Nieuwe T2 in Het Belang van Limburg

patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: Nieuwe T2 in Het Belang van Limburg

Bericht door patattenboer »

Wat wil je als je elke match 3 goalen slikt?[/quote]
Een fatsoenlijke trainer? Eentje die wel beseft dat ook de aanvallende spelers moeten terugverdedigen?[/quote]
Ja, zoals vorig jaar, toen was het aanvallers en verdedigers moeten verdedigen. Maar de aanvallers moeten ook nog is aanvallen en de verdedigers niet. Dan heb je juist hetzelfde aan de hand.[/quote]
Ja, en vorig jaar ben je erin gebleven met een ploeg die kwalitatief hoogstens het niveau haalde van een middenmotor in 2de klasse.[/quote]

En veel goede matchen gezien!!!!!!!
Droom je al terug van van spelpeil van vorig seizoen?
Middenveld terug met Deferm, Delorge en Mennes,
Awel ze dan verlies ik liever maar dat ik voetbal heb gezien zoals nu onder VDE
Mijne lieve brave man, je hebt een serieuze adoratie voor Brepoels :o
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Nieuwe T2 in Het Belang van Limburg

Bericht door Halenaar »

Nee, ik droom alleen maar terug van het geweldige PO1 seizoen waarin we schitterend combineerde, en waar het tactisch perfect liep. Daar verdedigden we nog met 11 man, en vielen we aan met 11 man. Ik herinner mij nog goed hoedat Chimedza, Sidibé, Wilmet en zelfs Schouterden knap meeverdedigde.

Maar bon, jij hebt blijkbaar liever betonvoetbal. Dat wat ik van VDE heb gezien de laatste 3 matchen, met 9 man voor de goal gaan staan en 3 man die aanvallen, is afschuwelijk. Dat heb ik nooit gezien onder Guido, die tenminste lef toonde. De voorbije 2 matchen moest je 6 punten gepakt hebben, nu staan we met 2 puntjes.

En dat Guido toen nog niet beschikte over een Daerden, besef jij ook blijkbaar niet. Want wie is de eerste vervanger als Daerden uitvalt? Inderdaad, de Giel...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Nieuwe T2 in Het Belang van Limburg

Bericht door Since '54 »

patattenboer schreef:Wat wil je als je elke match 3 goalen slikt?
Een fatsoenlijke trainer? Eentje die wel beseft dat ook de aanvallende spelers moeten terugverdedigen?[/quote]
Ja, zoals vorig jaar, toen was het aanvallers en verdedigers moeten verdedigen. Maar de aanvallers moeten ook nog is aanvallen en de verdedigers niet. Dan heb je juist hetzelfde aan de hand.[/quote]
Ja, en vorig jaar ben je erin gebleven met een ploeg die kwalitatief hoogstens het niveau haalde van een middenmotor in 2de klasse.[/quote]

En veel goede matchen gezien!!!!!!!
Droom je al terug van van spelpeil van vorig seizoen?
Middenveld terug met Deferm, Delorge en Mennes,
Awel ze dan verlies ik liever maar dat ik voetbal heb gezien zoals nu onder VDE
Mijne lieve brave man, je hebt een serieuze adoratie voor Brepoels :o[/quote]


en met hem nog duizenden anderen ...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Nieuwe T2 in Het Belang van Limburg

Bericht door Jack »

Halenaar schreef:Nee, ik droom alleen maar terug van het geweldige PO1 seizoen waarin we schitterend combineerde, en waar het tactisch perfect liep. Daar verdedigden we nog met 11 man, en vielen we aan met 11 man. Ik herinner mij nog goed hoedat Chimedza, Sidibé, Wilmet en zelfs Schouterden knap meeverdedigde.

Maar bon, jij hebt blijkbaar liever betonvoetbal. Dat wat ik van VDE heb gezien de laatste 3 matchen, met 9 man voor de goal gaan staan en 3 man die aanvallen, is afschuwelijk. Dat heb ik nooit gezien onder Guido, die tenminste lef toonde. De voorbije 2 matchen moest je 6 punten gepakt hebben, nu staan we met 2 puntjes.

En dat Guido toen nog niet beschikte over een Daerden, besef jij ook blijkbaar niet. Want wie is de eerste vervanger als Daerden uitvalt? Inderdaad, de Giel...
Op het vlak van lef zijn ze toch vergelijkbaar hoor.
Geen van beide toonde echt veel lef, en als ik dan eentje moet kiezen die meer lef toonde dan de andere, dan nog eerder Vanderelst.
Ik kon me mateloos ergeren aan hoelang Brepoels wachtte met zijn wissels.
Vooral bij achterstand, een keer alles of niks, met 2 spitsen spelen (wat voor mij eigenlijk sowieso elke thuismatch zou moeten) zat er niet in. Bij Vanderelst al iets meer, maar nog niet voldoende.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Nieuwe T2 in Het Belang van Limburg

Bericht door Halenaar »

Jack schreef:
Halenaar schreef:Nee, ik droom alleen maar terug van het geweldige PO1 seizoen waarin we schitterend combineerde, en waar het tactisch perfect liep. Daar verdedigden we nog met 11 man, en vielen we aan met 11 man. Ik herinner mij nog goed hoedat Chimedza, Sidibé, Wilmet en zelfs Schouterden knap meeverdedigde.

Maar bon, jij hebt blijkbaar liever betonvoetbal. Dat wat ik van VDE heb gezien de laatste 3 matchen, met 9 man voor de goal gaan staan en 3 man die aanvallen, is afschuwelijk. Dat heb ik nooit gezien onder Guido, die tenminste lef toonde. De voorbije 2 matchen moest je 6 punten gepakt hebben, nu staan we met 2 puntjes.

En dat Guido toen nog niet beschikte over een Daerden, besef jij ook blijkbaar niet. Want wie is de eerste vervanger als Daerden uitvalt? Inderdaad, de Giel...
Op het vlak van lef zijn ze toch vergelijkbaar hoor.
Geen van beide toonde echt veel lef, en als ik dan eentje moet kiezen die meer lef toonde dan de andere, dan nog eerder Vanderelst.
Ik kon me mateloos ergeren aan hoelang Brepoels wachtte met zijn wissels.
Vooral bij achterstand, een keer alles of niks, met 2 spitsen spelen (wat voor mij eigenlijk sowieso elke thuismatch zou moeten) zat er niet in. Bij Vanderelst al iets meer, maar nog niet voldoende.
Met Guido zouden we vollop voor de winst zijn gegaan tegen Standard, zoals we de voorbij 2 jaar hebben gedaan. Met Guido moesten we ook geen schrik hebben bij toppers, want je wist dat hij lef had en voor punten wou gaan. Nu volgt RSCA, en VDE gaat gegarandeerd betonvoetbal spelen zoals de voorbije matchen. Laat dat nu net zijn wat Anderlecht het liefste heeft.

Of kijk bijvoorbeeld naar de match tegen Club. 95% van de trainers had gegarandeerd de boel vanachter toegesmeten na de eerste helft, uit schrik voor een echte blamage. Bij Guido niks van dat, gewoon terug alles geven en zien wat ervan komt.Met resultaat.

En vergeet ook niet, Guido had ook niet de wisselmogelijkheden in zijn 3 seizoenen. De meeste bankzitters van toen zijn naar lagere afdelingen verhuisd (Charai, Siani, Caluwé, Onana, ...) en sommigen zitten er nog altijd omdat ze niet beter kunnen, of zitten nu terug bij de beloften (Proesmans, Appeltans,....)
b.art
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 dec 2010, 19:09

Re: Nieuwe T2 in Het Belang van Limburg

Bericht door b.art »

2 spitsen met Onana is nog altijd maar 1 spits hoor ;)
vdv
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2011, 13:11

Re: Nieuwe T2 in Het Belang van Limburg

Bericht door vdv »

Is er iemand die deze man al gezien heeft op STVV of op een training?
Volgens het secretariaat is De Jonghe niet in dienst bij STVV en ik vind het desbetreffende krantenartikel ook niet terug.
Ik heb deze "zogezegde T2" ook nog niet op de bank zien zitten .
Iemand die iets meer weet?
jawadde
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 feb 2012, 08:20

Re: Nieuwe T2 in Het Belang van Limburg

Bericht door jawadde »

Opgelet beste STVV supporters , deze zogenaamde T2 , is , ik kan eigenlijk geen naam verzinnen voor zo iemand.
Hij doet zich voor als Pro-license trainer terwijl hij een diploma "Getuigschrift B (Bloso) heeft , kan je gemakkelijk opzoeken op de site van KBVB.
Hij fantaseert er maar op los , volgens mij heeft hij dat artikel zelf gemaakt en op het forum gezet.
Je moet maar eens bij de voetbalmensen van Beveren en Heist vragen wat zij denken over deze man.
Hij is gewoon niet normaal , meer kan ik er niet over kwijt.
Zijn zoon is wel een getalenteerde doelman , die momenteel bij de Nederlandse hoofdklasse amateurploeg Hoek speelt.
Plaats reactie