Roland Duchatelet wil investeren in Fortuna Sittard

voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Roland Duchatelet wil investeren in Fortuna Sittard

Bericht door voetballiefhebber »

Ik zou ook voor MVV gaan met een toch nog wat grotere achterban en betere structuur lijkt me.

En op MVV waren de oorspronkelijke plannen ook om een kunstgras aan te leggen. Ik weet wel niet of dat nog doorgaat.
Melle
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 okt 2010, 22:45

Re: Roland Duchatelet wil investeren in Fortuna Sittard

Bericht door Melle »

Erik Engerd schreef:Vandaag van ne fervente Fortuna supporter gehoord dat :Roland: 2,5 milj. per jaar id club gaat steken.

Er word gelachen met het feit dat hij Nederlands Limburg wilt inpalmen en vooral op het stadion gaat (concerten, sportmanifestatie's, kantoren..) en kunstgras gaat leggen.

Lijkt wel waarheid in te zitten waarom gaat 'm dan NIET voor MVV ??
MVV -> hoofdstad van Nl. Limburg, groot potentieel, thuis in 2de klasse voor 5000 toeschouwers, OUD STADION

Zo lijkt 't me duidelijk dat hij naar de stenen kijkt en niet naar de voetbal !!

Maar in en rond het stadion van MVV liggen al wat winkels en eetgelegenheden en een hotel... RD is daar dus véél te laat geweest... :grappig:
hupke
Berichten: 81
Lid geworden op: 28 jan 2011, 11:27

Re: Roland Duchatelet wil investeren in Fortuna Sittard

Bericht door hupke »

Melle schreef:
Erik Engerd schreef:Vandaag van ne fervente Fortuna supporter gehoord dat :Roland: 2,5 milj. per jaar id club gaat steken.

Er word gelachen met het feit dat hij Nederlands Limburg wilt inpalmen en vooral op het stadion gaat (concerten, sportmanifestatie's, kantoren..) en kunstgras gaat leggen.

Lijkt wel waarheid in te zitten waarom gaat 'm dan NIET voor MVV ??
MVV -> hoofdstad van Nl. Limburg, groot potentieel, thuis in 2de klasse voor 5000 toeschouwers, OUD STADION

Zo lijkt 't me duidelijk dat hij naar de stenen kijkt en niet naar de voetbal !!

Maar in en rond het stadion van MVV liggen al wat winkels en eetgelegenheden en een hotel... RD is daar dus véél te laat geweest... :grappig:
de "wietpas" houdt hem tegen :lol:
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: Roland Duchatelet wil investeren in Fortuna Sittard

Bericht door wim vanaken »

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... -duchtelet" onclick="window.open(this.href);return false;

Aan de boorden van de Maas gaan ze de tierlantijntjes van Mr. Ambiorix niet zo lang pikken....
Plaats reactie