Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door Jack »

Onrealistisch!!
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door vdl »

Interview eens goed lezen,wil naar een ambitieuze eerste klasser.
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door mourinho »

vdl schreef:Interview eens goed lezen,wil naar een ambitieuze eerste klasser.
Awel naar STVV dus :toppie:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door lindoke »

Jack schreef:Onrealistisch!!
Daarom is het hier ook over "dromen en wensen" hé Jack :lol:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door STimVV »

Bart Buysse zal alvast niet onze linksback worden. Hij gaat transfervrij naar NEC.


"Bart Buysse zakt niet met Cercle Brugge mee naar tweede klasse. De 28-jarige linksachter tekende een contract bij NEC Nijmegen, dat naar de Eredivisie promoveerde. Voor Buysse is het zijn tweede avontuur in Nederland.

In 2010 ruilde hij Zulte Waregem voor FC Twente, waar Michel Preud'homme toen trainer was. Buysse bleef twee seizoenen bij de Tukkers en won in 2011 de Nederlandse beker en de Supercup.

Daarna volgde een avontuur bij Club Brugge, wat geen succes werd. Cercle Brugge haalde hem er na een seizoen weg.

Buysse verlaat de groen-zwarte vereniging op transfervrije basis en tekende een tweejarig contract bij NEC, waar Anthony Limbombe (ex-RC Genk) vorig seizoen doorbrak."
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door mourinho »

Daar kan ik mij nu eens in opjagen se. Zo iemand zou hier toch ook haalbaar moeten zijn of niet ??? De speler zelf moet natuurlijk in de eerste plaats zelf willen komen maar heb nooit nergens opgevangen dat STVV er ook maar enigszins contact mee gehad zou hebben.Spijtig :end:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door AirMontella »

Als hij aanwezig was op de wedstrijd in Wellen (zie verslagen van supporters), dan zal er zeker wel mee gesproken zijn. Maar Buysse had een zwaar contract bij Cercle (kwam van Twente naar Club en Cercle nam dat contract grotendeels over).

Waarschijnlijk had Buysse al voorstellen van andere clubs (zoals bijvoorbeeld NEC) op zak, waarmee hij probeerde te shoppen bij clubs als STVV om zo hoog mogelijk loon te krijgen. En ik kan me heel goed voorstellen dat STVV niet aan zo'n praktijken mee wil doen. En maar goed ook.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door vdl »

Buysse is nu toch geen speler waar ik van wakker lig hoor.
Weggejaagd bij Club,degradatie bij Cercle en dan ook nog eens dat het een bedenkelijk niveau dat hij haalde.
Speelde eigenlijk alleen maar goed Zulte Waregem.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door Mikman »

Buysse heeft veel te danken aan 1 positieve column van Degryse bij HBVL, waarin hij in Buysse indertijd een international zag ( ook wel omdat er op dat moment enorme bloedarmoede op de linksback was ). Andere media zijn daarop gesprongen en de trein was vertrokken. Heeft nooit het niveau gehaald dat sommigen potentieel in hem zagen. Zou hier niet misstaan hebben maar is geen gegarandeerd betere linksachter dan Iandoli ( op papier toch onze zwakste schakel ) dus geen ramp dat hij niet naar ons komt.
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door StvvBoy »

Zou sandro calabro opweg zijn naar STVV ?

Afbeelding
Afbeelding

Is een aanvaller en is op weg naar Belgie. (zie foto) Kan ook misschien naar een 2de klasser zijn.

Heeft bij Antwerp dacht ik ook vorige jaar of 2 jaar geleden gespeeld?

Heeft een periode zeer goed gespeeld maar ging daarna berg af.

Vorig jaar slechts een kleine 20 wedstrijden gespeeld maar ook lang geblesseerd geweest (speelde in Nederlandse 2de klassen).

Zoals ik al zei is de kans klein dat dit iets met stvv te maken heeft maar wilde het toch even delen moest hij uiteindelijk toch naar stvv onderweg zijn :)
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door lindoke »

StvvBoy schreef:Zou sandro calabro opweg zijn naar STVV ?

Afbeelding
Afbeelding

Is een aanvaller en is op weg naar Belgie. (zie foto) Kan ook misschien naar een 2de klasser zijn.

Heeft bij Antwerp dacht ik ook vorige jaar of 2 jaar geleden gespeeld?

Heeft een periode zeer goed gespeeld maar ging daarna berg af.

Vorig jaar slechts een kleine 20 wedstrijden gespeeld maar ook lang geblesseerd geweest (speelde in Nederlandse 2de klassen).

Zoals ik al zei is de kans klein dat dit iets met stvv te maken heeft maar wilde het toch even delen moest hij uiteindelijk toch naar stvv onderweg zijn :)
Zal waarschijnlijk/hopelijk voor een tweedeklasser zijn. Ik denk niet dat STVV zijn eieren in de mand van een spits van 32 gaat leggen die nog nooit in de JPL gespeeld heeft. Zeker nadat hier en daar op het forum te horen valt dat ze op zoek zijn naar een "grote" naam als extra spits.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door Dreke »

Nu nog zijn gsm laten waar hij is als hij met de auto rijdt...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door Halenaar »

32 jaar, nog nooit op het hoogste niveau gespeeld en toch met een Maserati rond rijden. Blijkbaar krijgen die toch een groter loon dan ik dacht bij die kleine ploegen.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door stvv'er »

Dreke schreef:Nu nog zijn gsm laten waar hij is als hij met de auto rijdt...
Ik was al blij dat hij maar 107 km/u reed op het moment dat hij zijn fotoke maakte :lol:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Transfers 2015-2016: dromen en wensen

Bericht door lindoke »

Allé, om nog maar een paar namen te laten vallen die zonder club zitten:

JINTY CAENEPEEL
http://www.transfermarkt.nl/jinty-caene ... ler/235234

ZIZO
http://www.transfermarkt.nl/zizo/profil/spieler/320722

RACHID FARSSI
http://www.transfermarkt.nl/rachid-fars ... eler/13309

Iets bruikbaar bij volgens jullie?
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gesloten