STVV op TV

Een krantenartikel gelezen? Een reportage in een magazine of op tv?
Franz

STVV op TV

Berichtdoor Franz » 22 Aug 2018, 17:24

Heb me (alweer) geërgerd aan de kortzichtige commentaar in de laatste Extra Time.
Daar werd meewarig gedaan over de commentaar van Brys na de match op W-B toen hij opmerkte dat bij de afgekeurde goal van Bezus toch een hele tijd verstreken was tussen het niet-gefloten buitenspel van Turay en de goal. Ze hadden het gemeten: 14 seconden.
Volgens mij had Brys daar eigenlijk WEL een punt: hoe lang kan de VAR teruggaan in de tijd bij een doelpunt om dat af te keuren voor een voorafgaande fout? Dat is toch een terechte vraag. Stel dat er een aanval start met een fout van de aanvaller die niet gefloten wordt en na een hele schermutseling+geharrewar 2 minuten later scoort de aanvallende ploeg? Keuren ze dat dan ook af? Want we bleven hier in eenzelfde aanvallende faze...???

STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine

zipke373

Re: STVV op TV

Berichtdoor zipke373 » 23 Aug 2018, 13:13

Franz schreef:Heb me (alweer) geërgerd aan de kortzichtige commentaar in de laatste Extra Time.
Daar werd meewarig gedaan over de commentaar van Brys na de match op W-B toen hij opmerkte dat bij de afgekeurde goal van Bezus toch een hele tijd verstreken was tussen het niet-gefloten buitenspel van Turay en de goal. Ze hadden het gemeten: 14 seconden.
Volgens mij had Brys daar eigenlijk WEL een punt: hoe lang kan de VAR teruggaan in de tijd bij een doelpunt om dat af te keuren voor een voorafgaande fout? Dat is toch een terechte vraag. Stel dat er een aanval start met een fout van de aanvaller die niet gefloten wordt en na een hele schermutseling+geharrewar 2 minuten later scoort de aanvallende ploeg? Keuren ze dat dan ook af? Want we bleven hier in eenzelfde aanvallende faze...???

Stoppen met kijken...ongeveer 50% van dat gewauwel is kortzichtig of onzin. Percentsgewijs is dat te hoog voor mij om dat uit te zitten...
Laatst gewijzigd door zipke373 op 24 Aug 2018, 06:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Brusselmans

Berichtdoor Brusselmans » 23 Aug 2018, 15:09

Na al die jaren weet dwaze Frank nog altijd niet hoe zijn schermpjes werken !
Ontroerend om dat zielige geklungel te aanschouwen !
Zoveel "ik wil wel, maar ik ben te stom" in 50 minuten, week na week, niet te vatten >>>> :clap:

Halenaar

Berichtdoor Halenaar » 23 Aug 2018, 23:58

Wat vooral niet te vatten is is waarom mensen nog steeds naar dat programma kijken. Heb er al jaren niet meer naar gekeken.

Die mannen hebben verdomd veel geluk dat er geen enkele concurrent voor hun programma is, of het was allang gedaan.

Geel-Blauw

Berichtdoor Geel-Blauw » 26 Aug 2018, 14:37

https://www.facebook.com/ProximusSports ... 108355635/
Een dag in het leven van Alexis De Sart

Nie zievere, speile!

Terug naar “STVV in de media”