Wintertransfers 2014-2015

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Mikman
Berichten: 3679
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Mikman »

Weet er iemand waar Abdelmajid Doudouh tegenwoordig speelt? Vorig seizoen sterk bij Brussels, maar vind er geen spoor meer van terug.

Matthias Schamp speelde twee seizoenen geleden met FC Oudenaarde Daeseleire helemaal in de vernieling, ging daarna in Nederland aan de slag maar mislukte daar. Zit nu bij Deinze en is daar weer goed bezig.


Beiden zijn flankaanvallers ( Doudouh kan ook op de 10 ) , dus potentiële (goedkope maar beloftevolle ) vervangers bij een eventeel vertrek van Dequevy of een andere flankspeler.

Die twee zwartjes die back speelden bij Racing Mechelen waren ook niet slecht, eentje is het daar ondertussen al afgetrapt omwille van de niet-uitbetaalde lonen. Indien Iandoli vertrekt, potentieel ook interessant.

En nu komen daar mogelijk nog spelers van Bergen bij. Kamaniaris zeker één van de betere backs in tweede ( maar geen eersteklassemateriaal ).
Piet
Berichten: 309
Lid geworden op: 02 sep 2012, 13:57
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Piet »

Gieren en andere lijkenpikkers liggen op de loer :dead:

Den ene zijn dood is den andere zijn brood :beer:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Since '54 »

Geruchten van vandaag: Buyens en De Ceulaer (gehuurd?) naar STVV ... voor wat het waar is natuurlijk.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Scandic »

Since '54 schreef:Geruchten van vandaag: Buyens en De Ceulaer (gehuurd?) naar STVV ... voor wat het waar is natuurlijk.
Dat van De Ceulaer hoorde ik ook al, maar die zit nog in de lappenmand.
simon
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 sep 2012, 18:56
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door simon »

Scandic schreef:
Since '54 schreef:Geruchten van vandaag: Buyens en De Ceulaer (gehuurd?) naar STVV ... voor wat het waar is natuurlijk.
Dat van De Ceulaer hoorde ik ook al, maar die zit nog in de lappenmand.
Daar laten die handel, kunt ge niks mee aanvangen...
Probeer al eerst uw kern samen te houden, dat zal al moeilijk genoeg zijn !
omeloe
Berichten: 1166
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door omeloe »

simon schreef:
Scandic schreef:
Since '54 schreef:Geruchten van vandaag: Buyens en De Ceulaer (gehuurd?) naar STVV ... voor wat het waar is natuurlijk.
Dat van De Ceulaer hoorde ik ook al, maar die zit nog in de lappenmand.
Daar laten die handel, kunt ge niks mee aanvangen...
Probeer al eerst uw kern samen te houden, dat zal al moeilijk genoeg zijn !
Voor Yoni Buyens en Benji De Ceulaer mogen ze er van mij twee uitkiezen ! :cool:
simon
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 sep 2012, 18:56
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door simon »

omeloe schreef:
simon schreef:
Scandic schreef:
Since '54 schreef:Geruchten van vandaag: Buyens en De Ceulaer (gehuurd?) naar STVV ... voor wat het waar is natuurlijk.
Dat van De Ceulaer hoorde ik ook al, maar die zit nog in de lappenmand.
Daar laten die handel, kunt ge niks mee aanvangen...
Probeer al eerst uw kern samen te houden, dat zal al moeilijk genoeg zijn !
Voor Yoni Buyens en Benji De Ceulaer mogen ze er van mij twee uitkiezen ! :cool:
De Ceulaer is er al 31 en blessuregevoelig,nee bedankt. Buyens gaat nooit de Engelse tweede klasse wisselen voor de Belgische tweede ... of komt hij daar niet aan de bak ?

En wie gaat dat allemaal betalen ? Voor het seizoen moesten Iandoli en Dequevy al weg ... ben eens benieuwd voor de winterstop ...
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Cremasco »

Ik denk dat dit anticiperen is op het vertrek van Dequevy en Schoofs in de winter met het oog op eerste klasse.
Piet
Berichten: 309
Lid geworden op: 02 sep 2012, 13:57
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Piet »

Zou het niet slim vinden van Youri als hij nu vertrekt.
Ik zie hem niet direct in een andere ploeg spelen.
Topploegen gaan hem zeker niet aantrekken.
Of misschien een ambitieuze tweedeklasser met voldoende centen.

Welke ploeg was dat ook al weer in tweede?
Mikman
Berichten: 3679
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Mikman »

De Ceulaer zit ( bijna) in het selecte "1 miljoen Euro per seizoen"gezelschap. Dat is meer dan onze hele spelerskern samen...

Buyens gaat echt niet van Charlton overkomen. Charlton is de potentiële goudmijn van :Roland: , 120 miljoen Euro extra inkomsten per seizoen indien ze ooit naar de Premier League stijgen.


Gnohéré staat momenteel ( letterlijk ) scherp, wat bij hem lang niet altijd het geval is. In dat geval de beste spits in tweede, en als Bergen straks moet afslanken om te overleven een mogelijkheid.

Geef mij voor de rest maar jonge gasten. Ferrera heeft bewezen dat hij daar een groep van kan maken. Die jonge veulens hunkeren naar de spotlights van eerste klasse.
tweety
Berichten: 877
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door tweety »

Mikman schreef: Gnohéré staat momenteel ( letterlijk ) scherp, wat bij hem lang niet altijd het geval is. In dat geval de beste spits in tweede, en als Bergen straks moet afslanken om te overleven een mogelijkheid.
.
Bison en Ferrera waren niet bepaald BFF's bij Chalala als ik mij goed herinner..
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Since '54 »

Wordt Gnohéré niet door SC Charleroi verhuurd aan Mons? Zoals de Karolo's momenteel een sterk seizoen spelen zie ik Harlem Gnohéré niet terugkeren naar Charleroi?
Mikman
Berichten: 3679
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Mikman »

Blijkt inderdaad een huurspeler van Charleroi dus onmogelijk om hem tijdens de winterstop te halen.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door Scandic »

Guillaume Hubert, doelman, Standard zou volgens HBVL worden gehuurd.
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2014-2015

Bericht door save-stvv »

Sorry maar een De Ceulaer hebben we echt niet nodig hoor... op die positie's hebben we al Junior, Rherras, Hendrickx, ... allemaal nog spelers met meer doorgroeimogelijkheden en die wss spelen voor een appel en een ei in vergelijking met De Ceulaer...
Trouwens van spelers van Genk of Standard zie ik zelfs niemand die een versterking zou zijn voor stvv van wat net naast hun basis valt...
Ik durf zelfs stellen als we op dit moment tegen beiden spelen de kansen 50/50 zijn
Onze ploeg is meer uitgebalanceerd gewoon
Dit wil zeggen dat genk en standard op dit moment heel slecht werk leveren, want wij hebben een budget van bijna niks en we maken er iets sterk van ... credits nr onze trainer, staf natuurlijk...
Gesloten