Nieuwe truitjes & shirtsponsor

Plaats reactie
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Nieuwe truitjes & shirtsponsor

Bericht door STimVV »

Op onderstaande link kan je de nieuwe truitjes zien die komend weekend zullen voorgesteld worden naar aanleiding van de nieuwe shirtsponsor.
Opvallend: Toen Ambiorix begin dit seizoen als hoofdsponsor werd voorgesteld kon je in bepaalde artikels lezen dat dit slechts voor de 1e 10 wedstrijden was. Ondertussen hebben we er 15 gespeeld. Om niet nog eens gezichtsverlies te lijden lijkt het me logisch dat ze zijn blijven verder spelen met de truitjes waar Ambiorix op stond. 10 betalen, 5 cadeau krijgen... Is het zo dan gegaan? Blijkbaar wel, denk ik dan... Ambiorix zal het niet erg vinden. Maar qua inkomsten voor de club alweer geen goede zaak. Maar als je dan het artikel verder leest...
"De sponsordeal tussen Trud'Or en STVV is 20.000 euro waard. Het grootste bedrag daarvan zijn ruildeals en samenwerkingen..."
20.000 euro?? Slechts 20.000 voor een hoofdsponsor!? Is toch voor te lachen!? En het lijkt dan zelfs nauwelijks of niet over een te betalen bedrag te gaan. Eigenlijk hebben we dus zo goed als geen hoofdsponsor? Ze hebben gewoon wat vriendjes gevonden die voor 3x niks op onze truitjes mogen staan? Of vergis ik me schromelijk?
Maar allez.. we staan op kop! We gaan het goed gevoel niet verpesten! :geelblauw:

http://www.hbvl.be/cnt/bljcr_01372914/s ... r-van-stvv
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Nieuwe truitjes & shirtsponsor

Bericht door Jack »

Dat is inderdaad triestig. De goedkoopste advertentiepagina's in 't belangske kosten al bijna 5.000 euro voor de volledige pagina. Koopje zou ik zeggen!
Als je daar een mannetje opzet haal je makkelijk een veelvoud binnen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Nieuwe truitjes & shirtsponsor

Bericht door Jacques »

Het blauwe fabriekske draait weer op volle toeren. :roll:

De deal is 20 000 euro waard, maar het zijn ruildeals. Het zal me niet verbazen als dat praktisch op het volgende neerkomt: 20 000 euro gaat uit de begroting van Trud'or, deels publiek geld dus, en 2 000 euro eindigt op de bankrekening van STVV/Stayen. De 18 000 blijft onderweg plakken voor de ruildeals en samenwerkingen, wat gewoon een andere manier is om te zeggen "in iemand anders zijn zakken".
Stanny zal tegen Peterke gezegd hebben dat ze nog iemand nodig hebben voor op de bloeskes, die zal dan eens naar zijn oude broodheer gebeld hebben en vervolgens hebben ze dat onderling schoon geregeld. Nu nog Idearte en een filmpke voor de promo en dan is iedereen langs de kassa gepasseerd. ;)


Eigenlijk maakt het voor de club geen hol uit, want de commerciële rechten zijn toch verkocht, dus voor mijn part zet Pascal zichzelf voor 20 cent op de truikes. Wat een klucht zeg, gelukkig hoef ik het niet te betalen.
Laatst gewijzigd door Jacques op 13 nov 2014, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: Nieuwe truitjes & shirtsponsor

Bericht door tbird »

De truitjes zijn om te :vomit:
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Nieuwe truitjes & shirtsponsor

Bericht door Mobius »

Wat een bende zakkenvullers toch. Trud'Or is er blijkbaar het ultieme vehikel voor. Binnenkort Trud'Or-Leaks :-)
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Nieuwe truitjes & shirtsponsor

Bericht door Dreke »

Het truitje op zich is wel knap. Wat er op de buik staat, da's wat anders.

Benieuwd hoeveel er nu weer naar de fanshop gaan hollen voor de nieuwste aanwinst. Of worden ze niet verkocht?
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Nieuwe truitjes & shirtsponsor

Bericht door the fan »

Helaas ziet STVV geen eurocent van sponsoring of bijkomende sponsors…
Is allemaal voor een vast bedrag 'verkocht'…
Hopelijk was het een deal waar STVV iets aan had.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Nieuwe truitjes & shirtsponsor

Bericht door Jan Bulder »

Bartje is al een paar keer komen bedelen om geld bij de stad. Dit is een jammerlijk gevolg daarvan. Straf dat een privébedrijf overeind gehouden moet worden met geld van de Truiense burger.

De blauwe vetpotten worden inderdaad weer netjes verdeeld.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Nieuwe truitjes & shirtsponsor

Bericht door the fan »

TVL is weer in zijn vaste plooi gevallen … TVL Sportcafé zonder 1 sec. aandacht voor de Limburgse Derby!
Plaats reactie