Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Jacques »

lindoke schreef:
Henkie-1984 schreef:
Brusselmans schreef:Balletje simpel breed leggen zo moeilijk dan ?
Dan is het 3 -0 en moet je niet in het rood gaan zoals nu.
Ah nee, mag nie gezegd worden !!!!
Nu loopt het goed af, maar de punten die Boli u gekost heeft zijn al lang nie meer te tellen.
Vergelijk het met een keeper die 10 saves doet, maar dan knullig een balletje van niemandal door de benen laat.
Haters zullen altijd haters blijven [WINKING FACE]
En toch heeft Brusselmans een punt hoor. De Bruyn en zowat heel tribune Noord trokken zich de haren uit het hoofd toen hij die bal niet afspeelde. Boli had nochtans tijd en ruimte zat om De Bruyn één van makkelijkste doelpunten uit zijn carrière te schenken en zo de wedstrijd dan al in een beslissende plooi te leggen. Het is een feit dat zijn werkkracht enorm belangrijk is voor STVV maar dat egoïstische moet er absoluut uit. Is het niet bij ons dan bij zijn toekomstige club maar dat moet hij eruit laten.
Die tijd en ruimte heb ik precies gemist. Idealiter had hij die pas uiteraard gegeven, maar "ruimte zat" is de waarheid ietwat geweld aan doen. Ge moogt mij het moment tonen waar hij de bal makkelijk breed had kunnen leggen. Zoals ik het zag werd de passlijn vooral goed afgesneden door de verdediger van Standard. Kamada had daar naar binnen gekapt en waarschijnlijk zelf richting verste hoek getrapt (of de bal evt. afgelegd), maar vanzelfsprekend is dat allerminst, dat was vooral de "truc spécial" van Kamada, niet iets dat iedere spits zou (kunnen) doen.
Soit, algemeen speelt hij toch weer een berematch. Wat hij op z'n eentje wint aan duels en aan ballen bijhoudt... onze Drogba "van den aldi" met alle respect gezegd. We gaan nog grinsen als hij weg is, schrijf dat maar op. Voor mij mogen ze hem direct een nieuwe vijfjarig contract onder de neus schuiven. Schrijf dat ook maar op.

Algemeen: wat een FAN-TAS-TISCHE wedstrijd. Niet qua voetbal, het manco aan zuivere kwaliteit blijft er, maar qua mentaliteit, inzet en overgave was dit top. Meer kon je echt niet vragen van de ploeg vandaag. Iedereen is tot aan het gaatje gegaan. En dan hadden we nog wat geluk nodig. Dit lukt ons geen 5x dit seizoen, niet met deze kern, maar vandaag was 110% strijdershart. Grote pluim voor Marc Brys. Dat je deze kern zo strijdvaardig kan krijgen na vorige week. Eveneens een pluim voor Noord. Kwantitatief ontgoochelend over heel het stadion heen, maar kwalitatief hebben ze/we absoluut het beste van onszelf gegeven. Acht f*cking minuten extra, meer dan 10 min met 10 man moeten spelen en nog kregen ze ons niet klein. "Hold the line" tot aan het laatste fluitsignaal op en naast het veld. Grootse prestatie!

Uitsmijter voor Gruune Michel: popopo popo heho calimerooooooo..... :end: Wat een belachelijke jankmuil is dat toch. Gaat iemand die man een zakdoekske brengen aub.
Laatst gewijzigd door Jacques op 11 aug 2019, 21:34, 3 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door lakie »

Met of Boli, wat een verschil...
Heb het al eerder gezegd, beste transfer die je kan doen is Boli houden...
En ik wil toch ook een pluim geven aan Schmidt, die hier toch al vaak werd aanschouwd als een miskoop...
En ook aan Debruyn, die vandaag heel wat werkracht toonde en toch wel de draaischijf was...
Verder toonde ook Masoudi dat hij wel wat in zijn mars heeft (prachtige goal!) en was Asamoah weer de oude...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door miel »

smol schreef:
Tompie schreef:
Brusselmans schreef:48 : Geen doodsteek voor Standard
Standard staat hoog en STVV kan vlijmscherp counteren. Boli gaat op Bodart af en negeert de volledig vrijstaande De Bruyn aan de tweede paal. Geen 3-0.


:end:
Ge zou hem toch tot in de woestijn stampen !!!
Ga dan maar mee Brusselmans. Met of zonder Boli, een wereld van verschil. Zoals Brys ook opvallend benadrukte in de persconferentie na de match. Hem vervangen wordt zeer zeer moeilijk.
Als je vandaag zoals in de vorige matchen zonder Boli speelt werd er opnieuw hopeloos verloren.
Constant aanspeelpunt en gesel voor de Standard verdediging.
Alles op alles zetten om Boli toch te houden met een nieuw contract !!
NIET OVERDRIJVEN HE MIJNE MAN
Boli was vandaag nuttig , maar toch heeft Brusselmans gelijk
Gij ziet ook maar wat ge wilt zien
Ons Danieleke zijn aandeel in deze overwinning is even groot als deze van ons johanneke
en dan zwijg ik nog van ons wolke en ons alrxanderke
boli speelt een geweldige wedstrijd , gelukkig voor hem winnen we maar met een héél klein beetje overzicht wordt het3-0 en boeken toe
nu was het tot op het eind bibberen
Botaka zou zo een folie eens moeten doen ; het kot was te klein
Een fantastische overwinning , en een wedstrijd die meeteen de stelling dat Staaien geen sfeervol stadion zou zijn ontkracht
Ook de eigenheid van de club was terug te vinden , voetbal en vuur , helaas heeft het volk het wat laten afweten
bloed zweet en tranen heeft deze overwinning gekost , en toegegeven we hebben soms wat geluk gehad maar ik heb een fantastische namiddag beleefd .
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Jan Bulder »

Boli 3 tot 5 jaar laten bijtekenen aan verbeterde voorwaarden. De beste 'transfer' die ge kunt.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Boli top vandaag ,maar moet de bal afgeven ...had heel veel energie kunnen besparen voor iedereen ,op het ogenblik
dat De Bruyn een fantastische goal maakt was hij de zwakste schakel bij stvv samen met Mmaee ,daar kan je echt niets
mee aanvangen op dit niveau.
Wolke ,een van de beste stvv ers vandaag!!
Pijnpunten weer duidelijk vandaag ,maar drie gouden punten en wat ademruimte ,nu maar hopen dat het geen geruchten zijn.
Proficiat aan alle spelers op het veld ,zij hebben alles gegeven. :beer:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Mobius »

miel schreef: Ook de eigenheid van de club was terug te vinden , voetbal en vuur , helaas heeft het volk het wat laten afweten
.
Ik was er vandaag door omstandigheden niet. Mijn vrouw ligt in het ziekenhuis maar bij de 2 doelpunten had ik wel bijna haar kamer afgebroken :-). Tuurlijk kan er sfeer zijn in ons stadion. Heb het al verschillende keren mogen meemaken.
Boli, tja. Het is Boli he. We kennen hem. Vaak zeer nuttig voor de ploeg maar toen hij die bal vandaag niet gaf vond ik hem toch ook even een grandioze eikel.
bor
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:05

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door bor »

Weet er iemand of er morgen training is en om hoe laat? Of is het een vrije dag omdat match op zondag was.
Heb verlof en wil wat gaan nagenieten en vooral eens kijken of er nieuwe gezichten rondlopen :geel:
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Bericht door Jean-Paul »

Vooral het tactische vernuft van onze trainer heeft Standard uit zijn doen gehaald.
Maar we hadden met onze doelman, Asamoah, Debruyn, en Botaka de mannen die zeer balvast waren en goede acties in huis hadden.
Boli is zeker nuttig maar het moment om de wedstrijd te beslissen lag in zijn voeten, passing moest er altijd komen.
Vervangen kan je hem niet.
Masoudi verdient een pluim maar voor zijn doelpunt was de jongen veel aan zijn positite moeten wennen mits hij heel vaak tot tegen de verdediging moest terugplooien, maar wel een geweldige goal net als Debruyn.
Mij doet het wel deugd dat onze Belgen ook een wedstrijd kunnen beslissen.
Van Dessel lijkt me ook een waarde naar de toekomst toe.
Sankhon hopelijk volgende week terug want heb de wedstrijd van Antwerp gezien en dat zijn geen watjes hoor dus die heb je daar heeel hard nodig.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door miel »

Jan Bulder schreef:Boli 3 tot 5 jaar laten bijtekenen aan verbeterde voorwaarden. De beste 'transfer' die ge kunt.
Ook geen klein beetje zin voor overdrijving hé Bulder
Boli speelt een zeer verdienstelijke wedstrijd , zoals hij er bij ons al meerdere heeft gespeeld.
Maar ook niet meer dan dat , hij heeft een 3 tal serieuze mogelijkheden gehad waarmee hij de wedstrijd kon beslissen door zelf te scoren of door een assist , maar dit werd verzuimd , door een gebrekkige controle of door het overzicht niet te bewaren , 1 keer was genoeg om niet meer in de problemen te komen
Hij werkt enorm hard voor de ploeg , dat is waar , maar de vele missers of verkeerde keuzes zijn er ook , maar voor de één of andere reden worden die bij de één geminimaliseerd en bij de ander uitvergroot .
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door vdl »

bor schreef:Weet er iemand of er morgen training is en om hoe laat? Of is het een vrije dag omdat match op zondag was.
Heb verlof en wil wat gaan nagenieten en vooral eens kijken of er nieuwe gezichten rondlopen :geel:
Neen dinsdag namiddag pas
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door vdl »

Voor mij waren er drie lichtpunten vandaag.
1 dat Boli weer meedeed
2 De Bruyn die er eindelijk eens door kwam en een sterke matcht speelde.
3 the beast Wolke Janssens, wat speelde die een wereld party ,heeft nog een mooie toekomst op die positie.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Brusselmans »

vdl schreef:Voor mij waren er drie lichtpunten vandaag.
1 dat Boli weer meedeed
2 De Bruyn die er eindelijk eens door kwam en een sterke matcht speelde.
3 the beast Wolke Janssens, wat speelde die een wereld party ,heeft nog een mooie toekomst op die positie.
Schmidt ???
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef: Die tijd en ruimte heb ik precies gemist.
:roll:

Algemeen: wat een FAN-TAS-TISCHE wedstrijd.
:toppie:

Uitsmijter voor Gruune Michel: popopo popo heho calimerooooooo..... :end: Wat een belachelijke jankmuil is dat toch. Gaat iemand die man een zakdoekske brengen aub.
:yes:
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door toyotacorolla »

Volgens mij gaat Steppe het moeilijk krijgen om zijn plaats onder de lat te heroveren.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door vdl »

Brusselmans schreef:
vdl schreef:Voor mij waren er drie lichtpunten vandaag.
1 dat Boli weer meedeed
2 De Bruyn die er eindelijk eens door kwam en een sterke matcht speelde.
3 the beast Wolke Janssens, wat speelde die een wereld party ,heeft nog een mooie toekomst op die positie.
Schmidt ???
Ja goed gepakt maar met de voeten is er toch nog serieus werk aan,iets teveel ballen gewoon buiten getrapt.
Plaats reactie