Overlijden Mo Nitcheu

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV Freakje
Berichten: 191
Lid geworden op: 26 jun 2019, 17:32

Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door STVV Freakje »

De 19-jarige Mo Nitcheu viel bij de rust goed in bij de oefenwedstrijd in en tegen VVV Venlo (3-3). Een mooie afsluiter van zijn tweede oefenkamp met de A-kern. Nitcheu liet uren later echter het leven in een zwaar auto-ongeval in Kortessem.
we gaan u missen op veld maat.
geen woorden voor!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door Halenaar »

RIP.

Veel sterkte aan familie, vrienden en heel STVV.

Hopelijk een gepast eerbetoon aan hem bij de eerste thuismatch.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door lindoke »

Zeer spijtig! Zo een jonge kerel met zijn hele leven nog voor hem. Veel te vroeg!!
Sterkte aan gans de familie.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 214
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

Ik reed gisterenavond nog voorbij het kruispunt in Kortessem waar uren later dit drama zou voltrekken.
Wat een verlies, allen nog zo jong. Innige deelneming aan familie en vrienden van alle slachtoffers.
Schimpen steunt STVV
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door Vouch »

Jonge mensen zouden niet mogen sterven, spijtig genoeg gebeurd het toch. Je zoon of dochter verliezen, wat een drama voor deze mensen. Heel veel sterkte toegewenst!
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door Krisaias »

Triest. Zo jong. Vriendelijke jongen ook. Mijn deelneming aan de familie, de vrienden en de STVV ploegmaats, die deze schok ook zullen moeten verwerken...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door Elgromi »

Triestig nieuws broer van David Mbang Elemva jongen die bij ons in de jeugd speelt zat ook blijkbaar in de auto. Was er van aangedaan paar weken nog in actie gezien tegen Herk. Was aankomend talent. dat die jongeren op die leeftijd zijn moeten gaan is gewoon triest. Hoop dat er eerste officiële match de club hem een waardig herdenking schenkt. Rip aan deze jongeren
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door Jacques »

Zeer triest nieuws dat een schokgolf doorheen de club stuurt, zeker bij eerste ploeg en beloften. Veel sterkte aan de familie, vrienden en kennissen van Mo.
Overdrijven is een kunst
Coelmoes
Berichten: 136
Lid geworden op: 05 dec 2010, 23:20

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door Coelmoes »

Veel sterkte aan gans de familie. 5 jonge mensen die het leven veel te vroeg verliezen...
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door Jones »

Wanneer wordt Mo begraven of gecremeerd ?
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door AirMontella »

Jones schreef:Wanneer wordt Mo begraven of gecremeerd ?
Mo’s uitvaartdienst is zaterdag om 11 uur in de Hasseltse Sint-Catharinakerk. Nadien wordt Mo ten grave gedragen op de begraafplaats in Kortessem (Kerkhofstraat).
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door Henri is de man »

De open brief van Pol Garcia:

"De voorbije dagen hebben een zeer grote impact nagelaten. De eerste gedachte toen ik het nieuws hoorde, was ongeloof. Ik was een paar uur voordien nog bij Mo geweest. Ik was één van de laatste mensen die hem zag. We namen afscheid met de woorden: "Ik zie je maandag".

"Tot nu heb ik geluk gehad. Ik heb maar weinig geliefden verloren en de weinigen die ik verloor, ontvielen mij als kind. Toen wist ik nog niet precies hoe kwetsbaar het leven is en kon ik de dodelijkheid van een overlijden nog niet vatten."

"Vandaag zie ik een vader die wanhopig huilt, een moeder die weent, schreeuwt en zingt. Hun zoon zal niet opgroeien. Hij zal zijn dromen niet waar kunnen maken, geen lang leven kunnen leiden. Ik zie de wanhoop van familieleden, vrienden en kameraden."

"Net daarom schrijf ik deze open brief. Voor wie het leest kan het op zijn minst de manier van denken veranderen, zoals dit alles ook met mij heeft gedaan. Het leven kan veranderen in één moment. Eén foute keuze en alles is voorbij. We moeten het leven ten volle beleven. Liefhebben, niet boos worden en geen spijt hebben voor de dingen die we niet hebben. Dankbaar zijn voor wat we wel hebben."

"Beleef elk moment alsof het het laatste is, maar wees tegelijk verantwoordelijk. Respecteer anderen en jezelf, denk na over geliefden en probeer je bewustzijn en gezond verstand de bovenhand te laten halen in al je acties. We zijn niet beter dan wie ook. We zijn allemaal mensen, kwetsbaar voor de beslissingen van het leven. Opofferingen, plezier, werk, vriendelijkheid, respect, familie, illusie, menselijkheid, veerkracht..."

"We zijn gewoon bladeren in de wind. Ik zie je maandag."
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door Franz »

Henri is de man schreef:De open brief van Pol Garcia:

"De voorbije dagen hebben een zeer grote impact nagelaten. De eerste gedachte toen ik het nieuws hoorde, was ongeloof. Ik was een paar uur voordien nog bij Mo geweest. Ik was één van de laatste mensen die hem zag. We namen afscheid met de woorden: "Ik zie je maandag".

"Tot nu heb ik geluk gehad. Ik heb maar weinig geliefden verloren en de weinigen die ik verloor, ontvielen mij als kind. Toen wist ik nog niet precies hoe kwetsbaar het leven is en kon ik de dodelijkheid van een overlijden nog niet vatten."

"Vandaag zie ik een vader die wanhopig huilt, een moeder die weent, schreeuwt en zingt. Hun zoon zal niet opgroeien. Hij zal zijn dromen niet waar kunnen maken, geen lang leven kunnen leiden. Ik zie de wanhoop van familieleden, vrienden en kameraden."

"Net daarom schrijf ik deze open brief. Voor wie het leest kan het op zijn minst de manier van denken veranderen, zoals dit alles ook met mij heeft gedaan. Het leven kan veranderen in één moment. Eén foute keuze en alles is voorbij. We moeten het leven ten volle beleven. Liefhebben, niet boos worden en geen spijt hebben voor de dingen die we niet hebben. Dankbaar zijn voor wat we wel hebben."

"Beleef elk moment alsof het het laatste is, maar wees tegelijk verantwoordelijk. Respecteer anderen en jezelf, denk na over geliefden en probeer je bewustzijn en gezond verstand de bovenhand te laten halen in al je acties. We zijn niet beter dan wie ook. We zijn allemaal mensen, kwetsbaar voor de beslissingen van het leven. Opofferingen, plezier, werk, vriendelijkheid, respect, familie, illusie, menselijkheid, veerkracht..."

"We zijn gewoon bladeren in de wind. Ik zie je maandag."
Dat is een prachtige tekst vol vriendschap. Bedankt Pol en Henri om te delen.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door Dreke »

Die kerel heeft duidelijk niet alleen klasse op, maar ook naast het veld. Chapeau.
A loyal football fan only supports the shirt...
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door Mikman »

Ik ben niet voor overdreven sentimenteel gedoe maar misschien zou het goed zijn om met eens wat anders dan een rouwband te komen, het gaat hier tenslotte toch om een medespeler? Bijvoorbeeld een patch met het rugnummer of de initialen van Nitcheu ( of gewoon "Mo" ) op de schouder voor de rest van het seizoen?

Had hij niet rugnummer 15?

MO 15



Mooie brief van Garcia trouwens. Klasbak.
Plaats reactie