Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door toyotacorolla »

Onze duitse spits zij dat er te weinig spelers waren die wilde winnen, ik denk dat we onze spits na dit seizoen dan ook zullen kwijt zijn. Wie wil in zo'n club blijven?
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Caravaggio »

STVV-fan schreef: Lommel gaat naar amateurliga
Dat hoop ik in ieder geval niet, Lommel maakt een moeilijk(er) seizoen door.
De Noord-Limburgers doen het al jaren verrre van slecht (beperkte middelen) in tegenstelling tot STVV hebben zij WEL veel Belgen (Limburgers) in hun kern. De Roover was niet de man om Vreven te vervangen. Ik hoop dat Lommel het goed doet, indien ze die top8 halen kunnen ze beginnen denken aan hun nieuw stadion waarvoor ze een subsidie hebben gekregen. Union/Ws Brussel/Tubize staan nu in die top8 zij moeten ook eerst hun licentie krijgen.
toyotacorolla schreef:Onze duitse spits zij dat er te weinig spelers waren die wilde winnen, ik denk dat we onze spits na dit seizoen dan ook zullen kwijt zijn. Wie wil in zo'n club blijven?
Ik vind Nick een verademing. Die jong vecht tenminste/creeërt zelf kansen/kaatst.. een speler naar mijn hart (iets wat STVV na Sidibé niet meer heeft gehad)
Hij heeft een contract getekend tot het einde van het seizoen met een optie op een extra seizoen.
Na wat men op 2 matchen gezien heeft moet men dit al verlengen, net als het contract van Mahlangu (al speelde die zondag zn slechtste stvv match)
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Tompie »

Caravaggio schreef:
STVV-fan schreef: Lommel gaat naar amateurliga
Dat hoop ik in ieder geval niet, Lommel maakt een moeilijk(er) seizoen door.
De Noord-Limburgers doen het al jaren verrre van slecht (beperkte middelen) in tegenstelling tot STVV hebben zij WEL veel Belgen (Limburgers) in hun kern. De Roover was niet de man om Vreven te vervangen. Ik hoop dat Lommel het goed doet, indien ze die top8 halen kunnen ze beginnen denken aan hun nieuw stadion waarvoor ze een subsidie hebben gekregen. Union/Ws Brussel/Tubize staan nu in die top8 zij moeten ook eerst hun licentie krijgen.
toyotacorolla schreef:Onze duitse spits zij dat er te weinig spelers waren die wilde winnen, ik denk dat we onze spits na dit seizoen dan ook zullen kwijt zijn. Wie wil in zo'n club blijven?
Ik vind Nick een verademing. Die jong vecht tenminste/creeërt zelf kansen/kaatst.. een speler naar mijn hart (iets wat STVV na Sidibé niet meer heeft gehad)
Hij heeft een contract getekend tot het einde van het seizoen met een optie op een extra seizoen.
Na wat men op 2 matchen gezien heeft moet men dit al verlengen, net als het contract van Mahlangu (al speelde die zondag zn slechtste stvv match)
Akkoord. Ook niet vergeten dat wij redelijk wat spelers in de kern hebben die voor hun komst naar STVV lang niet meer gespeeld hadden. Dat een Mahlangu dan bijvoorbeeld een dipje krijgt, lijkt me niet meer dan normaal. Die jongen kan voetballen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

toyotacorolla schreef:Onze duitse spits zij dat er te weinig spelers waren die wilde winnen, ik denk dat we onze spits na dit seizoen dan ook zullen kwijt zijn. Wie wil in zo'n club blijven?
Waarom is hij dan in eerste instantie naar hier gekomen?
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Iniesta »

STVV-fan schreef:
toyotacorolla schreef:Onze duitse spits zij dat er te weinig spelers waren die wilde winnen, ik denk dat we onze spits na dit seizoen dan ook zullen kwijt zijn. Wie wil in zo'n club blijven?
Waarom is hij dan in eerste instantie naar hier gekomen?
Waarom hebben zoveel mensen een abonnement gekocht?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

Iniesta schreef:
STVV-fan schreef:
toyotacorolla schreef:Onze duitse spits zij dat er te weinig spelers waren die wilde winnen, ik denk dat we onze spits na dit seizoen dan ook zullen kwijt zijn. Wie wil in zo'n club blijven?
Waarom is hij dan in eerste instantie naar hier gekomen?
Waarom hebben zoveel mensen een abonnement gekocht?
Je vergelijkt appels met peren.
Een supporter en een speler kijken verschillend naar een club.
Nick zal toch wel gezien hebben dat STVV weggezakt is sinds het seizoensbegin?
Ik hecht niet zo veel belang aan de woorden van ons automerk
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Smurf »

Ik zie hier net Ezekiel weer kou lijden op de bank van Anderlecht. Ik weet dat die onhaalbaar is, maar een dergelijk type zouden we naar volgend jaar toe moeten kunnen halen. We gaan er immers toch van uit dat Raman volgend seizoen gewoon opnieuw zijn kans krijgt bij AA Gent.
Kan er iemand eens een overzicht maken van welke spelers nog een contract hebben volgend seizoen, wie er gehuurd wordt, wie zeker weg gaat...
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door stvvilvoorde »

Stvv wil Angban nog een jaar extra huren.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Iniesta »

STVV-fan schreef:
Iniesta schreef:
STVV-fan schreef:
toyotacorolla schreef:Onze duitse spits zij dat er te weinig spelers waren die wilde winnen, ik denk dat we onze spits na dit seizoen dan ook zullen kwijt zijn. Wie wil in zo'n club blijven?
Waarom is hij dan in eerste instantie naar hier gekomen?
Waarom hebben zoveel mensen een abonnement gekocht?
Je vergelijkt appels met peren.
Een supporter en een speler kijken verschillend naar een club.
Nick zal toch wel gezien hebben dat STVV weggezakt is sinds het seizoensbegin?
Ik hecht niet zo veel belang aan de woorden van ons automerk
Zoveel verschil is er niet. Beiden willen resultaten, de supporter omdat dat is waarvoor hij betaalt en de speler omdat hij dan meer verdient en eventueel een beter contract of transfer kan versieren. Bij een ploeg met weinig ambitie zullen weinig spelers willen blijven, enkel zij die eigenlijk niet goed genoeg zijn om elders te gaan.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Jacques »

stvvilvoorde schreef:Stvv wil Angban nog een jaar extra huren.
Zou een zegen zijn, toch als we die van het seizoensbegin terug kunnen krijgen.
Ik verwacht wel concurrentie van...Standard en dan weet je eigenlijk al genoeg.
Overdrijven is een kunst
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Johan »

hou toch op met dromen jongens, het mag NIKS kosten,wat verwacht je dan?If you pay peanuts ... you get Monkeys.
Chimedza4ever13
Berichten: 225
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:52

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Chimedza4ever13 »

stvvilvoorde schreef:Stvv wil Angban nog een jaar extra huren.
Willen... Alsof Victorien dat zelf nog zou willen ! :grappig:
Was in de winterstop al graag naar Standard vertrokken.

Het blijft gewoon heel erg belangrijk dat STVV blijft zoeken naar zo'n talentjes, als ze WEL nog willen nr STVV komen.

Met Liverpool moet toch ook iets opgebouwd kunnen worden, via Simon, om goede zaken mee te doen.

In dat opzicht, al dat speur- en scoutwerk, zou het wel goed zijn om GB weer aan de club te binden, en de juiste contacten te leggen om de continuïteit te waarborgen.
En de betreffende T1 met zijn "coaching ervaring" te ondersteunen. ( op de momenten dat het nodig is / iets moeilijker gaat )

Questie van iedereen op zijn kwaliteiten te gebruiken.
Daarom vind ik hem als pure T1 te beperkt, en gaat het resultaat van zijn mental coaching altijd in een dalende trend ...
Laatst gewijzigd door Chimedza4ever13 op 20 feb 2016, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

Chimedza4ever13 schreef:
stvvilvoorde schreef:Stvv wil Angban nog een jaar extra huren.
Willen... Alsof Victorien dat zelf nog zou willen ! :grappig:
Was in de winterstop al graag naar Standard vertrokken.

Het blijft gewoon heel erg belangrijk dat STVV blijft zoeken naar zo'n talentjes speurt, als ze WEL nog willen nr STVV komen.

Met Liverpool moet toch ook iets opgebouwd kunnen worden, via Simon, om goede zaken mee te doen.

In dat opzicht, al dat speur- en scoutwerk, zou het wel goed zijn om GB weer aan de club te binden, en de juiste contacten te leggen om de continuïteit te waarborgen.
En de betreffende T1 met zijn "coaching ervaring" te ondersteunen. ( op de momenten dat het nodig is / iets moeilijker gaat )

Questie van iedereen op zijn volle kwaliteiten te gebruiken.
Daarom vind ik hem als pure T1 te beperkt, en gaat het resultaat van zijn mental coaching altijd in een dalende trend ...
:roll: Dat moest er weer bij natuurlijk!

En waar leid je dat uit af? Omdat Standard Angban wou?
Ga toch fietsen kerel.
En als het dan nog zo was, so what? Dan hadden we hier een huurspeler minder (ook een natte droom van velen).

Voor de rest geef ik u gelijk.
Die contacten zijn belangrijk en vooral Simon zal zorgen dat STVV goed zit in Liverpool
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

Johan schreef:hou toch op met dromen jongens, het mag NIKS kosten,wat verwacht je dan?If you pay peanuts ... you get Monkeys.
Want er geld tegenaan smijten helpt wel?
Kijk naar Oostende, daar is het ook al heel wat minder met die hun grote mond daar....
Die teren nu nog juist op de punten die op het seizoensbegin hadden gehaald.

Investeren is GEEN garantie op succes, het zou enkel uw winstkansen ietsjes verhogen.

1) Valt het tegen? Dan zit je met veel te dure spelers die je moet blijven betalen en die niemand wil. Die spelers zitten hier dan tegen hun goesting.
2) Gebeuren er dingen die niet naar de goesting zijn van die dure mannen, dan spelen ze tegen hun goesting en verpesten ze de sfeer.

In het andere geval? Dan heb je h**renchance.

Dat het niks mag kosten: ik schotel u een denkoefening voor:

Stel nu dat we Junior, Rob en Dompé zoveel meer geboden hadden om te blijven, dat ze dan effectief gebleven waren, dan zaten we met een "groot" loonsverschil tussen de spelers.
Nu, de andere spelers krijgen dat in het oog en komen ook meer vragen, omdat ze vinden dat ze oneerlijk behandelt worden. Uwe logica, men beste Johan, volgend wil dit zeggen dat je die mannen ook maar moet geven wat ze willen, want je moet investeren wil je een retour krijgen.
Goed, je geeft die mannen ook een deel meer.
De situatie nu is dus: je hebt dezelfde kern als ervoor, maar die u nu een pak meer kost, voor identiek dezelfde spelers.
Die boost van meer loon zal zorgen dat ze de eerste 2 opeenvolgende matchen misschien iets beter zouden presteren, maar erna?
De boost valt weg, het gaat slechter, spelers zitten in dezelfde spiraal als wat ze nu zijn.
Alleen zijn ze nu een stuk duurder terwijl ze hun fratsen uithalen.
Daarbovenop denken ze: ik verdien hier toch genoeg, waarom zou mij nog verekken voor iets dat toch niet marcheert?
Zie je? Uiteindelijk zou je in dezelfde situatie terechtkomen als onder situatie 1) hierboven, zeker met de huidige trainer.

Geld ertegenaan smijten is vaak slechter dan een knip op de portefeuille houden, want als er zo van die problemen zich voordoen wanneer die spelers nu niet zo duur zijn, dan verliest de club er niet zoveel aan. Dan kan de club rechtkrabbelen, iets wat niet zo simpel is als je er geld tegenaan gesmeten hebt
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Vouch »

STVV-fan schreef:
Johan schreef:hou toch op met dromen jongens, het mag NIKS kosten,wat verwacht je dan?If you pay peanuts ... you get Monkeys.
Want er geld tegenaan smijten helpt wel?
Kijk naar Oostende, daar is het ook al heel wat minder met die hun grote mond daar....
Die teren nu nog juist op de punten die op het seizoensbegin hadden gehaald.

Investeren is GEEN garantie op succes, het zou enkel uw winstkansen ietsjes verhogen.

1) Valt het tegen? Dan zit je met veel te dure spelers die je moet blijven betalen en die niemand wil. Die spelers zitten hier dan tegen hun goesting.
2) Gebeuren er dingen die niet naar de goesting zijn van die dure mannen, dan spelen ze tegen hun goesting en verpesten ze de sfeer.

In het andere geval? Dan heb je h**renchance.

Dat het niks mag kosten: ik schotel u een denkoefening voor:

Stel nu dat we Junior, Rob en Dompé zoveel meer geboden hadden om te blijven, dat ze dan effectief gebleven waren, dan zaten we met een "groot" loonsverschil tussen de spelers.
Nu, de andere spelers krijgen dat in het oog en komen ook meer vragen, omdat ze vinden dat ze oneerlijk behandelt worden. Uwe logica, men beste Johan, volgend wil dit zeggen dat je die mannen ook maar moet geven wat ze willen, want je moet investeren wil je een retour krijgen.
Goed, je geeft die mannen ook een deel meer.
De situatie nu is dus: je hebt dezelfde kern als ervoor, maar die u nu een pak meer kost, voor identiek dezelfde spelers.
Die boost van meer loon zal zorgen dat ze de eerste 2 opeenvolgende matchen misschien iets beter zouden presteren, maar erna?
De boost valt weg, het gaat slechter, spelers zitten in dezelfde spiraal als wat ze nu zijn.
Alleen zijn ze nu een stuk duurder terwijl ze hun fratsen uithalen.
Daarbovenop denken ze: ik verdien hier toch genoeg, waarom zou mij nog verekken voor iets dat toch niet marcheert?
Zie je? Uiteindelijk zou je in dezelfde situatie terechtkomen als onder situatie 1) hierboven, zeker met de huidige trainer.

Geld ertegenaan smijten is vaak slechter dan een knip op de portefeuille houden, want als er zo van die problemen zich voordoen wanneer die spelers nu niet zo duur zijn, dan verliest de club er niet zoveel aan. Dan kan de club rechtkrabbelen, iets wat niet zo simpel is als je er geld tegenaan gesmeten hebt
Jawadde.
Gesloten