Voorbereiding seizoen 2019-2020

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Krisaias »

STVV-fan schreef:Is het iemand opgevallen dat op de truitjes die bij ons werden voorgesteld, nog geen (hoofd)sponsor staat?

Op de truikes in Japan voorgesteld staat DMM als hoofdsponsor.

Zijn de onderhandelingen dan nog gaande ?
De eerste wedstrijden zou DMM nog op de truitjes staan en daarna de nieuwe hoofdsponsor. Die onderhandelingen dienen idd nog afgerond te worden, maar het zou gaan om een veelvoud van wat onze vorige sponsor betaalde ....
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Dreke schreef:
Tompie schreef:Maar eigenlijk mikt de club beter op een nieuwe generatie supporters dan te willen investeren in zij die toch definitie hebben afgehaakt. Maar momenteel doen ze geen van beiden en dat is verkeerd.
:toppie:

er is geen nieuwe generatie supporters ,of je moet de virtuele bedoelen, en die zal er nooit komen met dit beleid , enkel een oude dat in zijn tijd is blijven steken . Ook op dit forum zijn 80% van de vaste dagelijkse "Posters" boven de 50j en zijn het allemaal mensen die al 35 j en meer stvv volgen ,komen ,of nu in het laatste geval kwamen kijken.
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Vouch »

kenniksvanvoetbal schreef:
Dreke schreef:
Tompie schreef:Maar eigenlijk mikt de club beter op een nieuwe generatie supporters dan te willen investeren in zij die toch definitie hebben afgehaakt. Maar momenteel doen ze geen van beiden en dat is verkeerd.
:toppie:

er is geen nieuwe generatie supporters ,of je moet de virtuele bedoelen, en die zal er nooit komen met dit beleid , enkel een oude dat in zijn tijd is blijven steken . Ook op dit forum zijn 80% van de vaste dagelijkse "Posters" boven de 50j en zijn het allemaal mensen die al 35 j en meer stvv volgen ,komen ,of nu in het laatste geval kwamen kijken.
Er zijn er hier toch die eens wat meer van bil zouden moeten gaan, heel plezant en het doet iets met uw humeur! Toegegeven, het is wel wat warm op de moment, maar de droogte duurt op sommige Haspengouwse plaatsen al wat langer dan de huidige hittegolf, heb ik de indruk.

Enfin, het is allemaal zo slecht niet, kenniksvanvoetbal, vorig jaar net PO I gemist. In uw 35 jaar hebt ge toch al ergere zaken meegemaakt, niet? Vechten tegen de degradatie in 2e vb.,... Het huidige beleid is niet perfect, maar me dunkt dat we stap voor stap progressie maken, al mag het op sommige vlakken wel wat sneller gaan allemaal.

Soit, ik heb vorig seizoen het beste voetbal van de laatste 10 jaar gezien en één van de beste sinds de periode-Boffin II, maar als dat niet meer goed genoeg is voor u, dan houdt het inderdaad op.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Soit, ik heb vorig seizoen het beste voetbal van de laatste 10 jaar gezien en één van de beste sinds de periode-Boffin II, maar als dat niet meer goed genoeg is voor u, dan houdt het inderdaad op.


Daar ben ik het volledig mee eens , daarom dubbel jammer ! dit is niet verder bouwen ......en vur te vogelen ist te heet :)
Ik denk dat je vergeet dat je weer vanaf nul begint ...... dan houdt het inderdaad op. Degene die met een dooi mus content zijn blijven altijd en in het beste geval ter plaatse trappelen.Vandaar ook dat het elk jaar hetzelfde liedje is. :beer:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Dreke »

kenniksvanvoetbal schreef: er is geen nieuwe generatie supporters ,of je moet de virtuele bedoelen, en die zal er nooit komen met dit beleid
Bwa, ik kan alleen voor mijn eigen spreken natuurlijk. Maar mijne zoon heeft komend seizoen voor het eerst een abonnement. 8 jaar. Denk groots, handel in de kleine dingen.
A loyal football fan only supports the shirt...
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Esteeveevee »

Dreke schreef:
kenniksvanvoetbal schreef: er is geen nieuwe generatie supporters ,of je moet de virtuele bedoelen, en die zal er nooit komen met dit beleid
Bwa, ik kan alleen voor mijn eigen spreken natuurlijk. Maar mijne zoon heeft komend seizoen voor het eerst een abonnement. 8 jaar. Denk groots, handel in de kleine dingen.

Fantastisch.
Geloof in de toekomst.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door STVV-fan »

Op het wedstrijdblad van de beloftenwedstrijd tegen Tienen dezenavond staat ene Erik Gliha....
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Tompie »

STVV-fan schreef:Op het wedstrijdblad van de beloftenwedstrijd tegen Tienen dezenavond staat ene Erik Gliha....
Moest de vervanger van De Norre worden maar kon zich nooit door zetten. Mag/moet weg, dacht ik.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door zipke373 »

Dreke schreef:
kenniksvanvoetbal schreef: er is geen nieuwe generatie supporters ,of je moet de virtuele bedoelen, en die zal er nooit komen met dit beleid
Bwa, ik kan alleen voor mijn eigen spreken natuurlijk. Maar mijne zoon heeft komend seizoen voor het eerst een abonnement. 8 jaar. Denk groots, handel in de kleine dingen.
Inderdaad, heb het al eerder gezegd...Op de club van mijn zoon in het Tiense komen echt wel veel spelertjes trainen in STVV outfit. Die zou je nu met goede resultaten moeten kunnen binden zdd dat ze op hun 15-16 naarStayen beginnen afzakken. Want veel van de papa's van die gasten zijn geen STVV supporter en komen dus momenteel niet tweewekelijks naar Stayen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door stvvilvoorde »

Iemand aanwezig geweest op de beloftenmatch tegen tienen?
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Mobius »

Dreke schreef:
kenniksvanvoetbal schreef: er is geen nieuwe generatie supporters ,of je moet de virtuele bedoelen, en die zal er nooit komen met dit beleid
Bwa, ik kan alleen voor mijn eigen spreken natuurlijk. Maar mijne zoon heeft komend seizoen voor het eerst een abonnement. 8 jaar. Denk groots, handel in de kleine dingen.
Die van mij is zes en heeft nu zijn 2de jaar op rij een abo. De jongste wordt 5 en ik neem ze afwisselend mee naar de match! :-)
Plaats reactie