Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door Geel-Blauw »

Zelf bij Sports late Night zeiden ze dat het geen schwalbe was, Boli wordt gewoon geraakt.
Hein was trouwens vol lof over Boli, het enige gevaar dat we hebben. Maar volgens sommige hier nog steeds niet goed genoeg omdat hij als STVV spits geen 20 potten per seizoen maakt. :gek:
Nie zievere, speile!
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door Henkie-1984 »

Geel-Blauw schreef:Zelf bij Sports late Night zeiden ze dat het geen schwalbe was, Boli wordt gewoon geraakt.
Hein was trouwens vol lof over Boli, het enige gevaar dat we hebben. Maar volgens sommige hier nog steeds niet goed genoeg omdat hij als STVV spits geen 20 potten per seizoen maakt. :gek:
Ja eigenlijk worden we twee keer mooi gekloot door de arbitrage en worden we volgende week ook nog eens mooi gekloot door de schorsing. Vorige week een overdosis geluk en deze week weer een overdosis tegenslag.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door Jones »

De helft van de ploeg kan het niveau niet aan. Ervaring, gestalte, talent en EU-spelers hebben we nodig. Nog 14 dagen.
Brys' transferwerk was klaar, al maanden, alleen doen ze hun zin en volgen zijn lijstje niet.
Een schande !
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door miel »

Henkie-1984 schreef:
Geel-Blauw schreef:Zelf bij Sports late Night zeiden ze dat het geen schwalbe was, Boli wordt gewoon geraakt.
Hein was trouwens vol lof over Boli, het enige gevaar dat we hebben. Maar volgens sommige hier nog steeds niet goed genoeg omdat hij als STVV spits geen 20 potten per seizoen maakt. :gek:
Ja eigenlijk worden we twee keer mooi gekloot door de arbitrage en worden we volgende week ook nog eens mooi gekloot door de schorsing. Vorige week een overdosis geluk en deze week weer een overdosis tegenslag.
De arbitrage heeft niets met de uitslag te maken
Het kon alweer een pandoering geweest zijn , terwijl je zelf geen kansen afdwingt
Het waren mannen tegen jongetjes , dan weet je het wel , waar we vorige week nog enig sinds een vuist konden maken was weerwerk vooral in de 2de helft onbestaande
Wij spelen veel te veel horizontaal om dan knullig balverlies te leiden
Deze match was wel een goede leerschool , dat er iets schort in alle linies was meer dan duidelijk .
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

miel schreef:
Henkie-1984 schreef:
Geel-Blauw schreef:Zelf bij Sports late Night zeiden ze dat het geen schwalbe was, Boli wordt gewoon geraakt.
Hein was trouwens vol lof over Boli, het enige gevaar dat we hebben. Maar volgens sommige hier nog steeds niet goed genoeg omdat hij als STVV spits geen 20 potten per seizoen maakt. :gek:
Ja eigenlijk worden we twee keer mooi gekloot door de arbitrage en worden we volgende week ook nog eens mooi gekloot door de schorsing. Vorige week een overdosis geluk en deze week weer een overdosis tegenslag.
De arbitrage heeft niets met de uitslag te maken
Het kon alweer een pandoering geweest zijn , terwijl je zelf geen kansen afdwingt
Het waren mannen tegen jongetjes , dan weet je het wel , waar we vorige week nog enig sinds een vuist konden maken was weerwerk vooral in de 2de helft onbestaande
Wij spelen veel te veel horizontaal om dan knullig balverlies te leiden
Deze match was wel een goede leerschool , dat er iets schort in alle linies was meer dan duidelijk .
Helemaal juist! maar met 7 namen in de ploeg die enkel de bank zouden kunnen halen is dat geen wonder.
Vandessel ,Balongo ,Massoudi ....allemaal spelers die je af en toe had kunnen brengen in een goed draaiend elftal , bovenop het feit dat je neit kan verwachten dat zei de ploeg gaan dragen ga je ze nu nog verbranden ook !
conclusie blijft steeds dezelfde : wanbeleid!
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door miel »

Tamas schreef:
vdl schreef:Waarom geen De Smet vandaag?
De Smet speelde tegen Standard nochtans een degelijke match maar Acolatse "moet" er blijkbaar in en speelde wéér eens een draak van een wedstrijd. Net als Botaka trouwens.
Dit is inderdaad niet te begrijpen.
Als je alle nieuwelingen bij voorbaat bij het huisvuil zet dan heb je inderdaad niets anders dan wat er nu op staat. Ok, wat ze waard zijn weet ik ook niet maar als je ze nooit een kans geeft zal je het nooit weten. Neem nu die jonge Argentijn : Brys zegt dat hij goed in de zestien komt, technisch goed is en goed afwerkt maar niet hard genoeg werkt. Voor een spits lijken me de eerste drie toch wel een pluspunt, of niet ? Dus ook weer bij voorbaat afgedankt en pas in de pikorde na Balongo die wél veel loopt maar de andere kwaliteiten waarvan sprake (nog) niet heeft.
Als Brys zegt dat hij niet hard genoeg werkt zal dat zo wel zijn .
Maar dan vraag ik mij af wat hij daarmee bedoelt ?
Want volgens mij was Kamada toch ook geen voorbeeld van het harde werk op het veld , en hij stond wel elke week in de ploeg , terecht trouwens want hij was gewoon één van onze beste spelers .
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door Brusselmans »

Waarom zouden ze nog spelers bijkopen ?
Brys gebruikt ze toch niet !
Niemand gaat me vertellen dat er echt geen enkele bijzit die zou moeten onderdoen voor wat er nu in staat.
En dat laterale spelletje van hem begint echt op de zenuwen te werken, de processie van Echternach !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door Jacques »

Ik denk dat het duidelijk is dat Brys een veeleisende coach is die wil dat zijn spelers in het gareel (zijn gareel) lopen qua werkethiek, qua tactische richtlijnen opvolgen, qua alles. Wie dat niet doet, gaat er zonder pardon uit en hoeft niet op speelminuten te rekenen, zie Buya, zie Vloet, zie (hopelijk niet maar ik vrees ervoor) Sousa. Dat is zijn visie, daar kies je voor als je met hem in zee gaat. Dat weet je op voorhand.

Over gisteren: een spelletje kat en muis waar je met lede ogen moet aanzien hoe Antwerp in de 2de helft kans na kans verkwanselt. Als Boli mist wat Mbokani gisteren de nek omwrong...maar dat laatste is ons probleem niet. Ons probleem is dat je 90 min zit te kijken en denken "hadden we maar een ploeg..." dan hadden we gerust voor een punt kunnen gaan. Zo geweldig was Antwerp nu ook weer niet, zeker niet de eerste helft. Maar die ploeg hebben we dus niet. To add insult to injury gaat Dierick dan nog een handje of twee toesteken, waardoor je volgend weekend nog meer gehandicapt aan de aftrap zal verschijnen. Het is momenteel zweven tussen boosheid en moedeloosheid. Boosheid omwille van weer een gemist momentum, omwille van weer een week waarbij de transferteller op -1 blijft steken, boosheid dat je met deze kern je kansen niet kan verdedigen, moedeloosheid omdat je je afvraagt of het nog wel goedkomt met dit seizoen en met deze club tout court, moedeloosheid omdat de verantwoordelijken nog steeds in geen velden of wegen te bespeuren zijn (nee, een karamellenvers verzonnen door de stagiair op de communicatieafdeling telt niet). Je hoopt dat er ergens een plan is, een plan moet zijn. Dit amateurisme is een Japanse multinational onwaardig. Het kan toch niet dat dit het is, dat er niks meer komt? Maar iedere dag twijfel je daar meer en meer aan.

Dit is beschamend. Niet wat de spelers of staf brengen, wel wat ons beleid ervan bakt. Vier matchen ver, drie zelf weggegooid omdat we geen ploeg hebben, één met veel inzet en meer geluk dan kunde overleefd. Tegenstanders hebben medelijden met ons. Dat is de ergste vernedering die je kan ondergaan. Merci Tateishi...
Overdrijven is een kunst
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door tweety »

Geel-Blauw schreef:Zelf bij Sports late Night zeiden ze dat het geen schwalbe was, Boli wordt gewoon geraakt.
Hein was trouwens vol lof over Boli, het enige gevaar dat we hebben. Maar volgens sommige hier nog steeds niet goed genoeg omdat hij als STVV spits geen 20 potten per seizoen maakt. :gek:
Ondanks dat hij redelijk wat kansen mist, staat hij bijna in de top 10 van aantal doelpunten in 1e klasse voor STVV.
Toch niet zo slecht dan.
Ach zonder Boli zou het nog veeeeeel minder zijn.
Hij is zo belangrijk voor deze ploeg. Laat die nog weggaan en dan is het helemaal over en uit.
De STVV ssupporter heeft altijd een pispaaltje nodig.
Vroeger was dat Erwin Coenen of verjans en later nog enkele anderen.
Nu is dat dus Boli.
Hell, ik heb er vroeger zelfs over Desiré Mbonabucya horen zeggen: "dee zwatte kan niks" :)
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Potske zegt in HLN dat Boli in plaats van een rode kaart een strafschop had moeten krijgen.
In de vertraging van het beeld zie je duidelijk dat er contact is.

En Hein zegt dat De Laet rood had moeten krijgen voor een fout op een doorgebroken Boli in de eerste helft.

Twee beslissingen die toch ook wel de match in ons nadeel bepalen.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door miel »

stvvilvoorde schreef:Potske zegt in HLN dat Boli in plaats van een rode kaart een strafschop had moeten krijgen.
In de vertraging van het beeld zie je duidelijk dat er contact is.

En Hein zegt dat De Laet rood had moeten krijgen voor een fout op een doorgebroken Boli in de eerste helft.

Twee beslissingen die toch ook wel de match in ons nadeel bepalen.
Dat is zo , 2 discutabele fases tegen
Maar de beslissende factor die de match in ons nadeel heeft bepaald is nog altijd ons eigen spel
De eerste helft konden wij nog gelijke tred houden , maar wat de 2de helft bracht was gewoon ondermaats .
Brys heeft hier een pak krediet opgebouwd en verdiend dat ook , maar Brusselmans heeft een punt .
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Ja zo heeft het er hier altijd aan toe gegaan.

Ondermaatse of zelfs geen transfers doen, en dan op de trainer beginnen nurken.
Nu Brys nog afdanken voor eind augustus en de parallel met de periode onder die suggel van ne Morenne is compleet.
Laatst gewijzigd door stvvilvoorde op 19 aug 2019, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

Het is erg gesteld, dat mensen medelijden hebben met STVV. Als je hoorde dat Clement te doen had met Brys. Hein Van Haezebrouck noemde STVV ziek, toen hij het had over de prestaties van Moeskroen.

Het ergste wat je kunt meemaken als club is dat men medelijden met je heeft. Toen KV Mechelen bijna failliet was, hadden ze ook medelijden. Zij kregen toen van overal spelers aangeboden om de competitie af te werken.

Aan zo'n wedstrijden heb je toch niks meer als supporter of als voetballiefhebber. Je bent de kleine David geworden, die zich moet dubbelplooien en dan nog eens moet hopen op heel veel geluk. Alleen op die manier ga je nog punten pakken.
Om mezelf een depressie te besparen denk ik niet dat ik nog veel matchen van STVV ga bekijken. Op Play Sports is er toch nog genoeg voetbal, zonder naar die onmogelijke opdrachten te gaan kijken. Zo'n slechte ploeg had STVV volgens mij nog nooit, zelfs niet in 1B.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door fruitboerke »

voetballiefhebber schreef:Het is erg gesteld, dat mensen medelijden hebben met STVV. Als je hoorde dat Clement te doen had met Brys. Hein Van Haezebrouck noemde STVV ziek, toen hij het had over de prestaties van Moeskroen.

Het ergste wat je kunt meemaken als club is dat men medelijden met je heeft. Toen KV Mechelen bijna failliet was, hadden ze ook medelijden. Zij kregen toen van overal spelers aangeboden om de competitie af te werken.

Aan zo'n wedstrijden heb je toch niks meer als supporter of als voetballiefhebber. Je bent de kleine David geworden, die zich moet dubbelplooien en dan nog eens moet hopen op heel veel geluk. Alleen op die manier ga je nog punten pakken.
Om mezelf een depressie te besparen denk ik niet dat ik nog veel matchen van STVV ga bekijken. Op Play Sports is er toch nog genoeg voetbal, zonder naar die onmogelijke opdrachten te gaan kijken. Zo'n slechte ploeg had STVV volgens mij nog nooit, zelfs niet in 1B.
In 1B ben je met de huidige ploeg ook een degradatie kandidaat. Maar inderdaad ik kan mij zo een armzalige kern ook niet direct voor de geest halen in die 30 jaar dat ik STVV volg.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 12 feb 2012, 23:23

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door hamster »

Het is precies dat iedereen elkaar wilt overtreffen met een nog straffere reactie. Ik vind dat er een beetje over. Stvv kon aanspraak maken op een punt mits een correcte arbitrage.

Er is geen visie noch een All you can eat wok in de bistro. Graag één van de twee!
Plaats reactie