Voorbereiding seizoen 2019-2020

Alles over de wedstrijden van STVV
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door STimVV »

Weer geen speelminuten voor DeSmet...
In de 2 weken dat hij hier is hebben we 4 oefenmatchen gespeeld en kwam hij geen minuut in actie.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Halenaar schreef:
fruitboerke schreef:
Halenaar schreef:
Jones schreef:Moesten Gerkens en Vossen op weg zijn naar ons, het zou een statement en een stap vooruit zijn.
Jongens van de streek
Voor de simpele medemens wel ja.

'jongens van de streek' lijkt voor sommigen het enige criteria. Bij De Sart hadden ze een jong van de streek', je ziet nu wel hoeveel dat waard is :roll:
Die simpele medemensen waren vroeger nochthans in grote getallen aanwezig op de wedstrijden. Die simpele medemensen hebben geen zin meer in het komen bekijken van een schare japanners aangevuld met hier en daar een afrikaan of 3 , ergens een vietnamees en nog wat andere vreemde vogels . Oh ja er zitten wat Belgen op de bank maar meer uit noodzaak omdat het moet zekers.Die simpele medemensen zijn altijd het overgrote deel van uw aanhang geweest toen het stadion nog vol zat vele jaren aan een stuk . Vorig jaar hebben we gezien hoe het stadion altijd volledig vol zat met dan hoofdzakelijk de grote lichten zeker :roll: Die simpele mensen hebben god zij dank nog mogen meemaken wat het echte voetbal , volk en vuur inhield op STVV.Van die laatste twee v "s is geen sprake meer tegenwoordig en het zal er NOOIT!! nog komen omdat die simpele medemensen er gewoonweg de brui aan gegeven hebben. Aan alle grote lichten nog veel plezier in uw lege gouden kooi. :end:
Dat jij onder die categorie behoort is me al langer duidelijk.

Lachwekkende argumenten trouwens. Nog niet zo heel lang geleden zat Stayen nog vol en hadden we een record bij de abonnementenverkoop. En dat met spelers als Junior Edmilson, Angban, Dompe, Rherras en co.

Dat waren nogal Vlaamse namen he? Zou het niet door iets anders zijn dat de mensen zijn weggebleven, wanbeleid ofzo?

:roll:
Hier blijft men nogal over doorbomen zeg :roll: :roll: Als uwe voorzitter dat rondbazuint en hiermee een bepaald verwachtingspatroon schept
mag ne mens zich toch afvragen waar die blijven. Had hij gezegd ,we halen 10 japanners moesten we ons alleen maar afvragen waar ze bleven ......
Al de rest is zever , ..toch.
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door tweety »

STimVV schreef:Weer geen speelminuten voor DeSmet...
In de 2 weken dat hij hier is hebben we 4 oefenmatchen gespeeld en kwam hij geen minuut in actie.
Ook geen Boli overigens.
Is die nog herstellende ? Want ook nog geen seconde gespeeld, dacht ik.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Trunekson »

tweety schreef:
STimVV schreef:Weer geen speelminuten voor DeSmet...
In de 2 weken dat hij hier is hebben we 4 oefenmatchen gespeeld en kwam hij geen minuut in actie.
Ook geen Boli overigens.
Is die nog herstellende ? Want ook nog geen seconde gespeeld, dacht ik.
Speelt niet meer mee met oog op transfer.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Vouch »

kenniksvanvoetbal schreef:
Halenaar schreef:
fruitboerke schreef:
Halenaar schreef:
Jones schreef:Moesten Gerkens en Vossen op weg zijn naar ons, het zou een statement en een stap vooruit zijn.
Jongens van de streek
Voor de simpele medemens wel ja.

'jongens van de streek' lijkt voor sommigen het enige criteria. Bij De Sart hadden ze een jong van de streek', je ziet nu wel hoeveel dat waard is :roll:
Die simpele medemensen waren vroeger nochthans in grote getallen aanwezig op de wedstrijden. Die simpele medemensen hebben geen zin meer in het komen bekijken van een schare japanners aangevuld met hier en daar een afrikaan of 3 , ergens een vietnamees en nog wat andere vreemde vogels . Oh ja er zitten wat Belgen op de bank maar meer uit noodzaak omdat het moet zekers.Die simpele medemensen zijn altijd het overgrote deel van uw aanhang geweest toen het stadion nog vol zat vele jaren aan een stuk . Vorig jaar hebben we gezien hoe het stadion altijd volledig vol zat met dan hoofdzakelijk de grote lichten zeker :roll: Die simpele mensen hebben god zij dank nog mogen meemaken wat het echte voetbal , volk en vuur inhield op STVV.Van die laatste twee v "s is geen sprake meer tegenwoordig en het zal er NOOIT!! nog komen omdat die simpele medemensen er gewoonweg de brui aan gegeven hebben. Aan alle grote lichten nog veel plezier in uw lege gouden kooi. :end:
Dat jij onder die categorie behoort is me al langer duidelijk.

Lachwekkende argumenten trouwens. Nog niet zo heel lang geleden zat Stayen nog vol en hadden we een record bij de abonnementenverkoop. En dat met spelers als Junior Edmilson, Angban, Dompe, Rherras en co.

Dat waren nogal Vlaamse namen he? Zou het niet door iets anders zijn dat de mensen zijn weggebleven, wanbeleid ofzo?

:roll:
Hier blijft men nogal over doorbomen zeg :roll: :roll: Als uwe voorzitter dat rondbazuint en hiermee een bepaald verwachtingspatroon schept
mag ne mens zich toch afvragen waar die blijven. Had hij gezegd ,we halen 10 japanners moesten we ons alleen maar afvragen waar ze bleven ......
Al de rest is zever , ..toch.
Wat vooral zever is is dat deze club blijkbaar de enige is die geen buitenlanders in zijn rangen mag hebben. Het moeten allemaal mannen zijn die Lon met zijne fiets kan gaan scouten, mannen waar we lekker in het dialect op kunnen nurken tot ze van miserie vertrekken en zelfs in 1ste prov. niet meer aan de bak geraken. Op 1 na, dat mag een Braziliaan, Rwandees, of een Congolees zijn, die verheerlijken we.

Dat de overige 23 ploegen in het profvoetbal wel met 7 buitenlanders aan de aftrap komen, dat vinden we normaal.

Lang leve de jaren 2004-2008! Veel Belgen en kutvoetbal, hoera! :stvv:
Geef mij dan maar veel buitenlanders en een seizoen als vorig jaar. Dat sommige Haspengouwers mentaal te beperkt zijn om een vreemde naam te roepen bij een doelpunt en liever thuis blijven, kan mij aan men reet roesten.
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Haspengouw »

Mooi resultaat! Iemand die de match gezien heeft? Verdiende uitslag? Leuke voetbal?

Balongo lijkt wel elke match zijn goaltje mee te pikken. Ik heb hem zien spelen tegen Herk FC, ik heb te weinig gezien om hem kunnen in te schatten. Is er iemand die een beter oordeel kan vellen? En Masoudi?
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door vdl »

STimVV schreef:Weer geen speelminuten voor DeSmet...
In de 2 weken dat hij hier is hebben we 4 oefenmatchen gespeeld en kwam hij geen minuut in actie.
Zal weer een speler zijn, die niet goed bij Brijs ligt, zo zijn er hier al enkele gepasseerd.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door STimVV »

Ter info: op de facebookpagina van AA Gent kan je een samenvatting zien van de match van gisteren.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Krisaias »

Haspengouw schreef:Mooi resultaat! Iemand die de match gezien heeft? Verdiende uitslag? Leuke voetbal?

Balongo lijkt wel elke match zijn goaltje mee te pikken. Ik heb hem zien spelen tegen Herk FC, ik heb te weinig gezien om hem kunnen in te schatten. Is er iemand die een beter oordeel kan vellen? En Masoudi?
Absoluut verdiend. Met bij momenten zeer vlot combinatiespel (bekijk de derde goal maar eens) en een sterke Debruyn op het middenveld. Balongo pikt bijna elke match zijn goaltje mee, is snel, weet ook goed waar hij moet lopen... zeker een speler om stilaan te brengen.... Masoudi is ook best een aardige voetballer, moet misschien nog wat aan kracht winnen en af en toe zijn bal sneller afspelen.

Hoopgevend allemaal, al is het altijd gevaarlijk om op basis van oefenmatchen conclusies te trekken natuurlijk... Gent had ook nog een training in de benen, want kwamen net van oefenkamp... maar Brys lijkt er toch weer aardig wat voetbal in gekregen te hebben, al kan je natuurlijk niet een heel seizoen rekenen op de jongeren en moet er dus nog aardig wat bij in de breedte...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door lindoke »

STimVV schreef:Ter info: op de facebookpagina van AA Gent kan je een samenvatting zien van de match van gisteren.
https://www.facebook.com/kaagent/videos ... 246706580/
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Haspengouw »

Krisaias schreef:
Haspengouw schreef:Mooi resultaat! Iemand die de match gezien heeft? Verdiende uitslag? Leuke voetbal?

Balongo lijkt wel elke match zijn goaltje mee te pikken. Ik heb hem zien spelen tegen Herk FC, ik heb te weinig gezien om hem kunnen in te schatten. Is er iemand die een beter oordeel kan vellen? En Masoudi?
Absoluut verdiend. Met bij momenten zeer vlot combinatiespel (bekijk de derde goal maar eens) en een sterke Debruyn op het middenveld. Balongo pikt bijna elke match zijn goaltje mee, is snel, weet ook goed waar hij moet lopen... zeker een speler om stilaan te brengen.... Masoudi is ook best een aardige voetballer, moet misschien nog wat aan kracht winnen en af en toe zijn bal sneller afspelen.

Hoopgevend allemaal, al is het altijd gevaarlijk om op basis van oefenmatchen conclusies te trekken natuurlijk... Gent had ook nog een training in de benen, want kwamen net van oefenkamp... maar Brys lijkt er toch weer aardig wat voetbal in gekregen te hebben, al kan je natuurlijk niet een heel seizoen rekenen op de jongeren en moet er dus nog aardig wat bij in de breedte...
Bedankt voor de info!
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door voetballiefhebber »

Laat ons hopen dat er nog enkele spelers opstaan, zoals een De Bruyn bijvoorbeeld. Er mag altijd wat jeugd doorstromen. Als het goede spelers zijn, mogen er gerust heel wat buitenlanders worden aangeworven. Mij maakt dit allemaal niks uit. Zolang er maar een degelijke ploeg staat.

Helaas is het mijn gezondheid die het moeilijk toelaat om te komen kijken, met alle stress van verplaatsing en dergelijke erbij. Ik heb het vandaag nog eens extra ondervonden toen ik absoluut de Fandag van Anderlecht mee wou beleven.

Met mijn hart ben ik een groot supporter en hoop ik het beste voor de club. Als voetballiefhebber ben ik voor de rest wel neutraal.
Boxtobox
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 jul 2019, 16:04

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Boxtobox »

STimVV schreef:Ter info: op de facebookpagina van AA Gent kan je een samenvatting zien van de match van gisteren.
Idd. op de FB pagina van AA Gent. Ik vraag me af wanneer de ICT verantwoordelijke of de persoon die de STVV website beheert uit verlof terug komt ?
De manier waarop deze up to date wordt gehouden is een schande. Steeds dagen te laat of helemaal niets. Kijk maar eens op het item 'team' en doorklikken naar A-Kern. Man, man, man ...
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Geel-Blauw »

Boxtobox schreef:
STimVV schreef:Ter info: op de facebookpagina van AA Gent kan je een samenvatting zien van de match van gisteren.
Idd. op de FB pagina van AA Gent. Ik vraag me af wanneer de ICT verantwoordelijke of de persoon die de STVV website beheert uit verlof terug komt ?
De manier waarop deze up to date wordt gehouden is een schande. Steeds dagen te laat of helemaal niets. Kijk maar eens op het item 'team' en doorklikken naar A-Kern. Man, man, man ...
Snap ook niet dat ze nooit de samenvattingen van oefenwedstrijden online zetten, elke wedstrijd nemen ze een cameraman mee maar ik veronderstel dat die beelden enkel worden gebruikt om te analyseren?
Nie zievere, speile!
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door panter »

Weet er iemand de uren van de trainingen deze week van stvv en ook waar!
Plaats reactie