stvv.com

Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

stvv.com

Bericht door stvvilvoorde »

Dit weekend op de homepage van stvv.
Als eerbetoon kan zo een schabouwelijke foto wel tellen.
Het kan er bij mij niet in dat er niemand is die dat ziet.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: stvv.com

Bericht door tbird »

stvvilvoorde schreef:Dit weekend op de homepage van stvv.
Als eerbetoon kan zo een schabouwelijke foto wel tellen.
Het kan er bij mij niet in dat er niemand is die dat ziet.
Moet er nu echt over alles gezaagd worden? pfff
Ik zie het probleem niet.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: stvv.com

Bericht door omeloe »

tbird schreef:
stvvilvoorde schreef:Dit weekend op de homepage van stvv.
Als eerbetoon kan zo een schabouwelijke foto wel tellen.
Het kan er bij mij niet in dat er niemand is die dat ziet.
Moet er nu echt over alles gezaagd worden? pfff
Ik zie het probleem niet.
Ik zie maar een half hoofd , dat lijkt me toch een probleem .
Zorro
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 nov 2010, 10:12
Supporter van: STVV

Re: stvv.com

Bericht door Zorro »

omeloe schreef:
tbird schreef:
stvvilvoorde schreef:Dit weekend op de homepage van stvv.
Als eerbetoon kan zo een schabouwelijke foto wel tellen.
Het kan er bij mij niet in dat er niemand is die dat ziet.
Moet er nu echt over alles gezaagd worden? pfff
Ik zie het probleem niet.
Ik zie maar een half hoofd , dat lijkt me toch een probleem .
Roger zou zeggen :

Wa niefs menne man?

Laat de mooie herinneringen verder leven
zoals vogels zingen in de regen.


Hij zou zich daar niet druk over gemaakt hebben hoor.
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: stvv.com

Bericht door moanverke »

Ik blijf weer op mijn honger zitten als ik eens surf naar stvv.com !
1. Niets over eventuele ticketinfo Heist - STVV
2. Geen update over situatie "Dufer" (al zeggen ze dat men het nog aan het bespreken zijn, dan weet je tenminste iets)
3. Geen algemeen klassement, noch klassement voor periodetitel

Ik weet dat er nu gaan zijn die zeggen: "Dat vind je wel ergens anders...", maar toch.

:rood:
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: stvv.com

Bericht door Jacques »

Ik vraag me soms af of de officiële website nog veel hits haalt. Zijn daar ergens statistieken van te vinden?

Ik kom er eerlijk gezegd enkel nog voor het livecenter bij wedstrijden.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: stvv.com

Bericht door tbird »

Jacques schreef:Ik vraag me soms af of de officiële website nog veel hits haalt. Zijn daar ergens statistieken van te vinden?

Ik kom er eerlijk gezegd enkel nog voor het livecenter bij wedstrijden.
Livecenter is toch hilarisch. Je kan het beste de matchen volgen via Futbol24
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
Blackbird
Berichten: 105
Lid geworden op: 23 jun 2011, 17:10
Locatie: Boekhout

Re: stvv.com

Bericht door Blackbird »

Ik snap het nog altijd niet dat ze daar zo weinig aandacht aan besteden. Nochtans is een goede website en een goed uitgewerkt "social media" strategie onontbeerlijk om aan supportersbinding te doen. Zo maakt ge mensen warm voor STVV en nu gebeurt dat totaal niet.

Een paar jaar geleden heb ik nog eens een mailtje gestuurd naar STVV met een aantal tips, opmerkingen en vragen natuurlijk nooit een antwoord gehad. Eerlijk gezegd: ze zouden beter een aantal fans hierin betrekken. Dagelijkse updates op de websites, frequentere facebookupdates af en toe eens een winactie, wat foto's van training af en toe eens een reportageke van een speler en ik denk dat de meeste supporters zeker tevreden zullen zijn.

En nee, dat hoeft geen geld te kosten. Laat dat door vrijwilligers doen. Als ik de kans zou krijgen zou ik niet twijfelen!
Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

Re: stvv.com

Bericht door Goody »

Media-stilte op STVV.com :grappig: ???
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: stvv.com

Bericht door Iniesta »

Da's een goeie, de fans betrekken bij de website. Als je al je forum moet sluiten omdat je de kritiek niet aankan en het compleet uit de hand laat lopen.

Er zijn net als met de club heel veel mogelijkheden met de website maar om diverse redenen gebeurt er niets. Vaak is dat niet de fout van de beheerders van de site maar wel de link tussen de bron van de info en deze mensen. Alle info zou via hen moeten passeren zodat ze kort op de bal kunnen spelen en de eerste bron zijn voor de fans.

Ook de voeling met de fans is er niet meer, eerder een wantrouwen na de sluiting van het officiële forum, een echt zwaktebod. Nu steken ze nog wat tijd op facebook, een plaats waar je enkel kan "liken" maar wat valt er momenteel voor ons te liken?

De interviews en video's vind ik wel erg goed maar het nieuws zou veel beter kunnen. Kwaliteit kost echter ook iets en gezien we enkel besparen en al moeten besparen op het sportieve vrees ik voor beterschap.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: stvv.com

Bericht door Halenaar »

Dat is weer lekker op tijd bekend geraakt, alweer een geweldige regeling van STVV...
Geplaatst 23 april om 19:50
Beschik jij over de voetbalskills om onze kleuren te vertegenwoordigen in de BeNeLeague of in onze tweede ploeg? Toon ze dan aan onze nieuwe en ambitieuze trainer Erwin Coenen, tijdens een training en een wedstrijd. De voltallige technische staf van onze vrouwenafdeling zijn van de partij en zullen samen met ex-Gouden Schoen en teammanager Lon Polleunis het talent van de kandidaat-speelsters beoordelen.

Doe mee en speel je in de kijker op onze selectiedag, op woensdag 24 april om 19 uur op Stayen.

Meer info: TD Kurt Aerts 0493/07.66.68 of Teammanager Lon Polleunis 0497/37.31.46
Daar zullen vast en zeker veel testers op afkomen :clap:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: stvv.com

Bericht door Halenaar »

En de halve hoofden zijn nog steeds op de site te bewonderen :grappig:

http://www.stvv.com/nl/nieuws/hotnews/d ... mbonabucya
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: stvv.com

Bericht door Halenaar »

En we gaan verder met het amateurisme, zie hier de nieuwe site van de STVV jeugd: www.stvvjeugd.be

Een gigantisch verouderde en ronduit amateuristische website. Wel staat er wel al redelijk veel informatie op van de ploegen, met zowaar alle ploegfoto's en meestal zelfs al de namen van de spelers. Iets waar dat we op de officiële teamfoto van de A kern nog altijd op moeten wachten.

Maar waarom in godsnaam een aparte website? Het lijkt mij dat de mensen van de jeugd zelf een website in mekaar hebben gestoken, wegens amper medewerking van het STVV bestuur voor de officiële website van STVV. Ik ben er eigenlijk vrijwel zeker van. Respect dan voor die mensen, ondanks het resultaat. Zij steken er meer moeite in dan die dikbetaalde mannen.

Ik kan daar toch echt niet bij, een paar jaar geleden stelde STVV de huidige website voor met een kostprijs van maar liefst 20.000 euro! En wat krijg je daarvoor in de plaats? Halve foto's, amper informatie, geen nieuws en een onvolledige A kern. Om nog maar over de beloften en dergelijke te zwijgen. De informatie van de STVV jeugd kan je echt gewoon doodsimpel op die website integreren, maar neen...
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: stvv.com

Bericht door Krisaias »

Halenaar schreef:En we gaan verder met het amateurisme, zie hier de nieuwe site van de STVV jeugd: http://www.stvvjeugd.be

Een gigantisch verouderde en ronduit amateuristische website. Wel staat er wel al redelijk veel informatie op van de ploegen, met zowaar alle ploegfoto's en meestal zelfs al de namen van de spelers. Iets waar dat we op de officiële teamfoto van de A kern nog altijd op moeten wachten.

Maar waarom in godsnaam een aparte website? Het lijkt mij dat de mensen van de jeugd zelf een website in mekaar hebben gestoken, wegens amper medewerking van het STVV bestuur voor de officiële website van STVV. Ik ben er eigenlijk vrijwel zeker van. Respect dan voor die mensen, ondanks het resultaat. Zij steken er meer moeite in dan die dikbetaalde mannen.

Ik kan daar toch echt niet bij, een paar jaar geleden stelde STVV de huidige website voor met een kostprijs van maar liefst 20.000 euro! En wat krijg je daarvoor in de plaats? Halve foto's, amper informatie, geen nieuws en een onvolledige A kern. Om nog maar over de beloften en dergelijke te zwijgen. De informatie van de STVV jeugd kan je echt gewoon doodsimpel op die website integreren, maar neen...
En Alain, hij lunchte voort ... :roll:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: stvv.com

Bericht door lakie »

Welk bier zou hij vandaag aanbevelen?
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Plaats reactie