Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
kenniksvanvoetbal
Berichten: 621
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Vouch schreef:
pat@ schreef:Zulte, met reeds enkele gerealiseerde transfers die enkele forumgangers hier graag hadden zien staan, staat ook gewoon met 0 punten na een tweede zwak vertoon. Eupen moet nog aan de bak en Waasland moet naar Antwerp. Wij daatentegen moeten onze transfers nog verwezenlijken. Ok, veel te laat en hoogtijd dat het gebeurt. Nu al beginnen te hyperventileren dat we een seizoen gaan moeten bibberen voor degradatie is een brug te ver. Als diezelfde kern er op 1 september nog staat is natuurlijk een ander verhaal maar daar geloof ik niet in.
Voor alle duidelijkheid, ik ben ook teleurgesteld in de huidige gang van zaken maar ik geef ze nog 4 weken respijt eer ik mijn gal begin te spuwen.
Als ik Wynants juist hoor kon het in Luik ook makkelijk wat meer geweest zijn dan 4-0. Enfin, dat maakt onze rekening niet! Wij moeten naar onszelf kijken.

Om eerlijk te zijn, de tweede speeldag van dit seizoen is identiek aan die van vorig seizoen, op 1 ding na: op Genk krijgen we geen pandoering omdat het doelhout 4 keer in de weg stond en op Brugge krijgen we die wel. Ik denk dat die 6-0 misschien wel het beste is wat ons kan overkomen, hoe erg het ook is om te zeggen. Een 6-0 spreekt voor zich, daar moet je de match nog niet eens voor gezien hebben. Ik denk dat het in Japan ook wel gedonderd heeft, allez ik hoop het in ieder geval. Misschien schieten ze daar nu ook eindelijk eens wakker en beseffen ze dat het logge apparaat véél efficiënter moet draaien om de nodige transfers te kunnen bewerkstelligen.

Ah ja, nog 1 ding. Nog goed dat ze Schmidt gehaald hebben, een match als gister kan nefast zijn voor een jonge doelman als Herbots. Van Crombrugge heeft jaren moeten recupereren van één pijnlijke Limburgse derby.

Enfin, wat Standard betreft, in voetbal kan alles, we zullen dus wel zien.
ik heb niet de indruk dat ze wakker geschoten zijn . Heeft er iemand nu al ergens een reactie( buiten Brys) gelezen ,gehoord ,gezien van de grote ,kleine bewindsleden. :(
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
STVV1924
Berichten: 865
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door STVV1924 »

Ik geloof in de mogelijkheid van een gelijkspel tegen de Rouches. Tegen Moeskroen haalden we (bijna) een punt. Tegen Brugge kregen we een voorspelde pandoering. Tegen de Rouches durf ik bijna zeggen dat we gaan gelijkspelen. Wat niet wegneemt dat er hier met de hoogste urgentie vier, vijf, zes meerwaarde spelers moeten arriveren op huur (met koopoptie) of op directe aankoopbasis.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4165
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door lindoke »

Ik denk dat we niet moeten roepen op 1 of 3 punten want dan gaan onze Japanners weer denken dat het zonder transfers ook wel zal lukken. Ook een 0-1 hoeft voor mij niet. Laat het dan maar gerust een 0-8 worden. Ik weet het, heel pijnlijk maar het is de enige manier vrees ik om iets in beweging te zetten. Met 3 punten ben je niks als dat een negatieve impact op de transfers heeft want zo hypothekeer je het hele seizoen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Jacques »

Erg om te zeggen, maar ik zie op dit moment niet in hoe we zondag met deze kern een kans maken. Standard is zijn machine op het punt aan het stellen. Hier zijn ze nog aan het discussiëren welk soort onderdelen ze in de doe-het-zelf moeten gaan halen. Mentaal is het als speler ook zwaar als je weet dat je in elke linie kwaliteit tekort komt om een vuist te maken. Dat voel je snel op het veld. Iedere match moet gespeeld worden, maar zonder aanval die naam waardig is een 0-0 het hoogst haalbare. Als de 0-1 valt, riskeert onze gammele woning van golfplaten weer snel in elkaar te vallen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3066
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Tompie »

Jacques schreef:Erg om te zeggen, maar ik zie op dit moment niet in hoe we zondag met deze kern een kans maken. Standard is zijn machine op het punt aan het stellen. Hier zijn ze nog aan het discussiëren welk soort onderdelen ze in de doe-het-zelf moeten gaan halen. Mentaal is het als speler ook zwaar als je weet dat je in elke linie kwaliteit tekort komt om een vuist te maken. Dat voel je snel op het veld. Iedere match moet gespeeld worden, maar zonder aanval die naam waardig is een 0-0 het hoogst haalbare. Als de 0-1 valt, riskeert onze gammele woning van golfplaten weer snel in elkaar te vallen.
Merkte je eigenlijk ook al in Brugge. We hadden daar na meer dan een uur spelen vijf overtredingen gemaakt. Van "strijd" was er amper sprake, er heerste al van na de 1-0 een soort gelatenheid. Zelfs niet eens een schop uit "frustratie" (niet dat ik dat goed praat, maar het is wel tekenend).

Met de huidige kern haal je geen 10 punten op een heel seizoen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
voetballiefhebber
Berichten: 2693
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

Ik vrees dat de Japanners alle spelers gaan verkopen die ze kunnen verkopen, om zo heel STVV leeg te roven. Als ze hun geld hebben bollen ze het gewoon af en vertrekken ze met de noorderzon en laat men ons in de steek zonder spelers, zonder geld.
Zo'n dubieuze mensen moesten ze gewoon oppakken, in de bak steken en de sleutel weggooien.

De KBVB zou beter de mensen moeten screenen. Diezelfde Japanners zijn zich voor STVV ook in Lokeren gaan aanbieden, maar daar hadden ze geen vertrouwen in hen.

Gelukkig zijn er nog naïevelingen als STVV-fan.
enrique
Berichten: 2873
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door enrique »

Dat is mijn gedacht ook
Weg zijn ze binnenkort
BoemBoem
Berichten: 2964
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door BoemBoem »

voetballiefhebber schreef:Ik vrees dat de Japanners alle spelers gaan verkopen die ze kunnen verkopen, om zo heel STVV leeg te roven. Als ze hun geld hebben bollen ze het gewoon af en vertrekken ze met de noorderzon en laat men ons in de steek zonder spelers, zonder geld.
Zo'n dubieuze mensen moesten ze gewoon oppakken, in de bak steken en de sleutel weggooien.

De KBVB zou beter de mensen moeten screenen. Diezelfde Japanners zijn zich voor STVV ook in Lokeren gaan aanbieden, maar daar hadden ze geen vertrouwen in hen.

Gelukkig zijn er nog naïevelingen als STVV-fan.
Als je je nu al vrees hebt voor iets wat nog niet is, ga je jezelf 2 keer pijn doen.. Wacht nog effe af, komt er niets meer fatsoenlijk bij, dan is het 200 km/uur richting 1B.. Komt er nog iets bij, zoveel te beter..

Ik denk niet dat de KBVB meer middelen heeft om zo organisaties te screenen.. Ze hebben trouwens nooit een voetbalclub in handen gehad, hoe zou zo een screening dan kunnen plaatsvinden?

Hoewel ik allesbehalve een voorstander ben van STVV-fan, hierin kan je hem toch niks verwijten.. Hij heeft, tot ieders frustratie, altijd gezegd dat RD het op termijn niet slechter ging gedaan hebben dan de Japanners.. Tot nu toe denk ik niet dat hij ongelijk heeft..
Al hebben de Japanners nog een 8 tal seizoenen te goed om het even slecht te doen..

Maar de aanzet is in ieder geval al gezet..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Geel-Blauw
Berichten: 822
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Geel-Blauw »

Tompie schreef:
Jacques schreef:Erg om te zeggen, maar ik zie op dit moment niet in hoe we zondag met deze kern een kans maken. Standard is zijn machine op het punt aan het stellen. Hier zijn ze nog aan het discussiëren welk soort onderdelen ze in de doe-het-zelf moeten gaan halen. Mentaal is het als speler ook zwaar als je weet dat je in elke linie kwaliteit tekort komt om een vuist te maken. Dat voel je snel op het veld. Iedere match moet gespeeld worden, maar zonder aanval die naam waardig is een 0-0 het hoogst haalbare. Als de 0-1 valt, riskeert onze gammele woning van golfplaten weer snel in elkaar te vallen.
Merkte je eigenlijk ook al in Brugge. We hadden daar na meer dan een uur spelen vijf overtredingen gemaakt. Van "strijd" was er amper sprake, er heerste al van na de 1-0 een soort gelatenheid. Zelfs niet eens een schop uit "frustratie" (niet dat ik dat goed praat, maar het is wel tekenend).

Met de huidige kern haal je geen 10 punten op een heel seizoen.
Texeira deelde toch een flinke slag uit. Maar voor de rest was het inderdaad "te proper".
Nie zievere, speile!
enrique
Berichten: 2873
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door enrique »

BoemBoem schreef:
voetballiefhebber schreef:Ik vrees dat de Japanners alle spelers gaan verkopen die ze kunnen verkopen, om zo heel STVV leeg te roven. Als ze hun geld hebben bollen ze het gewoon af en vertrekken ze met de noorderzon en laat men ons in de steek zonder spelers, zonder geld.
Zo'n dubieuze mensen moesten ze gewoon oppakken, in de bak steken en de sleutel weggooien.

De KBVB zou beter de mensen moeten screenen. Diezelfde Japanners zijn zich voor STVV ook in Lokeren gaan aanbieden, maar daar hadden ze geen vertrouwen in hen.

Gelukkig zijn er nog naïevelingen als STVV-fan.
Als je je nu al vrees hebt voor iets wat nog niet is, ga je jezelf 2 keer pijn doen.. Wacht nog effe af, komt er niets meer fatsoenlijk bij, dan is het 200 km/uur richting 1B.. Komt er nog iets bij, zoveel te beter..
Ene Vic Swerts, grote baas van Soudal (geen klein KMOke) zei eens op Kanaal-Z : 'Wie zich geen zorgen maakt op voorhand, komt altijd te laat'
Van wachten word je nooit beter
Wie moet er nu nog bijkomen om het tij te keren ???

Volgens mij is het kalf verzopen, nu al
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door lakie »

Tompie schreef:
Jacques schreef:Erg om te zeggen, maar ik zie op dit moment niet in hoe we zondag met deze kern een kans maken. Standard is zijn machine op het punt aan het stellen. Hier zijn ze nog aan het discussiëren welk soort onderdelen ze in de doe-het-zelf moeten gaan halen. Mentaal is het als speler ook zwaar als je weet dat je in elke linie kwaliteit tekort komt om een vuist te maken. Dat voel je snel op het veld. Iedere match moet gespeeld worden, maar zonder aanval die naam waardig is een 0-0 het hoogst haalbare. Als de 0-1 valt, riskeert onze gammele woning van golfplaten weer snel in elkaar te vallen.
Merkte je eigenlijk ook al in Brugge. We hadden daar na meer dan een uur spelen vijf overtredingen gemaakt. Van "strijd" was er amper sprake, er heerste al van na de 1-0 een soort gelatenheid. Zelfs niet eens een schop uit "frustratie" (niet dat ik dat goed praat, maar het is wel tekenend).
Hoeft ook niet voor mij.... Ik vind dat je nu al te veel geel hebt gepakt vrijdag.... In een match die je toch altijd ging verliezen, of dat nu met 4-0 of 10-0 was...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door AirMontella »

voetballiefhebber schreef:Ik vrees dat de Japanners alle spelers gaan verkopen die ze kunnen verkopen, om zo heel STVV leeg te roven. Als ze hun geld hebben bollen ze het gewoon af en vertrekken ze met de noorderzon en laat men ons in de steek zonder spelers, zonder geld.
Zo'n dubieuze mensen moesten ze gewoon oppakken, in de bak steken en de sleutel weggooien.

De KBVB zou beter de mensen moeten screenen. Diezelfde Japanners zijn zich voor STVV ook in Lokeren gaan aanbieden, maar daar hadden ze geen vertrouwen in hen.

Gelukkig zijn er nog naïevelingen als STVV-fan.
Het feit dat ze zouden vertrekken staat wel haaks op plannen om een nieuw trainingscomplex te zetten...

Los daarvan, mij zien ze zondag niet als er niet 2/3 degelijke transfers afgerond (!) worden deze week. Brys en zijn staff en de spelers verdienen steun, maar sorry... ik kan het echt niet opbrengen om mij op te jagen op Stayen in een afgeroomde spelerskern. Dan speel ik liever thuis met mijn zoontje in de tuin.
Mikman
Berichten: 3682
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door Mikman »

AirMontella schreef:
voetballiefhebber schreef:Ik vrees dat de Japanners alle spelers gaan verkopen die ze kunnen verkopen, om zo heel STVV leeg te roven. Als ze hun geld hebben bollen ze het gewoon af en vertrekken ze met de noorderzon en laat men ons in de steek zonder spelers, zonder geld.
Zo'n dubieuze mensen moesten ze gewoon oppakken, in de bak steken en de sleutel weggooien.

De KBVB zou beter de mensen moeten screenen. Diezelfde Japanners zijn zich voor STVV ook in Lokeren gaan aanbieden, maar daar hadden ze geen vertrouwen in hen.

Gelukkig zijn er nog naïevelingen als STVV-fan.
Het feit dat ze zouden vertrekken staat wel haaks op plannen om een nieuw trainingscomplex te zetten...

Los daarvan, mij zien ze zondag niet als er niet 2/3 degelijke transfers afgerond (!) worden deze week. Brys en zijn staff en de spelers verdienen steun, maar sorry... ik kan het echt niet opbrengen om mij op te jagen op Stayen in een afgeroomde spelerskern. Dan speel ik liever thuis met mijn zoontje in de tuin.
Idem hier. Ik had afgezegd voor het jaarlijkse straatfeest omdat dat samen viel met de match tegen Standard, maar ze zaterdag laten weten dat ik toch maar ga komen. Makkelijke keuze, zo. Met de huidige gang van zaken ga ik de komende maanden zelden tot nooit op Stayen te zien zijn, ik voel me als supporter belachelijk gemaakt.
BoemBoem
Berichten: 2964
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door BoemBoem »

enrique schreef:
BoemBoem schreef:
voetballiefhebber schreef:Ik vrees dat de Japanners alle spelers gaan verkopen die ze kunnen verkopen, om zo heel STVV leeg te roven. Als ze hun geld hebben bollen ze het gewoon af en vertrekken ze met de noorderzon en laat men ons in de steek zonder spelers, zonder geld.
Zo'n dubieuze mensen moesten ze gewoon oppakken, in de bak steken en de sleutel weggooien.

De KBVB zou beter de mensen moeten screenen. Diezelfde Japanners zijn zich voor STVV ook in Lokeren gaan aanbieden, maar daar hadden ze geen vertrouwen in hen.

Gelukkig zijn er nog naïevelingen als STVV-fan.
Als je je nu al vrees hebt voor iets wat nog niet is, ga je jezelf 2 keer pijn doen.. Wacht nog effe af, komt er niets meer fatsoenlijk bij, dan is het 200 km/uur richting 1B.. Komt er nog iets bij, zoveel te beter..
Ene Vic Swerts, grote baas van Soudal (geen klein KMOke) zei eens op Kanaal-Z : 'Wie zich geen zorgen maakt op voorhand, komt altijd te laat'
Van wachten word je nooit beter
Wie moet er nu nog bijkomen om het tij te keren ???

Volgens mij is het kalf verzopen, nu al
Vic Swerts is dan ook grote baas..
Jij, ik en de andere forumleden NIET..

Wie er nog moet bijkomen?
Pff geen idee.. Ik probeer er niet te veel over na te denken.. Anders zou ik heel snel tot dezelfde conclusie als u komen denk ik :lol:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 3:STVV-Standard (Zo 11/8 14.30 uur.)

Bericht door toyotacorolla »

Op naar een 0-4

Gaat enorme sfeer zijn met waarschijnlijk een half vol stadion. :lollig:
Plaats reactie