Voorbereiding seizoen 2019-2020

Alles over de wedstrijden van STVV
joost
Berichten: 333
Lid geworden op: 05 sep 2018, 15:30

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door joost »

Texeira zat deze morgen rond 10u30 op de afdeling radiologie in het ziekenhuis.
Benieuwd of die morgen gaat spelen?
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door smol »

Texeira sukkelt al even met zijn heup, dat is ook de reden waarom hij STVV niet zal verlaten voor hoger niveau. Hij zou nergens niet meer door de medische keuring geraken voor topteams. Mits af en toe een training over te slaan blijft hij wel een topper voor ons !
Dries
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 jun 2019, 14:06

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Dries »

Weet iemand of Stvv morgen traint en zo ja waar en hoelaat? Alvast bedankt
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Jones »

Dries schreef:Weet iemand of Stvv morgen traint en zo ja waar en hoelaat? Alvast bedankt
Meestal om 10.30 en 14.30
Dries
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 jun 2019, 14:06

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Dries »

Jones schreef:
Dries schreef:Weet iemand of Stvv morgen traint en zo ja waar en hoelaat? Alvast bedankt
Meestal om 10.30 en 14.30
Dankuwel Jones!
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Renard »

Boli met de 1-2 volgens Flashscore... een langer verblijf in de maak ?
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Jones »

Dries schreef:
Jones schreef:
Dries schreef:Weet iemand of Stvv morgen traint en zo ja waar en hoelaat? Alvast bedankt
Meestal om 10.30 en 14.30
Dankuwel Jones!
Soms valt de namiddagtraining weg of is de start ook om 15 u ipv 14.30
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Jones »

Misschien wel veel goede wil van de youngkies bij STVV en niet in het minst bij Van Dessel maar veel en veel tekort om aan uw niveau van vorig jaar te reiken.
Vorig jaar hadden we een basis en moest daar aan bijgeboetseerd worden. Nu hebben we zelfs geen basis meer met al die blessures.
Vandaag kon niemand van de nieuwkomers me echt bekoren.
Als ik dan toch moet kiezen kies ik voor De smet. Stvv is niet voorbereid op een uittocht.
Ik ben ontgoocheld in het beleid.
Wat een tester zeg ! VIETNAMESSI hahahahaha de bank verwarmen ja. Acolatse komt tekort.
We missen gestalte in deze ploeg, veel gestalte.
Onze Schmidt heeft wel gestalte maar blonk niet bepaald uit. Steppe blijft voor mij nr. 1
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door lindoke »

Ik ben ook naar de wedstrijd tegen Lommel gaan kijken. Het was inderdaad erg, erg zwak. Dit is echt geen eerste klasse ploeg. Met deze kern is het spelen om erin te blijven. In de tweede helft stonden er welgeteld 3!!!! Basisspelers van vorig seizoen in. Boli, Endo en Garcia. Dit was de ploeg als er niks bijkomt en je op een bepaalde moment te maken krijgt met gekwetsten en geschorsten. Veeeeeel te weinig. Veel goede wil van de jonkies maar nog veel te kwak. Voor mij twee nieuwe hoopgevende lichtpunten. Sousa en Troonbeeckx.

Ik hoop echt dat het bestuur inziet dat er nog een 5tal serieuze kwaliteitsinjecties nodig zijn. Anders vrees ik echt voor het ergste.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Halenaar »

Kort verslag van vandaag:

Mix van A kern spelers, beloften en nieuwkomers. De tester word alleszins al niks, was nogal ongelukkig deze match om het zacht uit te drukken. Schmidt was ook zeer ongelukkig vandaag, 2de goal valt omdat hij de bal uit zijn handen lost. Keepte alles behalve secuur.

De Smet maakte een goede beurt, ook al was heel zijn knie ingepakt (lichte blessure?) heeft een zeer goede voorzet in huis en ziet het spelletje goed. Jammer voor hem dat er vandaag geen kopbal sterke spits vooraan stond want zijn voorzetten waren echt goed, iets wat we al jaren niet meer hebben gezien op Stayen.

De 2 youngsters, Van Dessel en Masoudi hebben wel talent maar moeten nog heel wat stappen zetten om een volwaardige prof te worden. Troonbeeckx viel ook in, een snelle kerel, maar moet toch ook nog wat wennen aan dit niveau.


(Alweer) een grote teleurstelling: Endo. Was goed in de recuperatie, maar opbouwend was het een ramp en leed ook vaak balverlies tegen godbetert Lommel. Ik dacht dat een volledige voorbereiding hem wel op een hoger niveau ging brengen maar het was nog steeds dezelfde Endo van vorig seizoen. Alles behalve een meerwaarde, ongelooflijk eigenlijk dat die kerel international is in Japan.

De Vietnamese Messi was wat ik ervan had verwacht, niks speciaals dus. Liep er vaak verloren bij, eenmaal aan de bal probeerde hij wel de opening te forceren maar hij liep zich dan quasi altijd vast. Een ander verhaal is Sousa, dat word een topper voor ons. Heel balvast, technisch zeer goed en leest het spelletje ook goed. Was een plezier om naar te kijken, ook al verraadde sommige kleine foutjes wel dat hij nog niet helemaal topfit is.

Toen Boli erin kwam werd het meteen een andere match, en dan zie je dat een goede en balvaste spits vooraan meteen een kwaliteitsboost geeft. Speelde ook uitstekend samen met Sousa.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Halenaar »

lindoke schreef: Ik hoop echt dat het bestuur inziet dat er nog een 5tal serieuze kwaliteitsinjecties nodig zijn. Anders vrees ik echt voor het ergste.
Ha, dat zei je vorig jaar ook!

Het beloofd dus alweer een schitterend seizoen te worden :geelblauw:
ronnieking
Berichten: 384
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:23

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door ronnieking »

De helft van de ploeg was er niet bij maar de vervangers lieten geen onvergetelijke indruk na om het niet te cru te stellen. Van Schmidt heb ik al dadelijk geen hoge pet op, ging schromelijk in de fout bij het eerste doelpunt en moest voor de rest geen wonderen doen. Steppe moet in dit geval niet vrezen voor zijn plaats... Achteraan was er een tester die de eerste tien minuten goed begon maar daarna weg deemsterde met veel balverlies en 2 wanhopige pogingen van ver op doel die waarschijnlijk al zijn zwanezang hebben opgeleverd na zijn eerste 45 minuten. Na de rust werd hij uit zijn lijden verlost door belofte Spago die een degelijke indruk liet. Garcia en De Smedt waren goed. Lommel profiteerde optimaal toen De Smedt even uitviel. De organisatie was toen weg maar dat betekent wel niet dat Schmidt dan een bal moet lossen en Endo een domme penalty moet veroorzaken. Het zij zo, op een paar minuten tijd stond het 0-2. In het middenveld deden ze hun best maar Van Dessel (wel heel veel inzet), Masoudi zijn geen pionnen waarmee je kunt starten aan de competitie. Endo kan en kon ook in deze match zeker niet bepalend zijn. Op de flanken Acolatse (een zeer nipte voldoende ) en Janssens (matig). Met alleen nog Asamoah, De Bruyn en Botaka achter de hand moet daar zeker nog 1 tot 2 spelers bij...Troonbeeckx viel degelijk in in de tweede helft maar is ook nog geen basismateriaal. Vooraan was het voor mij een onvoldoende voor de Vietnamees en Sousa geef ik nog het voordeel van de twijfel, maar dat moet toch veel beter worden.. we zullen maar denken en hopen dat hij nog wat trainingsachterstand heeft...de tijd wordt wel heel kort om klaar te zijn voor Moeskroen... veel opties zijn er echter niet .. van Suzuki geen spoor en ook geen Balongo... of staat Boli gewoon aan de aftrap tegen Moeskroen ? Hij bekroonde zijn invalbeurt met een tegendoelpunt maar viel voor de rest ook niet veel op. Waarschijnlijk zit hij met zijn hoofd al ergens anders... maar tot het einde van augustus zo je een goede Boli heel goed kunnen gebruiken natuurlijk...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door STVV-fan »

Ik sluit mij volledig aan bij de post van Halenaar, met 1 kleine nuance:

Cong Phuong liep er wat verloren bij, omdat niemand hem (deftig) in de diepte aanspeelde. Gast is amper 1 meter 70, daar moet je geen lange ballen op spelen. Kon 1 à 2 keer in stelling gebracht worden als Acolatse niet zo egoïstisch was.
Niet ZO dramatisch als je zou verwachten, maar ook geen (begrijpelijk) wauw gevoel.

Schmidt presteerde gelijk ik verwacht had. Enorme flater. Dat zie ik wel in de man.

Sousa, wat een speler. Daar ga je plezier aan beleven. Je zag dat tegen het einde zijn pijp uit was en hij niet meer zo hoog speelde.
Kan een koningskoppel vormen met Suzuki.

Even terzijde: wat een leeghoofdige randdebiel was die scheidsrechter van vandaag? Djeezes kerel.

In dit team wil ik een deftige 10 zien die met 1 pass het spel kan opengooien, zoals Bezus dat kon, dat zou al heel veel doen en de frustraties van vandaag (inspeelpasses die nergens naar gaan en simpele balcontroles die niet marcheren) wegspoelen.

Lengte, sowieso mis je dat ook
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Willy Roelands »

:geel: match van de beloften tegen Lommel viel best wel mee.
Lommel kon zeker geen aanspraak maken op de 1-2 overwinning.
Heel wat positieve dingen gezien.
Onze nieuwe Braziliaan kon mij bekoren evenals de jonge Stan Vandessel. Ook in positieve zin de Vietnamese belofte en nog enkele andere youngsters. Eerste time de grote zwarte verdediger. Toonbeecks ook niet slecht evenals de jonge linkse verdediger van Gent
Er is allemaal nog wel wat schaafwerk aan maar Brijs zal ze wel kneden.
Er is hoop op de toekomst.
ronnieking
Berichten: 384
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:23

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door ronnieking »

Heb dat wow-gevoel bij Sousa nog niet..alhoewel je wel ziet dat hij op termijn een meerwaarde zou kunnen zijn. Er is toch nog wat werk aan op dit moment.
Plaats reactie