Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Jones »

Het zegt veel over STVV, deze spandoek verwijderen. Dat ze dan de daad bij het woord voeren he.
N.B. Standard traint achter gesloten deuren momenteel op Stayen. Achterkant parking Lidl kan je gewoon de training volgen door de scheuren in het zeil :grappig:
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door STimVV »

Marc Brys:
"Over Yuma Suzuki: ik zou hem in normale omstandigheden niet brengen, want hij is niet klaar. Toch heb ik geen andere keuze dan hem in de kern op te nemen.
Over Boli en Endo: zij staan aan de uitgang maar ik heb geen andere opties en dus moet ik ook hen selecteren.
Over Cong Phuong: die jongen heeft tijd nodig, heeft al een aantal jongens in de pikorde voobij gestoken en heeft zeker wel iets in zijn mars. Hij groeit.
Over de geblesseerden: Sankhon zou over een week speelklaar geraken.
Over Kenny Steppe: hij heeft last van een ontsteking en heeft nog twee weken herstel nodig."


ivm Suzuki: ik hoop dat die zijn blessure echt helemaal genezen is. Hij was 8 maanden out met een spierblessure waar hij mee sukkelde. Als die straks hervalt ben je hem misschien kwijt voor een paar maanden. Boli is hier op die manier ook een jaar op de sukkel geweest. Ceballos idem.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Jacques »

Ergens doet het "plezier" dat ze het spandoek verwijderd hebben. Teken dat het hen toch geraakt heeft, misschien dat ze zelfs wat in hun gat gebeten zijn, eergevoelig als Japanners zijn. Het mag een beetje pikken. De huidige kern pikt ook aan mijn ogen, dus dat is wederzijds. Ze weten dan hopelijk ook wat hen te doen staat.
Overdrijven is een kunst
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Bartman »

Jacques schreef:Ergens doet het "plezier" dat ze het spandoek verwijderd hebben. Teken dat het hen toch geraakt heeft, misschien dat ze zelfs wat in hun gat gebeten zijn, eergevoelig als Japanners zijn. Het mag een beetje pikken. De huidige kern pikt ook aan mijn ogen, dus dat is wederzijds. Ze weten dan hopelijk ook wat hen te doen staat.
Wishful thinking vrees ik. Spandoek is gewoon weggehaald om te grote zichtbaarheid ervan tegen te gaan. Wedden dat de spandoeken zondag in recordtempo weggehaald zullen worden ? Daarom mijn pleidooi om er vele te hangen.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door STimVV »

Endo en Boli ga je toch echt wel nodig hebben zolang ze hier nog zijn.
Bij andere ploegen zijn er ook een hoop spelers die bezig zijn met een transfer, maar die spelen ook gewoon nog mee bij hun club. Hier moet dat toch ook kunnen.
Ik ben van mening dat je met onderstaande ploeg toch iets moet kunnen doen. Als je opnieuw met DeBruyn, Janssens, Balongo, VanDessel zal starten, dan ben je kansloos...
Iets meer zekerheid inbouwen door DeSmet op links in te brengen op Acolatse zijn positie, Acolatse kan dan wat hoger spelen waar hij geen tegengoals kan weg geven.
In balbezit een 3-4-3. In balverlies een 5-4-1.

Afbeelding
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door toyotacorolla »

Endo en Boli??? gaan die met goesting op het veld staan?
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Henri is de man »

STimVV schreef:Endo en Boli ga je toch echt wel nodig hebben zolang ze hier nog zijn.
Bij andere ploegen zijn er ook een hoop spelers die bezig zijn met een transfer, maar die spelen ook gewoon nog mee bij hun club. Hier moet dat toch ook kunnen.
Ik ben van mening dat je met onderstaande ploeg toch iets moet kunnen doen. Als je opnieuw met DeBruyn, Janssens, Balongo, VanDessel zal starten, dan ben je kansloos...
Iets meer zekerheid inbouwen door DeSmet op links in te brengen op Acolatse zijn positie, Acolatse kan dan wat hoger spelen waar hij geen tegengoals kan weg geven.
In balbezit een 3-4-3. In balverlies een 5-4-1.

Afbeelding
Zet maar direct Suzuki derop !
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Tamas »

STimVV schreef:Endo en Boli ga je toch echt wel nodig hebben zolang ze hier nog zijn.
Bij andere ploegen zijn er ook een hoop spelers die bezig zijn met een transfer, maar die spelen ook gewoon nog mee bij hun club. Hier moet dat toch ook kunnen.
Ik ben van mening dat je met onderstaande ploeg toch iets moet kunnen doen. Als je opnieuw met DeBruyn, Janssens, Balongo, VanDessel zal starten, dan ben je kansloos...
Iets meer zekerheid inbouwen door DeSmet op links in te brengen op Acolatse zijn positie, Acolatse kan dan wat hoger spelen waar hij geen tegengoals kan weg geven.
In balbezit een 3-4-3. In balverlies een 5-4-1.

Afbeelding
Op één speler na, volledig akkoord : Acolatse. Hem vooraan zetten zodat hij achteraan geen goals kan weggeven, ok, maar wat brengt hij überhaupt vooraan bij : hij kan geen man voorbij, passing is dramatisch en daarbij is hij ook veelal nog zeer egoïstisch. Ik zie er echt het nut niet van in. De momenten dat Balongo iemand (Boli) naast zich kreeg had hij mijn inziens veel meer te bieden. Nu, ieder zijn mening en hoe dan ook hoop ik op een positieve match (resultaat).
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door omeloe »

Jones schreef:Het zegt veel over STVV, deze spandoek verwijderen. Dat ze dan de daad bij het woord voeren he.
Wat had je nu verwacht ? Dit laten ze nergens hangen .
Thestvvfan
Berichten: 68
Lid geworden op: 09 jul 2019, 13:21

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Thestvvfan »

STimVV schreef:Endo en Boli ga je toch echt wel nodig hebben zolang ze hier nog zijn.
Bij andere ploegen zijn er ook een hoop spelers die bezig zijn met een transfer, maar die spelen ook gewoon nog mee bij hun club. Hier moet dat toch ook kunnen.
Ik ben van mening dat je met onderstaande ploeg toch iets moet kunnen doen. Als je opnieuw met DeBruyn, Janssens, Balongo, VanDessel zal starten, dan ben je kansloos...
Iets meer zekerheid inbouwen door DeSmet op links in te brengen op Acolatse zijn positie, Acolatse kan dan wat hoger spelen waar hij geen tegengoals kan weg geven.
In balbezit een 3-4-3. In balverlies een 5-4-1.

Afbeelding
Ik ga akkoord met uw ploeg enkel mag je acolatse wisselen met masoudi of van Dessel.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Als we zondag winnen staan we voor Anderlecht :onfire: :onfire: :onfire:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 510
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door KNRI »

BrigadaHesbania schreef:Het gaat ons niet zo zeer over een verklaring over de doek. Wel over het feit dat sommige hier al begonnen over "doodsbedreigingen" en dergelijke.

Nu, de optie om later het vak in te gaan is inderdaad bij ons ook besproken geweest. Alleen is het probleem dat je met deze actie ook de spelersgroep en staff raakt en laat hun net degene zijn die de steun wel verdienen. Andere factoren voor zondag maakt het ook onmogelijk voor ons om zeg maar 5 of 10 min later binnen te gaan.

Maar zoals ik al zei, komen er nog acties. Daar mogen jullie zeker van zijn.
Zolang het maar weer geen rookpotten zijn waar je iedereen in de eigen tribune mee vergast of van die oorverdovende knalpotten waar je de jongste supporters de daver mee op het lijf jaagt... :roll:
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door STimVV »

Veel boze en verdrietige Vietnamezen op de STVV-facebook want hunne CP zit niet in de 19-koppige selectie van Brys. Nationaal drama!
DeBruyn, Balongo, Masoudi en VanDessel krijgen dus alle 4 de voorkeur op CP.
En dat zijn toch 4 jongens die straks de selectie niet meer zouden mogen halen als er voldoende kwaliteit komt.
tweety
Berichten: 877
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door tweety »

STimVV schreef:Veel boze en verdrietige Vietnamezen op de STVV-facebook want hunne CP zit niet in de 19-koppige selectie van Brys. Nationaal drama!
DeBruyn, Balongo, Masoudi en VanDessel krijgen dus alle 4 de voorkeur op CP.
En dat zijn toch 4 jongens die straks de selectie niet meer zouden mogen halen als er voldoende kwaliteit komt.
Tja, kom je aan 6 Belgen zonder die snotbellen?
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door STVV-fan »

tweety schreef:
STimVV schreef:Veel boze en verdrietige Vietnamezen op de STVV-facebook want hunne CP zit niet in de 19-koppige selectie van Brys. Nationaal drama!
DeBruyn, Balongo, Masoudi en VanDessel krijgen dus alle 4 de voorkeur op CP.
En dat zijn toch 4 jongens die straks de selectie niet meer zouden mogen halen als er voldoende kwaliteit komt.
Tja, kom je aan 6 Belgen zonder die snotbellen?
Steppe
Maee
De Smet
Asamoah
De Bruyn
Janssens
Botaka (al ben ik hier niet 100% zeker van)

De Petter buiten beschouwing gelaten

Die "snotbellen" hebben we dus niet perse nodig nee
Plaats reactie