Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door enrique »

Oela, gij wilt al direct spelen zoals Salzburg ...
Met welke spelers ga je rechtdoor en in 2 seconden naar de goal van de tegenstander ? :o

De conclusie was duidelijk gisteren, we moeten straks nog afwachten, maar naar wat zitten we hier eigenlijk te kijken ?
Vergeleken met de CL is de JPL provinciaal niveau
En als je dan de commentaren achteraf hoort en leest, ze snappen het niet
Pakken tekort komt ge en het wordt elk jaar erger

Maar nu terug naar STVV - Waasland
Of beter Charl - STVV
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door toyotacorolla »

Ik wilde gewoon aanhalen, jonge spelers, snelheid daar draaide het om. Soelers in beweging en liepen zich steeds vrij, ook zonder bal.
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door enrique »

Dat is juist !!
In Belgie spreken we erover, maar ze kunnen het niet uitvoeren
Ik vrees dat dat hier niet haalbaar is
Er zijn er die spelers in de ploeg willen droppen die een half jaar of meer conditionele achterstand hebben...
Als Brijs zegt dat Suzuki bvb 30 min aan kan ...
Dan weet je het wel
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door BoemBoem »

toyotacorolla schreef:Gisteren Salzburg zien spelen, wat een verademinng, snel, rechtdoor en geen gebrei en naar achter of breed.
Dat is voetbal waar je de tribunes gevuld krijgt.
Goh.. Die tribunes zijn gemiddeld voor 7000 personen gevuld in de competitie..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door Brusselmans »

enrique schreef:Dat is juist !!
In Belgie spreken we erover, maar ze kunnen het niet uitvoeren
Ik vrees dat dat hier niet haalbaar is
Er zijn er die spelers in de ploeg willen droppen die een half jaar of meer conditionele achterstand hebben...
Als Brijs zegt dat Suzuki bvb 30 min aan kan ...
Dan weet je het wel
Ik heb dat ook al tegen mijne baas gezegd !
Niet van Suzuki, maar van mezelf !
Hij heeft er geen oren naar, ik moet het 16-voudige presteren, 5 dagen na mekaar zonder teambuilding !
En het lukt nog ook !

Beetje minder softie zijn op dat gebied beste vriend, want ze maken u nogal iets wijs !
:drunk:
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door enrique »

Drink nog ene :roll: :roll:
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door miel »

enrique schreef:Dat is juist !!
In Belgie spreken we erover, maar ze kunnen het niet uitvoeren
Ik vrees dat dat hier niet haalbaar is
Er zijn er die spelers in de ploeg willen droppen die een half jaar of meer conditionele achterstand hebben...
Als Brijs zegt dat Suzuki bvb 30 min aan kan ...
Dan weet je het wel
Ik wil zeker het gene wat Brijs zegt niet in twijfel trekken
Maar het wordt stilaan belachelijk , niet iedereen zal zo een grote conditionele achterstand hebben
Tactisch het zelfde verhaal
Met wat peren plukken , wat tennis spelen , wat dollen met de jeugd , wat met de go-cart rijden en wat met de kano varen ( hopelijk moeten ze zelf roeien )
zal het nog lang duren vooral eer de conditionele en tactische achterstand is weggewerkt .
Wat er de laatse 3 weken aan trainingsarbeid is verricht moet Suzuki nu toch al vlot 35 minuten aan kunnen :lol:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door Halenaar »

Een goede groepsgeest en mentaliteit is ook belangrijk, zeker met zoveel nationaliteiten. Een teambuilding is dan ook goed om te doen en hoort bij de topsport van vandaag.

Als je nog steeds vast hangt in de jaren 80 is dat inderdaad moeilijk te begrijpen.
STVV-fan
Berichten: 6007
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door STVV-fan »

Halenaar schreef:Een goede groepsgeest en mentaliteit is ook belangrijk, zeker met zoveel nationaliteiten. Een teambuilding is dan ook goed om te doen en hoort bij de topsport van vandaag.

Als je nog steeds vast hangt in de jaren 80 is dat inderdaad moeilijk te begrijpen.
Aan de andere kant ruik je gewoon het volgende "excuus" voor het niet selecteren van nieuwkomers:" Jama, zij hadden een conditionele en tactische achterstand en op teambuilding hebben we niet getraind, dusja, nóg maar eens een weekje wachten dan maar".
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door Halenaar »

STVV-fan schreef:
Halenaar schreef:Een goede groepsgeest en mentaliteit is ook belangrijk, zeker met zoveel nationaliteiten. Een teambuilding is dan ook goed om te doen en hoort bij de topsport van vandaag.

Als je nog steeds vast hangt in de jaren 80 is dat inderdaad moeilijk te begrijpen.
Aan de andere kant ruik je gewoon het volgende "excuus" voor het niet selecteren van nieuwkomers:" Jama, zij hadden een conditionele en tactische achterstand en op teambuilding hebben we niet getraind, dusja, nóg maar eens een weekje wachten dan maar".
Men moet dan ook op diverse domeinen werken, waaronder de groepsmentaliteit. Dat is werk wat je eigenlijk in de voorbereiding moet doen, wat moeilijk kan als het merendeel vd spelers werd aangetrokken in de laatste week van de transferperiode.

Misschien moet je ook eens beseffen dat Brys geen FIFA aan het spelen is maar met echte mensen werkt. Suzuki heeft maanden aan een stuk uitgelegen met een zware blessure, Lucas heeft een jaar geen deftige match gespeeld, Dunkin komt uit een totaal andere competitie en Colombatto traint pas de laatste dagen echt mee. En die mannen hebben allemaal geen voorbereiding gehad hier.

Nogal logisch dat de nieuwkomers er niet meteen opkomen. En nee, nieuwkomers kunnen niet op een paar dagen of zelfs weken hun achterstand hebben bijgewerkt. En nee, op ocharmpkes 2 dagen teambuilding zal het ook niet steken.

Bij Genk rekenen ze de eerste 4 a 6 maanden er niet op dat hun toptalenten geen meerwaarde kunnen bieden terwijl Hagi en co wel hun voorbereiding hebben meegedaan met Genk.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door miel »

Halenaar schreef:Een goede groepsgeest en mentaliteit is ook belangrijk, zeker met zoveel nationaliteiten. Een teambuilding is dan ook goed om te doen en hoort bij de topsport van vandaag.

Als je nog steeds vast hangt in de jaren 80 is dat inderdaad moeilijk te begrijpen.
Noem jij de JPL topsport , ze proberen hooguit te doen alsof :D 90 minuutjes waarvan ze 30 min op de grond liggen
Aan de onderhandelingstafel zijn ze allemaal even fit , af en toe een goede stamp onder hun kloten dat bevorderd ook de mentaliteit ipv hen te pamperen :lol:
Weet ge wat, laat ze anders 10 maanden met elkaar op vakantie gaan
In de jaren 80 waren er nog veel die nog moesten trainen na hun dagtaak , toen kon ik het meer begrijpen dat er iemand conditioneel niet helemaal in orde was .
Nu zijn het allemaal dik betaalde profs , en het minste dat er mag verwacht worden is dat de conditie op peil is , en dat bereik je niet met teambuilding
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door Jacques »

Ik zie dat het hier weer vol loopt met inspanningsfysiologen, physical coaches, kinesitherapeuten en dokters. :ugeek:
Laat u allemaal vooral niet tegenhouden door enige kennis van zaken, dat is alleen maar hinderlijk bij het verkondigen van uw mening.
Overdrijven is een kunst
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door miel »

Jacques schreef:Ik zie dat het hier weer vol loopt met inspanningsfysiologen, physical coaches, kinesitherapeuten en dokters. :ugeek:
Laat u allemaal vooral niet tegenhouden door enige kennis van zaken, dat is alleen maar hinderlijk bij het verkondigen van uw mening.
Ik ga er vanuit dat de zogenaamde topsporters jonge gezonde mensen zijn , die nota bene hun medische testen hebben afgelegd
En geen bejaarden , geestesgestoorden , invaliden of zieken
Dat er wetenschappelijke en medische begeleiding is in de topsport van vandaag begrijp ik .
Maar tov van veel andere sporters zijn voetballers van porselein
Ik heb dus geen enkele moeite met mijn mening , ook al heb ik geen kennis van zaken
Zoals jij het voorstelt lijkt het mij dat voetballers eerder thuis horen in de kliniek dan op het terrein :gek:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door Jacques »

Volgens mij stel ik nergens iets voor, maar dat zal ik dan wel verkeerd begrepen hebben van mezelf.
miel schreef: Ik heb dus geen enkele moeite met mijn mening , ook al heb ik geen kennis van zaken
Helaas typerend voor de wereld vandaag. Het zou grappig zijn, als er niet zoveel mensen het ook echt meenden en er geen graten in zien.
Overdrijven is een kunst
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door miel »

Jacques schreef:Volgens mij stel ik nergens iets voor, maar dat zal ik dan wel verkeerd begrepen hebben van mezelf.
miel schreef: Ik heb dus geen enkele moeite met mijn mening , ook al heb ik geen kennis van zaken
Helaas typerend voor de wereld vandaag. Het zou grappig zijn, als er niet zoveel mensen het ook echt meenden en er geen graten in zien.
Jacques ,
Dat ik geen enkele moeite heb met mijn mening , ging wel over het feit dat ik vind dat er te weinig getraind wordt , of alles sinds niet gericht genoeg .
Dat Brijs dan steeds komt verkondigen dat de spelers conditioneel niet in orde zijn ,dan acht ik het meer opportuun om te trainen ipv uitstapjes te maken niet meer , niet minder , mag het ? gij vind het dan weer nodig om alles te veralgemenen en de wereld van vandaag erbij te sleuren :D
Gij sleurt er dan wel de halve medische wereld bij , om uw punt te maken , lees ( Raak niet aan Brijs ) dat is pas grappig
Voor alle duidelijkheid ik vind Brijs een top trainer , en nogmaals vele transfers waren te laat , maar nu mag hij ophouden over het gebrek aan conditie wanneer je teambuilding belangrijker vind dan veldtrainingen . :end:
Plaats reactie