Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door Halenaar »

Zizo heel goede en degelijke speler, maar STVV lijkt me al genoeg van zulke types te hebben. Of ze dezelfde kwaliteit hebben als Zizo betwijfel ik echter.

Caenepeel ken ik niet, en Farssi is gewoon niet voldoende.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door Halenaar »

stvv'er schreef:
Dreke schreef:Nu nog zijn gsm laten waar hij is als hij met de auto rijdt...
Ik was al blij dat hij maar 107 km/u reed op het moment dat hij zijn fotoke maakte :lol:
Dat zijn nog de gevaarlijkste mannen op de baan. Niet diegene die op de linkerbaan 140km/u rijden, maar die mannen die rond 100/110km/u atian het rijden zijn, met de gsm of tablet in de hand, en die totaal niet geconcentreerd aan het rondrijden zijn.

Maar ze moeten nog maar wat meer flitsten, kwestie van prioriteiten :roll:
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door stvv fan »

Ik heb vernomen van een bron dat stvv mboyo op uitleenbasis wil halen bij Genk.
Maar geloof hier zeer weinig van :lol:
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door Jan Bulder »

stvv fan schreef:Ik heb vernomen van een bron dat stvv mboyo op uitleenbasis wil halen bij Genk.
Maar geloof hier zeer weinig van :lol:
Tja met "het netwerk" weet je nooit. Een jaartje huren met aankooptie. Hier is hij vaste waarde en kan hij opnieuw op niveau komen. Daarna versassen naar Luik.

Zonder dat netwerk was er van Dompé ook nooit sprake geweest.
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door StvvBoy »

StvvBoy schreef:Zou sandro calabro opweg zijn naar STVV ?

Afbeelding
Afbeelding

Is een aanvaller en is op weg naar Belgie. (zie foto) Kan ook misschien naar een 2de klasser zijn.

Heeft bij Antwerp dacht ik ook vorige jaar of 2 jaar geleden gespeeld?

Heeft een periode zeer goed gespeeld maar ging daarna berg af.

Vorig jaar slechts een kleine 20 wedstrijden gespeeld maar ook lang geblesseerd geweest (speelde in Nederlandse 2de klassen).

Zoals ik al zei is de kans klein dat dit iets met stvv te maken heeft maar wilde het toch even delen moest hij uiteindelijk toch naar stvv onderweg zijn :)
Is naar Deinze gegaan. :grappig:
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door darion »

Ale

Asamoah van Eupen is uitgeleend aan OHL.
Die kon STVV ook niet halen nee?
Was een van de sterkhouders bij Eupen..
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door miel »

darion schreef:Ale

Asamoah van Eupen is uitgeleend aan OHL.
Die kon STVV ook niet halen nee?
Was een van de sterkhouders bij Eupen..
Er word nu al geklaagd over gebrek aan gestalte .
Het is mij toch ontgaan dat er van STVV zijde enige belangstelling was voor Asamoah
Goede speler daar niet van , maar onze prioriteiten liggen echt wel elders .
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door mourinho »

stvv fan schreef:Ik heb vernomen van een bron dat stvv mboyo op uitleenbasis wil halen bij Genk.
Maar geloof hier zeer weinig van :lol:
Ik hoop dat diene achterlijke hier niet komt spelen want dan krijgen ze direkt mijn ABO terug. :vomit:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door stvv fan »

Calabro heeft getekend bij Deinze :)
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
zottedre
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 jul 2015, 19:34

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door zottedre »

stvv fan schreef:Ik heb vernomen van een bron dat stvv mboyo op uitleenbasis wil halen bij Genk.
Maar geloof hier zeer weinig van :lol:
Zou een toptransfer zijn die je een plaats of 5 kan doen stijgen in het klassement. Je kan zeggen wat je wil van Mboyo, maar zijn statistieken bij Genk waren ondanks alles niet slecht. Ondanks de perikelen, ondanks blessures...
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door StvvBoy »

zottedre schreef:
stvv fan schreef:Ik heb vernomen van een bron dat stvv mboyo op uitleenbasis wil halen bij Genk.
Maar geloof hier zeer weinig van :lol:
Zou een toptransfer zijn die je een plaats of 5 kan doen stijgen in het klassement. Je kan zeggen wat je wil van Mboyo, maar zijn statistieken bij Genk waren ondanks alles niet slecht. Ondanks de perikelen, ondanks blessures...
Ik eindig liever 15 zonder mboyo dan 10 met. Ik walg van die speler. Met zijn gedrag kan hij hier heel de groeps sfeer verpesten. Om dan nog maar te zwijgen over zijn verleden ... .

Hij mag nog zo goede statistieken hebben, wil hem echt niet naar hier zien komen.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door Jack »

zottedre schreef:
stvv fan schreef:Ik heb vernomen van een bron dat stvv mboyo op uitleenbasis wil halen bij Genk.
Maar geloof hier zeer weinig van :lol:
Zou een toptransfer zijn die je een plaats of 5 kan doen stijgen in het klassement. Je kan zeggen wat je wil van Mboyo, maar zijn statistieken bij Genk waren ondanks alles niet slecht. Ondanks de perikelen, ondanks blessures...
Zotte Dre niet slecht gekozen die naam! :gek:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

Jack schreef:
zottedre schreef:
stvv fan schreef:Ik heb vernomen van een bron dat stvv mboyo op uitleenbasis wil halen bij Genk.
Maar geloof hier zeer weinig van :lol:
Zou een toptransfer zijn die je een plaats of 5 kan doen stijgen in het klassement. Je kan zeggen wat je wil van Mboyo, maar zijn statistieken bij Genk waren ondanks alles niet slecht. Ondanks de perikelen, ondanks blessures...
Zotte Dre niet slecht gekozen die naam! :gek:
Als ik een wilde gok mag maken: Ik geloof dat Ferrera nog wel iets van Mboyo kan maken.

Zoals Yannick ook al zei over Aoulad ( die algemeen ook wordt gezien als een "probleemjongen"): Tis geen slechte gast, maar ik moet er meer mee praten dan met iemand anders.

Ik vind dat Ferrera over het algemeen goed overweg kan met "moeilijke" karakters en deze genoeg vertrouwen geeft zodat ze presteren.

Mboyo zou eventueel goed KUNNEN presteren ( want als een spits goalen maakt, is de Truiense supporter content. Ik denk terug aan Aoulad, waarvan velen dachten dat die zijn karakter vr problemen zou zorgen, maar na zijn debuut tegen Boussu Dour werd die op handen gedragen)
maar losstaand van dat feit vind ik dit gerucht hallucinant omdat die kerel daar om en bij de 1.5 mil per jaar verdient, neem nu nog dat we bij een uitleenbeurt niet zijn volledig loon moeten betalen, zou dit nog enkel maar lukken met een interventie van :Roland: .

Gerucht vind ik persoonlijk zever, maakt niet uit wie de bron is, omwille van de niet-haalbaarheid van de speler
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door vdl »

Mboyo moet natuurlijk ook zijn carrière terug op de rails krijgen,zou niet alleen goed zijn voor hem maar ook voor Genk.
Als ze ooit nog iets willen terug verdienen op hem zullen ze toch iets moeten ondernemen,hem uitlenen en groot deel van zijn loon zelf betalen,of hem zelf terug opstellen.
Dat laatste zie ik eerder gebeuren, Maes heeft de deur al op een kier gezet,dus de kans dat hij naar hier komt is zeer klein.
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door mourinho »

Heb net gelezen op voetbalbelgie dat Camus , Cagé en Joseph Monrose aan de deur worden gezet bij de smurfen. Ze mogen zelfs niet meer meetrainen met de beloften en moeten zich "onderling bezighouden "? Wai , wai :end:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Gesloten