STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door Since '54 »

Mikman schreef:Geen goeie ervaringen met deze man.

Enkele seizoenen geleden liep de ticketverkoop van een wedstrijd volledig in het honderd. Ik weet niet meer of het een voorbereidings- of een bekermatch was, of tegen wie het was (PSV?) , maar er waren in alle geval veel te weinig tickets voorzien. Nochtans was het op voorhand duidelijk dat er veel volk zou komen opdagen, behalve Bormans had dat blijkbaar niet door. Lange wachtrijen aan de ticketverkoop, onze gewezen stadion-DJ en forumschrijver Ben heeft Bormans toen onder zijn voeten gegeven dat het niet mooi meer was. Bormans geeft met vooral een naïeve indruk, kan verkeerd zijn natuurlijk. In alle geval had hij zijn lesje nog niet geleerd, als je de toestanden dit jaar tegen Antwerp zag.


Wat mij ook opvalt, alles waar hij verantwoordelijk voor was in de loop der jaren ( commercieel, jeugd, community ) , nergens is iets fundamenteel van gekomen.


Wat die rel over die enquette betreft, hier is de desbetreffende topic:

http://voetbalforums.be/viewtopic.php?f=5&t=170



En dan de vraag die we ons al vaak gesteld hebben: wat met het sportieve als Ferrera wegvalt? Die is verantwoordelijk voor de sportieve lijn, maar het is niet eens duidelijk of die hier volgend jaar nog zal rondlopen. Waarom zou die goede spelers aanbrengen als hij die spelers misschien elders mee naartoe wil nemen?

Mikman for Manager !! ;) :)
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1464
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door Krisaias »

We're up shit creek with a turd for a paddle ...

:roll:

met de groeten van een amateuristische enquêteur :cool:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door STimVV »

Krisaias schreef:We're up shit creek with a turd for a paddle ...

:roll:

met de groeten van een amateuristische enquêteur :cool:
hoe haalde jij jezelf dat toch ook in je hoofd!? Foeifoei! :D
eranbina
Berichten: 154
Lid geworden op: 12 nov 2012, 21:29
Supporter van: stvv

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door eranbina »

1 moeilijke wedstrijd te regelen per seizoen en het lukte onze nieuwe manager niet,
STVV-ANTWERP was een ramp op organisatorisch gebied, het enige wat tegoei moest gedaan worden werd niet gedaan door hem, en nu gaat die man onze club leiden.
Niets kunnen, weinig ambitie, content zijn over jezelf, denken dat alles goed gaat, marionette zijn van RD,.... eigenlijk wel de perfecte man op die plaats.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door zipke373 »

Since '54 schreef:Maar waarom is iedereen nu zo negatief over Philip Bormans. Ik ken hem ook maar van ziens maar misschien trekt die jongeman wel goed zijn plan. Hij kent alleszins het huis van binnen en van buiten. Wat hebben we in dit stadium aan een dure manager?
Ik denk dat we een beetje té streng en zelfs ietwat onrechtvaardig ten overstaan van hem zijn. Aan de laatste sport van de lader beginnen wat is daar oneerbaar aan?
Tja Since, als ik op mijn job iets organiseer zoals die kerel STVV-RAFC georganisserd heeft dan krijg ik nog juist een ding en dat is mijn C4...laat staan dat ze mij manager gaan maken...
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door STimVV »

Niet alleen dat. Maar de ticketverkoop op zich is gewoon 1 grote amateuristische soep. Voor de eerste keer in +- 26 jaar heb ik geen abo's meer genomen en moet ik dus een ticket kopen. En dat is meteen één van de vele redenen waarom ik vaak twijfel om vanuit Mechelen naar stayen te rijden. Ik wil op tribune oost zitten, je weet wel: die grote zittribune die tegenwoordig maar voor max. 2/3 gevuld is en waar dus plaatsen genoeg vrij zijn. Telkens ik een ticket wil kopen krijg ik van "de madammekes" te horen dat ze "enkel nog plaatsen heeft op rij 26 (of 27)". Want de rest is niet afgeprint en kan ik dus niet kopen. Wat is dat telkens voor zever? Wij willen daar vanboven niet gaan zitten wegens verschillende redenen. (Er is bijvb een familielid die bang is van de hoge trappen) Je kan dan zeggen, zaag niet en ga zitten waar je wil want er is toch plaats genoeg. Wat ik dus ook altijd doe... Maar dit is toch geen manier van werken? Er is plaats genoeg. Het minste aan service is toch dat je uw klanten iets of wat zelf kan laten kiezen waar ze kunnen gaan zitten. Of beter te zeggen, voor waar ze kaarten kunnen kopen. Nu kan het altijd zijn dat we op plaatsen zitten van mensen met een abo en dan vinden wij dat genant. Allez ik toch. :cool: Ik vond het vroeger ook niet leuk dat er mensen op onze top-plekjes zaten als we toekwamen.
De vorige keer wilden we kaarten van € 15 omdat we langs de lijn van Daeseleire wilden gaan zitten. "Sorry, enkel nog kaarten van €20 op rij 27." Dan maar gewacht tot de match bezig was om op vrije plaatsen te gaan zitten die goedkoper zijn dan de tickets waar we voor betaalden. Dikke zever...
En bovendien is het een schande dat je zo een stadion hebt en dat je uw tickets moet gaan kopen aan die barakken...
Dat meneer de nieuwe manager eerst zijn vorige "core-business" eens tegoei regelt.
Als reactie zullen ze waarschijnlijk redeneren dat ik dan maar terug een abo moet nemen. Maar voor wat hoort wat.
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door Dreke »

STimVV schreef:Niet alleen dat. Maar de ticketverkoop op zich is gewoon 1 grote amateuristische soep. Voor de eerste keer in +- 26 jaar heb ik geen abo's meer genomen en moet ik dus een ticket kopen. En dat is meteen één van de vele redenen waarom ik vaak twijfel om vanuit Mechelen naar stayen te rijden. Ik wil op tribune oost zitten, je weet wel: die grote zittribune die tegenwoordig maar voor max. 2/3 gevuld is en waar dus plaatsen genoeg vrij zijn. Telkens ik een ticket wil kopen krijg ik van "de madammekes" te horen dat ze "enkel nog plaatsen heeft op rij 26 (of 27)". Want de rest is niet afgeprint en kan ik dus niet kopen. Wat is dat telkens voor zever? Wij willen daar vanboven niet gaan zitten wegens verschillende redenen. (Er is bijvb een familielid die bang is van de hoge trappen) Je kan dan zeggen, zaag niet en ga zitten waar je wil want er is toch plaats genoeg. Wat ik dus ook altijd doe... Maar dit is toch geen manier van werken? Er is plaats genoeg. Het minste aan service is toch dat je uw klanten iets of wat zelf kan laten kiezen waar ze kunnen gaan zitten. Of beter te zeggen, voor waar ze kaarten kunnen kopen. Nu kan het altijd zijn dat we op plaatsen zitten van mensen met een abo en dan vinden wij dat genant. Allez ik toch. :cool: Ik vond het vroeger ook niet leuk dat er mensen op onze top-plekjes zaten als we toekwamen.
De vorige keer wilden we kaarten van € 15 omdat we langs de lijn van Daeseleire wilden gaan zitten. "Sorry, enkel nog kaarten van €20 op rij 27." Dan maar gewacht tot de match bezig was om op vrije plaatsen te gaan zitten die goedkoper zijn dan de tickets waar we voor betaalden. Dikke zever...
En bovendien is het een schande dat je zo een stadion hebt en dat je uw tickets moet gaan kopen aan die barakken...
Dat meneer de nieuwe manager eerst zijn vorige "core-business" eens tegoei regelt.
Als reactie zullen ze waarschijnlijk redeneren dat ik dan maar terug een abo moet nemen. Maar voor wat hoort wat.
Dat ze niet heel de tribune willen voorprinten, dat snap ik. Dat is zelfs verdedigbaar vanuit een aantal oogpunten.

Maar dat ge niet kunt kiezen in welke prijscategorie omdat niet alle categorieën beschikbaar zijn, is een schande.
A loyal football fan only supports the shirt...
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door stvv'er »

Een eenvoudige oplossing in de 21e eeuw is ook bijvoorbeeld... de computer.

Installeer daar wat pc's, "de madammekes" moeten 3x klikken (niet erg moeilijk) en de supporter (lees: klant) kan gaan zitten waar hij wenst te gaan zitten.

Maar ja, dat is te revolutionair, he Phillippe :roll:
Weg met die losse geprinte tickets. Dat is al jaren een drama op Stayen.

En over die barakken waar de ticketverkoop in doorgaat wil ik me al niet meer over uitspreken, als je dit vergelijkt met de decadentie in tribune Noord en straks ook West....
Maar wij zijn dan natuurlijk ook maar het voetvolk.

Soit, dit zijn dus enkele redenen waarom ik Bormans als de marionet van de marionet beschouw. Gatlikker eerste klas.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door STimVV »

Dreke schreef:
STimVV schreef:Niet alleen dat. Maar de ticketverkoop op zich is gewoon 1 grote amateuristische soep. Voor de eerste keer in +- 26 jaar heb ik geen abo's meer genomen en moet ik dus een ticket kopen. En dat is meteen één van de vele redenen waarom ik vaak twijfel om vanuit Mechelen naar stayen te rijden. Ik wil op tribune oost zitten, je weet wel: die grote zittribune die tegenwoordig maar voor max. 2/3 gevuld is en waar dus plaatsen genoeg vrij zijn. Telkens ik een ticket wil kopen krijg ik van "de madammekes" te horen dat ze "enkel nog plaatsen heeft op rij 26 (of 27)". Want de rest is niet afgeprint en kan ik dus niet kopen. Wat is dat telkens voor zever? Wij willen daar vanboven niet gaan zitten wegens verschillende redenen. (Er is bijvb een familielid die bang is van de hoge trappen) Je kan dan zeggen, zaag niet en ga zitten waar je wil want er is toch plaats genoeg. Wat ik dus ook altijd doe... Maar dit is toch geen manier van werken? Er is plaats genoeg. Het minste aan service is toch dat je uw klanten iets of wat zelf kan laten kiezen waar ze kunnen gaan zitten. Of beter te zeggen, voor waar ze kaarten kunnen kopen. Nu kan het altijd zijn dat we op plaatsen zitten van mensen met een abo en dan vinden wij dat genant. Allez ik toch. :cool: Ik vond het vroeger ook niet leuk dat er mensen op onze top-plekjes zaten als we toekwamen.
De vorige keer wilden we kaarten van € 15 omdat we langs de lijn van Daeseleire wilden gaan zitten. "Sorry, enkel nog kaarten van €20 op rij 27." Dan maar gewacht tot de match bezig was om op vrije plaatsen te gaan zitten die goedkoper zijn dan de tickets waar we voor betaalden. Dikke zever...
En bovendien is het een schande dat je zo een stadion hebt en dat je uw tickets moet gaan kopen aan die barakken...
Dat meneer de nieuwe manager eerst zijn vorige "core-business" eens tegoei regelt.
Als reactie zullen ze waarschijnlijk redeneren dat ik dan maar terug een abo moet nemen. Maar voor wat hoort wat.
Dat ze niet heel de tribune willen voorprinten, dat snap ik. Dat is zelfs verdedigbaar vanuit een aantal oogpunten.

Maar dat ge niet kunt kiezen in welke prijscategorie omdat niet alle categorieën beschikbaar zijn, is een schande.
Natuurlijk moeten ze niet alle tickets uitprinten. Is inderdaad niet haalbaar. Maar een computersysteem installeren waar ze op enkele seconden een ticket afprinten is toch echt wel geen science finction meer anno 2014. Op de tijd dat je betaald is het afgeprint, tzal trouwens sneller gaan dan nu door de discussies die er steeds zijn. En als dat niet kan, is het nog steeds perfect te doen om wat meer tickets af te printen die wat beter gespreid zijn over de verschillende vakken en rijen. Print pakweg 400 ticketjes meer af om de klant wat keuze te geven, tzal de kost niet zijn. Overal zijn oplossingen voor, maar je moet er goesting voor hebben en het willen.
-TSG-
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mar 2014, 17:11
Supporter van: STVV

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door -TSG- »

Als Truiense Sfeergroep hebben kunnen we alleen maar zeggen dat hij het een pak beter als wedstrijd verantwoordelijke gedaan heeft dan zijn voorgangster. Bij tifo's enz hebben we altijd een goede samenwerking gehad. De beschuldigingen van STVV-Antwerp mogen dan weer richting politie gegooid worden dat hebben de vergaderingen voor de wedstrijd en de dag zelf nog duidelijk gemaakt :roll:
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door Jan Bulder »

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=77285

1) Het geld is op, want begroot op 60 punten
2) We werken nu met een budget van 1,5 miljoen
3) Als we promoveren, moet dat naar 3 miljoen euro

... aldus voorzitter Lammens. Een budget van 3 miljoen euro in eerste nationale :toppie:
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door Dreke »

Jan Bulder schreef:http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=77285

1) Het geld is op, want begroot op 60 punten
2) We werken nu met een budget van 1,5 miljoen
3) Als we promoveren, moet dat naar 3 miljoen euro

... aldus voorzitter Lammens. Een budget van 3 miljoen euro in eerste nationale :toppie:
Voor het seizoen 2010-2011 kreeg STVV ongeveer 1.750.000 euro aan TV-gelden. Ondertussen is deal opgewaardeerd. Dus een promotie levert ons niets extra op buiten de tv-gelden? Tja...
A loyal football fan only supports the shirt...
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door panter »

Dreke schreef:
Jan Bulder schreef:http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=77285

1) Het geld is op, want begroot op 60 punten
2) We werken nu met een budget van 1,5 miljoen
3) Als we promoveren, moet dat naar 3 miljoen euro

... aldus voorzitter Lammens. Een budget van 3 miljoen euro in eerste nationale :toppie:
Voor het seizoen 2010-2011 kreeg STVV ongeveer 1.750.000 euro aan TV-gelden. Ondertussen is deal opgewaardeerd. Dus een promotie levert ons niets extra op buiten de tv-gelden? Tja...

Lammens zou beter zijn grote mond houden en zorgen voor sponsors maar als marjonet kan je niet veel doen hé!!!
Nu moet er wat extra zijn voor de spelers als ze kunnen promoveren maar blijkbaar weer liever niet!!!! :headbang:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door Halenaar »

Tja, de zoveelste bevestiging dat deze mooie club dood is. Niks nieuws onder de zon.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door Jacques »

"Als we naar eerste gaan moet dat naar de 3 miljoen. We zullen dan bij de laagste budgetten zitten. Alleen als er een nieuwe Roland (Duchâtelet, nvdr.) opstaat, kan dat de zaak in positieve zin veranderen", zegt de voorzitter.
En wie moet die al 2 jaar zoeken?
Enfin zoeken zal hij wel, maar of hij die ook wil vinden? :roll:
Er blijft het nadrukkelijk gerucht dat Morenne destijds iets te hard aan het zoeken was en daarom mocht opkrassen. Dat zal Lammens niet snel overkomen, me dunkt.

Trouwens nog iets dat opvalt: 75 punten mag dan in theorie altijd volstaan voor de titel, 60 punten volstaat nooit. Dat is doorgaans voldoende om als 3de of 4de naar de eindronde te gaan, maar meer niet. Het is weinig consequent dat een club die overal liet optekenen dat ze voor de titel gaat, een puntenaantal begroot dat nooit volstaat voor de titel. Misschien niet uitzonderlijk, maar wel opvallend.

Enfin, Bartje doet wat Bartje het beste doet: opflakkerend enthousiasme de kop in drukken. Dit volk heeft nu geen nood aan de boekhouderstaal van een stroman. Als hij het goed meent met de club, zou hij nu beter zwijgen tot het eind van het seizoen.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie