tickets aan 5€ tribune Noord en Oost !!!! De abbo's worden nog eens extra in het zak gezet !!

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: tickets aan 5€ tribune Noord en Oost !!!! De abbo's worden nog eens extra in het zak gezet !!

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Ben bilij dat ik al aan de beterhand ben . :D :D :geel: :geel: :grappig:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: tickets aan 5€ tribune Noord en Oost !!!! De abbo's worden nog eens extra in het zak gezet !!

Bericht door Iniesta »

Mikman schreef:Staan toeteren dat je een genie bent omdat men geen abo heeft genomen, is niet aan mij besteed. Iedereen weet dat een abo bij STVV prijs/kwaliteit niet het beste product is dat je je kan aanschaffen. Dan moet je supporter van een topclub worden. Of voor televisie volgen. Maar dat is toch niet hetzelfde. Ik wist perfect wat ik deed en wat de "risico's" waren toen ik mijn abo kocht. Had STVV het hele jaar onderaan gestaan en zich nu nog kunnen redden, zou de perceptie ook anders zijn bij velen, wellicht. Hoeveel Leicester-abo's zouden eind vorig seizoen hebben afgehaakt? ;)
Iedereen moet voor zichzelf uitmaken of hij komt kijken of niet en zelfs een abo is een vrije keuze, tot daar volg ik u.

Ik heb jarenlang een abo genomen en ik kon inderdaad niet alle wedstrijden zien en ze waren nooit allemaal even "geweldig". Een supporter van STVV verwacht ook geen geweldige seizoenen want dan heb je echt de verkeerde club gekozen.

Deze keer heeft men echter alle records van lompigheid gebroken door niet alleen hoog van de toren te toeteren dat ze hier niemand gingen kunnen halen en ze daarna één voor één buiten te dragen. Wie deze keer een abo kocht is ECHT bedrogen. Dan hadden ze maar zo eerlijk moeten zijn om te zeggen dat het maar voor een half seizoen was en men absoluut geen ambitie had om boven de 15e plaats te mikken.

Zoals ik al zei, iedereen doet wat hij wil maar wie volgend seizoen nog blind vertrouwt op de verhalen van de Tiense is echt een masochist. Tip voor de DJ: hit me baby, one more time :lol:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: tickets aan 5€ tribune Noord en Oost !!!! De abbo's worden nog eens extra in het zak gezet !!

Bericht door Brusselmans »

Iniesta schreef:
Jack schreef:Haha, tijd teveel?
Hilarisch wel!
Neen, eerder ergernissen teveel. Het is een beetje lachen om niet te moeten grinsen van miserie ;)

PS Hoeveel scoorde je?
Ikke .... + 20 !

:lol:
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: tickets aan 5€ tribune Noord en Oost !!!! De abbo's worden nog eens extra in het zak gezet !!

Bericht door patattenboer »

Iniesta, beste post ooit hier gelezen, geweldig!!!!!! :toppie:
Dat is iets wat verder moet kunnen gaan dan alleen op dit forum.
Supportersverbond, print de post van Iniesta uit en geef ze zondag af aan de ingang van Staaien, met zoiets bereik je heel veel mensen?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: tickets aan 5€ tribune Noord en Oost !!!! De abbo's worden nog eens extra in het zak gezet !!

Bericht door STVV-fan »

Ik blijf mij vastpinnen op vraag 6 en dan vooral het oren dichtdoen en roepen "leugenaar".

Ik ben akkoord met de stelling, daar niet van, met dat uniform gezwets altijd.

Maar waag het dan ook nooit meer om te zeggen:
"Het bestuur moet beter communiceren naar zijn achterban toe, het is hun fout dat zulke wilde verhalen de ronde doen als zij niet uitleggen wat er gaande is".

Zie je hoe dat niet rijmt met uwe questionaire Iniesta?
Zie je het?

Voor de rest vind ik het een ludieke actie, mag een vervolg aan komen, zeker als het zondag om 8 uur feest is (feest in de slechte zin wel te verstaan).
Met zoveel mogelijk mensen, zodat ze niet kunnen zeggen dat het een actie van "enkelingen" is.
Degene die de juiste mensen kennen, gelieve deze dan ook door te sturen dan de nodige persmensen
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: tickets aan 5€ tribune Noord en Oost !!!! De abbo's worden nog eens extra in het zak gezet !!

Bericht door Iniesta »

De post was vooral humoristisch opgevat en het was dus vooral niet de bedoeling om het al te serieus op te nemen. Eerder wat galgenhumor.

Ik heb naar Bart Lammens geluisterd, meermaals zelfs, maar als telkens blijkt dat er van zijn beloftes niets blijkt te kloppen dan haak ik na een tijd af. Mentaal gezonde mensen doen dat en daarom staat het PERFECT in de test. Wie leugenaars blijft geloven kan de test invullen en de aangegeven oplossing proberen :lol:

Toch bedankt voor uw opbouwende feedback :toppie:
Plaats reactie