Voorzitter Lammens over degradatie, toekomstplannen...

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Voorzitter Lammens over degradatie, toekomstplannen...

Bericht door Jacques »

VWB schreef:tabula rasa ... als ik zie welke spelers er allemaal al weg zijn.. mogen we toch niet klagen.
Akkoord, maar tegelijk moet je ook wel zeggen dat het tot hiertoe "gemakkelijke beslissingen" waren die eigenlijk zichzelf namen. Ik wil daarmee zeggen dat het contract van Mennes toch afliep, idem voor Kotysch en Volders en ook voor de huurperiode van Daerden om (voor mij persoonlijk) de belangrijkste bij naam te noemen. Ze moesten dus eigenlijk gewoon "niets doen" en laat dat nu net één van de specialiteiten van de toren zijn. ;)

Er wachten nog een resem (moeilijkere) dossiers zoals Reza, zoals VDE, zoals Schouterden, zoals Dufer. Zelfs Verhulst blijft aanslepen, hoewel wij momenteel in een situatie zitten dat we comfortabel kunnen handelen (2 doelmannen onder contract, mogelijk veel keepers op de markt in de zomer). In die zin mag meer daadkracht wel.

Anderzijds, moet ik zeggen dat ik ook content ben dat ze nog geen noemenswaardige blunders begaan hebben. Als ze 1 kalenderjaar lang niks enorm stom doen, is dat al een enorme stap voorwaarts voor ons bestuur...
Overdrijven is een kunst
VWB
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:53

Re: Voorzitter Lammens over degradatie, toekomstplannen...

Bericht door VWB »

Op Stayen is er niemand die er aan twijfelt dat Reza zal vertrekken...
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Voorzitter Lammens over degradatie, toekomstplannen...

Bericht door zipke373 »

VWB schreef:Op Stayen is er niemand die er aan twijfelt dat Reza zal vertrekken...
Ik denk dat het dossier Reza eerder moeilijk is ivm de centen die er zouden moeten volgen bij zijn vertrek. Dat hij vertrekt daar twijfel ik eigenlijk ook niet aan.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Re: Voorzitter Lammens over degradatie, toekomstplannen.

Bericht door Jack »

VWB schreef:Op Stayen is er niemand die er aan twijfelt dat Reza zal vertrekken...
En hoeveel gaan ze daarvoor vangen?
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Voorzitter Lammens over degradatie, toekomstplannen...

Bericht door Dries Herbots »

Dat Reza maar eens goed nadenkt!

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
K.STVV speelt op Staaien.
Plaats reactie