WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door updatedb »

Sacruzsa schreef:
Jones schreef:Geen gerucht, niks in de pers op 1 dag van sluiting mercato, ik begin te vrezen dat het niks gaat worden.
Wa had ge nu gedacht :zot:
Wat had gij gedacht?
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door updatedb »

Nu, als je het filmpje bekijkt van zijn goals voor Hull vind ik het toch wel veelbelovend in de box:

http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/635 ... club-.html

Nu nog hopen dat het hier meevalt...
Haseveleon
Berichten: 107
Lid geworden op: 26 apr 2015, 19:06

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Haseveleon »

updatedb schreef:Nu, als je het filmpje bekijkt van zijn goals voor Hull vind ik het toch wel veelbelovend in de box:

http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/635 ... club-.html

Nu nog hopen dat het hier meevalt...

Zitten idd paar lekkere goals bij.. 75% binnentikkertjes of goals met de kop.. Toch een heel ander type als Boli die meer met zijn rug naar de goal kan spelen.. dat kan deze volgens mij niet.. gewoon een dikke speler in de 16 maar voor de rest weinig om u warm te maken lijkt me deze..

Nu, tegen anderlecht tweede helft deze op de plein en die maakt er eentje daar ben ik wel zeker van..
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STVV-fan »

mourinho schreef:Welkom op stayen .en wat betreft uw broek laten zakken is dat hier geen probleem want die gaat hier regelmatig vanzelf afzakken.
Da zou het zien, na de zoveelste scheidsrechterlijk dwaling, stoot Proschwitz voor de scheids gewoon zijn broek af :grappig:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STVV-fan »

Haseveleon schreef:
updatedb schreef:Nu, als je het filmpje bekijkt van zijn goals voor Hull vind ik het toch wel veelbelovend in de box:

http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/635 ... club-.html

Nu nog hopen dat het hier meevalt...

Zitten idd paar lekkere goals bij.. 75% binnentikkertjes of goals met de kop.. Toch een heel ander type als Boli die meer met zijn rug naar de goal kan spelen.. dat kan deze volgens mij niet.. gewoon een dikke speler in de 16 maar voor de rest weinig om u warm te maken lijkt me deze..

Nu, tegen anderlecht tweede helft deze op de plein en die maakt er eentje daar ben ik wel zeker van..
Lijkt me een steviger type Piotr., die meer luchtduels kan winnen.

Daar loop je niet zo maar tegenaan....
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door moanverke »

Als iedereen fit is, hebben we bijna van elke soort spits er ééntje:

Snel: Raman,
Goed met de rug naar doel: Boli,
Kopbal en présence in de 16: Proschwitz
De "net iets te laat"-spits: Tchité
Goaltjesdief: ontbrekend
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Jacques »

STVV-fan schreef:
mourinho schreef:Welkom op stayen .en wat betreft uw broek laten zakken is dat hier geen probleem want die gaat hier regelmatig vanzelf afzakken.
Da zou het zien, na de zoveelste scheidsrechterlijk dwaling, stoot Proschwitz voor de scheids gewoon zijn broek af :grappig:
Zou volgens de overlevering niet de 1ste keer in de geschiedenis zijn dat een STVV-speler zijn broek afstoot op de plein. Lon Polleunis zou het hem al eens voorgedaan hebben, maar dan richting tribune wegens te veel kritiek.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Jacques »

moanverke schreef:Als iedereen fit is, hebben we bijna van elke soort spits er ééntje:

Snel: Raman,
Goed met de rug naar doel: Boli,
Kopbal en présence in de 16: Proschwitz
De "net iets te laat"-spits: Tchité
Goaltjesdief: ontbrekend
En dan hadden we nog de "komt een maand te laat"-spits Momi :D
Overdrijven is een kunst
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door moanverke »

Jacques schreef:
moanverke schreef:Als iedereen fit is, hebben we bijna van elke soort spits er ééntje:

Snel: Raman,
Goed met de rug naar doel: Boli,
Kopbal en présence in de 16: Proschwitz
De "net iets te laat"-spits: Tchité
Goaltjesdief: ontbrekend
En dan hadden we nog de "komt een maand te laat"-spits Momi :D
Die is naar Seraing...
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Dreke »

moanverke schreef:
Jacques schreef:
moanverke schreef:Als iedereen fit is, hebben we bijna van elke soort spits er ééntje:

Snel: Raman,
Goed met de rug naar doel: Boli,
Kopbal en présence in de 16: Proschwitz
De "net iets te laat"-spits: Tchité
Goaltjesdief: ontbrekend
En dan hadden we nog de "komt een maand te laat"-spits Momi :D
Die is naar Seraing...
Ja, we hadden...
A loyal football fan only supports the shirt...
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door toyotacorolla »

Je op de transfert markt begeven met een lege geldbeugel, wonderen zijn de wereld allang uit. Dan moet je al snel kontent zijn met wat gratis of te lenen spelers.
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door updatedb »

Haseveleon schreef: Zitten idd paar lekkere goals bij.. 75% binnentikkertjes of goals met de kop.. Toch een heel ander type als Boli die meer met zijn rug naar de goal kan spelen.. dat kan deze volgens mij niet.. gewoon een dikke speler in de 16 maar voor de rest weinig om u warm te maken lijkt me deze..

Nu, tegen anderlecht tweede helft deze op de plein en die maakt er eentje daar ben ik wel zeker van..
Ja, idd is heel ander type dan Boli. Maar dat is net goed hé... Als ge erin slaagt om ballen in de rechthoek te droppen denk ik dat de tegenstrever zijn handen vol gaat hebben met de deze. Laten we het hopen in ieder geval, het zal nodig zijn...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STVV-fan »

toyotacorolla schreef:Je op de transfert markt begeven met een lege geldbeugel, wonderen zijn de wereld allang uit. Dan moet je al snel kontent zijn met wat gratis of te lenen spelers.

https://imgflip.com/s/meme/Jackie-Chan-WTF.jpg

Is gratis perse slecht? Met "duurdere" spelers kun je dezelfde problemen hebben ook hoor, je verwacht dat misschien niet, maar het is zo.
Het wil niet zeggen omdat je geld neerlegt voor een speler, dat dat automatisch een garantie is op succes, ook niet een klein beetje, want een speler waar je een transfersom voor neerlegt kan evenzeer aanpassingsproblemen hebben, hier niet aarden, of zijn poten breken bij wijze van spreken.
Om gekende ( :Roland: ) redenen ( :Roland: ), zal onze geldbuidel leeg blijven en moeten we ons wel behelpen zo. Het valt nog mee wat ze gehaald hebben vind ik, jij waarschijnlijk niet, is uw goed recht :) :toppie:

Over Proschwitz geslachtsdeel incident: http://www.hln.be/hln/nl/923/Sport/arti ... sjob.dhtml
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STVV-fan »

updatedb schreef:
Haseveleon schreef: Zitten idd paar lekkere goals bij.. 75% binnentikkertjes of goals met de kop.. Toch een heel ander type als Boli die meer met zijn rug naar de goal kan spelen.. dat kan deze volgens mij niet.. gewoon een dikke speler in de 16 maar voor de rest weinig om u warm te maken lijkt me deze..

Nu, tegen anderlecht tweede helft deze op de plein en die maakt er eentje daar ben ik wel zeker van..
Ja, idd is heel ander type dan Boli. Maar dat is net goed hé... Als ge erin slaagt om ballen in de rechthoek te droppen denk ik dat de tegenstrever zijn handen vol gaat hebben met de deze. Laten we het hopen in ieder geval, het zal nodig zijn...
Eigenlijk kunnen we ons nu al troosten.
Slechter dan nu, is praktisch onmogelijk.
Alles wat Proschwitz bijbrengt (ook al is het weinig), is in ieder geval meer dan nu
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door StvvBoy »

Alfonso Artabe verlaat stvv. Zijn contract werd in onderling overleg met de club verbroken.
Gesloten