Wintertransfers 2014-2015

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door moanverke »

Volgens HBVL heeft Rodrigo Rojo getekend bij STVV.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Caravaggio »

Jacques schreef:Die Rojo speelt volgens mij op de linksback bij Man Utd. ;)
Edit: en blijkbaar ook bij Ujpest. Een netwerkspeler, nooit mijn favorieten, maar dat is Iandoli ook. Nog ene voor op den hoop dus. Benieuwd of deze nuttiger is dan ons Luiks trio...

Voor de rest: ik zou niet weten wie of wat we zo direct moeten halen. Van Imschoot, Ruytinckx en Rossini? Weggegooid geld als je toekomstgericht denkt. Taulemesse, Stevance en Popoola ja, maar onhaalbaar op dit moment. Voor de rest zie ik weinig spelers in 2de bij wie ik meteen denk "die wil ik hebben", ook al zitten we nu tijdelijk met een probleem op de backs. Soms is houden wat je hebt, ook al een versterking. Zeker nadat we de voorbije 2 jaar de kern al voor een groot stuk door elkaar geschud hebben.
Jacques; wie is die POPOOLA wat je aanhaalt?

--> op FB-pagina "Alles over STVV":
STVV heeft er een nieuwe verdediger bij. Rodrigo Rojo tekende bij de club en komt over van Ujpest.

De linksachter was al even op proef en kon de club dus overtuigen. Hij moet de concurrentie met Alessandro Iandoli aangaan.

Rojo kwam in de zomer naar Ujpest, maar was er geen basisspeler. Hij maakt deel uit van het netwerk van Roland Duchâtelet. Bij Ujpest is immers zijn zoon Roderick voorzitter.
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Tompie »

Popoola is de Nigeriaanse middenvelder van Seraing United. Een speler van 1m57, die zowel op Stayen als in Seraing een zeer goede wedstrijd speelde tegen Sint-Truiden. Het "gelach" op de tribunes (door zijn gestalte) verdween als sneeuw voor de zon naarmate de wedstrijd vorderde.

Seraing huurt Popoola van Metz.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Jebus4life »

Tompie schreef:Popoola is de Nigeriaanse middenvelder van Seraing United. Een speler van 1m57, die zowel op Stayen als in Seraing een zeer goede wedstrijd speelde tegen Sint-Truiden. Het "gelach" op de tribunes (door zijn gestalte) verdween als sneeuw voor de zon naarmate de wedstrijd vorderde.

Seraing huurt Popoola van Metz.
Aangezien Seraing zowat Metz B is moeten we daar dus niet op tellen ^^

Laten we maar gewoon de kern proberen samen te houden. Eigenlijk is er dan goed werk geleverd, 2 keepers erbij, die Rojo (geen idee of dat wat een meerwaarde is, maar een extra speler is altijd beter dan eentje die weggaat). Hoe zat het nu met Van Imschoot? Was die ook gehaald?

Naar volgend jaar toe is dat voorlopig nog niets uiteraard, maar laten we eerst maar mathematisch kampioen zijn vooraleer we kosten beginnen maken ;)
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door enrique »

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=91281

STVV test volgens Het Belang van Limburg Dominique Pandor. Dat is een 21-jarige Franse flankaanvaller. Hij speelt voor het tweede elftal van AS Monaco.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Caravaggio »

--> Ah Popoola is dat klein manneke mid/mid bij Seraing. Ik heb die gezien op de Patro... dirigeerde heel 't elftal vh Seraing naar een 2-6 overwinning... was zo wat betrokken bij alle goals.. en idd het lachen met die kleine op het middenveld was snel over...
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Since '54 »

Jebus4life schreef:
Tompie schreef:Popoola is de Nigeriaanse middenvelder van Seraing United. Een speler van 1m57, die zowel op Stayen als in Seraing een zeer goede wedstrijd speelde tegen Sint-Truiden. Het "gelach" op de tribunes (door zijn gestalte) verdween als sneeuw voor de zon naarmate de wedstrijd vorderde.

Seraing huurt Popoola van Metz.
Aangezien Seraing zowat Metz B is moeten we daar dus niet op tellen ^^

Laten we maar gewoon de kern proberen samen te houden. Eigenlijk is er dan goed werk geleverd, 2 keepers erbij, die Rojo (geen idee of dat wat een meerwaarde is, maar een extra speler is altijd beter dan eentje die weggaat). Hoe zat het nu met Van Imschoot? Was die ook gehaald?

Naar volgend jaar toe is dat voorlopig nog niets uiteraard, maar laten we eerst maar mathematisch kampioen zijn vooraleer we kosten beginnen maken ;)
Metz B, Lille B, enz maar tegenstanders noemen ons ook Standard B hoor.
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door save-stvv »

onze centrale-as mensen zijn wel geen standard B he ;-)

Kotysch
Erichot
Schils
Schoofs
Hendrickx

Toch wel n kleine nuance, dit is de kern van onze ploeg en dat zijn onze eigen spelers....


K vind Hendrickx eigenlijk de revelatie... zelfs op de flank of zoals zaterdag op de back speelt hij goed... Zijn beste positie is wel de aanvallende middenvelder centraal
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Since '54 »

save-stvv schreef:onze centrale-as mensen zijn wel geen standard B he ;-)

Kotysch
Erichot
Schils
Schoofs
Hendrickx

Toch wel n kleine nuance, dit is de kern van onze ploeg en dat zijn onze eigen spelers....


K vind Hendrickx eigenlijk de revelatie... zelfs op de flank of zoals zaterdag op de back speelt hij goed... Zijn beste positie is wel de aanvallende middenvelder centraal
Da's waar maar ik zeg alleen hoe 'tegenstanders' ons noemen.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door STimVV »

Rojo hadden we echt nodig ja... :roll: Want na Iandoli en Rherras hadden we echt nog een 3e linksback nodig. Niet dus.
Hier was geen nood aan, dus de zoveelste speler die u word opgedrongen. Ik heb een filmpje gevonden van z'n hoogtepunten bij Ujpest... :D

https://www.youtube.com/watch?v=OQkwGxQCcDM

Niet correct, i know. Maar dat is de reden waarom hij hier zit ook niet.
Dit soort 2e-of 3e-rangs buitenlanders horen niet thuis in de belgische 2e klasse.
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Smurf »

Lierse smijt een halve ploeg naar de B-kern. Zit daar iets tussen? Misschien reeds met het oog op volgend seizoen.
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door moanverke »

Smurf schreef:Lierse smijt een halve ploeg naar de B-kern. Zit daar iets tussen? Misschien reeds met het oog op volgend seizoen.
In het beste geval spelen we volgend jaar in eerste (vel, beer, schieten, ja ik weet het). Wat in eerste niet aan de bak komt bij de laatste, laat je best waar het is.
Daar kun je niks mee doen.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Halenaar »

Lierse heeft best interessante spelers. Moesten zij degraderen en wij promoveren dan zou ik meteen bij Lierse gaan shoppen.

Wanderson (goede vriend van Junior), Traore (topper), El Messaoudi (topper), Ngawa, Keita, ...

Eigenlijk is er kwaliteit genoeg bij Lierse, jammer voor hun dat het door wanbeheer er niet uit kwam. Menzo zal lachen :)
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door omeloe »

Since '54 schreef:
save-stvv schreef:onze centrale-as mensen zijn wel geen standard B he ;-)

Kotysch
Erichot
Schils
Schoofs
Hendrickx

Toch wel n kleine nuance, dit is de kern van onze ploeg en dat zijn onze eigen spelers....


K vind Hendrickx eigenlijk de revelatie... zelfs op de flank of zoals zaterdag op de back speelt hij goed... Zijn beste positie is wel de aanvallende middenvelder centraal
Da's waar maar ik zeg alleen hoe 'tegenstanders' ons noemen.
Ik ben de tegenstanders die ons Standard B noemen nog niet tegengekomen , ik ga nochtans snuffelen op meerdere fora . Op ons eigen forum heb ik het al meermaals gelezen . Guillaume Hubert , Mergim Vojvoda , Rodrigo Rojo en Piotr Parzyszek zijn momenteel onze spelers van RD , dan ben je nog niet Standard B .
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Jacques »

Voor de volledigheid: partieel (15%) ook Schoofs, Iandoli en Daeseleire. Zie verslag onderhoud supportersverbond-Lammens eind november-begin december http://www.stvvforum.be/viewtopic.php?f ... 5&start=30

Los van de vraag "zijn we Standard B of zijn we dat niet" volg ik met enige nieuwgierigheid dan ook het verloop/de uitkomst van de contractonderhandelingen met Schoofs en Daeseleire, beiden einde contract dit seizoen. (Iandoli boeit me minder. Ik weet niet of dat contract aflopend is, zijn sportieve meerwaarde dit seizoen is minder dan Schoofs en Daeseleire en zijn doorverkoopwaarde minimaal.)
Een logische vraag, indien het tot een contractverlenging komt, is hoe het in het nieuwe contract zit met die 15%.
Overdrijven is een kunst
Gesloten