer dan ik verdien.
Ik vindt het wel verstandig om zo te handelen,daardoor ook dat je gemakkelijk een speler die niet voldoet zijn contract kan ontbinden.Anders blijven ze gewoon zolang hun contract loopt,zie Vandenborne bij Anderslecht.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Brusselmans »

Willem schreef:
ze zullen alleszins toch veel meer verdienen dan jij en ik.Allé,toch meer dan ik verdien.
Ah, of dacht ge da ik hier kwam schrijven voor een armzalige 7500 euro ?
:cool:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Jacques »

Niemand kent de huidige cijfers en met cijfers van 20 jaar geleden moet je al helemaal niet afkomen.
Ik geloof best dat Bart Lammens die 7500 genoemd heeft. Het probleem (of beter gezegd: mijn geluk) is dat ik geen fluit geloof van wat Bart Lammens zegt. :mrgreen:

Dat is gewoon weer de mensen voor een stel domme kloten houden en ze wat leugens op de mouw spelden. Same as always. Als dit de teneur van de meeting was, zal het voor de rest gewoon weer de gebruikelijke verzameling gebakken lucht, gelul en leugens zijn. Bart lammens liegt zo vaak dat hij nog in staat is om "Jef" te antwoorden als ze naar z'n voornaam vragen.

Dat de mensen daar nog mee gaan samen zitten. 3u Winterbeelden kijken op Canvas lijkt me nog een nuttiger tijdsbesteding. :lollig:
Laatst gewijzigd door Jacques op 23 feb 2016, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Caravaggio »

@ Brusselmans o.a.

WAT is er nog zoal gezegd/besproken? Is er niemand van die 15 supporters die hier op het forum actief is?

*na edit; zielig dat je zo moet praten... nog 4 jaar overleven.... wel had Lommel kampioen laten spelen vorig jaar he?
Welke ambitie heeft Lammens? Ieder thuis-match zitten er minstens 7000 man op Staaien, de skyboxen en diners zijn zo vaak overvol...
WAAROM kan men niet meer sponsors/geldschieters binnenhalen?
Seffes kan je zeggen dat iedere eersteklasse club beter betaald dan STVV, waar ben je dan meebezig?
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gesloten