TVL Sportcafé

Een krantenartikel gelezen? Een reportage in een magazine of op tv?
Jones

Re: TVL Sportcafé

Berichtdoor Jones » 02 Mar 2018, 09:18

Positivo schreef:
Jacques schreef:Klopt, de transferrechten op Boli zouden deel uitmaken van het conflict tussen beiden. Een gedeelte van de vuile was werd eind november net na de overname in hbvl uitgehangen (zie bijlage), al wordt daar geen expliciete melding gemaakt van Boli.
Boli zelf heeft in deze zaak niet veel te zeggen. Die gaat er al een jaar van uit dat ze hem willen verlappen.

Mij blijft het een raadsel dat er hier op het forum (niettegenstaande heel wat onweerlegbare feiten en gebeurtenissen) getwijfeld wordt aan het gegeven dat Bart Lammens zelfstandig STVV gestuurd en bestuurd heeft ... Maar goed.

Wat het verhaal Boli betreft, heb ik het volgende teruggevonden :
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20170202_0270 ... al-te-snel

Waarom is Yohan Boli zo weggedeemsterd ? Onherkenbaar, zijn we het waarschijnlijk met elkaar eens.
Kan hij zich toch niet meer opladen ? (Nav de transfer die niet doorging)
Of is JDR niet de juiste trainer voor hem ? Heeft hij (zoals hij zelf is) een trainer nodig die hem emotioneel kan bespelen (Ivan Leko-type) ?

Hij is nooit meer hetzelfde geweest toen hij terugkwam uit die lange blessure. Hij durft/kan zelfs niet hard op doel schieten. Wanneer heb je hem nog eens een knal op de bal zien geven ? Steeds met de kop of plaatsballetjes, maar vol op de slof ? Volgens mij durft die niet voluit gaan. Moesten we die laten gaan, we gaan er nog weinig van horen volgens mij. Hij heeft denk ik nog 1 jaar contract maar ik zou hem nu doorsturen. Te weinig rendement.

Jacques

Berichtdoor Jacques » 02 Mar 2018, 09:21

De analyse van het falen van Boli en bij uitbreiding al onze spitsen dit seizoen is interessant en relevant, maar dient wat mij betreft hier niet gemaakt te worden, daar zijn andere topics beter geschikt voor. Er zijn ook al een hoop topics volgeschreven over de banden Lammens-Duchatelet en de banden STVV-Stayen, tot ergernis van bv. Since. Lees het er gerust zelf nog eens op na. Ieder zijn mening hierover en die gaat niet meer veranderen. Ik heb weinig zin om dat nog eens over te doen en weer te eindigen met de -stilaan traditionele- "jullie zijn allemaal anti" plaat.

"We zijn ver van huis en van de oorspronkelijke bedoeling van voetbal ... als zo weinig mogelijk investeren en zoveel mogelijk profiteren de trend wordt." Hans Vandeweghe

Alain

Berichtdoor Alain » 02 Mar 2018, 09:47

Positivo schreef:
Jacques schreef:Klopt, de transferrechten op Boli zouden deel uitmaken van het conflict tussen beiden. Een gedeelte van de vuile was werd eind november net na de overname in hbvl uitgehangen (zie bijlage), al wordt daar geen expliciete melding gemaakt van Boli.
Boli zelf heeft in deze zaak niet veel te zeggen. Die gaat er al een jaar van uit dat ze hem willen verlappen.

Mij blijft het een raadsel dat er hier op het forum (niettegenstaande heel wat onweerlegbare feiten en gebeurtenissen) getwijfeld wordt aan het gegeven dat Bart Lammens zelfstandig STVV gestuurd en bestuurd heeft ... Maar goed.

Wat het verhaal Boli betreft, heb ik het volgende teruggevonden :
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20170202_0270 ... al-te-snel

Waarom is Yohan Boli zo weggedeemsterd ? Onherkenbaar, zijn we het waarschijnlijk met elkaar eens.
Kan hij zich toch niet meer opladen ? (Nav de transfer die niet doorging)
Of is JDR niet de juiste trainer voor hem ? Heeft hij (zoals hij zelf is) een trainer nodig die hem emotioneel kan bespelen (Ivan Leko-type) ?

Als je onze spelers op social media volgt, moet je concluderen dat Boli misschien wel dé speelvogel van onze selectie is. Nu, dat hoeft topprestaties niet in de weg te staan (Eden Hazard is bijv. ook een lolbroek), maar ik kan me inbeelden te veel spielerei het serieus werken soms in de weg kan staat. Dit is een zeer persoonlijke indruk, maar mij lijkt het soms dat hij de zaken niet altijd even serieus opneemt.

Trouwens had onze T1 niet verklaard dat hij bij aankomst meteen had ingegrepen op vlak van gsm's en muziek in de kleedkamer?

zipke373

Berichtdoor zipke373 » 02 Mar 2018, 12:28

Jacques schreef:De analyse van het falen van Boli en bij uitbreiding al onze spitsen dit seizoen is interessant en relevant, maar dient wat mij betreft hier niet gemaakt te worden, daar zijn andere topics beter geschikt voor. Er zijn ook al een hoop topics volgeschreven over de banden Lammens-Duchatelet en de banden STVV-Stayen, tot ergernis van bv. Since. Lees het er gerust zelf nog eens op na. Ieder zijn mening hierover en die gaat niet meer veranderen. Ik heb weinig zin om dat nog eens over te doen en weer te eindigen met de -stilaan traditionele- "jullie zijn allemaal anti" plaat.

"Zet die ploat af!" :lol:

Terug naar “STVV in de media”