Roland Duchâtelet erkent schuld in degradatie Sint-Truiden

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Roland Duchâtelet erkent schuld in degradatie Sint-Truiden

Bericht door Iniesta »

Hier een artikel van de man die zich altijd zo goed op voorhand informeert zodat hij amper ooit verkeerd is!

Krokodilletranen, daar zijn wij vet mee. Ik trap er niet in. Had hij er echt mee ingezeten dan had hij iets gedaan om de degradatie te ontlopen. Met iets bedoel ik dan niet ons jarenlang opzadelen met een "kanscontract" zonder kansen. :vomit:
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Roland Duchâtelet erkent schuld in degradatie Sint-Truid

Bericht door Alain »

Iniesta schreef:Hier een artikel van de man die zich altijd zo goed op voorhand informeert zodat hij amper ooit verkeerd is!

Krokodilletranen, daar zijn wij vet mee. Ik trap er niet in. Had hij er echt mee ingezeten dan had hij iets gedaan om de degradatie te ontlopen. Met iets bedoel ik dan niet ons jarenlang opzadelen met een "kanscontract" zonder kansen. :vomit:
'Voetbal is emotie. Het ontslag van trainer Guido Brepoels destijds was een verkeerde beslissing.'

Een dikke foei voor De Standaard. De beelden staan online op de site van de RTBF (La Tribune vanaf 1u40). Dat van Guido heeft hij nergens in de uitzending toegegeven.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Roland Duchâtelet erkent schuld in degradatie Sint-Truid

Bericht door Iniesta »

Kan ook geknipt zijn.
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Roland Duchâtelet erkent schuld in degradatie Sint-Truid

Bericht door Johan »

RD is nog een grotere HUICHELAAR dan ik dacht, nu Droopie oogjes trekken tegen het wenen af ,maar ons behandeld als een stuk stront en ons verder uitzuigen,degoutante klootzak. De kiezingen komen eraan , wel manneke plat op Uw pens zult ge gaan, das beloofd.
Omnia
Berichten: 118
Lid geworden op: 19 jun 2011, 16:20

Re: Roland Duchâtelet erkent schuld in degradatie Sint-Truid

Bericht door Omnia »

Johan schreef:RD is nog een grotere HUICHELAAR dan ik dacht, nu Droopie oogjes trekken tegen het wenen af ,maar ons behandeld als een stuk stront en ons verder uitzuigen,degoutante klootzak. De kiezingen komen eraan , wel manneke plat op Uw pens zult ge gaan, das beloofd.
Staat waarschijnlijk toch op een nauwelijks verkiesbare (laatste) plaats.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Roland Duchâtelet erkent schuld in degradatie Sint-Truid

Bericht door Brusselmans »

Omnia schreef:
Johan schreef:RD is nog een grotere HUICHELAAR dan ik dacht, nu Droopie oogjes trekken tegen het wenen af ,maar ons behandeld als een stuk stront en ons verder uitzuigen,degoutante klootzak. De kiezingen komen eraan , wel manneke plat op Uw pens zult ge gaan, das beloofd.
Staat waarschijnlijk toch op een nauwelijks verkiesbare (laatste) plaats.
Toch voor een keertje vooruitziend geweest dus.
De afgang van een ego was er sowieso geweest hoor, op welke plaats hij ook stond.
Hoe noemen ze zoiets ?
Vertrekken langs het kleinste achterpoortje, met de staart tussen de benen, wegens zeer zwaar gefaald.
Marked in history .... De naam : ROLAND DUCHATELET (ziener, out-of-the-box denker, de man die ALTIJD gelijk heeft).

Ondertussen bij Standard : zo goed als zeker geen Europees voetbal, in zijn eerste presidentieel jaar.
Eens benieuwd hoelang de praatjes daar gaan duren ? Ook 8 jaar zoals hier ?
Wedden van niet ?

Gisteren trouwens in het Belang te lezen : Stef Wynants, die geen enkele spaander heel laat betreffende het wonder, en ook toelicht dat hij nooit interesse heeft gehad voor een job bij STVV.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Roland Duchâtelet erkent schuld in degradatie Sint-Truid

Bericht door Jacques »

Omnia schreef:
Johan schreef:RD is nog een grotere HUICHELAAR dan ik dacht, nu Droopie oogjes trekken tegen het wenen af ,maar ons behandeld als een stuk stront en ons verder uitzuigen,degoutante klootzak. De kiezingen komen eraan , wel manneke plat op Uw pens zult ge gaan, das beloofd.
Staat waarschijnlijk toch op een nauwelijks verkiesbare (laatste) plaats.
Correctie: Als RD er op het stadhuis en op Staaien zo geen puinhoop van had gemaakt, was hij nog makkelijk verkiesbaar geweest vanop de laatste plaats. Daarom noemt dat ook een lijstduwer, daar zet je in principe een stemmenkanon die op eigen kracht (zonder lijststemmen) verkozen kan worden en het oog van de kiezer ook laat vallen op andere kandidaten onderaan de lijst.
Ik denk dat zelfs Jef ooit vanop die positie is verkozen en bij nationale verkiezingen is het zelfs een (halve) sport om achteraan een dikke vis als lijstduwer te hebben. "Nauwelijks verkiesbaar" is bijgevolg niet erg correct, dat is het wel voor iemand die voor de 1ste maal opkomt bij de verkiezingen maar zeker niet voor iemand die 12 maanden geleden nog droomde van het burgemeesterschap.

De laatste plaats is voor Roland (of zijn kritikasters) eigenlijk de mooiste, daar moet hij het helemaal alleen zien te redden. Als hij vanop die positie niet verkozen raakt, is dat eigenlijk niet meer dan de perfecte afstraffing door de kiezer en hoeft hij zich hoegenaamd niet achter de positie te verschuilen.
Overdrijven is een kunst
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: Roland Duchâtelet erkent schuld in degradatie Sint-Truid

Bericht door ZANDER »

Ontvangen van een fervent Standard-supporter (.... staat dus hetzelfde te wachten... :mrgreen: )


OVERLIJDENSBERICHT


NA TALRIJKE VROME MAAR OH ZO NUTTELOZE BEDEVAARTEN NAAR:

- HELSHOVEN-KORTENBOS

- SCHERPENHEUVEL en HASSELT ('t Heilig Paterke)

- LOURDES, BANNEUX, BEAURAING en zelfs MEKKA


Heeft de HEER tot zich geroepen op 21 april:


S.T.V.V .


Dit melden u,

Roland Duchatelet, zijn stiefvader en uitvinder van kunstgras

Zjef Cleeren, de eeuwige dromer

Guido Brepoels, de verstotene

Guy Mangel ...(schots en scheef)

De begrafenisdienst zal plaatshebben in de hoofdkerk op de Markt en zal opgedragen worden door Fr. Van der Elst bijgestaan door de heren J.Ceulemans en M.Been.


De volgende liedjes zullen gezongen worden door De Zodemannen:

Junge komm nie wieder (Freddy Quinn)

It's now or never (Elvis Presley)

Je hebt me 1000 maal belogen (Laura Lynn)

Vaarwel,Zjef ik ga nu dood (Will Ferdy)


De asverstrooing zal plaatsvinden op het ex-militair vliegveld van Brustem, dan dient dit ook nog voor iets goed.


De laatste gebeden in Brustem zullen worden gelezen door de vorige miss fruit,ons aller Barbie Shalli

De koffietafel waarop u allen bent uitgenodigd zal plaatshebben in de loges van STANDARD, tijdens finalematchen van PO1.

Nu de gebouwen op Staaien er troosteloos bijliggen zal staatssectretaris Maggie De Block(Asielbeleid) een bezoek brengen om ze om te bouwen tot nieuw asielcentrum met sportzaal, kunstgras en ondergrondse parking.

DAT ZIJ RUSTEN IN VREDE, ALLE ELF........


Vaarwel
Zjef ik ga nu dood,
't is hard te sterven als de bloesem komt
maar 'k ga voorgoed, heb geen nood......

Will Ferdy
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Roland Duchâtelet erkent schuld in degradatie Sint-Truid

Bericht door Jacques »

ZANDER schreef: De koffietafel waarop u allen bent uitgenodigd zal plaatshebben in de loges van STANDARD, tijdens finalematchen van PO1.
Ideaal, vermits ze daar ook al volop in begrafenisstemming zijn. :lol:
Overdrijven is een kunst
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

!!! GEZONDHEIDSWAARSCHUWING !!!

Bericht door Alain »

Roland Duchatelet vanavond 50 minuten lang op televisie in Extra Time.
Let dus een beetje op wat je eet vanavond! ;)
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: !!! GEZONDHEIDSWAARSCHUWING !!!

Bericht door den ief »

Alain schreef:Roland Duchatelet vanavond 50 minuten lang op televisie in Extra Time.
Let dus een beetje op wat je eet vanavond! ;)
Ben eens benieuwd hoe belachelijk hij zichzelf weer maakt vandaag. Zal zeer waarschijnlijk weer volhouden dat er in de zomer goed is gewerkt bij standard en dat ze nog kampioen gaan worden. Daarnaast zal hij België weer proberen warm maken voor de Beneliga, zijn uiteindelijke doel. Ik moet echt kotsen van die vent.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Roland Duchâtelet erkent schuld in degradatie Sint-Truid

Bericht door Iniesta »

Dat was zijn uitleg in de kranten en dat zal hij vanavond ook weer orakelen.

Punt is dat de man er werkelijk geen bal van kent en denkt dat hij EN de grootste talenten kan verkopen EN resultaten kan halen EN zomaar vervangers kan vinden. Tot nu toe is hij enkel gelukt in verkopen en één seizoen succes bij ons. Toevallig het ene jaartje dat de man eens de ploeg bij elkaar hield.
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Roland Duchâtelet erkent schuld in degradatie Sint-Truid

Bericht door omeloe »

Willen jullie stoppen met de kritiek op RD omdat hij geen schuld draagt . Vanavond in Extra Time wist ik het al na 5 minuten , er is iets serieus mis in zijn bovenkamer . :?
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Roland Duchâtelet erkent schuld in degradatie Sint-Truid

Bericht door Iniesta »

Jans blijft IN PRINCIPE het hele seizoen.

Als ik hem was zou ik mijn koffer al klaarmaken, kwestie van geen tijd te verliezen :lol:
Motörhead
Berichten: 470
Lid geworden op: 16 okt 2010, 01:32
Supporter van: STVV
Locatie: Bilzen City!

Re: Roland Duchâtelet erkent schuld in degradatie Sint-Truid

Bericht door Motörhead »

Zelf woon ik al jaren niet meer in Sint-truiden, dus kan ik ook niet stemmen voor Rolandke :lol: .Maar diegene die wel nog altijd kunnen stemmen voor :Roland: raad ik eens aan om de folder van de VLD te lezen die deze week in de bus gevallen is in Sint-Truiden en omstreken.

De reden dat jullie allemaal voor Roland zouden moeten stemmen: jawel STVV! Hij is de grote redder!! Man, man, en zie eens wie er allemaal instaat! Lammens, Polleunis, Pa Delorge, Withofs, de voorzitster van STVV vrouwen....

Inderdaad! Ze lopen allemaal rond op Stayen, zegt toch genoeg zeker? daar hoeft geen tekeningske bij!
Plaats reactie