Beker van België

Alles over de wedstrijden van STVV
Zorro
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 nov 2010, 10:12
Supporter van: STVV

Re: Beker van België

Bericht door Zorro »

eric schreef:wat een mentaliteit hier op het forum!!!
de beker laten schieten voor de competitie, wat een uitleg is me dat!!!
het zijn verdorie profs!! ze hebben niets anders te doen op een heel week dan 1 wedstrijd te spelen, en soms een wedstrijd op woensdag, als dat teveel gevraagd is dan weet je hoe de mentaliteit is bij de huidige kern van STVV...

Ik zou dat zo niet durven verwoorden hoor, kijk naar " de schaam van Belgie " zij klagen dat ze vermoeid zijn , ook Club Brugge , Anderlecht enz... omdat ze midweek Europees moeten spelen ! Dan zo iets denken en zeggen over de huidige kern van STVV. Wij met onze beperkte bruikbare kern ( en gekwetste spelers), klagen niet over vermoeidheid maar wel over het gezaag van sommigen hier op het forum, wees positief en zie alles realistisch.
De beste stuurlui staan aan wal !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Beker van België

Bericht door Jacques »

Waarom niemand de beker zomaar zou mogen laten schieten:

http://www.atv.be/item/dagnieuws-27-oktober-2011" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.atv.be/item/anderlecht-%E2%8 ... tober-2011" onclick="window.open(this.href);return false;
Overdrijven is een kunst
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Beker van België

Bericht door Jan Bulder »

En daar is de gemiste kans.

Kortrijk neemt het in de kwartfinales op tegen Beerschot. In de halve finales wacht de winnaar van Bergen-Rupel Boom.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Beker van België

Bericht door stvv'er »

Jan Bulder schreef:En daar is de gemiste kans.

Kortrijk neemt het in de kwartfinales op tegen Beerschot. In de halve finales wacht de winnaar van Bergen-Rupel Boom.
Bwa, tegen Standard maken wij ook een goede kans hé ... Maar inderdaad, STVV en de beker gaan sinds die 32e mei '03 niet meer samen.
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Beker van België

Bericht door Dries Herbots »

Ik vin de competitie ook belangrijker dan de Beker. En dat heeft niks met ambitie of niet te maken. Maar als mijn ploeg laatste staat dan kan de Beker mij echt niks schelen.
K.STVV speelt op Staaien.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Beker van België

Bericht door voetballiefhebber »

Nieuw seizoen Beker van België

STVV in principe op zondag 19/08/2012 om 16u:

VW Hamme, Grace Hollogne, U.CE De Liege, Herstal of CS Verlaine - STVV

wellicht dus naar Hamme.


Op zondag 26/08/2012 om 16u, zonder wijziging en indien STVV zich plaatst

wellicht VW HAMME/STVV-WEZET
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Beker van België

Bericht door stvv'er »

voetballiefhebber schreef:Nieuw seizoen Beker van België

STVV in principe op zondag 19/08/2012 om 16u:

VW Hamme, Grace Hollogne, U.CE De Liege, Herstal of CS Verlaine - STVV

wellicht dus naar Hamme.


Op zondag 26/08/2012 om 16u, zonder wijziging en indien STVV zich plaatst

wellicht VW HAMME/STVV-WEZET
Buiten Hamme heb ik van de rest nog nooit gehoord ...

Ze kunnen die match ook omdraaien als de partijen dat overeenkomen (dacht ik) . Kwestie van meer inkomsten .
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Beker van België

Bericht door Jacques »

Dat zou ik precies niet doen. Hoeveel volk gaat er in het midden van de zomer afkomen op een wedstrijd tegen Hamme? Trek daar nog eens je kosten (elektriciteit, water,...) vanaf en ik denk niet dat het financieel nog voordelig is.

Persoonlijk ben ik ook tegen dat soort koehandel, daarmee doe je afbreuk aan de beker. De trekking is wat ze is en als dat wil zegen dat we naar Hamme of Herstal moeten, so be it. Zo'n klein stadion dat goedgevuld is, kan trouwens meer charme hebben dan een Staaien dat driekwart leeg is.

Wat ik me wel afvraag:
Moet Visé een ronde minder afwerken of is aankondiging van de wedstrijd op 26/08 in de veronderstelling dat Visé zich daar gewoon voor plaats ten koste van een andere ploeg uit de lagere reeksen?
Overdrijven is een kunst
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Beker van België

Bericht door Mikman »

Jacques schreef:Dat zou ik precies niet doen. Hoeveel volk gaat er in het midden van de zomer afkomen op een wedstrijd tegen Hamme? Trek daar nog eens je kosten (elektriciteit, water,...) vanaf en ik denk niet dat het financieel nog voordelig is.

Persoonlijk ben ik ook tegen dat soort koehandel, daarmee doe je afbreuk aan de beker. De trekking is wat ze is en als dat wil zegen dat we naar Hamme of Herstal moeten, so be it. Zo'n klein stadion dat goedgevuld is, kan trouwens meer charme hebben dan een Staaien dat driekwart leeg is.

Wat ik me wel afvraag:
Moet Visé een ronde minder afwerken of is aankondiging van de wedstrijd op 26/08 in de veronderstelling dat Visé zich daar gewoon voor plaats ten koste van een andere ploeg uit de lagere reeksen?

Visé moet tegen de winnaar van het achttal Arquet/FC Charleroi ( is eigenlijk het oude La Louvière, stamnummer 94, maar toch ook weer niet helemaal, voor meer uitleg kijk eens op Wiki ) /FC Ligny/Montignies/FC Malonne/Jemeppe/Farciennes/Bosquetia Frameries. Visé moet die match uit spelen, zou dus tricky kunnen zijn.


Ben het helemaal eens dat men zo weinig mogelijk aan de beker moet morrelen, in eender welke ronde, maar als het reglement het nu éénmaal nog altijd toelaat, moet je niet beschaamd zijn om dat uit te buiten, je moet niet heiliger dan de paus willen zijn. Denk dat de opkomst wel kan meevallen, tenslotte zou het de eerste match met inzet van het nieuwe seizoen zijn, en de mensen zijn dan nieuwsgierig naar voetbal. Sowieso een veelvoud van wat in Hamme zou opdagen.
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Beker van België

Bericht door DJ Amiga »

doe maar Hamme op verplaatsing, 20 minuten rijden voor mij :mrgreen:
Hard-Die
Berichten: 125
Lid geworden op: 29 nov 2010, 19:00

Re: Beker van België

Bericht door Hard-Die »

Mikman schreef:
Jacques schreef:Dat zou ik precies niet doen. Hoeveel volk gaat er in het midden van de zomer afkomen op een wedstrijd tegen Hamme? Trek daar nog eens je kosten (elektriciteit, water,...) vanaf en ik denk niet dat het financieel nog voordelig is.

Persoonlijk ben ik ook tegen dat soort koehandel, daarmee doe je afbreuk aan de beker. De trekking is wat ze is en als dat wil zegen dat we naar Hamme of Herstal moeten, so be it. Zo'n klein stadion dat goedgevuld is, kan trouwens meer charme hebben dan een Staaien dat driekwart leeg is.

Wat ik me wel afvraag:
Moet Visé een ronde minder afwerken of is aankondiging van de wedstrijd op 26/08 in de veronderstelling dat Visé zich daar gewoon voor plaats ten koste van een andere ploeg uit de lagere reeksen?

Visé moet tegen de winnaar van het achttal Arquet/FC Charleroi ( is eigenlijk het oude La Louvière, stamnummer 94, maar toch ook weer niet helemaal, voor meer uitleg kijk eens op Wiki ) /FC Ligny/Montignies/FC Malonne/Jemeppe/Farciennes/Bosquetia Frameries. Visé moet die match uit spelen, zou dus tricky kunnen zijn.

Wat FC Charleroi betreft, niet helemaal juist hoor. RAAL La Louvière had stamnummer 93, stamnummer 94 was van Couillet (Nu FC Charleroi)....

Ze konden het stamnummer van de Wolven niet overnemen, aangezien die verbonden was aan een pak schuld...
Hard-Die
Berichten: 125
Lid geworden op: 29 nov 2010, 19:00

Re: Beker van België

Bericht door Hard-Die »

Voor ons relevant:

Eerste ronde:

AC.Milanello Herstal - R.CS.Verlaine: 0-2
Cité Sport Grace-Hollogne - U.C.E. De Liège: 8-0

Tweede ronde:

Cité Sport Grace-Hollonge - R.CS.Verlaine: 2-2 (5-4 op penalty's)

Derde ronde:
Vigor Wuytens Hamme - Cité Sport Grace-Hollogne: 12/13 augustus

We moeten dus tegen Hamme of Grace-Hollogne.
Fanta18
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 jun 2012, 12:08
Supporter van: STVV

Re: Beker van België

Bericht door Fanta18 »

hamme derde nationale? en grace-hollogne? nog nooit van gehoord. Loopt er bij beide ploegen nog bekende gezichten rond?
Hard-Die
Berichten: 125
Lid geworden op: 29 nov 2010, 19:00

Re: Beker van België

Bericht door Hard-Die »

Grace-Hollogne is 4e klasse, zijn op 4 jaar tijd van 3e provinciale naar bevordering gestegen na het aanstellen van een nieuwe voorzitter. Bekendste spelers is waarschijnlijk Gérald Forschelet, vroeger nog gespeeld bij Sporting Charleroi, Bolton Wanderers, Cannes, Tubeke,...

Ik geraak niet op de website van Hamme, krijg constant een virusmelding...
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Beker van België

Bericht door Mikman »

Hamme heeft met 3-0 gewonnen, STVV trekt volgende week dus naar Oost-Vlaanderen.
Gesloten