Moet STVV naar de Burgerrechtbank?

Plaats reactie
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Moet STVV naar de Burgerrechtbank?

Bericht door bert1924 »

Stvv zou het hier niet moeten bij laten.
De rechters hebben zich vergist en ws. recht gesproken op zijn Belg.Voetbalbonds.(G5 plus gatlikker Wijnants tegen de rest)
Ik ben er zeker van dat STVV ,indien ze naar de Burgerrechtbank zouden gaan ze zeker hun gelijk halen.Tevens geven de rechters van Bas toe dat het fameuze artikel in strijd is met de regels van de UEFA.En deze regels hebben voorrang op de reglementen van de belg.voetbalbond.
Wat zouden de gevolgen zijn indien STVV deze stap zou zetten,en hun gelijk halen????
Ik vraag mij ook af wat er zou gebeurd zijn indien het een waalse ploeg zou geweest zijn die op die manier benadeeld werd.
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Moet STVV naar de Burgerrechtbank?

Bericht door Alain »

Neen, vind ik. Een straat zonder einde, waarin we alles en iedereen tegen ons zullen krijgen.

Ik vind wel dat STVV de 'bewijzen' ivm het gefoefel rond de Goor-transfer openbaar moet maken.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Moet STVV naar de Burgerrechtbank?

Bericht door Jack »

Alain schreef:Neen, vind ik. Een straat zonder einde, waarin we alles en iedereen tegen ons zullen krijgen.

Ik vind wel dat STVV de 'bewijzen' ivm het gefoefel rond de Goor-transfer openbaar moet maken.
Exact mijn mening.
Amzu
Berichten: 226
Lid geworden op: 23 jun 2011, 23:36

Re: Moet STVV naar de Burgerrechtbank?

Bericht door Amzu »

Jack schreef:
Alain schreef:Neen, vind ik. Een straat zonder einde, waarin we alles en iedereen tegen ons zullen krijgen.

Ik vind wel dat STVV de 'bewijzen' ivm het gefoefel rond de Goor-transfer openbaar moet maken.
Exact mijn mening.
Ik vind ook dat ze het hier bij moeten laten. Die bewijzen zou ik dan weer juist niet openbaar maken maar bewaren voor later. Kan nog ooit van pas komen. Een groot deel van de publieke opinie staat in dit verhaal nu toch al aan onze kant dus die moet je niet meer overtuigen van het grote gelijk.

Neen, laat ons dan maar rustig naar tweede gaan, herbronnen, grote kuis houden (o.a. dringend een aantal mensen met voetbalverstand binnenhalen!) en dan terug beginnen opbouwen. Helaas is de opgang van Leuven voor ons een tikkende tijdbom. Overleven in hun eerste jaar en al meteen het budget verhogen om volgend seizoen te bevestigen. Zoiets heet vooruitzien en getuigt van goed beleid. Gaan we hier een (groot ?) aantal supporters mee verliezen ? Ik weet het niet. Nogal een geluk dat wij toch een vrij ruime kern van trouwe supporters hebben. Ik vrees wel dat er veel ouwe getrouwen op hun ziel getrapt zijn met dat kunstgras en zo.

Afwachten wat de toekomst brengt...
oliver
Berichten: 78
Lid geworden op: 15 okt 2011, 23:13

Re: Moet STVV naar de Burgerrechtbank?

Bericht door oliver »

ik blijf er wel bij

als je niet dadelijk terug kan stijgen zal het voor veel jaren zijn
Plaats reactie