Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Johan
Berichten: 406
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Johan »

kunnen wij diene stvv Fan niet transferen,die hangt mij mijn kloten uit, overal ziet die met zijn domme praat tussen, vermoeiend.Heb al maanden niets meer gepost omdat het stvv bestuur de supporters behandeld als stront, dus zonder mij.Ik lees graag wat de overige supporters plaatsen maar die stvv fan die doet mijn maag draaien.
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Louis XIV »

Johan schreef:kunnen wij diene stvv Fan niet transferen,die hangt mij mijn kloten uit, overal ziet die met zijn domme praat tussen, vermoeiend.Heb al maanden niets meer gepost omdat het stvv bestuur de supporters behandeld als stront, dus zonder mij.Ik lees graag wat de overige supporters plaatsen maar die stvv fan die doet mijn maag draaien.
Ik heb links en rechts al eens gehoord maar vrees dat er geen concrete interesse is :grappig: tenzij dat we extra geld bij leggen maar dat vind ik nu ook weer te veel...doeme toch
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door kenniksvanvoetbal »

save-stvv schreef:Allan gaat zeker niet blijven volgens mij, kreeg in play-off 2 opmerkelijk weinig speeltijd

Ben echt benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren de komende weken, momenteel hebben we nog een halve kern spelers ;-)
binnen 3 weken beginnen de trainingen!

Ook rond Swers en Mahlangu is het opmerkelijk stil opeens.... precies of alles stil ligt omdat er andere beslissingen moeten genomen worden (voorzitter, technisch directeur, t2, keepertrainer... ) Denk dat er een bommetje gaat ontploffen

Bex werd weken geleden al voorgesteld bij stvv maar ze wisten nog niet welke functie :-) man man

Hoe lang is het geleden dat Leko voorgesteld werd? maand? Volgens mij heeft die ook al spijt ;-)

volgens ik gehoord heb wacht men tot na het EK !!! Kwestie wat opportunieteiten binnen te halen... :grappig: :grappig: :grappig: :grappig:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

Johan schreef:kunnen wij diene stvv Fan niet transferen,die hangt mij mijn kloten uit, overal ziet die met zijn domme praat tussen, vermoeiend.Heb al maanden niets meer gepost omdat het stvv bestuur de supporters behandeld als stront, dus zonder mij.Ik lees graag wat de overige supporters plaatsen maar die stvv fan die doet mijn maag draaien.
En uw uitspattingen zijn dan wel van hoogwaardige, intellectuele kwaliteit?

Ik weet hoe gij denkt Johan en dus weet ik ook waarom ik uw maag doe omdraaien.
Op zich is dat uw probleem niet het mijne. Soms heb ik ook problemen met uwe domme praat, dan hang jij ook mijn kloten uit, maar dat is dan mijn probleem.

Gelieve u dan nu aan het topic te houden.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door BoemBoem »

Jones schreef:Ik denk dat Stijnen wacht op wat Hasselt gaat doen. Ze spelen nog voor een plaats in 1B en wonnen de heenmatch dit weekend op La Louviere met 2-3. Op 26/5 kunnen ze het thuis afmaken. Als Hasselt promoveert komt Stijnen dan nog ?
Dacht dat 1B al vast lag.. Beerschot speelt kampioen in 3e, en gaat niet naar 1B.. Dus denk niet dat Hasselt nog kans maakt..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Bartman »

BoemBoem schreef:
Jones schreef:Ik denk dat Stijnen wacht op wat Hasselt gaat doen. Ze spelen nog voor een plaats in 1B en wonnen de heenmatch dit weekend op La Louviere met 2-3. Op 26/5 kunnen ze het thuis afmaken. Als Hasselt promoveert komt Stijnen dan nog ?
Dacht dat 1B al vast lag.. Beerschot speelt kampioen in 3e, en gaat niet naar 1B.. Dus denk niet dat Hasselt nog kans maakt..
Hasselt maakt geen enkele kans op 1B, maar wel voor de eerste amateurliga. Lukt dat, dan ontwijken ze een rechtstreeks Hasselts duel met Hades (2de amateurliga als kampioen in 4de klasse C) en wellicht het begin van politieke druk tot een fusie.
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door enrique »

Hallo
Nie zeveren
Om in 1B te spelen moet je een PROFlicentie hebben
Het begint hier erg te worden
Wat is dat : Parkinson of Alzheimer ?
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door enrique »

Volgens mij
STVV fan = Bormans :D
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Caravaggio »

als nog eene keer die BINKENKAART bullshit voorbijkomt op mene FB blok ik STVV :?
Transfers graag lullo's
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door enrique »

Caravaggio schreef:als nog eene keer die BINKENKAART bullshit voorbijkomt op mene FB blok ik STVV :?
Transfers graag lullo's
Niet te schatten he
En zo gaat dat met die abonnementen ook zijn zeker
Uw centen interesseren hen en niks anders
Rechtstreekse overschrijving op Roland zijn rekening
Zeker niet op de rekening transfers
Flavus Caeruleus
Berichten: 131
Lid geworden op: 22 sep 2014, 07:33

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Flavus Caeruleus »

enrique schreef:
Caravaggio schreef:als nog eene keer die BINKENKAART bullshit voorbijkomt op mene FB blok ik STVV :?
Transfers graag lullo's
Niet te schatten he
En zo gaat dat met die abonnementen ook zijn zeker
Uw centen interesseren hen en niks anders
Rechtstreekse overschrijving op Roland zijn rekening
Zeker niet op de rekening transfers
Ik beslis enkele dagen voor de start van de competitie of ik nog een abo neem of niet.
Daarbij zal ik me niet laten beïnvloeden door transfergeruchten of die binkenkaart bullshit, maar door de spelers die er dan effectief zijn.
Want ik ken dat: op voetbalbelgie veel geruchten lanceren, maar waar effectief niks van komt, en dan toch weer tientallen testers laten passeren..
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Caravaggio »

save-stvv schreef:Allan gaat zeker niet blijven volgens mij, kreeg in play-off 2 opmerkelijk weinig speeltijd

Ben echt benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren de komende weken, momenteel hebben we nog een halve kern spelers ;-)
binnen 3 weken beginnen de trainingen!

Ook rond Swers en Mahlangu is het opmerkelijk stil opeens.... precies of alles stil ligt omdat er andere beslissingen moeten genomen worden (voorzitter, technisch directeur, t2, keepertrainer... ) Denk dat er een bommetje gaat ontploffen

Bex werd weken geleden al voorgesteld bij stvv maar ze wisten nog niet welke functie :-) man man

Hoe lang is het geleden dat Leko voorgesteld werd? maand? Volgens mij heeft die ook al spijt ;-)
Deze post van vorige week (Save STVV) zit wel wat in, spijtig genoeg
Stel u voor Leko heeft spijt :grappig:
Armoe troef in het prachtige Haspengouw. 1 ding is zeker, STVV wint ook volgend jaar geen beker
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door STVV-fan »

Caravaggio schreef:
save-stvv schreef:Allan gaat zeker niet blijven volgens mij, kreeg in play-off 2 opmerkelijk weinig speeltijd

Ben echt benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren de komende weken, momenteel hebben we nog een halve kern spelers ;-)
binnen 3 weken beginnen de trainingen!

Ook rond Swers en Mahlangu is het opmerkelijk stil opeens.... precies of alles stil ligt omdat er andere beslissingen moeten genomen worden (voorzitter, technisch directeur, t2, keepertrainer... ) Denk dat er een bommetje gaat ontploffen

Bex werd weken geleden al voorgesteld bij stvv maar ze wisten nog niet welke functie :-) man man

Hoe lang is het geleden dat Leko voorgesteld werd? maand? Volgens mij heeft die ook al spijt ;-)
Deze post van vorige week (Save STVV) zit wel wat in, spijtig genoeg
Stel u voor Leko heeft spijt :grappig:
Armoe troef in het prachtige Haspengouw. 1 ding is zeker, STVV wint ook volgend jaar geen beker
Ik denk eerder dat het andersom gaat zijn Carravagio.... .

@ Enrique: Serieus kerel? :D, pas maar op, sewes gaan de magen van Johan en onze Zonnekoning nog wat sneller draaien! :grappig:
@Flaveus: :heil: :toppie: Bedenk dan wel dat het nog steeds op eigen risico is. Ze zouden in de wintertransferperiode astronomische bedragen kunnen krijgen voor die bende pseudo-vedetten die er staan begin september
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door Vouch »

Als je de geruchten hoort, en je houdt de (karige) berichten in de pers in het achterhoofd (VM: Lammens wil verkopen, maar mag niet en HBVL: Lammens is enkel bezig met het budget), dan ligt die bom volgens mij op het hoogste niveau. Er is van alles gaande, en zolang dat niet opgelost is, zal de rest ook niet komen....

Trouwens, we hebben al trainingen begonnen met 12 spelers (2009-2010). We zijn hier toch al wel iets gewoon zeker?
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2016-2017: dromen en wensen

Bericht door toyotacorolla »

Hebben we er al 12?
Gesloten