Het 'probleem' JDR

Alles over het beleid van onze club
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door Jack »

Marc Brys dus zo goed als zeker.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door Henri is de man »

Jack schreef:Marc Brys dus zo goed als zeker.
:gek: jawadde , is dat de grote naam ?

sorry maar dan had ik liever Jonas De Roeck...
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door Mikman »

Dus je vervangt de ene defensief ingestelde Antwerpse trainer met de uitstraling van een overjaarse treurwilg door ... een defensief ingestelde Antwerpse trainer met de uitstraling van een overjaarse treurwilg. :gek:

Dit gaat echt het volk niet terug naar Stayen lokken.

Ondertussen ook nog een pak geld betalen om het resterende contract van JDR uit te betalen plus de rest van de staf. En dan Brys samen met zijn staf wegkopen bij Beerschot.

Waanzin.

The definition of insanity is doing the same thing over and over and expecting different results.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door Positivo »

Misschien zien de Japanners een zielsverwante in Marc Brijs ?
Net als de meeste Japanners op Stayen loopt ook Marc Brijs altijd keurig in kostuum.

Wat de man zijn kwaliteiten zijn, weet ik niet.
Wat ik wel weet is, dat als Limburg voor JDR de parking van Antwerpen was, dan is dat voor Marc Brijs "de" Congo.

Dit laatste naar een Antwerpse mop die als volgt gaat : Worum zeggen waai "De" Limburg ? Waai zegge toch oek "De" Coungoe.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door Jacques »

Laat ons hopen dat ze het mis hebben.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door KNRI »

hij heeft ervaring...
En je moet het hem nageven dat hij na het faillissement de club mee uit het diepe dal heeft getrokken door jaar na jaar te promoveren.
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door tweety »

Marc Brys dus.. Tja..
Vrolijk word je daar niet van..
Dit is, op z'n zachts gezegd, niet echt het signaal waar we op zaten te wachten .. :zot:
truieneer
Berichten: 106
Lid geworden op: 08 jul 2013, 14:37
Supporter van: STVV

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door truieneer »

Als het uiteindelijk Brys wordt, zal moeten blijken of het nieuwe beter zal zijn dan het oude.

Ik heb - op dit moment - alleszins liever een trainer die gepokt en gezadeld is in de Belgische competitie, op alle niveau's, en in zo goed als alle omstandigheden (top in de reeks, onderaan in de reeks, soms al eens ertussen in), dan dat ze gaan beginnen met zotte grote namen alleen maar om de naam (Daum, for Christ sake), of zakken geld gooien omdat het een "naam" is (1.000.000 € Babe Vercauteren).

"Het Signaal" moet komen van de spelers die gehaald zullen worden.

Greetz
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door enrique »

tweety schreef:Marc Brys dus.. Tja..
Vrolijk word je daar niet van..
Dit is, op z'n zachts gezegd, niet echt het signaal waar we op zaten te wachten .. :zot:
Op welke basis wordt die gehaald?
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door enrique »

truieneer schreef:Als het uiteindelijk Brys wordt, zal moeten blijken of het nieuwe beter zal zijn dan het oude.

Ik heb - op dit moment - alleszins liever een trainer die gepokt en gezadeld is in de Belgische competitie, op alle niveau's, en in zo goed als alle omstandigheden (top in de reeks, onderaan in de reeks, soms al eens ertussen in), dan dat ze gaan beginnen met zotte grote namen alleen maar om de naam (Daum, for Christ sake), of zakken geld gooien omdat het een "naam" is (1.000.000 € Babe Vercauteren).

"Het Signaal" moet komen van de spelers die gehaald zullen worden.

Greetz
Pfft, ...
Fidel
Berichten: 30
Lid geworden op: 20 jun 2012, 11:51
Supporter van: STVV

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door Fidel »

De toekomst zal het uitwijzen, maar ik heb er op zich geen probleem mee (liever Brys dan Leekens, Daum of de andere reeds genoemden).

Ik zei woensdagavond nog dat Brys voor mij gerust mocht komen (zonder er iets van te weten).
Beerschot speelde fris voetbal (met de middelen die ze hadden). Ze hielden tenminste wat volk vooraan als ze een hoekschop tegen kregen.

Bij STVV kruipen ze al jaren met 11 in de grote carré (de 16) ... onbegrijpelijk, zogezegd op aandringen van RD omdat volgens zijn statistieken je bijna nooit scoort na een hoekschop van de tegenpartij ... terwijl het gaat om een doelpunt te vermijden bij een hoekschop (de tegenpartij van je goal weg te houden).

Hopelijk komen er een vier- / vijftal goede spelers bij (die een echte meerwaarde zijnvoor 1e klasse) en worden de basisspelers behouden, zodat we niet van nul moeten beginnen.
truieneer
Berichten: 106
Lid geworden op: 08 jul 2013, 14:37
Supporter van: STVV

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door truieneer »

enrique schreef:
truieneer schreef:Als het uiteindelijk Brys wordt, zal moeten blijken of het nieuwe beter zal zijn dan het oude.

Ik heb - op dit moment - alleszins liever een trainer die gepokt en gezadeld is in de Belgische competitie, op alle niveau's, en in zo goed als alle omstandigheden (top in de reeks, onderaan in de reeks, soms al eens ertussen in), dan dat ze gaan beginnen met zotte grote namen alleen maar om de naam (Daum, for Christ sake), of zakken geld gooien omdat het een "naam" is (1.000.000 € Babe Vercauteren).

"Het Signaal" moet komen van de spelers die gehaald zullen worden.

Greetz
Pfft, ...
echt geen betere reactie? :)
Vertel anders eens wat jij zou willen als oplossing?

greetz
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door wiekes »

De vetkluif van NAC om 10 wedstrijden per jaar in de tribune te zitten,ze zijn die man al aan het afbreken voor hij begint.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door BoemBoem »

Vreven heeft u in het verleden afgewezen omdat hij STVV te min vond..
Vreven zegt 1 week geleden " stvv is totaal niet aan de orde" ..
Die haalt zijn neus op voor ons..

Resultaat : vreven wordt op handjes gedragen hier.. :roll: ..

Zoals het hierboven beschreven staat,
Vreven heeft en zal altijd zijn clowngehalte hebben aan de zijlijn ..
Vreven wil werkers en brekers, geen foliekesmannen zoals oa. dompé.. ( remember zijn kritiek op steeven langil)

Wie kende Brepoels voor hij hier begon? Wat had Yannick Ferrera/ Leko bewezen voor ze hier begonnen?

Positieve voorbeelden genoeg..
Tis maar hoe ge het bekijkt..

Geef die man toch gewoon een eerlijke kans..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Het 'probleem' JDR

Bericht door enerkey »

Ik open per direct van zodra hij tekent het topic: Het probleem 'MB' :grappig:
Positieve: kheb mij niet meer zo geenerveerd van toen ze VDE aanstelden. Tof om mij wat minder apatisch te voelen eigenlijk. :toppie:
Plaats reactie