Abonnementen seizoen 2015-2016

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Iniesta »

Ik ben al lang blij dat ze zo modern zijn van enkel aan nu te denken en vooral niet in groei naar de toekomst toe, stel je voor wat een primeur dat zou zijn! :lol:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door STVV-fan »

Jan Bulder schreef:http://www.stvv.com/nl/nieuws/hotnews/d ... abonnement

Aboverkoop wordt stopgezet, geen halfjaarlijkse abo's dit seizoen. In het modernste stadion van België ligt de limiet dus op 6500 abo's.
Ik haat de " l'art pour l'art" stroming, evenals ik het niet moet hebben dat mensen klagen OM te klagen.

Heb jij een abo? Goed zo.

Heb jij geen abo want ze vertellen toch alleen maar leugens en ge komt bescheten uit? Goed zo.


Wat voor een nut is het dan voor JOU om hier kritiek op te geven?
Dat de mensen die hierdoor geen abo meer kunnen kopen, maar het wel willen ( of eventueel een halfjaarlijks abo willen) klagen, daar kan ik nog inkomen als het echt lange twijfelaars zijn. ( daarom vind ik de afschaffing van het halfjaarlijks abo maar niks, maar dat is gewoon om meer geld te kloppen uit de play-offs).
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door STVV-fan »

Iniesta schreef:Ik ben al lang blij dat ze zo modern zijn van enkel aan nu te denken en vooral niet in groei naar de toekomst toe, stel je voor wat een primeur dat zou zijn! :lol:
Ik geloof dat jij je van topic heb vergist Iniesta, uw plaat blijft precies hangen ;) :D
Plaats reactie