Overlijden Mo Nitcheu

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door STVV-fan »

Mikman schreef:Ik ben niet voor overdreven sentimenteel gedoe maar misschien zou het goed zijn om met eens wat anders dan een rouwband te komen, het gaat hier tenslotte toch om een medespeler? Bijvoorbeeld een patch met het rugnummer of de initialen van Nitcheu ( of gewoon "Mo" ) op de schouder voor de rest van het seizoen?

Had hij niet rugnummer 15?

MO 15



Mooie brief van Garcia trouwens. Klasbak.
Mo speelde met de nummer 18
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door Elgromi »

Los van de topic meer over garcia, vond hem al geweldig in zen eerste interview voor ons had hem toen nog niet zien spelen
https://www.youtube.com/watch?v=fFNHO4NMHZM

En vind het ookwel op zen plaats hem gans seizoen herdenken, inplek van ene keer met zwartebanden.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door AirMontella »

Zouden we tijdens de eerste competitiewedstrijd geen minuut applaus houden in de 25ste minuut?
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door BoemBoem »

Ik vind dat ze bij STVV hun spelers eens mogen aanspreken wat voor walgelijke filmpjes sommige posten op hun sociaal media..
Met alles wat er gebeurd is (amper 1 maand geleden) is het walgelijk wat sommige praktisch elke dag posten..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door Halenaar »

BoemBoem schreef:Ik vind dat ze bij STVV hun spelers eens mogen aanspreken wat voor walgelijke filmpjes sommige posten op hun sociaal media..
Met alles wat er gebeurd is (amper 1 maand geleden) is het walgelijk wat sommige praktisch elke dag posten..
Mja, ik heb het ook al een paar keer aangehaald hier maar het blijven volwassen mensen. Ik zie het ook genoeg in mijn omgeving, blijkbaar hebben sommige de behoefte om alles te filmen als ze aan het rijden zijn. Als het maar likes krijgt van ongetwijfeld dezelfde slimme mensen, dan zijn ze content.

Ook typisch Belgisch dat de politie geen of amper controle doet op gsm gebruik achter het stuur, maar wel elke dag volop staan te flitsen. Maar dat is een andere discussie :)
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door BoemBoem »

Halenaar schreef:
BoemBoem schreef:Ik vind dat ze bij STVV hun spelers eens mogen aanspreken wat voor walgelijke filmpjes sommige posten op hun sociaal media..
Met alles wat er gebeurd is (amper 1 maand geleden) is het walgelijk wat sommige praktisch elke dag posten..
Mja, ik heb het ook al een paar keer aangehaald hier maar het blijven volwassen mensen. Ik zie het ook genoeg in mijn omgeving, blijkbaar hebben sommige de behoefte om alles te filmen als ze aan het rijden zijn. Als het maar likes krijgt van ongetwijfeld dezelfde slimme mensen, dan zijn ze content.

Ook typisch Belgisch dat de politie geen of amper controle doet op gsm gebruik achter het stuur, maar wel elke dag volop staan te flitsen. Maar dat is een andere discussie :)
Idd.. Maar het blijft walgelijk.. En hoeveel jongeren volgen die spelers niet via Instagram, is dat het voorbeeld dat ze geven aan die jongeren?
En hoe je het draait of keert, de spelers zijn het uithangbord van de club, en het zijn elke keer dezelfde helden die zo een filmpjes posten.. Dus voor mij mag de club zijn verantwoordelijkheid nemen.. Maar soit..

En idd, dat is een andere discussie.. ;)
In ben ook niet altijd heilig geweest in het verkeer, maar ik heb al veel te veel mensen verloren zien gaan door stommiteiten.. Vaak hun eigen stommiteit, soms door een andere idioot..
Spijtig, gevoelig onderwerp :|
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door Dreke »

Halenaar schreef: Ook typisch Belgisch dat de politie geen of amper controle doet op gsm gebruik achter het stuur, maar wel elke dag volop staan te flitsen. Maar dat is een andere discussie :)
Controles op GSM gebruik zijn veel arbeidsintensiever dan snelheidscontroles. Die laatste gebeuren voor mij ook veel te weinig overigens...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door Halenaar »

Randdebiel van de dag: Mmae

Te snel rijden op de middenstroon terwijl er plaats genoeg rechts is, terwijl hij aan het filmen is hoe hij voetbal aan het kijken is op de tablet in de auto.

Van hem weet je dat hij niet de slimste van de hoop is, maar dit tart toch alle verbeelding :shock:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door Dreke »

Hier moet echt tegenin gegaan worden. Dat is totaal onverantwoord. Kalf.
A loyal football fan only supports the shirt...
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door BoemBoem »

Halenaar schreef:Randdebiel van de dag: Mmae

Te snel rijden op de middenstroon terwijl er plaats genoeg rechts is, terwijl hij aan het filmen is hoe hij voetbal aan het kijken is op de tablet in de auto.

Van hem weet je dat hij niet de slimste van de hoop is, maar dit tart toch alle verbeelding :shock:
Was ook de reden van mijn post..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door vdl »

Gaan we nu echt elke wedstrijd applaudisseren, sorry maar dit vind ik overdreven.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Overlijden Mo Nitcheu

Bericht door Geel-Blauw »

vdl schreef:Gaan we nu echt elke wedstrijd applaudisseren, sorry maar dit vind ik overdreven.
Dat kan iedereen voor zichzelf uitmaken, niemand verplicht u om mee te doen
Nie zievere, speile!
Plaats reactie