Abonnementen seizoen 2015-2016

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door lindoke »

Ik heb via email het bericht gekregen dat ik mijn "binkenkaart" mag gaan afhalen op de fanshop. Hoe zit dat nu? Wat is die binkenkaart? Is dat een nieuwe naam voor het abonnement van STVV? Is dat de naam voor een jongeren abonnement zoals ik voor mijn zoontje gekocht heb? Er werd me beloofd dat de abonnementen gingen worden opgestuurd. Kan iemand me vertellen hoe dat eigenlijk in mekaar steekt? Het laatste seizoen dat ik een abonnement had was er nog geen sprake van binkenkaarten en was het enkel een abonnement waar men iedere wedstrijd een gaatje in knipte.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door den ief »

lindoke schreef:Ik heb via email het bericht gekregen dat ik mijn "binkenkaart" mag gaan afhalen op de fanshop. Hoe zit dat nu? Wat is die binkenkaart? Is dat een nieuwe naam voor het abonnement van STVV? Is dat de naam voor een jongeren abonnement zoals ik voor mijn zoontje gekocht heb? Er werd me beloofd dat de abonnementen gingen worden opgestuurd. Kan iemand me vertellen hoe dat eigenlijk in mekaar steekt? Het laatste seizoen dat ik een abonnement had was er nog geen sprake van binkenkaarten en was het enkel een abonnement waar men iedere wedstrijd een gaatje in knipte.
Binkenkaart is een gewoon abo. Er wordt geen gaatje meer in geknipt, maar wordt gescand met een soort telefoon. Je kan er ook online geld op zetten, waarmee je dan aan de automaat bonnekes kan kopen. Als je het op die manier doet zijn de bonnekes iets goedkoper, dat is het enige voordeel.

Het abo voor de klein mannen heet een binkiekaart als ik me niet vergis.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door lindoke »

Verdoeme zur!!!!! Wa ene ziever!!! Ene mins zou nog spijt hebbe da ter een abonnement gekocht hei veur da ter nog ien match goan zien is!!!! Nu kan ik ook nog eens op en af rijden naar het stadion om de abonnementen gaan af te halen. Een uur rijden en 40 km extra diesel aan mijn broek. Alsof het allemaal voor niks is!!!!! En als ik dan nog een beetje ongeluk heb sta ik nog eens een uur aan te schuiven. Dat ze verdomme mijn abonnementen opsturen zoals ze beloofd hadden!!!!!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Halenaar »

En gisteren was er totaal geen controle qua identiteitskaarten of dergelijke :lol:

Kwam ik aan bij de fanshop gisteren iets voor 8 om mijn ticket af te halen, en zei ik gewoon tegen die kerel achter de balie dat ik mijn ticket kwam halen omdat ik nog geen abo heb gekregen. Kreeg ik als antwoord 'das goed meneer, hoeveel moet je er hebben?'

Geen pas gevraagd, geen bewijs van abo, helemaal niks. En ik kon zoveel kaarten krijgen als ik wou blijkbaar :lol:

Overigens zei hij tegen mij dat alle abonnementen zeker woensdag klaar waren.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Jan Bulder »

Gisteren gewoon binnengegaan met abo van vorig seizoen :boemel:
Gebruikersavatar
555
Berichten: 289
Lid geworden op: 29 sep 2010, 20:48
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door 555 »

Bij mijn abo verlenging heb ik mijn oude kaart mogen houden.
Gisteren werd er geen pas gevraagd of de abo's gescand.
Ik kreeg van de steward wel de opmerking dat het mijn oude abo was, want op deze van dit jaar zou golden palace moeten staan.
Keek me maar raar aan dat ik het mijne mogen houden heb met de verlenging ervan, en antwoordde van "ga maar binnen".
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Mobius »

555 schreef: Ik kreeg van de steward wel de opmerking dat het mijn oude abo was, want op deze van dit jaar zou golden palace moeten staan.
Keek me maar raar aan dat ik het mijne mogen houden heb met de verlenging ervan, en antwoordde van "ga maar binnen".
Ik heb ook mijn oude abonnement nog. Net als mijn ma, die hare vriend, mijn neef, mijn schoonbroer,.... Allemaal hebben wij ons oude abonnement mogen houden. Ben ik gisteren ook mee binnengegaan. Dus iedereen krijg een nieuwe kaart ofwat? Straf.
Gebruikersavatar
555
Berichten: 289
Lid geworden op: 29 sep 2010, 20:48
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door 555 »

Mobius schreef:
555 schreef: Ik kreeg van de steward wel de opmerking dat het mijn oude abo was, want op deze van dit jaar zou golden palace moeten staan.
Keek me maar raar aan dat ik het mijne mogen houden heb met de verlenging ervan, en antwoordde van "ga maar binnen".
Ik heb ook mijn oude abonnement nog. Net als mijn ma, die hare vriend, mijn neef, mijn schoonbroer,.... Allemaal hebben wij ons oude abonnement mogen houden. Ben ik gisteren ook mee bsinnengegaan. Dus iedereen krijg een nieuwe kaart ofwat? Straf.
.
Nee ge gaat geen nieuwe krijgen hoor. Die stuward was of is daarvan niet op de hoogte en denkt dat iedereen er 1 heeft met golden palace erop. Das alles
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Tompie »

Ondertussen meer dan 6.000 abonnementen verkocht. Een record uiteraard. ;)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door pat@ »

Ik zag dat het nog nergens vermeld is geweest, zal ik het nog even doen. Alle zitjes op de Noord vol stof, duivenstront en sigarettenpeuken(as). Op de oost waren er ook wel wat klachten. De west tribune zal wel proper geweest. Als we het zo bekijken, de service naar de klant toe is het wraakroepend dat er toch 6000 abo's de deur uit gegaan zijn.

Hopelijk hebben ze wat vrijwilligers gevonden om de zitjes proper te maken, want het uitbesteden aan een poetsploeg zal waarschijnlijk te duur zijn voor de NV. De zaterdag ook het gerucht opgevangen dat de ID-controle vrijdag uitbesteed ging worden aan een externe firma, hopelijk blijft het maar bij een gerucht!
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door stvv'er »

pat@ schreef:Ik zag dat het nog nergens vermeld is geweest, zal ik het nog even doen. Alle zitjes op de Noord vol stof, duivenstront en sigarettenpeuken(as). Op de oost waren er ook wel wat klachten. De west tribune zal wel proper geweest. Als we het zo bekijken, de service naar de klant toe is het wraakroepend dat er toch 6000 abo's de deur uit gegaan zijn.

Hopelijk hebben ze wat vrijwilligers gevonden om de zitjes proper te maken, want het uitbesteden aan een poetsploeg zal waarschijnlijk te duur zijn voor de NV. De zaterdag ook het gerucht opgevangen dat de ID-controle vrijdag uitbesteed ging worden aan een externe firma, hopelijk blijft het maar bij een gerucht!
Dus aan die firma zouden ze wel hun geld uitgeven, en aan een grondige poetsbeurt voor alle tribunes niet?! :zot:

Hoe ze op Stayen ook aan 6.000 abo's zijn geraakt, is mij toch een raadsel...
bertie8
Berichten: 216
Lid geworden op: 08 aug 2011, 14:55

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door bertie8 »

pat@ schreef:Ik zag dat het nog nergens vermeld is geweest, zal ik het nog even doen. Alle zitjes op de Noord vol stof, duivenstront en sigarettenpeuken(as). Op de oost waren er ook wel wat klachten. De west tribune zal wel proper geweest. Als we het zo bekijken, de service naar de klant toe is het wraakroepend dat er toch 6000 abo's de deur uit gegaan zijn.

Hopelijk hebben ze wat vrijwilligers gevonden om de zitjes proper te maken, want het uitbesteden aan een poetsploeg zal waarschijnlijk te duur zijn voor de NV. De zaterdag ook het gerucht opgevangen dat de ID-controle vrijdag uitbesteed ging worden aan een externe firma, hopelijk blijft het maar bij een gerucht!
Inderdaad de zitjes op de Noord waren zeer ,zeer vuil.Zouden toch voor iedere match proper moeten zijn.
bertie8
Berichten: 216
Lid geworden op: 08 aug 2011, 14:55

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door bertie8 »

pat@ schreef:Ik zag dat het nog nergens vermeld is geweest, zal ik het nog even doen. Alle zitjes op de Noord vol stof, duivenstront en sigarettenpeuken(as). Op de oost waren er ook wel wat klachten. De west tribune zal wel proper geweest. Als we het zo bekijken, de service naar de klant toe is het wraakroepend dat er toch 6000 abo's de deur uit gegaan zijn.

Hopelijk hebben ze wat vrijwilligers gevonden om de zitjes proper te maken, want het uitbesteden aan een poetsploeg zal waarschijnlijk te duur zijn voor de NV. De zaterdag ook het gerucht opgevangen dat de ID-controle vrijdag uitbesteed ging worden aan een externe firma, hopelijk blijft het maar bij een gerucht!
Inderdaad de zitjes op de Noord waren zeer ,zeer vuil.Zouden toch voor iedere match proper moeten zijn.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Tompie »

Net weer genoten van wat heerlijk amateurisme in de fanshop van Stayen. :cool:

Mijn vriendin haar vader had beslist om ook een abonnement te nemen. Hij was zondag al eens een kijkje gaan nemen op de fandag, maar toen was het "apparaat" om abonnementen te "maken" kapot. Hij moest het binnen enkele dagen maar eens opnieuw proberen.

Omdat ik mezelf nog wel eens wou pijnigen, stelde ik voor om vandaag zelf eens een kijkje te gaan nemen in de fanshop. Die was uitzonderlijk open op deze nationale feestdag van 14u00 tot 17u00. Ter plaatse vormde zich al snel een wachtrij. Om 14u00 zou de fanshop open gaan, maar er was blijkbaar nog wat mis dus moesten we nog even wachten... Op de deuren van de fanshop hing "abonnementen vanaf woensdag". Het was dan ook spannend afwachten of je pas vanaf woensdag opnieuw abonnementen kon aanschaffen, of dat het enkel ging over het afhalen ervan.

Even later werd de tent dan toch geopend en konden de wachtenden baden in correcte informatie en een vlotte dienstverlening. :yes:
2 papieren moesten de supporters wegwijs maken: "Club Brugge" en "abonnementen". De eerste supporter bij "abonnementen" vroeg meteen naar de prijzen van de tickets tegen Club Brugge. :mrgreen: "45 euro mijnheer", zei de jongen wiens pamper meteen een onaardig geurtje kreeg. "Maar dat is eigenlijk het loket hierlangs." De supporter in kwestie staarde even voor zich uit, wellicht aan het uittellen wat hij nog allemaal met 45 euro kon doen, en trapte het luttele seconden later af.

Daarna was het meteen onze beurt. Mijn vriendin nam het woord en vroeg een abonnement op de Noordtribune voor haar vader. De jongen knikte gretig en pakte meteen een pen vast, om plots te beseffen dat het ook weer niet té vlot mocht gaan. "Neen, abonnementen die verkopen we nu niet meer. Daarvoor moet u of uw vader terugkomen na de wedstrijd tegen Club Brugge. Die plaatsen zijn nu allemaal bezet en dan verkopen we eigenlijk 2x dezelfde plaats. Als uw vader een abonnement wil, kan hij dat na de wedstrijd tegen Brugge komen halen. Maar voor de wedstrijd tegen Brugge moet hij dan wel 45 euro betalen."

Bon, mijn vriendin heeft daar dan even haar zegje gedaan waarbij de jongen bijna onder zijn stoel kroop, en we zijn dan (zonder abonnement) maar weer vertrokken. Ik wou in de fanshop nog even kijken naar de nieuwe shirts (en mij er eventueel één aanschaffen), maar er waren geen nieuwe shirts te bespeuren, alleen oude rommel.

Kort samengevat:
- STVV communiceert dat ze de kaap van 6.000 abonnementen hebben bereikt. Wanneer je als gewone supporter een abonnement wil aanschaffen, krijg je echter de mededeling dat dat niet mogelijk is, want ofwel is het apparaat stuk, ofwel gaat dat niet meer omdat de tribunes tegen Club Brugge uitverkocht zijn, ofwel is er wel een andere reden waarom het onmogelijk is. Ik weet niet hoe ze dan de voorbije dagen het aantal abonnementen hebben laten stijgen, maar voor sommigen is er blijkbaar meer mogelijk dan voor anderen.

- De medewerker in de fanshop stelt dat een nieuw abonnement pas kan worden aangeschaft na de wedstrijd tegen Club Brugge. Korting op je abonnement krijg je daarvoor uiteraard niet. Meer nog, de medewerker benadrukt dat als de persoon in kwestie er tegen Brugge wil bij zijn, hij/zij een ticket van 45 euro moet kopen voor de Thematribune.

Nochtans las ik volgend bericht op http://www.stvv.com op 15 juli:

STVV supporters die nog geen abonnement hebben, kunnen nog steeds langslopen in de STVV Fanshop. Voor de eerste wedstrijd krijgen ze dan een vervangticket voor de Thematribune. Voor de wedstrijd thuis tegen KV Oostende kan men dan plaatsnemen op zijn/haar eigen abonnement seat.

- Op de deuren van de fanshop hangt in grote drukletters: abonnementen vanaf woensdag! In de fanshop zelf zit er echter een medewerker met een doos abonnementen, waar je dus énkel abonnementen kan afhalen. Want een nieuw abonnement, neen, dat is nu niet mogelijk. :fuckyou:

M.a.w.: beste supporter, betaal aub 45 euro voor een ticket tegen Club Brugge, betaal erna nog eens de volle pot voor je abonnement, kom een keer of 87 naar de fanshop voor alles in orde is, en wij zijn u eeuwig dankbaar.

Dit is toch echt niet meer serieus... :rood:

PS: ook ik heb opgevangen dat de controle aan de ingangen vanaf vrijdag door een externe firma zal gedaan worden...
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Krikke »

Wat 'n klucht!!! Zo vermoeiend! :vomit:
Plaats reactie