Een lofzang over de Japanse centrale verdediger van de Kanaries: Takehiro Tomiyasu

Plaats reactie
Ceetnn
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 aug 2018, 18:17

Een lofzang over de Japanse centrale verdediger van de Kanaries: Takehiro Tomiyasu

Bericht door Ceetnn »

https://doorfansvoorfans.wordpress.com/ ... n-limburg/

Dat we met Tomiyasu een goudhaantje op Stayen hebben rondlopen mag nogmaals duidelijk zijn (of lopen we te hard van stapel?).

Waar zien jullie de Japanner binnen zoveel jaren van hier staan/spelen?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Een lofzang over de Japanse centrale verdediger van de Kanaries: Takehiro Tomiyasu

Bericht door STVV-fan »

Hij zal sowieso DE (verdedigende) sensatie worden van de Japanse nationale ploeg, een waardige opvolger van Yoshida.

Als hij op niveau blijft spelen en met Japan naar het volgende WK mag gaan (waar hij ongetwijfeld zal schitteren en alle ogen op hem gericht zullen zijn- toch zeker voor wat betreft de verdediging-), dan zie ik hem zijn PL droom waarmaken.


Het liefst van al zie ik hem naar Liverpool trekken.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Een lofzang over de Japanse centrale verdediger van de Kanaries: Takehiro Tomiyasu

Bericht door Jan Bulder »

STVV-fan schreef:Hij zal sowieso DE (verdedigende) sensatie worden van de Japanse nationale ploeg, een waardige opvolger van Yoshida.

Als hij op niveau blijft spelen en met Japan naar het volgende WK mag gaan (waar hij ongetwijfeld zal schitteren en alle ogen op hem gericht zullen zijn- toch zeker voor wat betreft de verdediging-), dan zie ik hem zijn PL droom waarmaken.


Het liefst van al zie ik hem naar Liverpool trekken.
Over 3,5 jaar speelt hij al lang in de Premier League.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Een lofzang over de Japanse centrale verdediger van de Kanaries: Takehiro Tomiyasu

Bericht door Krisaias »

Dat Tomi potentieel ne grote kan worden en dat hij de juiste mentaliteit heeft, staat buiten kijf, maar ik word een beetje ongemakkelijk van dit soort lofzang. Zeker als ze beginnen Jonas De Roeck citeren, die uiteindelijk die speler met veel potentieel in play off 2 welgeteld 1 speelminuut gunde :roll:

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het hem niet gun of dat ik betwist dat hij op korte tijd heeft laten zien dat hij grote klasse heeft. Hopelijk bewijst hij dit hier nog eventjes alvorens dat op een iets hoger niveau te demonstreren. Ik ben alvast fan :-)
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Een lofzang over de Japanse centrale verdediger van de Kanaries: Takehiro Tomiyasu

Bericht door Elgromi »

Kwam tomi ook niet gewoon ook geblesseerd aan + onze staf vergeleken bij toen is ook anders, veel meer japanners op elk vlak, die hem beter richtlijnen en uitleg kunnen geven als het in het engels niet compleet duidelijk is.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Een lofzang over de Japanse centrale verdediger van de Kanaries: Takehiro Tomiyasu

Bericht door Krisaias »

Elgromi schreef:Kwam tomi ook niet gewoon ook geblesseerd aan + onze staf vergeleken bij toen is ook anders, veel meer japanners op elk vlak, die hem beter richtlijnen en uitleg kunnen geven als het in het engels niet compleet duidelijk is.
Les excuses sont faits pour s'en servir. De Roeck geloofde gewoon niet in Tomiyasu en dan klinkt dit een beetje hypocriet. In play off 2 had er gemakkelijk wat meer speelgelegenheid vrij gemaakt kunnen worden voor Tomi.

Enfin, all is well that ends well ;-)
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Een lofzang over de Japanse centrale verdediger van de Kanaries: Takehiro Tomiyasu

Bericht door zipke373 »

Krisaias schreef:
Elgromi schreef:Kwam tomi ook niet gewoon ook geblesseerd aan + onze staf vergeleken bij toen is ook anders, veel meer japanners op elk vlak, die hem beter richtlijnen en uitleg kunnen geven als het in het engels niet compleet duidelijk is.
Les excuses sont faits pour s'en servir. De Roeck geloofde gewoon niet in Tomiyasu en dan klinkt dit een beetje hypocriet. In play off 2 had er gemakkelijk wat meer speelgelegenheid vrij gemaakt kunnen worden voor Tomi.

Enfin, all is well that ends well ;-)
Nu effe wat krediet betreffende Tomi's " ontdekking" proberen mee te pikken... :roll:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Een lofzang over de Japanse centrale verdediger van de Kanaries: Takehiro Tomiyasu

Bericht door Jacques »

Het positieve aan de lofzang is dat het de prijs de hoogte in kan jagen, maar voor de rest ben ik het eens met Krisaias. Laat die jongen maar rustig doen en leg er niet te veel druk op. Het gaat allemaal heel snel nu, maar misschien stokt het ook wel een keer of komt er zelfs een tijdelijk dipje. Dat is niet abnormaal op die leeftijd, maar gegarandeerd staan de mensen die nu het hardste roepen dan klaar met de hakbijl met vernietigende commentaren. Je moet sterke schouders hebben om als 20-jarige die aandacht en druk te torsen terwijl je aan de andere kant van de wereld zit. Gelukkig is het een modelprof en geen Jean-Luc Dompé of ze hadden hem al lang met vijf maitresses en wat nog allemaal in bed betrapt. ;)
Overdrijven is een kunst
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Een lofzang over de Japanse centrale verdediger van de Kanaries: Takehiro Tomiyasu

Bericht door toyotacorolla »

BELGISCH VOETBAL
Moet STVV zich zorgen maken over het kunstgrasveld van Stayen? De kans is reëel. De Raad van Bestuur van de Pro League denkt er namelijk aan om zulke velden te verbieden op het hoogste niveau. “Dat ze ons dan 70 miljoen euro geven voor een nieuw stadion”, reageert Roland Duchâtelet.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Een lofzang over de Japanse centrale verdediger van de Kanaries: Takehiro Tomiyasu

Bericht door Dreke »

toyotacorolla schreef:BELGISCH VOETBAL
Moet STVV zich zorgen maken over het kunstgrasveld van Stayen? De kans is reëel. De Raad van Bestuur van de Pro League denkt er namelijk aan om zulke velden te verbieden op het hoogste niveau. “Dat ze ons dan 70 miljoen euro geven voor een nieuw stadion”, reageert Roland Duchâtelet.
Tomi?!?
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie