Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door vdl »

Ok nu een degelijke match gespeeld, maar toch weer met de mannen die hier al waren.
Enkel Shmidt in doel en De Smet op links ,en van de Smet waren we bijna zeker dat hij het kon.
Maar al de rest wat bijgehaald is haald ofwel het wedstrijdblad niet of komt niet van de bank.
Je kan nu al over 3 mislukte transfers spreken, Sousa, Troonbeeckx en CP .
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door toyotacorolla »

Wacht af tot genoemde spelers een deftige kans hebben gekregen.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door vdl »

toyotacorolla schreef:Wacht af tot genoemde spelers een deftige kans hebben gekregen.
Als je zelfs nu al het wedstrijdblad niet haald en er komen nog spelers bij,dan zou ik mij toch serieus zorgen beginnen te maken.
Je ziet ook aan alles dat die spelers de kwaliteit niet hebben.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Jebus4life »

Ik moet zeggen, ik vond Schmidt ook wel een bepaalde uitstraling hebben. Er stond wel een figuur in doel, straalde autoriteit uit!
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door enrique »

De trainer kiest voor Boli
En dat is nu niet bepaald een idioot

Get used to it
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door vdl »

enrique schreef:De trainer kiest voor Boli
En dat is nu niet bepaald een idioot

Get used to it
De spelers die ik noemde zijn nu ook niet bepaald vervangers voor Boli he.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Jack »

Als je Boli zou kunnen laten verlengen doe je sowieso een uitstekende zaak ondanks zijn tekortkomingen.
Franske
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2010, 09:31

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Franske »

Irritant: de misplaatste arrogantie van Mmae. Type voorbeeld van jonge speler die veel te snel naast de schoenen loopt. Technische truukjes proberen bij de 2-0 terwijl je wéét dat bij een aansluitingstreffer de match kan kantelen. Gewoon secuur blijven spelen dedju.
Zalig: Asamoah, gigantisch nuttige speler. De Bruyn: super mentaliteit, heeft zich te pletter gewerkt + knappe goal. Wolke blijft me ook verbazen, doet dat best goed op die plek. Goei match van Schmidt: de rust zelve, paar stevige reddingen. Was niet te merken dat die er pas 6 om de oren had gehad.
Jammer: het lange teambuilding moment van de spelers na de match - vieren met het publiek gaat zo volledig de mist in.
Waanzin: die +8'. NOOIT gezien en complete erover. Met +5' had ik nog kunnen leven, maar geen idee waar die pipo +8' geteld heeft. Ook waanzin: die lege plekken in de tribune, mannekes dat doet pijn aan de ogen.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door tesneusdoek »

Jan Bulder schreef:Boli 3 tot 5 jaar laten bijtekenen aan verbeterde voorwaarden. De beste 'transfer' die ge kunt.
Volledig mee eens. En ook Brys content houden... Die man is het cement dat deze groep tot een blok weet om te kneden. Geef die aub de nodige inspraak in het aantrekken van nieuwe spelers...dan mogen er nog een viertal Aziaten worden aangetrokken. De basis moet echter door een "kenner" gelegd worden. :stvv:
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door enerkey »

Ik weet niet of andere mensen dit ook gezien hebben. Maar dit is mijn moment van de wedstrijd:
Van zodra Pol Garcia geblesseerd op het veld stond vroeg hij aan Endo om van positie te wisselen. Omdat hij door zijn blessure het toch niet meer kon belopen. Endo die daar dan ook mee instemd. Per direct volgt dé aanval van Standard waaruit de 2-2 zou vallen. Ware het niet dat juist centrale verdediger Endo die bal op spectaculaire wijze van de lijn haalt :lol: :toppie:
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Stan »

Franske schreef:Irritant: de misplaatste arrogantie van Mmae. Type voorbeeld van jonge speler die veel te snel naast de schoenen loopt. Technische truukjes proberen bij de 2-0 terwijl je wéét dat bij een aansluitingstreffer de match kan kantelen. Gewoon secuur blijven spelen dedju.
Zalig: Asamoah, gigantisch nuttige speler. De Bruyn: super mentaliteit, heeft zich te pletter gewerkt + knappe goal. Wolke blijft me ook verbazen, doet dat best goed op die plek. Goei match van Schmidt: de rust zelve, paar stevige reddingen. Was niet te merken dat die er pas 6 om de oren had gehad.
Jammer: het lange teambuilding moment van de spelers na de match - vieren met het publiek gaat zo volledig de mist in.
Waanzin: die +8'. NOOIT gezien en complete erover. Met +5' had ik nog kunnen leven, maar geen idee waar die pipo +8' geteld heeft. Ook waanzin: die lege plekken in de tribune, mannekes dat doet pijn aan de ogen.
Botaka vergeten?
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Bartman »

Franske schreef:Irritant: de misplaatste arrogantie van Mmae. Type voorbeeld van jonge speler die veel te snel naast de schoenen loopt. Technische truukjes proberen bij de 2-0 terwijl je wéét dat bij een aansluitingstreffer de match kan kantelen. Gewoon secuur blijven spelen dedju.
Zalig: Asamoah, gigantisch nuttige speler. De Bruyn: super mentaliteit, heeft zich te pletter gewerkt + knappe goal. Wolke blijft me ook verbazen, doet dat best goed op die plek. Goei match van Schmidt: de rust zelve, paar stevige reddingen. Was niet te merken dat die er pas 6 om de oren had gehad.
Jammer: het lange teambuilding moment van de spelers na de match - vieren met het publiek gaat zo volledig de mist in.
Waanzin: die +8'. NOOIT gezien en complete erover. Met +5' had ik nog kunnen leven, maar geen idee waar die pipo +8' geteld heeft. Ook waanzin: die lege plekken in de tribune, mannekes dat doet pijn aan de ogen.
Volledig akkoord. Wat het team building moment betreft, hier heb ik wel begrip voor. Het moeten lastige weken geweest zijn voor Brys en zijn troepen. Dit momentje zal de groepsgeest alleen maar versterken.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Jebus4life »

Wat was er eigenlijk aan de hand met Suzuki dat die uiteindelijk toch niet gestart is?
Toch niet 100% fit last minute? Of een nieuwe kwetsuur...?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door STVV-fan »

Jebus4life schreef:Wat was er eigenlijk aan de hand met Suzuki dat die uiteindelijk toch niet gestart is?
Toch niet 100% fit last minute? Of een nieuwe kwetsuur...?
Niet fit genoeg om te starten dixit Brys in HBVL
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Henri is de man »

STVV-fan schreef:
Jebus4life schreef:Wat was er eigenlijk aan de hand met Suzuki dat die uiteindelijk toch niet gestart is?
Toch niet 100% fit last minute? Of een nieuwe kwetsuur...?
Niet fit genoeg om te starten dixit Brys in HBVL
Botaka zei in Sport Late Night dat het eerder een trucje was van Brys...
Ik herinner mij dat hij dat vorig jaar ook een aantal keer heeft gedaan
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Plaats reactie