Rode Duivels

Alles over de Jupiler Pro League, buitenlandse en Europese competities, enz.
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Rode Duivels

Bericht door StvvBoy »

Tompie schreef:De jonge Rode Duivels (u17) spelen momenteel tegen Mali op het WK in Chili. Na 45 minuten staat het nog 0-0, en daar mogen we héél blij mee zijn. Mali speelt ons bij momenten volledig weg, echt wel een sterke ploeg. België zie ik voor het eerst aan het werk, momenteel komen ze er niet aan te pas, dus geen idee of daar veel talent bij zit.
Weet je toevallig als er stvv spelers geselecteerd zijn ?
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Rode Duivels

Bericht door Geel-Blauw »

StvvBoy schreef:
Tompie schreef:De jonge Rode Duivels (u17) spelen momenteel tegen Mali op het WK in Chili. Na 45 minuten staat het nog 0-0, en daar mogen we héél blij mee zijn. Mali speelt ons bij momenten volledig weg, echt wel een sterke ploeg. België zie ik voor het eerst aan het werk, momenteel komen ze er niet aan te pas, dus geen idee of daar veel talent bij zit.
Weet je toevallig als er stvv spelers geselecteerd zijn ?
Geen STVV-spelers. (Selectie: http://www.belgianfootball.be/nl/select ... chili-2015)
Nie zievere, speile!
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Rode Duivels

Bericht door Jebus4life »

Aangezien niemand anders het zegt: Simon heeft eindelijk nog eens kunnen laten zien wat een fantastische keeper hij wel niet is. Zelfs op de 0-1 had hij een wereldsave in huis, spijtig dat Cavanda niet met z'n verdediger meeloopt.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Rode Duivels

Bericht door Since '54 »

Jebus4life schreef:Aangezien niemand anders het zegt: Simon heeft eindelijk nog eens kunnen laten zien wat een fantastische keeper hij wel niet is. Zelfs op de 0-1 had hij een wereldsave in huis, spijtig dat Cavanda niet met z'n verdediger meeloopt.
Inderdaad, zoals het bij velen (ook op dit forum) is 'Uit het oog is uit het hart'.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Rode Duivels

Bericht door Vouch »

Since '54 schreef:
Jebus4life schreef:Aangezien niemand anders het zegt: Simon heeft eindelijk nog eens kunnen laten zien wat een fantastische keeper hij wel niet is. Zelfs op de 0-1 had hij een wereldsave in huis, spijtig dat Cavanda niet met z'n verdediger meeloopt.
Inderdaad, zoals het bij velen (ook op dit forum) is 'Uit het oog is uit het hart'.
Euh... Van waar dit komt weet ik niet goed. Ik denk dat er geen enkele Rode Duivel zoveel gehoor bij de de fans van zijn "ex"-club (de "ex" tussen haakjes, want hij blijf gewoon een Kanarie) vindt, als Simon. Check facebook maar eens bijvoorbeeld (al zijn er vandaag natuurlijk belangrijkere zaken die ook dat medium overheersen).
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Rode Duivels

Bericht door Dreke »

Since '54 schreef: Inderdaad, zoals het bij velen (ook op dit forum) is 'Uit het oog is uit het hart'.
Dat is de grootste zever die ik hier in jaren gelezen heb. En dat is een hele prestatie.

Niet iedereen heeft de behoefte om week na week zijn hart op het klavier te leggen...
A loyal football fan only supports the shirt...
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Rode Duivels

Bericht door StvvBoy »

Since '54 schreef:
Jebus4life schreef:Aangezien niemand anders het zegt: Simon heeft eindelijk nog eens kunnen laten zien wat een fantastische keeper hij wel niet is. Zelfs op de 0-1 had hij een wereldsave in huis, spijtig dat Cavanda niet met z'n verdediger meeloopt.
Inderdaad, zoals het bij velen (ook op dit forum) is 'Uit het oog is uit het hart'.
:stupid:

Serieus? Omdat niemand dit op het forum zet ? Zijn misschien andere redenen voor?

Als u denkt dat Simon uit het oog en uit het hart is dan vraag ik me toch af als ooit als op stayen bent geweest?
Daar hoor ik constant mensen praten over de prestatie van Simon en Liverpool.

Deze reactie van u is dan ook de belachelijkste ooit. Ik zou graag iets op het forum gezet hebben maar ik zat meer met de gebeurtenis van Frankrijk in mijn hoofd ...

Ga ook eens op fb kijken? Alles over STVV, stvv373, stvv ,... Overal staat het vol met de prestatie van Mignolet :roll:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Rode Duivels

Bericht door Since '54 »

Amai, da's vriendelijk ...
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Rode Duivels

Bericht door Franz »

Since '54 schreef:Amai, da's vriendelijk ...
Je hebt gelijk, het mag hier op het forum soms iets meer op de bal en iets minder op de man zijn.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Rode Duivels

Bericht door omeloe »

De oefeninterland België-Spanje gaat niet door vanwege het verhoogde terroristische dreigingsniveau . Broekschijters !!!
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Rode Duivels

Bericht door Halenaar »

omeloe schreef:De oefeninterland België-Spanje gaat niet door vanwege het verhoogde terroristische dreigingsniveau . Broekschijters !!!
Ach, en moest het nu effectief doorgegaan zijn en er daadwerkelijk een aanslag gebeurd zijn was je nog meer aan het klagen...

Ik zie zo al de commentaar op fb en consoorten dan verschijnen:

'Veel te lakse regering!'
'Ze wisten dat er dreiging was, en nog lieten ze de match doorgaan!'
'Terreurcel in Belgie zwaar gefaald!'
'Dit kon voorkomen worden!'


Ik heb liever dat ze hun voorzorgen nemen in plaats van te laat handelen, wat zo vaak gebeurd in dit land. Denk eraan dat IS live voor de camera's een bloedbad wil aanrichten, dat was ook de bedoeling bij de vorige aanslagen, maar toen geraakte ze het stadion niet binnen.

En denk eraan, de veiligheidsdiensten zullen niet zomaar bevelen om een match af te lasten...er zullen vast en zeker wel aanwijzingen zijn!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Rode Duivels

Bericht door Jacques »

Dat die match niet doorgaat, is niet het einde van de wereld, maar is wel een pijnlijke illustratie van het falen van het veiligheidsbeleid in dit land.

Niet enkel zijn wij een hub voor aanslagen in andere Europese landen, bovendien zijn wij de eersten die buigen voor de terreur. De overheid klopt zichzelf op de borst dat ze Molenbeek gaan opkuisen en niet zullen zwichten voor terroristen, maar is zelf de 1ste in heel Europa om te zwichten en de facto toe te geven dat ze de veiligheid niet kan garanderen. Ondertussen probeert Geens op laffe wijze het Belgisch aandeel in de aanslagen te minimaliseren en houdt men zich in de Molenbeeks politiek liefst van al bezig met een rondje zwartepieten tussen voormalige coalitiepartners. Wat een pantoffelhelden. Dat moet ons dan zogezegd leiden. Gelukkig konden we gisteren vanop de 1ste rij volgen hoe ze in Molenbeek een leeg huis belegerden...
Tuurlijk is het makkelijk vanachter een keyboard, maar het is wat het is: we maken ons belachelijk. Bondgenoten schudden meewarig het hoofd, vijanden lachen ons in ons gezicht uit. We staan met de broek op de enkels met dank aan zwakke leiders en een totaal mismeesterde hoofdstad van Europa met 19 burgemeesters, 6 politiezones en 4 overheden die allemaal hunne zeg willen doen. But what else is new... :oops:

Het is een half mirakel dat België tot nu toe redelijk gespaard is gebleven van aanslagen, als je ziet wat er allemaal in Brussel gevestigd is. ik vrees dat het meer met geluk dan kunde te maken heeft. De mensen op het terrein doen ongetwijfeld al het mogelijke, maar de structuren waarbinnen zij moeten werken en de middelen die ze vragen, maar niet krijgen maken een performant veiligheidsbeleid haast onmogelijk.

Ik was wel redelijk verbaasd en zelfs misnoegd dat één of andere woordvoerder van de KBVB zei dat ze "deze week gingen bekijken welke oplossing ze kunnen aanbieden aan mensen die een ticket kochten". Die oplossing is nochtans heel simpel: als jij kaarten verkoopt voor een evenement dat je vervolgens moet annuleren, omdat je de veiligheid niet kan garanderen, moet je de mensen gewoon hun ticket terug betalen. Daar is noch bedenktijd, noch discussie voor nodig.
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Rode Duivels

Bericht door STimVV »

Wij als simpele burgers hebben te weinig info om te kunnen oordelen. Misschien hebben ze gisteren wel bewijzen gevonden dat hij iets van plan was vanavond, in of rond het stadion. Dat weten we allemaal niet.
Ik vraag me wel af of het niet mogelijk was geweest om deze match zonder publiek te spelen. Desnoods zelfs in een ander/kleiner stadion.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Rode Duivels

Bericht door Franz »

Je moet realistisch zijn: deze match laten doorgaan zou totaal onverantwoord zijn.
Er loopt daar ergens een zelfmoordterrorist met een bommengordel.
En het is duidelijk dat hij die ook wil gebruiken.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Rode Duivels

Bericht door StvvBoy »

Franz schreef:Je moet realistisch zijn: deze match laten doorgaan zou totaal onverantwoord zijn.
Er loopt daar ergens een zelfmoordterrorist met een bommengordel.
En het is duidelijk dat hij die ook wil gebruiken.
Maar die liep hier 2 weken geleden ook al rond, nog erger zo lopen er hier 1000 rond of 10 000 - 100 000 over heel europa.

Moeten we daarom alles aflassen ? Ze zijn nu misschien ook van plan om de Comp stil te leggen. Wat als die pas binnen een maand gearresteerd is? Een maand geen voetbal of een maande geen evenementen waar veel mensen samen komen?

Ik begrijp de rede maar zolang er geen directe bedreiging is gevonden vind ik dit totaal overbodig. Nu laat je u leven bepalen door hun. Is dat niet wat ze juist willen? Door dingen aftelassen geven we dus toe en word het volgens mij enkel erger.
Plaats reactie