De Morgen: Filip Joos over Reza

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Goeudereer
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 feb 2011, 10:35

De Morgen: Filip Joos over Reza

Bericht door Goeudereer »

Volgens Reza (Twitter) staat/stond er een column in De Morgen waarin Filip Joos het over ons goudhaantje heeft. Weet iemand om welke publicatie het gaat? Geen idee of die columns ook op demorgen.be verschijnen. Vond ze alleszins niet direct. Enfin, ik weet eigenlijk niet of het een recent artikel is.

De tweet van Reza: https://twitter.com/#!/gh_reza" onclick="window.open(this.href);return false;
"gh_reza Reza Ghoochannejhad
Ontving vandaag van een supporter een column uit #DeMorgen van #FilipJoos die was gewijd aan mij. Grote dank aan Filip en deze supporter.
1 hour ago"
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: De Morgen: Filip Joos over Reza

Bericht door Jacques »

Dit is een column van een tijdje terug (denk ergens rond Kerstmis) die eerst start met een komische noot over Reza's familienaam en wat voor problemen dat oplevert voor journalisten (leve copy-paste ctrl v-ctrl c) en vervolgens voor een groot stuk inzoomt op het contrast tussen Reza, de aimabele, nuchtere jongen met voorliefde voor viool, vriendelijk en welbespraakt en veel van zijn collega's die vnl. geïnteresseerd zijn in R'n'B van het platste soort, de oversized WESC/Skull Candy hoofdtelefoons, de bling bling etc. Met focus op Reza uiteraard zodat de positieve boodschap naar voren komt, dat andere over bling-bling etc kan je vooral tussen de regels lezen.

Ik dacht dat één van de statements in het stuk als volgt ging:
"Een voetballer is per definitie niet de ideale schoonzoon, maar als je dochter met Reza thuis aanbelt, hoeft zij zich nergens voor te schamen" of iets in die aard. Er zaten iets teveel feestdagen tussen om het nog 100% te herinneren. ;)

De Morgen zet zijn opiniestukken (De Gedachte) met zekerheid online, maar of het dat ook met (sport)columns doet, weet ik niet. Ik heb het stuk in ieder geval niet meteen teruggevonden. Ik had destijds wel de papieren versie met deze column in maar deze is in de bak met oud papier geëindigd. Je kunt via twitter misschien wel navragen bij Reza zelf of Filip Joos (@filipjoos, geen idee of hij er veel opzit).
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: De Morgen: Filip Joos over Reza

Bericht door Jack »

Als je de datum weet kan ik 't inscannen...
Gebruikersavatar
Goeudereer
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 feb 2011, 10:35

Re: De Morgen: Filip Joos over Reza

Bericht door Goeudereer »

Ah, merci Jacques. Mocht iemand het toevallig nog weten liggen en de juiste datum weten, dan is het welkom.
supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2012, 16:45

Re: De Morgen: Filip Joos over Reza

Bericht door supporter »

column in bijlage
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: De Morgen: Filip Joos over Reza

Bericht door Iniesta »

Hij heeft het wel voor Reza.

Na iedere speeldag geeft hij commentaar op Stubru en daar had hij het ook over Reza. Hij vertelde dat we hem gemist hadden en dat het een heel goede voetballer is. Tot slot zei hij dat Reza zeker niet in 2e zou spelen al is dat weinig opzienbarend.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: De Morgen: Filip Joos over Reza

Bericht door voetballiefhebber »

Ook Glen De Boeck heeft het voor Reza. In het programma 'De kleedkamer' van Sporting Telenet vertelde die ook al dat Reza wel eens het verschil zou kunnen maken in PO III.
Hij zei ook dat men hem nooit zal kunnen houden en hij liet enkele beelden zien van zijn invalbeurt tegen Standard.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: De Morgen: Filip Joos over Reza

Bericht door Cremasco »

Alleen te hopen dat Reza het houdt met de blessure die hij had/heeft. Buikspieren zijn iets vies.
Plaats reactie