De Duchatelet Show zat. 18 dec. 2010 -- Episode 342

Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

De Duchatelet Show zat. 18 dec. 2010 -- Episode 342

Bericht door Erik Engerd »

Ménneke, hoe belachelijk kunt ge zijn?

Weet dieje mens nu echt NIET dat half Stayen hem niet moet?
Ik vind t nog raar dat 'm afgelopen zat. gene sneeuwbal tegen zene kop heeft ghad?

En maar verkondigen dat t plein perfect bespeelbaar is en 2 min. later bijna zelf op z'n bakkes gaan, loser..
Ik lees smaandags 2 gazetten, en ja hoor men lacht deze zielepoot wel degelijk overal uit...
In het Laatste Nieuws, Hbvl, Nieuwsblad staat n foto met meneerke uitglijdend, kalf..

Met zo'n weersomstandigheden hoort men NIET te spelen, dat is voor de spelers zo en de toeschouwers die naar daar moeten rijden..
VB. GBA-Gent... 10 min gespeeld... Wim Dedecker zware schouderblessure.... MOET ER NOG ZAND ZIJN?
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: De Duchatelet Show zat. 18 dec. 2010 -- Episode 342

Bericht door Jack »

Hij liep wel op "kostuumschoenen".
Daarmee glij je bijna overal op uit.
Het veld was weldegelijk bespeelbaar, dat zei Boskamp ook nog eens gisterenavond in Extra Time.

Kan gebeuren, en ook normaal dat ze daarmee lachen.
Maar dat doet geen afbreuk aan het feit dat hij gelijk had en het opnam voor zijn club.
Alleen stel ik me de vraag of dat dan weer zo theatraal moet gebeuren!?
Soit, dat zit blijkbaar in hem (cfr interview in Extra Time van vorige week).
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: De Duchatelet Show zat. 18 dec. 2010 -- Episode 342

Bericht door Erik Engerd »

Jack schreef:Hij liep wel op "kostuumschoenen".
Daarmee glij je bijna overal op uit.
Het veld was weldegelijk bespeelbaar, dat zei Boskamp ook nog eens gisterenavond in Extra Time.

Kan gebeuren, en ook normaal dat ze daarmee lachen.
Maar dat doet geen afbreuk aan het feit dat hij gelijk had en het opnam voor zijn club.
Alleen stel ik me de vraag of dat dan weer zo theatraal moet gebeuren!?
Soit, dat zit blijkbaar in hem (cfr interview in Extra Time van vorige week).
Ja ik mag eigelijk NIETS zeggen ik was NIET op Stayen afgelopen zaterdag..
Feit is dat ze in diverse media, Duchatelet laten doen overkomen als euh kalf..
Ik vind gewoon dat ze bij STVV, net als in Genk (Degraen), RSCA (Van Holsbeeck) iemand met voetbalverstand de communictie moeten laten doen..
Of deed :Roland: het voor zeker GEEN 0-5 om z'n oren te krijgen...en speelde hij wat show?
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: De Duchatelet Show zat. 18 dec. 2010 -- Episode 342

Bericht door Rikke »

Erik Engerd schreef:
Jack schreef:Hij liep wel op "kostuumschoenen".
Daarmee glij je bijna overal op uit.
Het veld was weldegelijk bespeelbaar, dat zei Boskamp ook nog eens gisterenavond in Extra Time.

Kan gebeuren, en ook normaal dat ze daarmee lachen.
Maar dat doet geen afbreuk aan het feit dat hij gelijk had en het opnam voor zijn club.
Alleen stel ik me de vraag of dat dan weer zo theatraal moet gebeuren!?
Soit, dat zit blijkbaar in hem (cfr interview in Extra Time van vorige week).
Ja ik mag eigelijk NIETS zeggen ik was NIET op Stayen afgelopen zaterdag..
Feit is dat ze in diverse media, Duchatelet laten doen overkomen als euh kalf..
Ik vind gewoon dat ze bij STVV, net als in Genk (Degraen), RSCA (Van Holsbeeck) iemand met voetbalverstand de communictie moeten laten doen..
Of deed :Roland: het voor zeker GEEN 0-5 om z'n oren te krijgen...en speelde hij wat show?

Ach Man, wa kunt gij zagen, pffffffffff
Awel gij zou precies content zijn met 0-5
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: De Duchatelet Show zat. 18 dec. 2010 -- Episode 342

Bericht door Jacques »

Erik Engerd schreef: Ik vind gewoon dat ze bij STVV, net als in Genk (Degraen), RSCA (Van Holsbeeck) iemand met voetbalverstand de communictie moeten laten doen..
Ge had het toch over voetbalverstand hè?
De mens die 2 clubs bijna eigenhandig de nek heeft omgewrongen en nu vanuit zijn positie bij de nekken van Brussel één van de grootste doodgravers van het Belgisch voetbal is, zou ik nu precies niet meteen associeren met voetbalverstand. Dat is een bullebak die veel wind produceert en de juiste vriendjes op de juiste plekken heeft. Daardoor krijgt hij veel gedaan, maar voetbalverstand weiger ik het te noemen.

Voor het overige heb je wel een punt. Telkens Roland opgevoerd wordt in de media, is het bang afwachten of we niet weer eens plaatsvervangende schaamte moeten voelen. Misschien bedoelt hij het wel goed, maar imago-gewijs (en daar zijn ze aan de Tiense toch zo gevoelig voor) is dat een wandelende ramp. Alleen durft niemand hem dat in z'n gezicht te zeggen. Iemand moet die man af en toe tegen zichzelf beschermen.

Ik vond die uitglijer trouwens niet zo geslaagd, hoe hij in het tv-interview de cameraman aansprak en dat die dan ook maar moest filmen hoe hij zijn hak in het veld plantte, vond ik veel komischer. :) Ma kom, ik heb dit seizoen al veel erger gezien van hem, het theatrale van iemand die zich terecht opwindt is het minste van mijn zorgen.
Laatst gewijzigd door Jacques op 21 dec 2010, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: De Duchatelet Show zat. 18 dec. 2010 -- Episode 342

Bericht door Scandic »

Erik Engerd schreef:Ja ik mag eigelijk NIETS zeggen ik was NIET op Stayen afgelopen zaterdag..
Feit is dat ze in diverse media, Duchatelet laten doen overkomen als euh kalf..
Ik vind gewoon dat ze bij STVV, net als in Genk (Degraen), RSCA (Van Holsbeeck) iemand met voetbalverstand de communictie moeten laten doen..
Of deed :Roland: het voor zeker GEEN 0-5 om z'n oren te krijgen...en speelde hij wat show?
Degraen is de beste 'transfer' die Genk deed de laatste jaren. Ik had mijn twijfels, maar na een paar gesprekken met hem moest ik mijn mening herzien.
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: De Duchatelet Show zat. 18 dec. 2010 -- Episode 342

Bericht door Erik Engerd »

Dat denk ik ook, Degraen is een goede zaak vr Genk geweest... rust in de tent (gene zever van Vaesen in de media) en het draait... ontbolstering van eigen jeugd... Vossen, Hubert, Courtois, Ogunjimi...

:Roland: vond ik gewoon echt belachelijk sorry Rikke
Doen alsof er gespeeld kan worden en dan zelf byna op z'n bakkes gaan voor alle camera's..

Overgens wat staat er in Hbvl... KV Mechelen zei dat STVV er NIET alles aan had gedaan om het terrein speelklaar te maken..?
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: De Duchatelet Show zat. 18 dec. 2010 -- Episode 342

Bericht door tweety »

Erik Engerd schreef:Overgens wat staat er in Hbvl... KV Mechelen zei dat STVV er NIET alles aan had gedaan om het terrein speelklaar te maken..?
En de scheidsrechter zei van wel.
Wiens mening gaat de doorslag geven ? Die van Mechelen of die van de mens die beslist ?
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: De Duchatelet Show zat. 18 dec. 2010 -- Episode 342

Bericht door Rikke »

Erik Engerd schreef:Dat denk ik ook, Degraen is een goede zaak vr Genk geweest... rust in de tent (gene zever van Vaesen in de media) en het draait... ontbolstering van eigen jeugd... Vossen, Hubert, Courtois, Ogunjimi...

:Roland: vond ik gewoon echt belachelijk sorry Rikke
Doen alsof er gespeeld kan worden en dan zelf byna op z'n bakkes gaan voor alle camera's..

Overgens wat staat er in Hbvl... KV Mechelen zei dat STVV er NIET alles aan had gedaan om het terrein speelklaar te maken..?

En wat staat er in het verslag van de scheids? : " STVV heeft er echt ALLES aan gedaan om te kunnen spelen ".
Dat RD zijn schuiver belachelijk overkomt is een feit, maar als je niet snapt dat je met een klassieke schoen aan veel sneller schuift, dan met studs dan snap ik het niet. trouwens, wandel maar eens door de luikerstraat op een gewone regenachtige dag en ge moet al oppassen dat ge niet tegen de grond smkt met GEWONE schoenen aan.

En moest je nog twijfelen aan de staat van het veld bekijk dan even kort het filmpje op TVL van Score. helemaal in het begin hoor je het relaas van Stef Wijnants.
http://www.tvl.be/nl/programmas/score/s ... 010-12-20/" onclick="window.open(this.href);return false;

Dus moet je ook ff eerlijk kunnen zijn hé.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: De Duchatelet Show zat. 18 dec. 2010 -- Episode 342

Bericht door Iniesta »

Uitglijden of niet, hij had gewoon gelijk.

Eerst doet men iedereen investeren in veldverwarming en als je ze dan hebt en gebruikt wil men niet meer spelen :gek:

De schuiver is normaal op gewoon schoenen en met studs zou dat niet gebeuren, da's dus geen reden om een terecht protest belachelijk te maken. Dit toont vooral het kinderachtige niveau van onze pers aan. Mensen belachelijk maken en aan de kern van de zaak voorbij gaan. We hebben vorig jaar, toevallig ook tegen Mechelen op een slechter veld gespeeld en we zullen dat nog doen dus wat was het probleem? Voetballers vallen constant en gevaar heb je ook bij teveel water en bijvoorbeeld tackelende "topspelers" dus da's ook al geen reden.

Wel iedereen tot een half uur laten echt zijn leven riskeren op de baan om dan doodleuk te verklaren dat het te gevaarlijk is, hallucinant :zot:
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: De Duchatelet Show zat. 18 dec. 2010 -- Episode 342

Bericht door Dries Herbots »

Hij heeft wel gelijk maar we worden er toch maar weer door belachelijk gemaakt.
K.STVV speelt op Staaien.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: De Duchatelet Show zat. 18 dec. 2010 -- Episode 342

Bericht door Iniesta »

Enkel voor zij die niet verder willen zien dan wat naast de kwestie lullen. Trouwens, ik voel me niet echt "betrokken" als Roland alweer een stunt doet. :lol:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: De Duchatelet Show zat. 18 dec. 2010 -- Episode 342

Bericht door Since '54 »

Naar ik heb vernomen zou men enkele dagen geleden kunstof-grasmatten ingeplant hebben op de strook waar de lijnrechter loopt voor de tribune Oost.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: De Duchatelet Show zat. 18 dec. 2010 -- Episode 342

Bericht door voetballiefhebber »

Since '54 schreef:Naar ik heb vernomen zou men enkele dagen geleden kunstof-grasmatten ingeplant hebben op de strook waar de lijnrechter loopt voor de tribune Oost.
Inderdaad, staat ook in HBVL vandaag.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: De Duchatelet Show zat. 18 dec. 2010 -- Episode 342

Bericht door Jack »

voetballiefhebber schreef:
Since '54 schreef:Naar ik heb vernomen zou men enkele dagen geleden kunstof-grasmatten ingeplant hebben op de strook waar de lijnrechter loopt voor de tribune Oost.
Inderdaad, staat ook in HBVL vandaag.
Geven ze daar indirect niet een beetje de fout mee toe?
Hadden ze beter even mee gewacht tot de uitspraak...
Plaats reactie