WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door StvvBoy »

STVV-fan schreef:
Halenaar schreef:
STVV-fan schreef:
Jones schreef:Een Duitse Sturmer ? Wie had dat nog gedacht ? Als hij even goed is als Mario Krohm in zijn gloriedagen ben ik al heel tevreden.
Allez Kotysch heeft er een landgenoot bij. Duitsers geven nooit op, ik ben reuzebenieuwd.
Verdomme die kerel kan een stukske koppen zeg. Lang geleden dat we nog eens een goede kopper hadden. Moet geleden zijn van Krohm en Stef De coninck.
Sidibé ( in zijn 2de en derde seizoen dan)? Eens dat die kerel begon te klimmen op corner of voorzet.... :beer:
Hoe weet jij dat nog? Sidibé speelde hier toen we nog PO1 speelde, dat is keilang geleden!
Seizoen 2009-210? Niet? :D
Ik zie hem nog altijd op counter scoren thuis tegen Anderlecht, maar lopen met zijn lange stekkenbenen :lol:
Ik herriner vooral zijn late goal tegen Brussel nog (ergens rond de 80 minuut als ik me niet vergis). Dat was toch de schoonste (speelde toen kampioen daardoor).

Al hebben we het jaar erna ook mooie momenten aan hem beleefd. Kan nog steeds niet geloven hoe hij van een van de slechte spitsen van STVV naar een van de beste is gegaan. Geweldig :)
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Since '54 »

Sidibé's spurt naar de 2-0 tegen Anderlecht op Stayen, waar hij Proto te grazen nam, om nooit te vergeten. Einduitslag 2-1 en STVV aan de leiding in 1ste klasse.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door the fan »

Het halen van Boussoufa in Gent is toch ook niet echt goed nieuws voor Schoofs ...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Halenaar »

Speelt toch op een totaal andere positie?

Wel vrij onnozele transfer van Gent.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Caravaggio »

STimVV schreef: Uit: Mbombo, Junior, Dompé, Schoofs, Momi, Lazaar, Artabe, Baherlé én Yannick Ferrera.
IN: Tchité, Mahlangu, Dussaut, De Sart, Gerkens, Allan, Raman, Soumahoro, Tchenkoua, Proschwitz én McCarthy.
Het is wederom duidelijk in de verf gezet dat de BELGISCHE Voetbalcompetitie wordt bepaalt door de G5
Zij zijn de ploegen met het meeste kapitaal en zuigen de kleintjes uit. De kleintje kunnen hopen dat ze nog ergens spelers vinden en een competitieve ploeg kunnen samenstellen voor de rest van de competitie
COMPETITIE-VERVALSING noem ik dat ! Kut playoff's... schaf die zever af, of schaf de transfermercato winter af
Zo'n ploeg gelijk Standard dat is toch TOTAAL dezelfde niet meer, net als ons aller STVV... als Sven Kums met AA Gent Champions League speelt mag hij toch gene CL spelen na de winterstop met een andere ploeg? dat is toch net hetzelfde...

** Stvv heeft een nieuwe ploeg; het is de kunst om op ZEER korte termijn er een 'team' van te maken
** omtrent Bousoufa... bah bah gaan ze die zeveraar weer interviewen, was al blij dat we van 'em af waren
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door wva »

Caravaggio schreef:
STimVV schreef: Uit: Mbombo, Junior, Dompé, Schoofs, Momi, Lazaar, Artabe, Baherlé én Yannick Ferrera.
IN: Tchité, Mahlangu, Dussaut, De Sart, Gerkens, Allan, Raman, Soumahoro, Tchenkoua, Proschwitz én McCarthy.
Het is wederom duidelijk in de verf gezet dat de BELGISCHE Voetbalcompetitie wordt bepaalt door de G5
Zij zijn de ploegen met het meeste kapitaal en zuigen de kleintjes uit. De kleintje kunnen hopen dat ze nog ergens spelers vinden en een competitieve ploeg kunnen samenstellen voor de rest van de competitie
COMPETITIE-VERVALSING noem ik dat ! Kut playoff's... schaf die zever af, of schaf de transfermercato winter af
Zo'n ploeg gelijk Standard dat is toch TOTAAL dezelfde niet meer, net als ons aller STVV... als Sven Kums met AA Gent Champions League speelt mag hij toch gene CL spelen na de winterstop met een andere ploeg? dat is toch net hetzelfde...

** Stvv heeft een nieuwe ploeg; het is de kunst om op ZEER korte termijn er een 'team' van te maken
** omtrent Bousoufa... bah bah gaan ze die zeveraar weer interviewen, was al blij dat we van 'em af waren
In Anderlecht zouden ze laaiend enthousiast zijn over zijn komst....
Vanhaezebrouck, sterk wakend over zijn collectief, is dat veel minder....
Toch wel opmerkeijk dat VHZ pas op 't laatste moment geïnformeerd werd over de nakende transfer...
Bous zal rap terug aan de uitgang staan als hij niet in het gareel zou lopen....
VHZ echt een trainer naar mijn hart.....steekt mijlenver boven het andere Belgische trainerscorps uit.....
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door wva »

wva schreef:
Caravaggio schreef:
STimVV schreef: Uit: Mbombo, Junior, Dompé, Schoofs, Momi, Lazaar, Artabe, Baherlé én Yannick Ferrera.
IN: Tchité, Mahlangu, Dussaut, De Sart, Gerkens, Allan, Raman, Soumahoro, Tchenkoua, Proschwitz én McCarthy.
Het is wederom duidelijk in de verf gezet dat de BELGISCHE Voetbalcompetitie wordt bepaalt door de G5
Zij zijn de ploegen met het meeste kapitaal en zuigen de kleintjes uit. De kleintje kunnen hopen dat ze nog ergens spelers vinden en een competitieve ploeg kunnen samenstellen voor de rest van de competitie
COMPETITIE-VERVALSING noem ik dat ! Kut playoff's... schaf die zever af, of schaf de transfermercato winter af
Zo'n ploeg gelijk Standard dat is toch TOTAAL dezelfde niet meer, net als ons aller STVV... als Sven Kums met AA Gent Champions League speelt mag hij toch gene CL spelen na de winterstop met een andere ploeg? dat is toch net hetzelfde...

** Stvv heeft een nieuwe ploeg; het is de kunst om op ZEER korte termijn er een 'team' van te maken
** omtrent Bousoufa... bah bah gaan ze die zeveraar weer interviewen, was al blij dat we van 'em af waren
In Anderlecht zouden ze laaiend enthousiast zijn over zijn komst....
Vanhaezebrouck, sterk wakend over zijn collectief, is dat veel minder....
Arriverend in stijl een poepsjieke Bentley van 200.000 €....Benieuwd of hij ook nog zoveel klasse op de mat zal laten zien...
Toch wel opmerkeijk dat VHZ pas op 't laatste moment geïnformeerd werd over de nakende transfer...
Bous zal rap terug aan de uitgang staan als hij niet in het gareel zou lopen....
VHZ echt een trainer naar mijn hart.....steekt mijlenver boven het andere Belgische trainerscorps uit.....
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STVV-fan »

Abdel al Badaoui, een 19-jarige flankaanvaller (denk ik); is naar Standard vertrokken (zag het in de kleine lettertjes in Het Laatste Nieuws)
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Jones »

Vandenbempt over de affaire Boussoufa :
http://sporza.be/cm/1.2562631?view=popupPlayer
Boussoufa past niet in dit Gent : vedette, grote mond, ...
Hein duldt zulke types niet. Ik ook niet. Dewitte heeft schrik dat hij zonder Mbark geen kampioen kan spelen.
Dat ze op het Gent-forum ook deze maar :boemel: inlassen
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef:Vandenbempt over de affaire Boussoufa :
http://sporza.be/cm/1.2562631?view=popupPlayer
Boussoufa past niet in dit Gent : vedette, grote mond, ...
Hein duldt zulke types niet. Ik ook niet. Dewitte heeft schrik dat hij zonder Mbark geen kampioen kan spelen.
Dat ze op het Gent-forum ook deze maar :boemel: inlassen
Omdat wij ons iets moeten aantrekken van 'Bous' en zijn fratsen die hij eventueel zal begaan in Gent?
Het enige waar wij ons iets van moeten aantrekken is Robke!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Brusselmans »

STVV-fan schreef:
Jones schreef:Vandenbempt over de affaire Boussoufa :
http://sporza.be/cm/1.2562631?view=popupPlayer
Boussoufa past niet in dit Gent : vedette, grote mond, ...
Hein duldt zulke types niet. Ik ook niet. Dewitte heeft schrik dat hij zonder Mbark geen kampioen kan spelen.
Dat ze op het Gent-forum ook deze maar :boemel: inlassen
Omdat wij ons iets moeten aantrekken van 'Bous' en zijn fratsen die hij eventueel zal begaan in Gent?
Het enige waar wij ons iets van moeten aantrekken is Robke!
Evenmin !
Haseveleon
Berichten: 107
Lid geworden op: 26 apr 2015, 19:06

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Haseveleon »

Gisteren Raman gespot op de tribune tijdens G*nk-Standard.. :fuck:

Zou het nog ergens, maar dan ook nog ergens.. mogelijk zijn dat Raman opgenomen is/wordt in het netwerk van RD en het seizoen 2016-2017 start bij Standard ?
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Jebus4life »

Haseveleon schreef:Gisteren Raman gespot op de tribune tijdens G*nk-Standard.. :fuck:

Zou het nog ergens, maar dan ook nog ergens.. mogelijk zijn dat Raman opgenomen is/wordt in het netwerk van RD en het seizoen 2016-2017 start bij Standard ?
Lijkt me bijzonder sterk dat Gent daaraan meewerkt, das de ploeg die het meest insinueert dat er oneerlijke verbanden zijn tussen STVV & Standard
*Denk ook niet dat Gent Raman kwijt wilt op lange termijn
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door enrique »

Haseveleon schreef:Gisteren Raman gespot op de tribune tijdens G*nk-Standard.. :fuck:

Zou het nog ergens, maar dan ook nog ergens.. mogelijk zijn dat Raman opgenomen is/wordt in het netwerk van RD en het seizoen 2016-2017 start bij Standard ?
Ik vind dat toch straf elke keer
Als er ne voetballer naar een ander match gaat kijken, zal hij het volgende seizoen bij een van die ploegen spelen ...
Sterk !
Gesloten