Abonnementen seizoen 2015-2016

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Cremasco »

Guy :mangel: en Roland :Roland: gaan de kinderopvang verzorgen...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Since '54 »

Naar 't schijnt enorm veel abonnementen verkocht vandaag. De wachtrij zou bijzonder lang geweest zijn.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Cremasco »

Ik had gedacht dat mensen zouden wachten met kopen totdat er transferboter bij de vis komt en men nooit weet wanneer een thuismatch wordt gespeeld met al die tv-wijzigingen.

Een bekende vis of 2 overhalen om te tekenen en de rest tekent ook makkelijker.
Zoals jarenlange traditie het wil zal men eerst van achteruit het team versterken om dan te hopen op een witte merel in de spits twee weken voor aanvang van de competitie.

Een stelling die ik nooit heb gesteund maar die al dateert van de Mangelsiaanse tijd. Het is simpel : we moeten minstens beter op het veld hebben staan in augustus dan Beveren, Moeskroen, Westerlo en de tweede stijger uit tweede om een rustig seizoen te draaien.
Gebruikersavatar
555
Berichten: 289
Lid geworden op: 29 sep 2010, 20:48
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door 555 »

Since '54 schreef:Naar 't schijnt enorm veel abonnementen verkocht vandaag. De wachtrij zou bijzonder lang geweest zijn.
Kleine 700 abo's verkocht blijkbaar op de eerste vrije verkoopdag.
Zouden bijna aan de 3000 abonnees zitten nu.
Gaat vlot percies, ben benieuwd naar het eindresultaat.
http://www.stvv.com/nl/nieuws/hotnews/d ... onnementen
den ief
Berichten: 1348
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door den ief »

555 schreef:
Since '54 schreef:Naar 't schijnt enorm veel abonnementen verkocht vandaag. De wachtrij zou bijzonder lang geweest zijn.
Kleine 700 abo's verkocht blijkbaar op de eerste vrije verkoopdag.
Zouden bijna aan de 3000 abonnees zitten nu.
Gaat vlot percies, ben benieuwd naar het eindresultaat.
http://www.stvv.com/nl/nieuws/hotnews/d ... onnementen
Een kleine 5000 zal wel lukken vermoed ik.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Bartman »

Een record dus [FACE WITH TEARS OF JOY]
Mikman
Berichten: 3679
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Mikman »

3256 abo's verkocht

Bron: Stan Niesen in de mailing van STVV.


Ook nog dit:

779 nieuwe Binken & Binkies geregistreerd

Het was goed druk in de Fan Shop de laatste 10 dagen. Sinds maandag kunnen ook niet-abonnee's Bink of Binkie worden en genieten van de vele voordelen. Sven Menten, verantwoordelijke ticketing, bevestigt: "Zo mag het nog even doorgaan. Vooral de vakken C & I in familietribune OOST zijn gegeerd en dan ook bijna volzet. Het valt op dat er in de Sfeertribune NOORD minder verlengingen zijn. Op de sfeerplaatsen is een specifiek stoeltje dan ook minder van belang omdat men er mag rechtstaan."
Thomas
Berichten: 134
Lid geworden op: 24 nov 2010, 19:19

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Thomas »

Ik denk dat de mensen van Noord minder haast hebben om te verlengen net omdat het niet met vaste plaatsen werkt.
Vrijdag ga ik alvast 3 abbo's halen voor Noord waarvan 2 verlengingen.
Ziet er naar uit dat het komend seizoen een gezellige drukte zal heersen.
Altijd fijner om in een vol stadion te zitten.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3065
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Tompie »

Ik ken verschillende mensen die van de Noord naar de Oost verhuizen. Die hebben nu hun abonnement wellicht al gehaald.

Zelf denk ik niet dat ik me moet haasten voor mijn plaats op de Noordtribune te vernieuwen, al kan het daar door de lagere prijsklasse ook nog gezellig druk worden.

Het probleem is vooral dat die westtribune zo duur is en de capaciteit van noord en oost samen onvoldoende is in topwedstrijden.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
jukke
Berichten: 84
Lid geworden op: 14 nov 2010, 18:45

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door jukke »

Tompie schreef:Ik ken verschillende mensen die van de Noord naar de Oost verhuizen. Die hebben nu hun abonnement wellicht al gehaald.

Zelf denk ik niet dat ik me moet haasten voor mijn plaats op de Noordtribune te vernieuwen, al kan het daar door de lagere prijsklasse ook nog gezellig druk worden.

Het probleem is vooral dat die westtribune zo duur is en de capaciteit van noord en oost samen onvoldoende is in topwedstrijden.
Vandaag is papa naar de fanshop geweest voor nieuwe abo's. Hij had niet veel wachtenden voor hem.
Voor hem heeft hij een andere plaats, dus een nieuw abo, genomen. En passant heeft hij ook mijn abo en dat van de zoon verlengd.
Abo's van de drie komen pas einde juni begin juli aan. Hoe dit kan is voor mij een vraagteken. Dat de abo's niet op een wip klaar zijn snap ik wel. Maar in principe konden die van mij en de zoon toch gewoon verlengd worden en dus de respectievelijke binken en binkiekaart verlengd worden?
Thomas
Berichten: 134
Lid geworden op: 24 nov 2010, 19:19

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Thomas »

Rond 10 uur 3 abonnementen gaan halen voor Noord. Was zeer rustig. Slechts 3 andere personen in de fanshop.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Since '54 »

Thomas schreef:Rond 10 uur 3 abonnementen gaan halen voor Noord. Was zeer rustig. Slechts 3 andere personen in de fanshop.

Stand van zaken (aantal) niet gevraagd?
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3065
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door Tompie »

Ik ben vanochtend mijn abonnement voor de noordtribune gaan verlengen.

Alles verliep prima: mijn "oud" abonnement (de binkenkaart) werd opnieuw geactiveerd voor volgend seizoen. Daarnaast kreeg ik ook het chequeboekje t.w.v. 500 €. De meeste kortingen die er in staan zijn kortingen van 20 euro voor een aankoopschijf van minimum 100 euro, in heel wat zaken in Sint-Truiden en de nabije omgeving.

Ik heb ook eens gevraagd naar een stand van zaken. Een precies cijfer heeft ze me niet gegeven, maar ze zei wel dat het "heel rustig" was, zeker voor wat betreft de noordtribune, waar het niet dringend is om je abonnement te vernieuwen.

Ze zei dat veel supporters misschien denken dat het nu druk is en daarom niet komen, terwijl ze wellicht allemaal op het laatste gaan komen en het dan wel druk zal zijn. :)

Misschien wachten wat supporters ook nog af welke kern STVV samenstelt...
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
den ief
Berichten: 1348
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door den ief »

Tompie schreef:Ik ben vanochtend mijn abonnement voor de noordtribune gaan verlengen.

Alles verliep prima: mijn "oud" abonnement (de binkenkaart) werd opnieuw geactiveerd voor volgend seizoen. Daarnaast kreeg ik ook het chequeboekje t.w.v. 500 €. De meeste kortingen die er in staan zijn kortingen van 20 euro voor een aankoopschijf van minimum 100 euro, in heel wat zaken in Sint-Truiden en de nabije omgeving.

Ik heb ook eens gevraagd naar een stand van zaken. Een precies cijfer heeft ze me niet gegeven, maar ze zei wel dat het "heel rustig" was, zeker voor wat betreft de noordtribune, waar het niet dringend is om je abonnement te vernieuwen.

Ze zei dat veel supporters misschien denken dat het nu druk is en daarom niet komen, terwijl ze wellicht allemaal op het laatste gaan komen en het dan wel druk zal zijn. :)

Misschien wachten wat supporters ook nog af welke kern STVV samenstelt...
Ahzo gij hebt dat bonnenboekje meteen gekregen. Ik dus niet. ze lieten me via mail weten dat ze dit zouden opsturen, ben eens benieuwd...
jukke
Berichten: 84
Lid geworden op: 14 nov 2010, 18:45

Re: Abonnementen seizoen 2015-2016

Bericht door jukke »

den ief schreef:
Tompie schreef:Ik ben vanochtend mijn abonnement voor de noordtribune gaan verlengen.

Alles verliep prima: mijn "oud" abonnement (de binkenkaart) werd opnieuw geactiveerd voor volgend seizoen. Daarnaast kreeg ik ook het chequeboekje t.w.v. 500 €. De meeste kortingen die er in staan zijn kortingen van 20 euro voor een aankoopschijf van minimum 100 euro, in heel wat zaken in Sint-Truiden en de nabije omgeving.

Ik heb ook eens gevraagd naar een stand van zaken. Een precies cijfer heeft ze me niet gegeven, maar ze zei wel dat het "heel rustig" was, zeker voor wat betreft de noordtribune, waar het niet dringend is om je abonnement te vernieuwen.

Ze zei dat veel supporters misschien denken dat het nu druk is en daarom niet komen, terwijl ze wellicht allemaal op het laatste gaan komen en het dan wel druk zal zijn. :)

Misschien wachten wat supporters ook nog af welke kern STVV samenstelt...
Dit is best wel straf. Wij hebben de boekjes meegekregen. De abo's, verlengingen nota bene, worden opgestuurd.

Ahzo gij hebt dat bonnenboekje meteen gekregen. Ik dus niet. ze lieten me via mail weten dat ze dit zouden opsturen, ben eens benieuwd...
Plaats reactie