Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Positivo »

1,88m Teixeira, Tomiyasu
1,85m Bezus, Steppe
1,84m Botaka
1,81m Boli, Nazon, De Petter
1,78m Ceballos, Endo
1,75m. De norre

Dat was de kern tegen Lokeren.
Zou dat niet gemiddeld zijn ?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Was trouwens in het boerenjaar onder Brepoels niet enkel Sidibé groter dan ne meter 90?

Toen was uw achterlijn zelfs nóg kleiner, met Vince en Cantaluppi centraal
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

Positivo schreef:1,88m Teixeira, Tomiyasu
1,85m Bezus, Steppe
1,84m Botaka
1,81m Boli, Nazon, De Petter
1,78m Ceballos, Endo
1,75m. De norre

Dat was de kern tegen Lokeren.
Zou dat niet gemiddeld zijn ?
Ik heb het over de volledige kern , Asamoha, Abrahams, Legear,Buya,Sekine,De Bruyn en Sankhon zijn nu ook niet meteen van de grootste.
En het feit dat ik liever een Belg heb, maar jullie zien blijkbaar liever Jappen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Halenaar »

vdl schreef:
Halenaar schreef:
vdl schreef:
Positivo schreef:
vdl schreef:Die Koike is ook weer zo een dwerg, ga dan toch voor Touba, die heeft snelheid en gestalte en is een Belg, maar dat is niet meer belangrijk.
Roberto Carlos (voorheen Real Madrid)
1,68
Marcelo (Real Madrid)
1,73
Vleugelverdedigers .....Toch ook niet van de minsten en niet groot .
Ja maar de rest van de kern is ook al niet van de grootste, dat bedoel ik ermee .
Je kan een kleine speler hebben maar wij hebben er wel veel.
Hoe vaak heb jij Touba zien spelen?
Meer dan dat jij Koike hebt zien spelen
Nooit dus
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

Halenaar schreef:
vdl schreef:
Halenaar schreef:
vdl schreef:
Positivo schreef:
Roberto Carlos (voorheen Real Madrid)
1,68
Marcelo (Real Madrid)
1,73
Vleugelverdedigers .....Toch ook niet van de minsten en niet groot .
Ja maar de rest van de kern is ook al niet van de grootste, dat bedoel ik ermee .
Je kan een kleine speler hebben maar wij hebben er wel veel.
Hoe vaak heb jij Touba zien spelen?
Meer dan dat jij Koike hebt zien spelen
Nooit dus
Inderdaad jij Koike nooit ,ik Touba verschillende keren en die jongen liet een goede indruk achter.
Is net als Gerkens en Mechelen nu nog niet klaar voor de top maar is ook belofteninternational,maar commercieel niet zo interessant misschien voor de bobo's van de club.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Halenaar »

vdl schreef:
Halenaar schreef:
vdl schreef:
Halenaar schreef:
vdl schreef: Ja maar de rest van de kern is ook al niet van de grootste, dat bedoel ik ermee .
Je kan een kleine speler hebben maar wij hebben er wel veel.
Hoe vaak heb jij Touba zien spelen?
Meer dan dat jij Koike hebt zien spelen
Nooit dus
Inderdaad jij Koike nooit ,ik Touba verschillende keren en die jongen liet een goede indruk achter.
Is net als Gerkens en Mechelen nu nog niet klaar voor de top maar is ook belofteninternational,maar commercieel niet zo interessant misschien voor de bobo's van de club.
Of gewoon niet goed genoeg. Wanneer heb jij hem dan zien spelen?
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

Halenaar schreef:
vdl schreef:
Halenaar schreef:
vdl schreef:
Halenaar schreef: Hoe vaak heb jij Touba zien spelen?
Meer dan dat jij Koike hebt zien spelen
Nooit dus
Inderdaad jij Koike nooit ,ik Touba verschillende keren en die jongen liet een goede indruk achter.
Is net als Gerkens en Mechelen nu nog niet klaar voor de top maar is ook belofteninternational,maar commercieel niet zo interessant misschien voor de bobo's van de club.
Of gewoon niet goed genoeg. Wanneer heb jij hem dan zien spelen?
Je moet ook eens naar andere wedstrijden zien buiten die van stvv ,dan zou je kunnen meespreken.
Die jongen is nog maar net 20 en al 2 seizoenen in de A kern van Brugge achter de rug,ok wel maar een match of 10 gespeeld maar De Norre had hier ook nog niks gespeeld dacht ik tot vorig seizoen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

vdl schreef:
Halenaar schreef:
vdl schreef:
Halenaar schreef:
vdl schreef: Meer dan dat jij Koike hebt zien spelen
Nooit dus
Inderdaad jij Koike nooit ,ik Touba verschillende keren en die jongen liet een goede indruk achter.
Is net als Gerkens en Mechelen nu nog niet klaar voor de top maar is ook belofteninternational,maar commercieel niet zo interessant misschien voor de bobo's van de club.
Of gewoon niet goed genoeg. Wanneer heb jij hem dan zien spelen?
Je moet ook eens naar andere wedstrijden zien buiten die van stvv ,dan zou je kunnen meespreken.
Die jongen is nog maar net 20 en al 2 seizoenen in de A kern van Brugge achter de rug,ok wel maar een match of 10 gespeeld maar De Norre had hier ook nog niks gespeeld dacht ik tot vorig seizoen.
Het is u in dees discussie fel te doen om "het Belg zijn".
Waarom zou je een speler, die gemakkelijk uit uw eigen jeugd kan komen (Vandersmissen), op een ander gaan halen? Voor de ervaring dan precies niet he.

Daarenboven, Koike staat hier (nog) niet.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Halenaar »

vdl schreef:
Halenaar schreef:
vdl schreef:
Halenaar schreef:
vdl schreef: Meer dan dat jij Koike hebt zien spelen
Nooit dus
Inderdaad jij Koike nooit ,ik Touba verschillende keren en die jongen liet een goede indruk achter.
Is net als Gerkens en Mechelen nu nog niet klaar voor de top maar is ook belofteninternational,maar commercieel niet zo interessant misschien voor de bobo's van de club.
Of gewoon niet goed genoeg. Wanneer heb jij hem dan zien spelen?
Je moet ook eens naar andere wedstrijden zien buiten die van stvv ,dan zou je kunnen meespreken.
Die jongen is nog maar net 20 en al 2 seizoenen in de A kern van Brugge achter de rug,ok wel maar een match of 10 gespeeld maar De Norre had hier ook nog niks gespeeld dacht ik tot vorig seizoen.
Speelminuten opgeteld in de reguliere competitie + play offs van vorig seizoen: 94 minuten. Seizoen 16/17 3 matchen begonnen in de basis en 2 invalbeurten.

10 matchen gespeeld dus? Nog niet eens de helft. Duidelijk dat jij veel wedstrijden van Club bekijkt ja...dat arrogante toontje van u mag je dus gerust weglaten.

Ik ken Touba een klein beetje nog van zijn debuut in de PO's ondertussen twee seizoenen terug. Liet toen een degelijke indruk na, maar je zag ook dat er veel werk (vooral defensief) aan was. Het feit dat Verheyen, toch zijn voormalige coach bij de Nationale ploeg, niet geïnteresseerd is in hem zegt toch ook al wat. Voor alle duidelijkheid: ik zou er geen nee tegen zeggen, maar ik zou hem ook niet naar hier halen voor de basis.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

Halenaar schreef:
vdl schreef:
Halenaar schreef:
vdl schreef:
Halenaar schreef: Nooit dus
Inderdaad jij Koike nooit ,ik Touba verschillende keren en die jongen liet een goede indruk achter.
Is net als Gerkens en Mechelen nu nog niet klaar voor de top maar is ook belofteninternational,maar commercieel niet zo interessant misschien voor de bobo's van de club.
Of gewoon niet goed genoeg. Wanneer heb jij hem dan zien spelen?
Je moet ook eens naar andere wedstrijden zien buiten die van stvv ,dan zou je kunnen meespreken.
Die jongen is nog maar net 20 en al 2 seizoenen in de A kern van Brugge achter de rug,ok wel maar een match of 10 gespeeld maar De Norre had hier ook nog niks gespeeld dacht ik tot vorig seizoen.
Speelminuten opgeteld in de reguliere competitie + play offs van vorig seizoen: 94 minuten. Seizoen 16/17 3 matchen begonnen in de basis en 2 invalbeurten.

10 matchen gespeeld dus? Nog niet eens de helft. Duidelijk dat jij veel wedstrijden van Club bekijkt ja...dat arrogante toontje van u mag je dus gerust weglaten.

Ik ken Touba een klein beetje nog van zijn debuut in de PO's ondertussen twee seizoenen terug. Liet toen een degelijke indruk na, maar je zag ook dat er veel werk (vooral defensief) aan was. Het feit dat Verheyen, toch zijn voormalige coach bij de Nationale ploeg, niet geïnteresseerd is in hem zegt toch ook al wat. Voor alle duidelijkheid: ik zou er geen nee tegen zeggen, maar ik zou hem ook niet naar hier halen voor de basis.
Speelde ook twee voorronde wedstrijden van de champions league ,ma da telt nie mee zeker?
Want die spelen ze hier in sint truiden ook elk jaar,.
Ik zeg ook niet dat hij al voor de basis moet komen ,maar die Koike komt ook duidelijk niet voor de basis ,dus waarom weer de voorrang geven aan een buitenlander ?
Ah ja want we gingen onze waarden behouden!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

vdl schreef:
Halenaar schreef:
vdl schreef:
Halenaar schreef:
vdl schreef: Inderdaad jij Koike nooit ,ik Touba verschillende keren en die jongen liet een goede indruk achter.
Is net als Gerkens en Mechelen nu nog niet klaar voor de top maar is ook belofteninternational,maar commercieel niet zo interessant misschien voor de bobo's van de club.
Of gewoon niet goed genoeg. Wanneer heb jij hem dan zien spelen?
Je moet ook eens naar andere wedstrijden zien buiten die van stvv ,dan zou je kunnen meespreken.
Die jongen is nog maar net 20 en al 2 seizoenen in de A kern van Brugge achter de rug,ok wel maar een match of 10 gespeeld maar De Norre had hier ook nog niks gespeeld dacht ik tot vorig seizoen.
Speelminuten opgeteld in de reguliere competitie + play offs van vorig seizoen: 94 minuten. Seizoen 16/17 3 matchen begonnen in de basis en 2 invalbeurten.

10 matchen gespeeld dus? Nog niet eens de helft. Duidelijk dat jij veel wedstrijden van Club bekijkt ja...dat arrogante toontje van u mag je dus gerust weglaten.

Ik ken Touba een klein beetje nog van zijn debuut in de PO's ondertussen twee seizoenen terug. Liet toen een degelijke indruk na, maar je zag ook dat er veel werk (vooral defensief) aan was. Het feit dat Verheyen, toch zijn voormalige coach bij de Nationale ploeg, niet geïnteresseerd is in hem zegt toch ook al wat. Voor alle duidelijkheid: ik zou er geen nee tegen zeggen, maar ik zou hem ook niet naar hier halen voor de basis.
Speelde ook twee voorronde wedstrijden van de champions league ,ma da telt nie mee zeker?
Want die spelen ze hier in sint truiden ook elk jaar,.
Ik zeg ook niet dat hij al voor de basis moet komen ,maar die Koike komt ook duidelijk niet voor de basis ,dus waarom weer de voorrang geven aan een buitenlander ?
Ah ja want we gingen onze waarden behouden!
De eigenheid van STVV was jongens uit eigen streek een kans geven. In het moderne voetbal KAN je gewoonweg geen competitieve ploeg samenstellen met jongens uit de streek/vanonder de kerktoren.

Dus zoek je voor spelers die het DNA van STVV uitdragen. Dit is, bloed zweet en tranen. Vechten voor elke morzel grond en niks lucht meer in uw longen hebben na 90 minuten.

Tomi draagt die waarden, Endo ook.
Sekine valt af te wachten, evenals Koike als die komt.

Het enige probleem dat (weeral) de kop opsteekt is dat men te weinig Belgen haalt navenant de goesting van een aantal supporters.

Jongens, de "goei" Belgen die nog in België spelen zijn peperduur. Al de andere rest is een samenraapsel van jeugdspelers van ander ploegen. Doen zij het goed zijn zij eveneens onhaalbaar (waarom zou de moederclub afstand doen van die spelers?) en de andere hoop kan slagen, dan wel falen. Waarom zou je die spelers dan nog eens op een ander gaan halen? Terwijl je evengoed kan rondneuzen in eigen rangen....
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
vdl schreef:
Halenaar schreef:
vdl schreef:
Halenaar schreef: Of gewoon niet goed genoeg. Wanneer heb jij hem dan zien spelen?
Je moet ook eens naar andere wedstrijden zien buiten die van stvv ,dan zou je kunnen meespreken.
Die jongen is nog maar net 20 en al 2 seizoenen in de A kern van Brugge achter de rug,ok wel maar een match of 10 gespeeld maar De Norre had hier ook nog niks gespeeld dacht ik tot vorig seizoen.
Speelminuten opgeteld in de reguliere competitie + play offs van vorig seizoen: 94 minuten. Seizoen 16/17 3 matchen begonnen in de basis en 2 invalbeurten.

10 matchen gespeeld dus? Nog niet eens de helft. Duidelijk dat jij veel wedstrijden van Club bekijkt ja...dat arrogante toontje van u mag je dus gerust weglaten.

Ik ken Touba een klein beetje nog van zijn debuut in de PO's ondertussen twee seizoenen terug. Liet toen een degelijke indruk na, maar je zag ook dat er veel werk (vooral defensief) aan was. Het feit dat Verheyen, toch zijn voormalige coach bij de Nationale ploeg, niet geïnteresseerd is in hem zegt toch ook al wat. Voor alle duidelijkheid: ik zou er geen nee tegen zeggen, maar ik zou hem ook niet naar hier halen voor de basis.
Speelde ook twee voorronde wedstrijden van de champions league ,ma da telt nie mee zeker?
Want die spelen ze hier in sint truiden ook elk jaar,.
Ik zeg ook niet dat hij al voor de basis moet komen ,maar die Koike komt ook duidelijk niet voor de basis ,dus waarom weer de voorrang geven aan een buitenlander ?
Ah ja want we gingen onze waarden behouden!
De eigenheid van STVV was jongens uit eigen streek een kans geven. In het moderne voetbal KAN je gewoonweg geen competitieve ploeg samenstellen met jongens uit de streek/vanonder de kerktoren.

Dus zoek je voor spelers die het DNA van STVV uitdragen. Dit is, bloed zweet en tranen. Vechten voor elke morzel grond en niks lucht meer in uw longen hebben na 90 minuten.

Tomi draagt die waarden, Endo ook.
Sekine valt af te wachten, evenals Koike als die komt.

Het enige probleem dat (weeral) de kop opsteekt is dat men te weinig Belgen haalt navenant de goesting van een aantal supporters.

Jongens, de "goei" Belgen die nog in België spelen zijn peperduur. Al de andere rest is een samenraapsel van jeugdspelers van ander ploegen. Doen zij het goed zijn zij eveneens onhaalbaar (waarom zou de moederclub afstand doen van die spelers?) en de andere hoop kan slagen, dan wel falen. Waarom zou je die spelers dan nog eens op een ander gaan halen? Terwijl je evengoed kan rondneuzen in eigen rangen....
Idd..
Qua inzet en overgave passen onze Japanners 10 keer meer dan ons dan sommige van onze Belgen..
DNA heeft voor 1 keer weinig met afkomst te maken..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door lindoke »

Met het pover spel en tegenvallende resultaten tot nog toe dit seizoen mogen we ons toch wat vragen beginnen stellen over het transferbeleid bij STVV. Ik stel me alvast vragen als:
- wordt er met de trainer overlegt welk systeem hij met de ploeg wil spelen en welke spelers die er al zijn die bruikbaar zijn en welke niet?
- wordt er dan een duidelijk profiel samengesteld van de spelers die nodig zijn?
- wordt er dan intensief en met de nodige ervaring gescout in binnen- en buitenland om die spelers met het juiste profiel aan te trekken?

Ik weet niet welke werkwijze er gehanteerd wordt maar ik vrees dat het allemaal wat natte vinger werk is. Ik ben op dit moment naar de wedstrijd van Genk aan het kijken en als je dan ziet hoe divers dat spelersmateriaal is. Je hebt een Pozuelo die erg balvast is, het spel snel en goed ziet en altijd een fijne pass in de voeten heeft. Een NDongola die heel kwiek is en dikwijls goed penetreert met een scherpe dribbel of kapbeweging. Een Malinovsky die die altijd goed in het samenspel is en bovendien een geweldig wapen is met zijn vrije trappen. Uronen en Maehle die buiten hun defensieve kwaliteiten ook vaak mee oprukken en ook een goed schot in de benen hebben. Kortom, een team dat gebalanceerd uitgewerkt is en waarover nagedacht is. Bovendien hebben ze een duidelijk systeem en een geweldige motor die Trossard is.

Ik weet dat velen het niet graag hebben om ons te spiegelen aan Genk. Maar het zit daar volgens mij veel professioneler in mekaar en er wordt daar veel minder aan het toeval overgelaten. Met de komst van de Japanners had ik ook gehoopt dat STVV qua professionalisme een serieuze inhaalbeweging zou maken. Tot nog toe heb ik daar nog niet teveel van gemerkt. Ik wil weer niet op de man spelen en niet te vroeg oordelen maar als ik Turay zie spelen lijkt me dat een iets betere kopie van Boli maar daar zou ik geen 1.9 miljoen euro aan gegeven hebben. Misschien dat die enorm rendeert als er betere spelers rond hem spelen maar dan denk ik dat Boli ook zijn doelpunten maakt. Ik vind dat men met dat geld een heel ander type spits had moeten aantrekken en niet een betere versie van wat we al hadden. Beter nog, als ze 2 goeie flankspeler hadden aangetrokken van 950.000 euro het stuk had je nu misschien met Boli voorin voldoende "gevoeierd" een goeie aanval.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Die vragen heb ik ook
En ik vraag mij ook af of Brys zijn eigen spelers kent
En ik zou graag weten wat hij wil
Ik weet het niet
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door miel »

lindoke schreef:Met het pover spel en tegenvallende resultaten tot nog toe dit seizoen mogen we ons toch wat vragen beginnen stellen over het transferbeleid bij STVV. Ik stel me alvast vragen als:
- wordt er met de trainer overlegt welk systeem hij met de ploeg wil spelen en welke spelers die er al zijn die bruikbaar zijn en welke niet?
- wordt er dan een duidelijk profiel samengesteld van de spelers die nodig zijn?
- wordt er dan intensief en met de nodige ervaring gescout in binnen- en buitenland om die spelers met het juiste profiel aan te trekken?

Ik weet niet welke werkwijze er gehanteerd wordt maar ik vrees dat het allemaal wat natte vinger werk is. Ik ben op dit moment naar de wedstrijd van Genk aan het kijken en als je dan ziet hoe divers dat spelersmateriaal is. Je hebt een Pozuelo die erg balvast is, het spel snel en goed ziet en altijd een fijne pass in de voeten heeft. Een NDongola die heel kwiek is en dikwijls goed penetreert met een scherpe dribbel of kapbeweging. Een Malinovsky die die altijd goed in het samenspel is en bovendien een geweldig wapen is met zijn vrije trappen. Uronen en Maehle die buiten hun defensieve kwaliteiten ook vaak mee oprukken en ook een goed schot in de benen hebben. Kortom, een team dat gebalanceerd uitgewerkt is en waarover nagedacht is. Bovendien hebben ze een duidelijk systeem en een geweldige motor die Trossard is.

Ik weet dat velen het niet graag hebben om ons te spiegelen aan Genk. Maar het zit daar volgens mij veel professioneler in mekaar en er wordt daar veel minder aan het toeval overgelaten. Met de komst van de Japanners had ik ook gehoopt dat STVV qua professionalisme een serieuze inhaalbeweging zou maken. Tot nog toe heb ik daar nog niet teveel van gemerkt. Ik wil weer niet op de man spelen en niet te vroeg oordelen maar als ik Turay zie spelen lijkt me dat een iets betere kopie van Boli maar daar zou ik geen 1.9 miljoen euro aan gegeven hebben. Misschien dat die enorm rendeert als er betere spelers rond hem spelen maar dan denk ik dat Boli ook zijn doelpunten maakt. Ik vind dat men met dat geld een heel ander type spits had moeten aantrekken en niet een betere versie van wat we al hadden. Beter nog, als ze 2 goeie flankspeler hadden aangetrokken van 950.000 euro het stuk had je nu misschien met Boli voorin voldoende "gevoeierd" een goeie aanval.
Genk heeft nog altijd een veelvoud van ons budget .
Deze ploeg heeft ook met het gros van de spelers die gij nu zo bewierookt zijn groeipijnen gekend en hebben het met deze spelers de voorbije jaren alles behalve goed gedaan
Onze Japanse vrienden hebben besloten om praktisch geen spelers meer te huren en hebben nu reeds enkele investeringen gedaan met het oog op de toekomst , dat is al heel wat in hun eerste seizoen .
Bij ons is het nog steeds zoeken naar het juiste evenwicht , wat logisch is daar er toch een aantal spelers zich nog moeten aanpassen .
Het kan alleen maar beteren , en oordeel binnen een paar seizoenen over het resultaat .
Ik stel mij ook vragen , wat gij dan had verwacht ? Wanneer ge Turay na één en een kwart wedstrijd en na amper 2 weken trainen met de groep al in vraag begint te stellen kan ik u echt niet serieus nemen . Hij heeft al gescoord en zaterdag leverde hij 2 panklare assists af
Ik vraag mij in godsnaam af waar we 2 flankspelers van 950 000 euro het stuk zouden vinden die aan uw normen zouden voldoen :lol:
Akkoord de punten oogst valt wat tegen , maar zelf het povere spel zoals jij het noemt hoeft niet zo gedramatiseerd worden .
Andere ploegen spelen ook met 11 en zijn ook profs die spelen voor hun premies , als jij denkt dat wij als stvv zijnde zomaar over iedereen kunnen heen walsen ben je toch supporter van de verkeerde club . Trouwens in Belgie kan niemand dat , en ook racing zal nog wel zijn dipje kennen .
Plaats reactie