STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

newbori
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 jan 2014, 14:16
Supporter van: Stvv / Schalke 04

STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door newbori »

STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

STVV heeft zopas Philippe Bormans benoemd tot manager van de club. Op die manier wordt voorzitter Bart Lammens van enkele taken ontlast, meldt Het Belang Van Limburg.

Na het verdwijnen van TD Jan-Pieter Martens kwam preses Bart Lammens niet alleen betreft alle financiële aspecten in beeld, ook binnen alle sportieve elementen was Lammens duivel-doet-al. De man zet nu een stapje terug betreft die dagdagelijkse leiding.

Vandaag wordt rechterhand Philippe Bormans benoemd tot manager van STVV. "Ikzelf ga me meer bezighouden met de langetermijnvisie van de club en met de financiële belangen. Philippe Bormans wordt de brug tussen alles wat met de dagdagelijkse zaken te maken heeft en het bestuur. Op die manier hoort een club eigenlijk te werken."

van de site: nr10.be



"Ikzelf ga me meer bezighouden met de langetermijnvisie van de club en met de financiële belangen

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

bol het gewoon af ....
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door Halenaar »

Ah, het jarenlang gatlikken van Bormans heeft dan toch resultaat gehad. Leuk voor hem. Was dat ook niet de man die de supporters indertijd beledigde door de supporters enquête amateuristisch te noemen?

En Lammens gaat zich met de langetermijnvisie en met sponsors bezighouden. Zouden wij dan nu meer sponsors krijgen dan één plaatselijke blauwe vriend in 2,5 jaar tijd :grappig:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door Jacques »

Goed dat Lammens zich nu nog intensiever met het financiële zal bezighouden. De kassa zal nu wel gaan rinkelen! :toppie: :mrgreen:

En Bormans...een 26-jarige die de club op dagelijkse basis moet gaan leiden, zonder ervaring in die job, zonder veel ervaring tout court, die als matchverantwoordelijke ook al geen geweldige track record heeft (STVV-Antwerp bv.) en inderdaad ook de man die op instructie van chef Roland de enquëte, die aan alle wetenschappelijke standaarden voldeed, meteen naar de prullenmand verwees onder de noemer "amateuristisch", niet gehinderd door enige kennis ter zake, dat spreekt voor zich...

Behoorlijk onbegrijpelijk als je het mij vraagt, maar ik pis dan ook azijn. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Jacques op 11 mar 2014, 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door moanverke »

Geweldige upgrade van ons management :geelblauw:
Die gast heeft nog niks bewezen en gaat al een "profclub" leiden. Gewoon een marjonet spelen van BL, ja.
:rood:
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door stvv'er »

Marionet van een marionet.
Dat hadden we nog niet.

:roll:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door Jack »

Hoeveel fulltime professionelen/betaalde medewerkers heeft STVV en hoe verhoudt zich dat aantal tot de aantallen bij vergelijkbare clubs?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door Jacques »

Echte professionelen hebben we niet al te veel, amateurs daarentegen. ;)
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door tbird »

Zo een pisserke. 1 april is nog even :yes:
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
Piet
Berichten: 309
Lid geworden op: 02 sep 2012, 13:57
Supporter van: STVV

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door Piet »

Da kan tellen.
Van kaartjesknipper naar manager promoveren.

Nu echt moeilijk kan de taak van Lammens overnemen toch niet zijn.
Met een telefoon werken, om aan Roland te vragen wat mag en niet mag, kan je op korte termijn toch leren.

Groot gat nu!
Wie gaat nu de kaartjes bisness overpakken.

Delorge misschien: die heeft jaren ervaring met rode :rood: en gele kaarten.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door KNRI »

Philippe Bormans is 26 jaar en is al 5 jaar in dienst bij STVV.

Onder het voorzitterschap van Bart Lammens zal hij instaan voor de dagelijkse leiding van STVV.

Philippe blijft ook Gerechtigd Correspondent bij de club.


voor alle duidelijkheid, Lammens blijft blijkbaar gewoon op post als voorzitter...
Van mij mogen jonge mensen gerust hun kans krijgen maar ik stel mij de vraag of onervarenheid op zo'n positie wel past...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door Jacques »

Inderdaad, dat is ook mijn zorg. De term "kaartjesknipper" lijkt me niet op zijn plaats, bij een wedstrijdorganisatie komt wel net iets meer kijken dan dat, maar als de berichten kloppen, zal de dagelijkse leiding van de club grotendeels bij hem terecht komen en dat lijkt me teveel van het goede voor iemand met weinig ervaring en bovendien in een cruciale periode van het seizoen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door Since '54 »

Maar waarom is iedereen nu zo negatief over Philip Bormans. Ik ken hem ook maar van ziens maar misschien trekt die jongeman wel goed zijn plan. Hij kent alleszins het huis van binnen en van buiten. Wat hebben we in dit stadium aan een dure manager?
Ik denk dat we een beetje té streng en zelfs ietwat onrechtvaardig ten overstaan van hem zijn. Aan de laatste sport van de lader beginnen wat is daar oneerbaar aan?
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door the fan »

OP 26 jaar kan je nog niet de nodige ervaring hebben met spelers- en voetbalcontracten …
Hij zegt: "Wat is daar moeilijk aan!" … Dat zegt al genoeg…

Ik veroordeel niemand, maar goed voor de club kan je dit nauwelijks noemen.
Lig er echt niet meer van wakker ... :|
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door Mikman »

Geen goeie ervaringen met deze man.

Enkele seizoenen geleden liep de ticketverkoop van een wedstrijd volledig in het honderd. Ik weet niet meer of het een voorbereidings- of een bekermatch was, of tegen wie het was (PSV?) , maar er waren in alle geval veel te weinig tickets voorzien. Nochtans was het op voorhand duidelijk dat er veel volk zou komen opdagen, behalve Bormans had dat blijkbaar niet door. Lange wachtrijen aan de ticketverkoop, onze gewezen stadion-DJ en forumschrijver Ben heeft Bormans toen onder zijn voeten gegeven dat het niet mooi meer was. Bormans geeft met vooral een naïeve indruk, kan verkeerd zijn natuurlijk. In alle geval had hij zijn lesje nog niet geleerd, als je de toestanden dit jaar tegen Antwerp zag.


Wat mij ook opvalt, alles waar hij verantwoordelijk voor was in de loop der jaren ( commercieel, jeugd, community ) , nergens is iets fundamenteel van gekomen.


Wat die rel over die enquette betreft, hier is de desbetreffende topic:

http://voetbalforums.be/viewtopic.php?f=5&t=170



En dan de vraag die we ons al vaak gesteld hebben: wat met het sportieve als Ferrera wegvalt? Die is verantwoordelijk voor de sportieve lijn, maar het is niet eens duidelijk of die hier volgend jaar nog zal rondlopen. Waarom zou die goede spelers aanbrengen als hij die spelers misschien elders mee naartoe wil nemen?
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: STVV-voorzitter zet stapje terug; Bormans nieuwe manager

Bericht door Iniesta »

De man moet inderdaad een eerlijke kans krijgen maar de scepsis rond zijn promotie komt ook ergens van. Weinig ervaring is één ding maar als de weinige ervaring dan ook nog vaak negatief is dan heb ik ook mijn twijfels.

Hopelijk hebben ze niet de nieuwe G. Smets als handpop n° 2 aangesteld :zot:
Plaats reactie